Edit: was niet nodig, moblo postte tegelijk alquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
zonnebloemolie goed? In de frituurpan zit niet al te schoon vet nu.. maar dat kan ik natuurlijk ook nog wel even halen straks met de boodschappen
Oh dat vind ik geloof ik niet zo ergquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
minilot
LHO
Ise
z80
Vork
Windigo
Wolve000
MoBlo
Dit is de lijstvoordeel: RUIM genoeg serviesgoed, bestek en stoelen
Perfectquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
zonnebloemolie goed? In de frituurpan zit niet al te schoon vet nu.. maar dat kan ik natuurlijk ook nog wel even halen straks met de boodschappen
Ik bedoelde overigens olie voor in de frituurpanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
Zoveel leuker dan met 30 man in 1 kamer zittenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:29 schreef Windigo het volgende:
Oh dat vind ik geloof ik niet zo ergLekker rustig! Meer plek om gewoon een goed gesprek te kunnen voeren ook
Je mag nog komen hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoveel leuker dan met 30 man in 1 kamer zitten
dat!quote:
Leuk =)quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb 3 dingen als 't goed is:
voor, hoofd en na
Kan ik gebruik maken van een paar pannen en een snijplank? Ik bedacht dat dat me nogal veel ruimte scheelt als ik in de trein zitquote:
Gado Gadoquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
houden we het nou eigenlijk angstvallig geheim? Of posten we gewoon wat we gaan maken?
oh, en maakt iemand al iets van een salade ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |