quote:Op zondag 28 maart 2010 12:32 schreef senesta het volgende:
Fipo!
Nog twee weken min één dag en dan gaan we Dodge halen
Anders ik welquote:Op zondag 28 maart 2010 12:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben zoooo benieuwd naar hoe dat zal gaan en hoe Elco en Hummer dat gaan vinden
Dinsdag word ze opgenomen, waarschijnlijk drie dagen maar mochten ze al eerder op het filmpje kunnen vastleggen wat ze willen hebben dan zal ze al eerder naar huis mogen.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:38 schreef nokwanda het volgende:
@Senes, van wanneer tot wanneer moet Samara nou het ziekenhuis in?
Heeft ze al een hele tas die ze mee wil?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Dinsdag word ze opgenomen, waarschijnlijk drie dagen maar mochten ze al eerder op het filmpje kunnen vastleggen wat ze willen hebben dan zal ze al eerder naar huis mogen.
Je wil niet weten wat allemaal mee moetquote:Op zondag 28 maart 2010 12:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heeft ze al een hele tas die ze mee wil?
Oh wat een écht meisje!quote:Op zondag 28 maart 2010 12:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat allemaal mee moet![]()
Ze heeft een kalender gemaakt waarmee ze aftelt tot wanneer Dodge komt, die moet natuurlijk mee.
Baby Born moet mee, haar speelkaarten moeten mee om te pesten, ze moet huiswerk mee, haar DS natuurlijk, die en die pyjama, haar loco met boekjes, etc etc
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat allemaal mee moet![]()
Ze heeft een kalender gemaakt waarmee ze aftelt tot wanneer Dodge komt, die moet natuurlijk mee.
Baby Born moet mee, haar speelkaarten moeten mee om te pesten, ze moet huiswerk mee, haar DS natuurlijk, die en die pyjama, haar loco met boekjes, etc etc
Ze vind huiswerk helemaal niet erg, ik welquote:Op zondag 28 maart 2010 12:54 schreef nokwanda het volgende:
Ze heeft helemaal geen tijd om huiswerk te maken
Je zou haar bureau eens moeten zienquote:Op zondag 28 maart 2010 13:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]aanhangertje nodig?
Voor zo'n mini meisje moet eigk die kamer een kopietje van thuis worden
Lekker toch, kleine meisjes tijd is toch al zo gauw voorbij.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Je zou haar bureau eens moeten zien![]()
Make-up spiegeltje hier, make up spiegeltje daar, glitterlipgloss hier, nep oogschaduw daar, 101 verschillende haardingetjes, etc etc.
En alles roze
Een enorm groot voordeel: ze leert het leuk vinden om haar best te doen. Dat is iets wat een heleboel kinderen die het makkelijk kunnen niet leren. En daarmee heeft ze alles gewonnen.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze vind huiswerk helemaal niet erg, ik welwant ik heb een hekel aan huiswerk voor de kinderen, zeker op deze leeftijd. Ik vind dat ze na school lekker moet buitenspelen en kind zijn, juist omdat Samara wat moeite heeft op school en het dus al beladen is voor haar.
Maar goed, school tegenwoordig gaat niet meer over het kind, dat gaat alleen maar over veilig op het vaste paadje lopen en je in ieder geval als kind aan de gemiddelden houden.
En ik kan er niet eens heel veel over klagen want Samara vind huiswerk stoer
Als je er midden in zit lijkt het een eeuwigheid te duren en kun je niet wachten tot je groot bentquote:Op zondag 28 maart 2010 13:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker toch, kleine meisjes tijd is toch al zo gauw voorbij.![]()
Te gauw soms!
Ze verheugd zich natuurlijk ook enorm op Dodge!
Hmm geen idee, misschien wilde hij je quoten en was per ongeluk aan het wijzigen? Heb ik ook wel eens gehadquote:Op zondag 28 maart 2010 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
hai
waarom is mijn bericht gewijzigd door iemand? wat is er gebeurd in mijn afwezigheid?![]()
[..]
nee er staat alleen een hartje bij, ik dacht al, WTFquote:Op zondag 28 maart 2010 15:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm geen idee, misschien wilde hij je quoten en was per ongeluk aan het wijzigen? Heb ik ook wel eens gehadEr is niets veranderd toch of moet ik hem even aan zijn vestje gaan trekken op kantoor?
Waar ben je geweest dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoi, we zijn weer terug. Alle mensen daar vonden de hond eng.
"Kom, maar schatje die hond is gevaarlijk"
"Die hond is vals"
"Pas op, hij bijt vast"
En wij maar vuile blikken vangen.Gister ook al een vrouw die de hele tijd wantrouwig over haar schouder keek. En haar eigen hond wel los laten lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |