dat je blond bentquote:Op maandag 29 maart 2010 12:02 schreef Enfermera het volgende:
Wat betekend 'bad value' als je een filmpje hebt proberen te uploaden op youtube?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Das vaag, want het is een zelfde formaat als alle andere, mp4. Ook in het weekend opgenomen.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij is t formaat (.avi .mov oid) niet goed, en daarom niet uploadbaar
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat je blond bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, de titel is: bitchfight
xD
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
misschien iets van een spatie in de titel gebruikt?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das vaag, want het is een zelfde formaat als alle andere, mp4. Ook in het weekend opgenomen.
[..]
Nee, de titel is: bitchfight
xD
Nope, juist nietquote:Op maandag 29 maart 2010 12:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien iets van een spatie in de titel gebruikt?
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:21 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht laat ik ook maar weer even wat bijlezen hier
maar dat lukt me niet, onthouden is niet mijn sterkste kant op het moment geloof ik
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:21 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht laat ik ook maar weer even wat bijlezen hier
maar dat lukt me niet, onthouden is niet mijn sterkste kant op het moment geloof ik
hejje de tas ook gezien gister? wacht pm je wel ffquote:Op maandag 29 maart 2010 12:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb nog wel je mooie haaksels enzo voorbij zien komen!
en in de beschrijving van de video nog rare tekens? hoeft niet alleen in de titel te zitten < > of - bijvoorbeeld willen nog wel eens problemen gevenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nope, juist nietHeb een andere met spaties erin, en die pakt ie wel gewoon. Nouja, probeer het straks nog wel een keer.
ik slaap ook wel heel veeel trouwens!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]Zwangerschapsdementie
Blij dat je er weer bent. Wilde je al dagen bellen, maar denk telkens: nu slaapt ze wss even of nu slaapt ze al.
En nu gaan we naar de belastingman
Oh, dat is het inderdaad, in de beschrijving stond een raar teken. Serieus, gaat ie daar al moeilijk over doen?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en in de beschrijving van de video nog rare tekens? hoeft niet alleen in de titel te zitten < > of - bijvoorbeeld willen nog wel eens problemen geven
welk bestandsformaat is je video? avi, mpeg wmv zou hij moeten slikken sowieso
ja, sommige tekens schrijft hij toe aan HTML, en dan denkt hij dat je probeert te programmerenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, dat is het inderdaad, in de beschrijving stond een raar teken. Serieus, gaat ie daar al moeilijk over doen?Pff. Nouja, nu doet hij het iig wel
Thanks!
Waarom denkt hij dat? Ik ben hartstikke blondquote:Op maandag 29 maart 2010 12:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, sommige tekens schrijft hij toe aan HTML, en dan denkt hij dat je probeert te programmeren
Geen idee...nooit wat besteld eigenlijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:41 schreef nokwanda het volgende:
Hoe zijn hier de ervaringen met Zooplus trouwens?
k heb er laatst voer besteld voor Saar, netjes de dag erna geleverd, goedkoper dan in de winkelquote:Op maandag 29 maart 2010 12:41 schreef nokwanda het volgende:
Hoe zijn hier de ervaringen met Zooplus trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |