Ja dat neem ik ook aan, maar van sommigen hoor ik al héél lang niks meer in dit topicquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik neem aan dat iedereen die in de OP staat ook werkelijk komt, toch?
Ja, hoe laat is je plan eigenlijk? Daar hebben we het nog niet eens over gehadquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
anders even iedereen PM-men? MOet sowieso nog voor adres en tijden enzo
Oh hoi, ja goed dat je het zegt, dat was inderdaad een optie, maar ze komt niet mee, want ze is dat weekend gewoon thuis.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
wat het plan is?
Maakt mij niet zoveel uit!
Ik zou zeggen vanaf een uurtje 0f 15.00 staat de deur figuurlijk open tenzij anders aangegeven?
En als we even een lijstje maken met dingen die gemaakt gaan worden, dan zet ik die ook in de OP
Oh, en Vork, komt jouw din ook mee? Of weet je dat nog niet?
Wat mij betreft is vanaf 1500 prima. En ik maak Gado Gado dus dat kan je op t lijstje zetten. Wat vinden de anderen?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
wat het plan is?
Maakt mij niet zoveel uit!
Ik zou zeggen vanaf een uurtje 0f 15.00 staat de deur figuurlijk open tenzij anders aangegeven?
En als we even een lijstje maken met dingen die gemaakt gaan worden, dan zet ik die ook in de OP
Oh, en Vork, komt jouw din ook mee? Of weet je dat nog niet?
Daar had ik nog niet aan gedacht, maar daar heb je een punt natuurlijk!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik blijf bij kroketten, inhoud is wel verandert. Er moet nog wel wat verrassends over blijven. Allemaal gaan roepen wat we meenemen is ook niet leuk natuurlijk
Ik ben geloof ik zelfs nog nooit in OUD geweestquote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heb je iets gemeens gepost in OUD?
Houden zo!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:08 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik zelfs nog nooit in OUD geweest
Met biologisch bier een irish stew maken?quote:Op donderdag 22 april 2010 18:26 schreef Vork het volgende:
Ik heb echt nog geen flauw idee wat ik ga maken, ik denk iets met biologische producten of allicht toch nog iets met bier (en misschien wel beide).
Ik ben er hoe dan ook bij zaterdag.
Ik vraag me af of dat lekker is in een vega variantquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met biologisch bier een irish stew maken?
Meer aardappel, wat courgette en aubergine er in. Dan moet je een heel eind komenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:13 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat lekker is in een vega variant
Hmm, dat klinkt eigenlijk wel lekker.. Maar maak dan gelijk een vegetarische moussaka? Die maakt mn moeder wel eens, en die is goddelijk met krieltjes in plaats van gehakt..quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Meer aardappel, wat courgette en aubergine er in. Dan moet je een heel eind komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |