Da's wel zo leuk jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
\t moest met een lente thema toch?
Die vond ik niet zo heel erg geslaagd eigenlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 21:44 schreef Isegrim het volgende:
Lammetjes zijn lekker. Oeh, ik heb nog wel een erg lekker recept voor lamshaasjes in sinaasappel-tijmsaus. Alleen niet zo geschikt voor een potluck denk ik.
Irish stew van maken. Of in kleine blokkies in de oven met rozemarijn...quote:Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef z80 het volgende:
morgen een stuk lam halen.(bovenpoot/schouder met bot)
weet alleen nog niet wat ik er mee ga doen.
Een verleden tijd met dt?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die vondt ik niet zo heel erg geslaagd eigenlijk
Jaja heil von Dale enzo.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:24 schreef Isegrim het volgende:
Een lamshaas is nu eenmaal zo groot als dattie is. Jij houdt blijkbaar gewoon niet van lamshaas.
Nee dat klopt, ik eet dan altijd een biefstuk van 9 kg, in plaats van een mooi opmaat gesneden stuk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:36 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat doe je ook met een goeie biefstuk.Barbaar.
ik heb werkelijk waar nog geen flauw ideequote:Op vrijdag 2 april 2010 12:44 schreef Isabeau het volgende:
Is er al een lijstje met wat iedereen gaat maken?
Jammer Fogel! Volgende meet dan maar?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:42 schreef Fogel het volgende:
Haal mij maar van de misschien lijst af... de belastingdienst wil nog ruim 4000¤ van me hebben en dat mag ik voor 31 mei overmaken (en de rekening van de auto die ook zo'n 4000¤ was moet ik voor 20 april betalen...), heen en weer Nederland vliegen zit er even niet in helaas. Volgende keer beter.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Moblo, beschik jij over een frituurpan?
Yup. En een oude Tefal wokpan die we als frituurpan gebruiken voor zaken als Falafelquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Moblo, beschik jij over een frituurpan?
Naja, in de koelkast worden ze ook goed hard, maar het gaat minder snel mis als ze deepfrozen de pan in gaan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:01 schreef Bluezz het volgende:
Ze moeten wel een uur in de koelkast voor je ze in het vet gooit Lee, hoeft niet persé bevroren te zijn
Kroketten
puik, dan doe ik de lamsgehaktballetjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:04 schreef borisz het volgende:
Ohja tvp
Mijn eerste idee laat ik varen. Had lamsgehaktballetjes uit het blad proost in gedachten. NU eens iets anders verzinnen.
die van mij maalt het voor mequote:Op dinsdag 6 april 2010 17:12 schreef borisz het volgende:
Hier in de regio is geen fatsoenlijke Turk te vinden. Of ze hebben geen lamschvleeschDus vandaar. De slagers vallen hier ook tegen.
Dat is meestal met lamsgehaktquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die van mij maalt het voor mevers
true, maar dan nog. Vorige keer lag er een hele berg nog, maar dat was niet genoeg voor wat ik nodig had, en toen kreeg ik alleen maar versequote:Op dinsdag 6 april 2010 17:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is meestal met lamsgehaktBederft te snel om het vooraf te malen.
ja, diequote:Op dinsdag 6 april 2010 17:41 schreef z80 het volgende:
bij welke turk komen jullie?
ik ga voor lam naar de euro supermarkt in hatert.
Kan lekker zijn, al lijkt het me om je culi-naam hoog te houden verstandig iets te maken dat je al kent?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:57 schreef z80 het volgende:
ik zit er aan te denken om dolmades te maken.
echter dit wordt de eerste keer.
Z80 zn idee is vegetarisch. Ik kan een deel van mijn kroketten eventueel vegetarisch maken...quote:Op donderdag 8 april 2010 17:25 schreef Vork het volgende:
Hey, ik wil de pret niet drukken, maar in hoeverre worden er eigenlijk vegetarische gerechten gemaakt?
Nouja, ik ben er niet bang voor dat er niet te eten voor mij zal zijn, maar meer ook voor het geheel. Als we straks met een parade van 14 totaal verschillende vleesgerechten en een toetje zitten, dan is de balans qua eten natuurlijk ook een beetje weg. Een thema boeit me dan niet zo, je krijgt toch geen perfect op elkaar afgestemd menu met 15 verschillende koks, maar een beetje afstemming is misschien wel handig. Ik wacht nog wel even af wat de rest doet voordat ik definitief besluit wat mijn gerecht gaat worden.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:05 schreef SeaOfLove het volgende:
ik wil de pret ook niet drukken hoor, maar het was toch een lente thema? Gado Gado is hartstikke lekker, maar wel Indisch. En ik zie de combinatie niet echt met bijv gevulde wijnbladeren. En andere niet-aziatische hapjes/gerechten. Kunnen we het niet een beetje mediterraans enzo houden: spaans, italiaans, grieks, turks, marokkaans enzo. Dat sluit tenminste een beetje allemaal bij elkaar aan. @Vork, als we zoiets doen zoals ik net voorstel dan is er volgens mij meer dan genoeg vegetarisch. Ik kook ongemerkt vaak vegetarisch als ik uit die keuken kook
dat is wat ik dus ook bedoel en eerlijk zie ik het niet echt zitten als er op tafel bijv gado gado, gevulde wijnbladeren, aardappelsalade, couscous, spinaziesoep, tzaziki, gevulde paprika's, lamsgehakballetjes, zelfgemaakte kroketten staan.... om maar even wat te noemen. lijkt me allesbehalve smakelijk die combinatiequote:Op donderdag 8 april 2010 18:49 schreef Vork het volgende:
[..]
Nouja, ik ben er niet bang voor dat er niet te eten voor mij zal zijn, maar meer ook voor het geheel. Als we straks met een parade van 14 totaal verschillende vleesgerechten en een toetje zitten, dan is de balans qua eten natuurlijk ook een beetje weg. Een thema boeit me dan niet zo, je krijgt toch geen perfect op elkaar afgestemd menu met 15 verschillende koks, maar een beetje afstemming is misschien wel handig. Ik wacht nog wel even af wat de rest doet voordat ik definitief besluit wat mijn gerecht gaat worden.
mij wel dus, ik hou van lekker eten maar laat het ajb wel een beetje bij elkaar passen. met zoveel mensen zijn we ook weer niet om zo uitgebreid te koken dat iedere keuken zo goed vertegenwoordigd zal zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef borisz het volgende:
Wat z80 zegt. Of het bij elkaar past boeit mij ook niet echt
.
Ja, want het mild kruidige van de Turkse en Griekse keuken past echt sprékend bij de overheersende smaken van de spaanse keuken. Een haidari smaakt vast heerlijk na chorizo in rodewijnsausquote:Op donderdag 8 april 2010 18:05 schreef SeaOfLove het volgende:
ik wil de pret ook niet drukken hoor, maar het was toch een lente thema? Gado Gado is hartstikke lekker, maar wel Indisch. En ik zie de combinatie niet echt met bijv gevulde wijnbladeren. En andere niet-aziatische hapjes/gerechten. Kunnen we het niet een beetje mediterraans enzo houden: spaans, italiaans, grieks, turks, marokkaans enzo. Dat sluit tenminste een beetje allemaal bij elkaar aan. @Vork, als we zoiets doen zoals ik net voorstel dan is er volgens mij meer dan genoeg vegetarisch. Ik kook ongemerkt vaak vegetarisch als ik uit die keuken kook
We zijn met een man of 15, er zal dus een kilo of 5 aan eten in de prullenbak verdwijnen. Er zal meer dan genoeg eten zijn, om zelf te combineren wat je wilt.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mij wel dus, ik hou van lekker eten maar laat het ajb wel een beetje bij elkaar passen. met zoveel mensen zijn we ook weer niet om zo uitgebreid te koken dat iedere keuken zo goed vertegenwoordigd zal zijn.
Als ieder zn ding doet, dan heb je dat vanzelf wel... Als we allemaal mezes of tapas gaan maken, dan zit je met drie keer vijf dezelfde gerechten.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:13 schreef z80 het volgende:
eten = eten voor mij.
of het bij elkaar hoort kwa stijl of keuken maakt me niet uit.
ik eet echt alles door elkaar.
maar dit is toch het bedenk toppic.
dus vork, wat is jou bijdragen hierin.
en we kunnen natuurlijk ook per tafel een thema nemen.
uit 3 verschillende hoeken van de wereld keuken.
dan moet het wel heel gek gaan als er iemand is die niets lust of kan/mag eten.
eten weg gooien?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We zijn met een man of 15, er zal dus een kilo of 5 aan eten in de prullenbak verdwijnen. Er zal meer dan genoeg eten zijn, om zelf te combineren wat je wilt.
Mja inderdaad, gewoon op goed geluk daar gaat het omquote:Op donderdag 8 april 2010 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
Vork: ik maak sowieso wel één vega ietsgewoon omdat dat ook lekker is, en vanwege jou
![]()
en verder boeit het me ook niet of er een thema in zit. Als iedereen gewoon 'iets lekkers' meeneemt wat in tapa's vorm kan (kleine hapjes dus) dan is 't prima. Niet moeilijk doen met een bepaalde keuken. Zoals z80 zei, eten = eten, en het is een CUL POT LUCK diner. POT LUCK, dus wat de pot schaftiedereen maakt iets waarvan hij of zij denkt "dat is een succes" en dan wordt het vast lekker en gezellig
![]()
Een lidl hier in rotterdam heeft de (geweldige) inductieplaatjes nu voor 35 euro in het restantvak liggen. Das 10 minder dan wat ik er voor betaald hebquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja inderdaad, gewoon op goed geluk daar gaat het omIk maak bijvoorbeeld wat ik maak omdat ik nu pas heel slim bedacht heb dat ik nog nooit voor zo'n grote groep gekookt heb en bij Gado Gado weet ik tenminste zeker dat er niks fout gaat. Verder heb ik nog nooit iets in zulke grote hoeveelheden gemaakt, en budgettechnisch is dit ook t beste voor me. Daarbij heb ik 2 inductieplaatjes om op te koken en verder niks, dus ik moet ook rekening houden met de technische uitvoerbaarheid
@Vork: Mijn gado gado is geheel vegetarisch (zelfs veganistisch) en was ook bedoeld zodat een eventuele vegetarër ook nog wat heeft
de kijkshop heeft ze voor 25equote:Op vrijdag 9 april 2010 14:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een lidl hier in rotterdam heeft de (geweldige) inductieplaatjes nu voor 35 euro in het restantvak liggen. Das 10 minder dan wat ik er voor betaald heb
Dat weet ik en jij gelukkig ook. Er zijn mensen, die dankzij de voedingsmiddelenindustrie denken dat er kip in moet. Kip! wie bedenkt nu zoiets achterlijks. Maar ik hoor het alweer, het gaat helemaal goed komen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:43 schreef Windigo het volgende:
@Vork: Mijn gado gado is geheel vegetarisch (zelfs veganistisch) en was ook bedoeld zodat een eventuele vegetarër ook nog wat heeft
Mja, we zitten toch al vol, er kunnen niet meer mensen in MoBlo's huis. Volgende keer beter?quote:Op zaterdag 10 april 2010 04:49 schreef heiden6 het volgende:
Hmm, zie net de lijst van users die komen, dat gaat niet werken, never mind.![]()
de lijst klopt niet, CF en man hadden volgens mij aangegeven niet te komenquote:Op zaterdag 10 april 2010 06:21 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, we zitten toch al vol, er kunnen niet meer mensen in MoBlo's huis. Volgende keer beter?
MoBlo gaat over de lijstquote:Op zaterdag 10 april 2010 07:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
de lijst klopt niet, CF en man hadden volgens mij aangegeven niet te komenVan een paar anderen hoor je helemaal niks meer, dus zou je je af kunnen vragen of die nog interesse hebben
Ik geloof niet dat dat is wat hij bedoeltquote:Op zaterdag 10 april 2010 06:21 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, we zitten toch al vol, er kunnen niet meer mensen in MoBlo's huis. Volgende keer beter?
Volgens mij heb je de meeste geloven wel "gedekt" als er ook vegafood aanwezig isquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:46 schreef z80 het volgende:
zijn er nog andere wensen, dingen waar rekening mee gehouden moet worden qwa eten?
iemand die bv allergisch is voor iets.
of van wegen zijn geloof iets niet mag eten?
nu kan er nog rekening mee gehouden worden.
als straks iedereen aan de slag gaat is het te laat.
Jammerquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat is wat hij bedoelt
Afijn, wij komen niet, MoBlootje! Komt niet handig uit.
ja bedacht ik me later ookquote:Op zondag 11 april 2010 18:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
45Die van twee tientjes zijn "gewoon" elektrisch
Ja, en ik heb al +50 posts hier, dus ik krijg ook zo'n monoloog gevoel als ik hier teveel in post..quote:
Overigens zou het wel fijn zijn als iedereen die in de OP staat nu een definitieve bevestiging gaat geven van komen/niet komen in dit topic, want over dik 2 weken is het al zo ver!quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, en ik heb al +50 posts hier, dus ik krijg ook zo'n monoloog gevoel als ik hier teveel in post..
Ja dat neem ik ook aan, maar van sommigen hoor ik al héél lang niks meer in dit topicquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik neem aan dat iedereen die in de OP staat ook werkelijk komt, toch?
Ja, hoe laat is je plan eigenlijk? Daar hebben we het nog niet eens over gehadquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
anders even iedereen PM-men? MOet sowieso nog voor adres en tijden enzo
Oh hoi, ja goed dat je het zegt, dat was inderdaad een optie, maar ze komt niet mee, want ze is dat weekend gewoon thuis.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
wat het plan is?
Maakt mij niet zoveel uit!
Ik zou zeggen vanaf een uurtje 0f 15.00 staat de deur figuurlijk open tenzij anders aangegeven?
En als we even een lijstje maken met dingen die gemaakt gaan worden, dan zet ik die ook in de OP
Oh, en Vork, komt jouw din ook mee? Of weet je dat nog niet?
Wat mij betreft is vanaf 1500 prima. En ik maak Gado Gado dus dat kan je op t lijstje zetten. Wat vinden de anderen?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
wat het plan is?
Maakt mij niet zoveel uit!
Ik zou zeggen vanaf een uurtje 0f 15.00 staat de deur figuurlijk open tenzij anders aangegeven?
En als we even een lijstje maken met dingen die gemaakt gaan worden, dan zet ik die ook in de OP
Oh, en Vork, komt jouw din ook mee? Of weet je dat nog niet?
Daar had ik nog niet aan gedacht, maar daar heb je een punt natuurlijk!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik blijf bij kroketten, inhoud is wel verandert. Er moet nog wel wat verrassends over blijven. Allemaal gaan roepen wat we meenemen is ook niet leuk natuurlijk
Ik ben geloof ik zelfs nog nooit in OUD geweestquote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heb je iets gemeens gepost in OUD?
Houden zo!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:08 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik zelfs nog nooit in OUD geweest
Met biologisch bier een irish stew maken?quote:Op donderdag 22 april 2010 18:26 schreef Vork het volgende:
Ik heb echt nog geen flauw idee wat ik ga maken, ik denk iets met biologische producten of allicht toch nog iets met bier (en misschien wel beide).
Ik ben er hoe dan ook bij zaterdag.
Ik vraag me af of dat lekker is in een vega variantquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met biologisch bier een irish stew maken?
Meer aardappel, wat courgette en aubergine er in. Dan moet je een heel eind komenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:13 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat lekker is in een vega variant
Hmm, dat klinkt eigenlijk wel lekker.. Maar maak dan gelijk een vegetarische moussaka? Die maakt mn moeder wel eens, en die is goddelijk met krieltjes in plaats van gehakt..quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Meer aardappel, wat courgette en aubergine er in. Dan moet je een heel eind komen
Als jij die nou allemaal maakt, dan hoeven wij niks meer te doenquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:36 schreef minilot het volgende:
Ik weet niet wat ik moet maken! Ik kom er niet uit!
Ik heb een shortlist van tien dingen.
Sorry, keek nu pas weer in dit topicquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Gezellig!
En SoL: zou je nog even kunnen laten weten waarom je niet meer komt?is niet verplicht, maar 't komt wel vrij uit 't niets zo zeg maar
zolang het een thuismeet is vind ik het best, zoiets als de hightea-meet zal ik niet meer doen, ten eerste kost het me te veel geld en dat eet ik er echt niet uitquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
jammer! Maar er komt vast wel weer eens een dames cosmo meet![]()
![]()
Ah! Ik denk ik alleen naar Rainbow.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Lot, ga jij naar festivals in dordrecht? kunnen anders daar een x meeten, met bier uit plastic en broodjes voedselvergiftigingIk ga in ieder geval naar parkingpop, wantij, rainbow en big rivers. Misschien ook nog wel maar één van de maandagavondconcerten in het wantijpark
Wat ga je nou maken?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah! Ik denk ik alleen naar Rainbow.Zie je daar!
Da's ook leukquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:29 schreef minilot het volgende:
Ik weet het nog niet! Ik heb nog niet kunnen kiezen. Ik hou het maar gewoon als een verrassing, kan ik altijd nog lastminute switchen!
quote:Op zondag 2 mei 2010 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik moet helaas door privé-omstandigheden afzeggen, MoBlo heeft wat uitgebreidere uitleg per PM
Uit betrouwbare bron begrepen van wel jaquote:Op zondag 2 mei 2010 20:37 schreef Vork het volgende:
Hey, dan ga ik denk ik weer vervelend zijn, maar ik ben toch benieuwd. Zijn er ook mensen die iets van een nagerecht maken danwel meenemen?
Het is ook míjn meet en Alex en ik houden liever even rust van elkaar zodat we rustig een goede vriendschap op kunnen bouwen. Hij heeft mij net nogmaals laten weten dat hij for the sake of onze vriendschap niet gaat komen. Respecteer dat alsjeblieft.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben terug van de Ardennen.
Ik vind dat Alexxxxx gewoon moet komen
en ik zal morgen even iedereen een adres sturen
Mocht men nog leuke mensen weten die ook willen/kunnen komen, dan kan dat natuurlijk nog
Hoe klein is de lijst nu dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik bemoei me nergens mee, maar ik had het erg leuk gevonden om Alex weer 's te zienlos van welke situatie dan ook
ik kan overigens niemand dwingen, dus als iemand niet wil (en dat zijn er nog best veelde lijst is vrij klein geworden!) dan houdt dat op
Edit: was niet nodig, moblo postte tegelijk alquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
zonnebloemolie goed? In de frituurpan zit niet al te schoon vet nu.. maar dat kan ik natuurlijk ook nog wel even halen straks met de boodschappen
Oh dat vind ik geloof ik niet zo ergquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
minilot
LHO
Ise
z80
Vork
Windigo
Wolve000
MoBlo
Dit is de lijstvoordeel: RUIM genoeg serviesgoed, bestek en stoelen
Perfectquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
zonnebloemolie goed? In de frituurpan zit niet al te schoon vet nu.. maar dat kan ik natuurlijk ook nog wel even halen straks met de boodschappen
Ik bedoelde overigens olie voor in de frituurpanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
Zoveel leuker dan met 30 man in 1 kamer zittenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:29 schreef Windigo het volgende:
Oh dat vind ik geloof ik niet zo ergLekker rustig! Meer plek om gewoon een goed gesprek te kunnen voeren ook
Je mag nog komen hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoveel leuker dan met 30 man in 1 kamer zitten
dat!quote:
Leuk =)quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb 3 dingen als 't goed is:
voor, hoofd en na
Kan ik gebruik maken van een paar pannen en een snijplank? Ik bedacht dat dat me nogal veel ruimte scheelt als ik in de trein zitquote:
Gado Gadoquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
houden we het nou eigenlijk angstvallig geheim? Of posten we gewoon wat we gaan maken?
oh, en maakt iemand al iets van een salade ofzo?
snap ik dus ik verwacht een pm aangezien ik niet kom maar wel van portobello houquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
dat is natuurlijk nog een verrassing
SHEquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
en misschien komt er nog een mystery guest
En ik kan prima tegen buitenluchtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:50 schreef z80 het volgende:
als je maar niet bij mij in de buurt rookt.
kan namelijk niet tegen tabaks rook.
Ik heb één pan nodig om eieren te koken, en twee pannen om groenten te koken =) Ik heb gewoon geen tupperware waarin ik alles kan meenemen andersquote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
zolang je het op balkon doet geen probleem
zo het huis maar 's opruimen
Zeg hoe laat begint het eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
en misschien komt er nog een mystery guest
Pesto en Borstenquote:
Je hebt mazzel. Ik was mn camera vergeten, maar we zijn terug gegaan om hem te halenquote:Op zondag 9 mei 2010 00:10 schreef Windigo het volgende:
Het was súperleuk! Jammer dat ik al om 21.30 weg moest, maar ben nu pas thuis, dus het was echt nodigBen benieuwd naar de foto's!
Treinvertraging?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:10 schreef Windigo het volgende:
Het was súperleuk! Jammer dat ik al om 21.30 weg moest, maar ben nu pas thuis, dus het was echt nodigBen benieuwd naar de foto's!
quote:Op zondag 9 mei 2010 01:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je hebt mazzel. Ik was mn camera vergeten, maar we zijn terug gegaan om hem te halen![]()
Net heel aangekomen
Ik vind het zó jammer dat ik de toetjes heb gemistquote:Op zondag 9 mei 2010 02:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]woops
Mare ook net thuis na wat omrijden haha.
lekker gesmuldiedereen heeft zijn best gedaan!@
En, is het lekker?quote:Op zondag 9 mei 2010 10:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wij zitten nu aan het ontbijt in het hotel
Ja ik vond het heel leuk, zo jammer dat ik niet kon blijven tot het eindquote:Op zondag 9 mei 2010 10:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja hoor, simpel standaard ontbijt, eitje, broodje, vers fruit, koffie en thee.
het was erg gezellig gister!
Beterschap en sterktequote:Op zondag 9 mei 2010 09:55 schreef Windigo het volgende:
Oh en ik heb n spier gescheurd in mn onderbeen, dat heb ik al n keer eerder gehad, maar het is weer terug, dus ik kan de komende twee weken niet werken![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 11:28 schreef Vork het volgende:
Ha mensen. Het was uiteraard gezellig gisteren. Met speciale dank aan de speciale gast en de lift naar huis.
Ik heb teveel gemaakt en gegeten en weer meegenomen. Maar ik vond het erg geslaagd, ook qua eten. Laat de recepten foto's maar komen.
Laat ca 600/700 gram verse kruiden (in mijn geval w bosjes tijm, een bosje rozemarijn, wat bieslook, een ui, beetje knoflook) en wat droge kruiden (peper, piment, kruidnagel, jeneverbes) een fors aantal uren koken in 9 liter water. Als je een liter of zes overhoudt, zit je goed.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:28 schreef Vork het volgende:
Laat de recepten maar komen.
Gelukkig maarquote:Op zondag 9 mei 2010 18:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind het knap dat wij de weg naar het hotel in één keer gevonden hebben, gezien de genuttigde bedwelmende middelen.
dan wel door dezequote:Op zondag 9 mei 2010 19:29 schreef Isegrim het volgende:
We kunnen ook je hoofd vervangen door een smilie o.i.d.
Maar dat is Blauwe en jij bent Blauwe niet!quote:
Ik post uberhaupt geen mensenfoto'squote:Op zondag 9 mei 2010 20:55 schreef Windigo het volgende:
Post die foto van mij niet, hij is echt te erg
Ja, moeten we nog eens doen, met méér mensen en eerder op de dag zodat alles door iedereen gegeten kan wordenquote:
Ik vond dit vroeg zat voor avond eten eigenlijkquote:Op zondag 9 mei 2010 20:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, moeten we nog eens doen, met méér mensen en eerder op de dag zodat alles door iedereen gegeten kan worden
Ik heb nu de toetjes gemist
Mja, maar dan een brunch ofzo?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik vond dit vroeg zat voor avond eten eigenlijkWas meer een verlate lunch
Hmm ja, centrale locatie is inderdaad een beter ideequote:Op zondag 9 mei 2010 20:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn voorkeur zou dan eerder uitgaan naar een centralere locatie of blijven slapen
Tsja, ik blijf niet meteen slapen bij mensen die ik niet ken.. Dat vind ik onprettig. Een centrale locatie lijkt me daarom wel fijnquote:Op zondag 9 mei 2010 21:01 schreef z80 het volgende:
aan de andere kant, er was ook de mogelijkheid om te blijven slapen.
dus vroeg weg is een eigen keuze.
Nou, morgen wéér een zo'n meet leek me ook te snel hoor!quote:Op zondag 9 mei 2010 21:03 schreef Isegrim het volgende:
Als onze eetkamer klaar is, willen wij ook wel zo'n meet bij ons thuis houden en dan mag iedereen gerust blijven slapen.Kan alleen nog wel even duren met het tempo waarin wij momenteel 'klussen'.
als ik zo kijk dan is alles onder de lijn Zwolle, Utrecht voor mij centraal.quote:
Ja ik ook, het paste allemaal wel bij elkaar qua karakterquote:Op zondag 9 mei 2010 21:07 schreef Isegrim het volgende:
Behalve dat het eten lekker was, vond ik trouwens ook alle mensen erg leuk.![]()
het was inderdaad al snel laat.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:07 schreef Isegrim het volgende:
Behalve dat het eten lekker was, vond ik trouwens ook alle mensen erg leuk.![]()
Dat zeker, hulde aan MoBlo!quote:Op zondag 9 mei 2010 21:12 schreef z80 het volgende:
[..]
hierbij ook dank voor de gastvrouw en man voor het beschikbaar stellen van de keuken en kamer.
Wat zijn die driehoeken dan?quote:
Ik ook!quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:36 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bladerdeeghapjes met geitenkaas, pijnboompitjes, spinazie en paddestoelen. Ze waren héérlijk
Erg graag gedaan, blij dat ik kon helpen.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:36 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage trouwens! Ik heb genoten!
Zou heel leuk zijnquote:Op zondag 9 mei 2010 21:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Maar ik hou me aanbevolen voor een volgende keer!
Afgelopen maand is door mezelf bewezen dat dit dus absoluut een bakerpraatje isquote:Op zondag 9 mei 2010 23:21 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben vanmiddag ook nog een omelet gehad dus onze eierconsumptie is wel extreem geweest dit weekend. Ik voel mijn aderen al dichtslibben.
Kind het gaat hier prima en we eten heerlijkquote:Op zondag 9 mei 2010 23:26 schreef Isegrim het volgende:
Ja, ik ben er al lang van overtuigd dat het onzin is.
Ik ben ook een dieet met veel eiwit / weinig kh aan het volgen. Moet 8-10 kg afvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |