als ik zo kijk dan is alles onder de lijn Zwolle, Utrecht voor mij centraal.quote:
Ja ik ook, het paste allemaal wel bij elkaar qua karakterquote:Op zondag 9 mei 2010 21:07 schreef Isegrim het volgende:
Behalve dat het eten lekker was, vond ik trouwens ook alle mensen erg leuk.![]()
het was inderdaad al snel laat.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:07 schreef Isegrim het volgende:
Behalve dat het eten lekker was, vond ik trouwens ook alle mensen erg leuk.![]()
Dat zeker, hulde aan MoBlo!quote:Op zondag 9 mei 2010 21:12 schreef z80 het volgende:
[..]
hierbij ook dank voor de gastvrouw en man voor het beschikbaar stellen van de keuken en kamer.
Wat zijn die driehoeken dan?quote:
Ik ook!quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:36 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bladerdeeghapjes met geitenkaas, pijnboompitjes, spinazie en paddestoelen. Ze waren héérlijk
Erg graag gedaan, blij dat ik kon helpen.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:36 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage trouwens! Ik heb genoten!
Zou heel leuk zijnquote:Op zondag 9 mei 2010 21:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Maar ik hou me aanbevolen voor een volgende keer!
Afgelopen maand is door mezelf bewezen dat dit dus absoluut een bakerpraatje isquote:Op zondag 9 mei 2010 23:21 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben vanmiddag ook nog een omelet gehad dus onze eierconsumptie is wel extreem geweest dit weekend. Ik voel mijn aderen al dichtslibben.
Kind het gaat hier prima en we eten heerlijkquote:Op zondag 9 mei 2010 23:26 schreef Isegrim het volgende:
Ja, ik ben er al lang van overtuigd dat het onzin is.
Ik ben ook een dieet met veel eiwit / weinig kh aan het volgen. Moet 8-10 kg afvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |