Dat ligt er aan in wiens tuin ze staan jongeman, ik gebruik ze puur ten goedequote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hier even overheen gelezen, das gewoon een potentiele giffabriek die je in je tuin hebt staan joh
gelukkig woon ik ver wegquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat ligt er aan in wiens tuin ze staan jongeman, ik gebruik ze puur ten goede
Ja, echt, zo leuk. Wij wisten bij Kundun, onze Shar-Pei, meteen dat hij voor ons was.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:20 schreef Maes het volgende:
Google maar even op Applevillle. Foto's staan op de site.
En ja 1 van die hummeltjes is voor ons![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat denk je maar, mijn bezem vliegt snel!quote:
Geweldig!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
linkje naar het fotoalbum met het nest: klik
maar ook ver? de nachten zijn nog steeds koud hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat denk je maar, mijn bezem vliegt snel!
Dat klinkt als iets wat mijn vriend ook lekker zou vinden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
hier net de pizza op via thuisbezorgd
pizza met gehakt, pepers, ui, paprika
met extra mozzarella, extra peper, extra knoflook
m'n bek brandt nog![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
David Bowie, David Crosby en Graham Nash en Robert Wyatt doen ook af en toe mee, heb alleen niet alles gezien, was even boodschappen doen
maar de climax was natuurlijk comfortably numb, met gilmour die uit zijn dak staat te gaan op zijn gitaar
Thanksquote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 20:06 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Wat goed MissBliss en Re, nogmaals gefeliciteerd met Kitty![]()
En we hebben foto's van de pups![]()
![]()
jep, deze DVD, David Gilmour livequote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
David Glimour - Remember that night (live at the royal albert hall)
[ afbeelding ]
Tof, dank je voor de tip. Ik ken denk ik heel veel van PF, maar nog niet bewust zeg maarquote:Op zondag 28 maart 2010 @ 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, deze DVD, David Gilmour live
genieten
Hij speelt voornamelijk nummers van pink floyd, maar ook wat van zijn solowerkquote:Op zondag 28 maart 2010 00:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tof, dank je voor de tip. Ik ken denk ik heel veel van PF, maar nog niet bewust zeg maarIk denk als ik het hoor dat ik veel herken.
En ja, Wish You Were Here en Comfortably Numb zijn natuurlijk bijzonder
leuk he, wachten op het nieuwe seizoen van een seriequote:Op zondag 28 maart 2010 03:14 schreef Strega het volgende:
Goh, toen was het zo maar 03.12 uur zomertijd![]()
Vier Dexter's seizoen 4, 9 t/m 12, nu moeten we echt wachten tot september 2010, voor dat de nieuwe daar zijn.
Enne......we zitten met zoveel vragen...fuck, fuck, fuck, om met Debra te spreken.![]()
![]()
Nee, Zwabber, niet leuk!!!quote:Op zondag 28 maart 2010 03:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
leuk he, wachten op het nieuwe seizoen van een serie
ja het is ineens half vier, zonder dat ik daar om gevraagd hebquote:Op zondag 28 maart 2010 03:29 schreef Strega het volgende:
Zul je zien....nu kan ik helemaal niet meer slapen!!
fade to blackquote:Op zondag 28 maart 2010 03:31 schreef Strega het volgende:
Zo ging het een paar jaar geleden dus ook met de Soprano's hé!
En die waren toen ook nog zomaar echt op.![]()
![]()
![]()
Het zou echt verboden moeten worden!!
Nou, das dan wel weer fijn hé!quote:Op zondag 28 maart 2010 03:32 schreef DeZwabber het volgende:
ben wel superblij though, als alles goed gaat, heb ik nu nieuwe luidsprekers![]()
van een van de oude was de scheidingsfilter geploft, dus zat een paar weken zonder eigen installatie![]()
Dali Ikon 5
uhuh, mooiste geluid tot nu toequote:
Ach, fuck the fathers!quote:Op zondag 28 maart 2010 03:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, mooiste geluid tot nu toe![]()
op de luidsprekers van mijn vader na dan, maar die zijn lichtelijk boven mijn budget
ja lijkt me wel beter, hoe eerder ik morgen wakker wordt, hoe langer ik kan luisterenquote:Op zondag 28 maart 2010 03:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, fuck the fathers!
We gaan hier toch maar even![]()
Jij ook maar??
Oohh, wat zijn ze nog liiiiillik.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
linkje naar het fotoalbum met het nest: klik
Mijn kat oefent daarop.quote:
Veel plezier.quote:
Aaaaahquote:
Wat vroegquote:
Nee, hij oefent alvast omquote:
Linuxquote:Op zondag 28 maart 2010 12:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Zo naar de dierentuin. Heb er zin in! Lief is nu broodjes aan het maken om mee te nemen.
Morgen komen mijn broer en schoonzus Luna weer halen en blijven ze eten. Mn schoonzusje had een cadeautje gekocht voor me, voor het oppassen.
En stiekem ook wel omdat ze m'n verjaardagscadeau waren vergeten.![]()
Ohja, en m'n moeder heeft Fok ontdekt, want daar kon ze heel veel op vinden. En ze vindt Lunix veel fijner dan windows. Dat gaat veel sneller en makkelijker zegt ze.
Ja, dat zou ik nu ook zeggen, nu ze een fokaccount heeftquote:Op zondag 28 maart 2010 12:08 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn mams is echt een digibeet maar dat doet ze dan weer wel. En ze is ook best modern, ze is nu bijna 58 en draagt superhippe kleding, rokjes en jurkjes enzo. Maar ook weer niet dat het ordinair wordt. Of dat ze zich te jong kleedt.
Weet iemand trouwens of honden overal mee in mogen in Ouwehands? Al gevonden.
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:29 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik weet ook wel dat het linux is! Ik heb typtyfus vandaag.
Ze heeft geen account, ze komt alleen op frontpage.
Nah, ik denk niet dat het zover komt hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
juist, digibeet dus. hihihi
En hey, met de frontpage begint het gelazer. Voor je het weet wil ze op het forum. Vraag maar aan Electro-worm hoe dat is als je moeder ook op fok zit(ik zat er natuurlijk al ver voor hij een account mocht hebben)
Heuj Elies senes!quote:Op zondag 28 maart 2010 12:32 schreef senesta het volgende:
Fipo!
Nog twee weken min één dag en dan gaan we Dodge halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |