Zeg hoe laat begint het eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
en misschien komt er nog een mystery guest
Pesto en Borstenquote:
Je hebt mazzel. Ik was mn camera vergeten, maar we zijn terug gegaan om hem te halenquote:Op zondag 9 mei 2010 00:10 schreef Windigo het volgende:
Het was súperleuk! Jammer dat ik al om 21.30 weg moest, maar ben nu pas thuis, dus het was echt nodigBen benieuwd naar de foto's!
Treinvertraging?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:10 schreef Windigo het volgende:
Het was súperleuk! Jammer dat ik al om 21.30 weg moest, maar ben nu pas thuis, dus het was echt nodigBen benieuwd naar de foto's!
quote:Op zondag 9 mei 2010 01:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je hebt mazzel. Ik was mn camera vergeten, maar we zijn terug gegaan om hem te halen![]()
Net heel aangekomen
Ik vind het zó jammer dat ik de toetjes heb gemistquote:Op zondag 9 mei 2010 02:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]woops
Mare ook net thuis na wat omrijden haha.
lekker gesmuldiedereen heeft zijn best gedaan!@
En, is het lekker?quote:Op zondag 9 mei 2010 10:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wij zitten nu aan het ontbijt in het hotel
Ja ik vond het heel leuk, zo jammer dat ik niet kon blijven tot het eindquote:Op zondag 9 mei 2010 10:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja hoor, simpel standaard ontbijt, eitje, broodje, vers fruit, koffie en thee.
het was erg gezellig gister!
Beterschap en sterktequote:Op zondag 9 mei 2010 09:55 schreef Windigo het volgende:
Oh en ik heb n spier gescheurd in mn onderbeen, dat heb ik al n keer eerder gehad, maar het is weer terug, dus ik kan de komende twee weken niet werken![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 11:28 schreef Vork het volgende:
Ha mensen. Het was uiteraard gezellig gisteren. Met speciale dank aan de speciale gast en de lift naar huis.
Ik heb teveel gemaakt en gegeten en weer meegenomen. Maar ik vond het erg geslaagd, ook qua eten. Laat de recepten foto's maar komen.
Laat ca 600/700 gram verse kruiden (in mijn geval w bosjes tijm, een bosje rozemarijn, wat bieslook, een ui, beetje knoflook) en wat droge kruiden (peper, piment, kruidnagel, jeneverbes) een fors aantal uren koken in 9 liter water. Als je een liter of zes overhoudt, zit je goed.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:28 schreef Vork het volgende:
Laat de recepten maar komen.
Gelukkig maarquote:Op zondag 9 mei 2010 18:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind het knap dat wij de weg naar het hotel in één keer gevonden hebben, gezien de genuttigde bedwelmende middelen.
dan wel door dezequote:Op zondag 9 mei 2010 19:29 schreef Isegrim het volgende:
We kunnen ook je hoofd vervangen door een smilie o.i.d.
Maar dat is Blauwe en jij bent Blauwe niet!quote:
Ik post uberhaupt geen mensenfoto'squote:Op zondag 9 mei 2010 20:55 schreef Windigo het volgende:
Post die foto van mij niet, hij is echt te erg
Ja, moeten we nog eens doen, met méér mensen en eerder op de dag zodat alles door iedereen gegeten kan wordenquote:
Ik vond dit vroeg zat voor avond eten eigenlijkquote:Op zondag 9 mei 2010 20:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, moeten we nog eens doen, met méér mensen en eerder op de dag zodat alles door iedereen gegeten kan worden
Ik heb nu de toetjes gemist
Mja, maar dan een brunch ofzo?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik vond dit vroeg zat voor avond eten eigenlijkWas meer een verlate lunch
Hmm ja, centrale locatie is inderdaad een beter ideequote:Op zondag 9 mei 2010 20:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn voorkeur zou dan eerder uitgaan naar een centralere locatie of blijven slapen
Tsja, ik blijf niet meteen slapen bij mensen die ik niet ken.. Dat vind ik onprettig. Een centrale locatie lijkt me daarom wel fijnquote:Op zondag 9 mei 2010 21:01 schreef z80 het volgende:
aan de andere kant, er was ook de mogelijkheid om te blijven slapen.
dus vroeg weg is een eigen keuze.
Nou, morgen wéér een zo'n meet leek me ook te snel hoor!quote:Op zondag 9 mei 2010 21:03 schreef Isegrim het volgende:
Als onze eetkamer klaar is, willen wij ook wel zo'n meet bij ons thuis houden en dan mag iedereen gerust blijven slapen.Kan alleen nog wel even duren met het tempo waarin wij momenteel 'klussen'.
als ik zo kijk dan is alles onder de lijn Zwolle, Utrecht voor mij centraal.quote:
Ja ik ook, het paste allemaal wel bij elkaar qua karakterquote:Op zondag 9 mei 2010 21:07 schreef Isegrim het volgende:
Behalve dat het eten lekker was, vond ik trouwens ook alle mensen erg leuk.![]()
het was inderdaad al snel laat.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:07 schreef Isegrim het volgende:
Behalve dat het eten lekker was, vond ik trouwens ook alle mensen erg leuk.![]()
Dat zeker, hulde aan MoBlo!quote:Op zondag 9 mei 2010 21:12 schreef z80 het volgende:
[..]
hierbij ook dank voor de gastvrouw en man voor het beschikbaar stellen van de keuken en kamer.
Wat zijn die driehoeken dan?quote:
Ik ook!quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:36 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bladerdeeghapjes met geitenkaas, pijnboompitjes, spinazie en paddestoelen. Ze waren héérlijk
Erg graag gedaan, blij dat ik kon helpen.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:36 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage trouwens! Ik heb genoten!
Zou heel leuk zijnquote:Op zondag 9 mei 2010 21:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Maar ik hou me aanbevolen voor een volgende keer!
Afgelopen maand is door mezelf bewezen dat dit dus absoluut een bakerpraatje isquote:Op zondag 9 mei 2010 23:21 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben vanmiddag ook nog een omelet gehad dus onze eierconsumptie is wel extreem geweest dit weekend. Ik voel mijn aderen al dichtslibben.
Kind het gaat hier prima en we eten heerlijkquote:Op zondag 9 mei 2010 23:26 schreef Isegrim het volgende:
Ja, ik ben er al lang van overtuigd dat het onzin is.
Ik ben ook een dieet met veel eiwit / weinig kh aan het volgen. Moet 8-10 kg afvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |