Irish stew van maken. Of in kleine blokkies in de oven met rozemarijn...quote:Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef z80 het volgende:
morgen een stuk lam halen.(bovenpoot/schouder met bot)
weet alleen nog niet wat ik er mee ga doen.
Een verleden tijd met dt?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die vondt ik niet zo heel erg geslaagd eigenlijk
Jaja heil von Dale enzo.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:24 schreef Isegrim het volgende:
Een lamshaas is nu eenmaal zo groot als dattie is. Jij houdt blijkbaar gewoon niet van lamshaas.
Nee dat klopt, ik eet dan altijd een biefstuk van 9 kg, in plaats van een mooi opmaat gesneden stuk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:36 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat doe je ook met een goeie biefstuk.Barbaar.
ik heb werkelijk waar nog geen flauw ideequote:Op vrijdag 2 april 2010 12:44 schreef Isabeau het volgende:
Is er al een lijstje met wat iedereen gaat maken?
Jammer Fogel! Volgende meet dan maar?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:42 schreef Fogel het volgende:
Haal mij maar van de misschien lijst af... de belastingdienst wil nog ruim 4000¤ van me hebben en dat mag ik voor 31 mei overmaken (en de rekening van de auto die ook zo'n 4000¤ was moet ik voor 20 april betalen...), heen en weer Nederland vliegen zit er even niet in helaas. Volgende keer beter.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Moblo, beschik jij over een frituurpan?
Yup. En een oude Tefal wokpan die we als frituurpan gebruiken voor zaken als Falafelquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Moblo, beschik jij over een frituurpan?
Naja, in de koelkast worden ze ook goed hard, maar het gaat minder snel mis als ze deepfrozen de pan in gaan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:01 schreef Bluezz het volgende:
Ze moeten wel een uur in de koelkast voor je ze in het vet gooit Lee, hoeft niet persé bevroren te zijn
Kroketten
puik, dan doe ik de lamsgehaktballetjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:04 schreef borisz het volgende:
Ohja tvp
Mijn eerste idee laat ik varen. Had lamsgehaktballetjes uit het blad proost in gedachten. NU eens iets anders verzinnen.
die van mij maalt het voor mequote:Op dinsdag 6 april 2010 17:12 schreef borisz het volgende:
Hier in de regio is geen fatsoenlijke Turk te vinden. Of ze hebben geen lamschvleeschDus vandaar. De slagers vallen hier ook tegen.
Dat is meestal met lamsgehaktquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die van mij maalt het voor mevers
true, maar dan nog. Vorige keer lag er een hele berg nog, maar dat was niet genoeg voor wat ik nodig had, en toen kreeg ik alleen maar versequote:Op dinsdag 6 april 2010 17:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is meestal met lamsgehaktBederft te snel om het vooraf te malen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |