Een lidl hier in rotterdam heeft de (geweldige) inductieplaatjes nu voor 35 euro in het restantvak liggen. Das 10 minder dan wat ik er voor betaald hebquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja inderdaad, gewoon op goed geluk daar gaat het omIk maak bijvoorbeeld wat ik maak omdat ik nu pas heel slim bedacht heb dat ik nog nooit voor zo'n grote groep gekookt heb en bij Gado Gado weet ik tenminste zeker dat er niks fout gaat. Verder heb ik nog nooit iets in zulke grote hoeveelheden gemaakt, en budgettechnisch is dit ook t beste voor me. Daarbij heb ik 2 inductieplaatjes om op te koken en verder niks, dus ik moet ook rekening houden met de technische uitvoerbaarheid
@Vork: Mijn gado gado is geheel vegetarisch (zelfs veganistisch) en was ook bedoeld zodat een eventuele vegetarėr ook nog wat heeft
de kijkshop heeft ze voor 25equote:Op vrijdag 9 april 2010 14:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een lidl hier in rotterdam heeft de (geweldige) inductieplaatjes nu voor 35 euro in het restantvak liggen. Das 10 minder dan wat ik er voor betaald heb
Dat weet ik en jij gelukkig ook. Er zijn mensen, die dankzij de voedingsmiddelenindustrie denken dat er kip in moet. Kip! wie bedenkt nu zoiets achterlijks. Maar ik hoor het alweer, het gaat helemaal goed komen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:43 schreef Windigo het volgende:
@Vork: Mijn gado gado is geheel vegetarisch (zelfs veganistisch) en was ook bedoeld zodat een eventuele vegetarėr ook nog wat heeft
Mja, we zitten toch al vol, er kunnen niet meer mensen in MoBlo's huis. Volgende keer beter?quote:Op zaterdag 10 april 2010 04:49 schreef heiden6 het volgende:
Hmm, zie net de lijst van users die komen, dat gaat niet werken, never mind.![]()
de lijst klopt niet, CF en man hadden volgens mij aangegeven niet te komenquote:Op zaterdag 10 april 2010 06:21 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, we zitten toch al vol, er kunnen niet meer mensen in MoBlo's huis. Volgende keer beter?
MoBlo gaat over de lijstquote:Op zaterdag 10 april 2010 07:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
de lijst klopt niet, CF en man hadden volgens mij aangegeven niet te komenVan een paar anderen hoor je helemaal niks meer, dus zou je je af kunnen vragen of die nog interesse hebben
Ik geloof niet dat dat is wat hij bedoeltquote:Op zaterdag 10 april 2010 06:21 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, we zitten toch al vol, er kunnen niet meer mensen in MoBlo's huis. Volgende keer beter?
Volgens mij heb je de meeste geloven wel "gedekt" als er ook vegafood aanwezig isquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:46 schreef z80 het volgende:
zijn er nog andere wensen, dingen waar rekening mee gehouden moet worden qwa eten?
iemand die bv allergisch is voor iets.
of van wegen zijn geloof iets niet mag eten?
nu kan er nog rekening mee gehouden worden.
als straks iedereen aan de slag gaat is het te laat.
Jammerquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat is wat hij bedoelt
Afijn, wij komen niet, MoBlootje! Komt niet handig uit.
ja bedacht ik me later ookquote:Op zondag 11 april 2010 18:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
45Die van twee tientjes zijn "gewoon" elektrisch
Ja, en ik heb al +50 posts hier, dus ik krijg ook zo'n monoloog gevoel als ik hier teveel in post..quote:
Overigens zou het wel fijn zijn als iedereen die in de OP staat nu een definitieve bevestiging gaat geven van komen/niet komen in dit topic, want over dik 2 weken is het al zo ver!quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, en ik heb al +50 posts hier, dus ik krijg ook zo'n monoloog gevoel als ik hier teveel in post..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |