Jammer.quote:
Zeg ik ook altijd tegen de kinderenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Jammer.
Van die mensen dan.
Terwijl ze geeneens de achtergrond van die hond kennen, en dus de kinderen onnodig bang voor honden maken.
Mij is altijd geleerd om zo'n beest rustig te benaderen en even aan de baas te vragen of ik hem mag aaien.
AAAAAAH, ze eet dat kind op!!!quote:Op zondag 28 maart 2010 15:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Er was ook zo'n kindje die naar me toe kwam en vroeg of hij het hondje mocht aaien, nouja dat mocht van mij want ik weet dat ze niks doet. Maar de vader trok 'm mee. Pas op, hij bijt.
Nou weet ik dat als we Rinske meehadden er niks aan de hand zou zijn, maar dit is een stafford en dat vinden mensen eng. AAAH EEN PITBULL!
Ook wel genoeg mensen die 'm wel aanhalen hoor, en dat is het enige wat ze wil, aandacht en een kroel over haar kop.
Ohja en dit is het enge monster in kwestie.
[ afbeelding ]
Triestquote:Op zondag 28 maart 2010 15:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoi, we zijn weer terug. Alle mensen daar vonden de hond eng.
"Kom, maar schatje die hond is gevaarlijk"
"Die hond is vals"
"Pas op, hij bijt vast"
En wij maar vuile blikken vangen.Gister ook al een vrouw die de hele tijd wantrouwig over haar schouder keek. En haar eigen hond wel los laten lopen.
Ach gossie lief smoeltjequote:Op zondag 28 maart 2010 15:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Er was ook zo'n kindje die naar me toe kwam en vroeg of hij het hondje mocht aaien, nouja dat mocht van mij want ik weet dat ze niks doet. Maar de vader trok 'm mee. Pas op, hij bijt.
Nou weet ik dat als we Rinske meehadden er niks aan de hand zou zijn, maar dit is een stafford en dat vinden mensen eng. AAAH EEN PITBULL!
Ook wel genoeg mensen die 'm wel aanhalen hoor, en dat is het enige wat ze wil, aandacht en een kroel over haar kop.
[ afbeelding ]
Nou ja, dat is ook niet bepaald een verrassing toch? Dat er een stigma aanhangt is geen nieuwtje.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
je moet je pitbull dan ook niet kruisigenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook niet bepaald een verrassing toch? Dat er een stigma aanhangt is geen nieuwtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet je pitbull dan ook niet kruisigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe is het met je hurr?I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Dat is met meer rassen, hoe vaak mensen niet een blokje omlopen als ze me met Elco zien lopenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook niet bepaald een verrassing toch? Dat er een stigma aanhangt is geen nieuwtje.
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is met meer rassen, hoe vaak mensen niet een blokje omlopen als ze me met Elco zien lopen
Hier ook een loslopende Herder die nooit erg aardig is, door één zo'n hond lopen ze dan ook een blokje om bij andere Herders eh. Die hond probeer ik ook te ontwijkenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is met meer rassen, hoe vaak mensen niet een blokje omlopen als ze me met Elco zien lopen
Herders staan ook bekend om een dominant karakter, mensen willen dat nog wel eens verwarren met agressie. En dat Herders als waakhonden gebruikt worden zal ook wel meehelpen aan dit beeld.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]mijn oma is ook als de dood voor herdershonden. Dat zit er klaarblijkelijk in ofzo.
Is ook zo en op zich heb ik er ook niet zoveel last van hoor, het is alleen zo sneu voor Elco omdat die echt supersociaal is en echt geen vlieg kwaad doet. Nu doet het hem niet zoveel meer maar toen hij jonger was vond ik het wel sneu. Dan zag hij een andere hond of een stel spelende honden en dan wilde hij zo graag mee doen maar die hondjes werden dan meteen aangelijnd en afgevoerdquote:Op zondag 28 maart 2010 17:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Herders staan ook bekend om een dominant karakter, mensen willen dat nog wel eens verwarren met agressie. En dat Herders als waakhonden gebruikt worden zal ook wel meehelpen aan dit beeld.
Dat is wel een nadeel inderdaad. Had je toen ook niet een paar mensen die je iets beter kende zeg maar waar hij mee mocht spelen?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Is ook zo en op zich heb ik er ook niet zoveel last van hoor, het is alleen zo sneu voor Elco omdat die echt supersociaal is en echt geen vlieg kwaad doet. Nu doet het hem niet zoveel meer maar toen hij jonger was vond ik het wel sneu. Dan zag hij een andere hond of een stel spelende honden en dan wilde hij zo graag mee doen maar die hondjes werden dan meteen aangelijnd en afgevoerd
Kun je ook niet van tevoren zeggen, ik bedoelde alleen maar te zeggen dat veel mensen dat beeld hebben bij bepaalde honden en dus wel bij voorbaat de hond al uit de weg gaan.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:12 schreef Ynske het volgende:
ik ken ook herders dat de grootste doetjes zijn, dus ben eigenlijk van mening dat je niet op voorhand kunt zeggen dat een herder dominant/agressief iod is.
Onze Duitse herder was echt een soeserten onze Mechelse herder was een ontzettend slimme leergierige knuffelhond.
quote:Op zondag 28 maart 2010 18:30 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind alle honden die groter zijn dan een kat eng.
Ik vond de Dierenthuis-honden engquote:Op zondag 28 maart 2010 18:30 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind alle honden die groter zijn dan een kat eng.
Ja ik ookquote:Op zondag 28 maart 2010 @ 18:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond de Dierenthuis-honden eng
Da's honden eigen.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ik ook
Die vrouw had ook gezegd dat je ze niet recht mocht aankijken enzo en geen snelle bewegingen want ze kunnen bijten en toen had ik ineens zo'n hond die zn kop tussen mn benen stopte!![]()
[ afbeelding ]
Ik schrok heel erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |