Hij is ook zo leuk, elk weekend krijg ik foto;s van de fokker en dan zit ik al steeds in mijn outlook te kijkenquote:
Kan ik nie helpenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
zeg ML-etje, weet je hoe vervelend het is als er een gesloten topic iedere keer weer bovenaan m'n MyAT lijst staat
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:06 schreef senesta het volgende:
Sorry hoor maar moet ook even hier![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is zoooo leuk
Whut? Eerst moest ie dichtquote:
Hahahaha, nou dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 28 maart 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whut? Eerst moest ie dicht*confused
Hihi ik doe maar 1 avond raar hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 21:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Hahahaha, nou dan heb ik niets gezegd
Welneequote:Op zondag 28 maart 2010 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ik doe maar 1 avond raar hooranders denken ze dat ik gek ben ofzo.
Een keurmeestr met een slechte reuk?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
En weer thuis, zonder titel, want de km wilde Chico geen uitmuntend geven omdat hij zijn staart niet gekruld over zijn rug droeg.
Dat mag niet eens volgens de rasstandaard, maar dat wist de goede man niet, hij was eigenlijk poedelkeurmeester.
Bij de poedels 1 ring verder was ook de hele tijd grote commotie, want die km wist schijnbaar ook niet wat ze deed, die keurt doorgaans yorkies![]()
Buiten dat was het ook een klote dan omdat 5 uur echt te vroeg is als het zomertijd is geworden , de show zo groot was dat er geen doorkomen aan was en ik dus de hele tijd aan de ring heb moeten wachten voor we aan de beurt waren, en degenen met wie ik was twee hallen verder zaten en dat dat dus ook niet echt gezellig was.
Maar Kees en Sjon hebben een heerlijke logeerpartij gehad.
Ik stik van de hoofdpijn, ga zo nog een rondje doen en dan mn nest in
slechts een keer rukmeester?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een keurmeestr met een slechte reuk?
leef je nog?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:50 schreef Ynske het volgende:
ben op mn rug gelazerd
iemand had gedweild, nouja alles zeiknat gemaakt
quote:
ja, rug doet pijnquote:
En iedereen wil mijn Baloe wel aaienquote:Op zondag 28 maart 2010 17:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is met meer rassen, hoe vaak mensen niet een blokje omlopen als ze me met Elco zien lopen
" ja neeee! Die hond bijt hoor!"quote:Op zondag 28 maart 2010 18:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat maakte het allemaal nog wat ergerIk kon daar niet snel genoeg weg hoor. En dan Qwea die zich gelijk op de honden stortte, ik hield mijn hart vast
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |