Nou! Zeg dat wel!quote:Een horizontaal streepje staat jong en eigenwijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Gooi er een paar gouden kettingen bij en ze kan zo in de volgende clip van Snoop Dogg.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:59 schreef Mylene het volgende:
Ik ben de enigste weer die het wel leuk vind.
Een paar goedkope linnen sneakers vind ik nou ook niet bepaald elegantquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Over Pleun: ik vind haar make-over geslaagd. Oudere vrouwen met van die straffe laarzen: het is geen porum. Net of ze zo uit de paardenstal komen.
Ik dacht meteen aan een combi van een oma en Snoop Dogquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Over Pleun: ik vind haar make-over geslaagd. Oudere vrouwen met van die straffe laarzen: het is geen porum. Net of ze zo uit de paardenstal komen.
Wat ziet zij er trouwens oud uit voor haar leeftijd. Confronterend...zou ik er over 7 jaar opeens ook zoveel ouder uitzien?!
Die vrouw heeft echt stalpootjes in deze broekquote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Broek: past voor geen meter. Opgerolde broekspijpen zijn per definitie lelijk, maar zeker met een dergelijk figuur.
Kapsel is wel een verbetering, maar ik vind hier haar voor outfit mooier dan er naquote:Op zondag 28 maart 2010 19:15 schreef Mylene het volgende:
Dit topic is denk ik wel een blijvertje gezien de reacties en het aantal views.
Iedere week post ik dus een nieuwe metamorfose. Deze had ik ook nog op mijn harde schijf staan.
even klikken om uit te vergroten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de spijkerbroek haar goed staan. Alleen die opgerolde pijpen vind ik niet zo leuk. Met de top die ze aan heeft vind ik ook niet veel mis. Alleen de kleur en het motief dan. Een uni kleur zoals het gegeven advies in paars of groen had ik leuker gevonden. Pumps vind ik ook leuk.
Anita Meyer kapselquote:Op maandag 29 maart 2010 05:39 schreef aloe_vera het volgende:
OMG!!! naast Dyan zlf is ook de kapper van het padje af!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 07:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Anita Meyer kapsel.
@ ViviRAWRS, dank je, heb ik niet eerder gezien, uit dat linkje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze metamorfose vind ik weer vreselijk met een tijgermotiefje en een leren jurkje. Kapsel vind ik dan wel weer leuk.
Het jurkje vind ik haar wel leuk staan, maar als je naar beneden scant wordt het snel minder. De panterpanty had ze beter weg kunnen laten, maakt 't ordinair. Een mooie zwarte panty zou haar benen meer recht doen! En dan elegante schoenen. Dit kan écht niet. Het zoveelste voorbeeld van wat ik eerder ook al zei: een bij elkaar geraapt zooitje. NIETS matcht!quote:Op maandag 29 maart 2010 07:07 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze metamorfose vind ik weer vreselijk met een tijgermotiefje en een leren jurkje. Kapsel vind ik dan wel weer leuk.
Dat dan weer niet, want C&A heeft ook gewoon hele leuke kleren.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:32 schreef Copycat het volgende:
En dan ook nog van die lelijke schoenen eronder. Schoenen die je enkel plomper doen lijken.
Ik vind het allemaal erg des C&A's.
Laten we het maar op smaken die verschillen en eye of the beholder houden.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:55 schreef Isegrim het volgende:
Dat dan weer niet, want C&A heeft ook gewoon hele leuke kleren.
Inderdaad, zo'n jong hoofd en dan die ouwelijke kledingquote:Op maandag 29 maart 2010 11:32 schreef conleche het volgende:
Die mevrouw met het aangemeten Anita Meijer kapsel is 66!! Die ziet er verdomd jong uit, ondanks haar toegetakelde hoofd en werkelijk de lelijkste outfit die ik in tijden heb gezien. Wat een onkunde. Ik vond Dianne op TV al altijd precies het verkeerde adviseren en dat is er bepaald niet beter op geworden.
Door het programma Looking Good dacht ik. Later hadden ze een andere styliste (ene Odette, knap vrouwtje) en die vond ik het wel goed doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:57 schreef sneeuwitjesappel het volgende:
hoe kan t dat zij zo'n bekende styliste is?
tja, ze is wel afgezakt naar de C&A natuurlijk....
dat krijg je door dit soort make-overs.
Before is hier echt duizendmaal beter dan after. Sterker nog, die before outfit vind ik juist wel tof, in tegenstelling tot die enorm clownesque outfit na de 'styling' van Dyannequote:Op maandag 29 maart 2010 05:39 schreef aloe_vera het volgende:
OMG!!! naast Dyan zlf is ook de kapper van het padje af!
[ afbeelding ]
Wendy van Dijk heeft haar ooit ontslagen.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:50 schreef Ericr het volgende:
Je kan toch ook weinig verwachten van een mens dat de styling van iedere wannabe celeb in Nederland grondig verneukt?
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:50 schreef Ericr het volgende:
Je kan toch ook weinig verwachten van een mens dat de styling van iedere wannabe celeb in Nederland grondig verneukt?
Terechtquote:Op maandag 29 maart 2010 15:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Wendy van Dijk heeft haar ooit ontslagen.
Die schoenenquote:Op maandag 29 maart 2010 07:07 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:27 schreef Blaxje het volgende:
Dyanne Beekman is een typisch voorbeeld van een zelfverklaard 'stylist', net als de zovele anderen in Nederland die eigenlijk geen flauw benul hebben en een beetje gooien met de hippe termen die ze van hun Amerikaanse counterpart in de schoot geworpen krijgen. Althans, dat is mijn idee. Claim is gestoeld op de afbeeldingen hierboven.
Cognitieve dissonantiequote:Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik vraag me dan of of de gemetamorfoseerde personen enkel uit beleefdheid zeggen dat ze hun nieuwe outfit helemaal tof vinden...
Inderdaad he,quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef female81 het volgende:
Staan er trouwens nog steeds metamorfoses in de Yes? Ik kijk het blad tegenwoordig amper meer in, maar een half jaar geleden stonden ze er nog wekelijks in.
Die vond ik elke keer ronduit af-schu-we-lijk.
Zo ongeveer ál die meisjes, van gemiddeld begin 20, werden omgetoverd tot 35-jarige huisvrouwen. Meestal met een nét verkeerd tuniekje aan, lekker veel kettingen eroverheen en 'lekker vlotte piekjes' in hun haar. In de ergste gevallen rood geverfd.
Tja er zijn ook duizenden dietisten met veel meer kennis dan LOI-cursist Sonja Bakker, je moet jezelf maar net goed weten te marketen. (of weten hoe je mond als nilfisk gebruikt kan worden).quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:48 schreef Marouska het volgende:
Er zijn zoveel übergetalenteerde stylistes out there die zo fucking goed zijn, gevarieerd en gedurfd, en dan moet zo'n miep als dit de aandacht krijgen.
True.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:53 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tja er zijn ook duizenden dietisten met veel meer kennis dan LOI-cursist Sonja Bakker, je moet jezelf maar net goed weten te marketen. (of weten hoe je mond als nilfisk gebruikt kan worden).
Sommige zijn volgens mij fake, check deze maar eens:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef female81 het volgende:
Hier heb je trouwens een paar van die Yes-make-overs (in dat geval staat het onder de foto vermeld), wel met alleen het gezicht.
http://www.haartrends.net/haarmode/metamorfose
Heel veel van dit soort dingen zijn fake: het is een combi van (semi-) professionele modellen, extensions en fotoshop. Het 'metarmofose'-aspect is niet in de trant van 'van straat geplukt en loopt nu met dit kapsel rond', vrees ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Sommige zijn volgens mij fake, check deze maar eens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat niets bij over een neuscorrectie?
Die lok van die onderste dame is in z'n geheel niet d'r eigen haar, zo te zien. Maar goed, niemand zegt dat dat per se moet of zo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Sommige zijn volgens mij fake, check deze maar eens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat niets bij over een neuscorrectie?
wat bezielt je in godsnaam om een moeder van twee in een leren jurk met tijgerprintpanty te hijsen? Zoiets is nog moeilijk bij een perfect slanke lekker tegendraadse achttienjarige, laat staan deze 'appelvormige' (blijft een stom begrip) dame van 1m58. Jezus...quote:Op maandag 29 maart 2010 07:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Anita Meyer kapsel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kittig achter de kinderwagen hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Lachwekkend en triest gewoon,.
Dat is toch sinds de jaren '90 al niet hip meer? En zo'n matje; waar haaalen ze het vandaan?
Wederom vind ik dat ze nu al snel 35 lijkt ipv 29,.
Wat een faal-metamorfose.
De jaren '50 had meer stijl & klasse als ik het mag zeggen,quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:13 schreef Copycat het volgende:
Kittig achter de kinderwagen.
Zijn we weer terug in de jaren vijftig?
En baggy skinny jeans ... is dat niet heel erg met elkaar in tegenspraak?
Maar hetzelfde oubollige taalgebruik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
De jaren '50 had meer stijl & klasse als ik het mag zeggen,.
Dat misschien wel, ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar hetzelfde oubollige taalgebruik.
Helemaal mee eens, niks vrouwelijks aan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit slaat alles.
Erg onflatteus, of je moet van de butch-look houden. De massieve jas maakt haar topzwaar, vooral de bovenarmen en de jeans accentueert haar zware onderlijf. En de sneakers wtf??!!
Om van het kapsel niet te spreken, of zijn ze vergeten een paar rollers uit heur haar te halen?
In haar oude kleren oogt ze veel slanker!
Dat gaat gewoon terug naar de winkel hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:17 schreef Marouska het volgende:
Staat nou in het artikel dat ze de kleding geeneens mag houden? Ze zegt namelijk het jasje te willen kopen...?
Is toch jammer! Nu lijkt ze zo'n propje dat ook nog eens weinig borsten heeft,quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
De broek is inderdaad gruwelijkMaar het jasje vind ik voor de afwisseling eens niet zo'n slechte keus; het verhult haar voorgevel best aardig.
Ja OK, maar ze geeft zelf aan dat ze de aandacht liever afleidt... Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is toch jammer! Nu lijkt ze zo'n propje dat ook nog eens weinig borsten heeft,.
En...kan ik 'm hebben?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:20 schreef conleche het volgende:die foto van de achterkant. Het lijkt goddomme net een hiphop joch van 15.
Haar commentaar over de broek: Ik zie wel dat het model me goed staat.
Yeah right.
vind ik best wel triest, wat een paupers.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:19 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon terug naar de winkel hoor.
Een goed stylist hoeft niet de maten te hebben van degene die ze styled om zich ermee te kunnen identificeren dan wel een goede outfit te vinden. Dat zou betekenen dat mannelijke stylisten nooit vrouwen kunnen stylen en vice versa.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:21 schreef onearmedman het volgende:
Ten eerste is dyanne beekman niet dik, dus vind ik haar niet de geschikte vrouw om een + size lijn te starten. Ten tweede mag ze haarzelf wel even een flinke makeover geven, zodat ze eruit ziet als een aantrekkelijke vrouw in plaats van een semi modieuze pot.
Dyanne Beekman heeft het te danken aan haar man Frans ten Berge, die commercieel directeur is bij C&A.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:21 schreef onearmedman het volgende:
Ten eerste is dyanne beekman niet dik, dus vind ik haar niet de geschikte vrouw om een + size lijn te starten. Ten tweede mag ze haarzelf wel even een flinke makeover geven, zodat ze eruit ziet als een aantrekkelijke vrouw in plaats van een semi modieuze pot.
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is. Ik denk echter dat vrouwen zich sneller zouden identificeren en dus sneller de kleding zouden kopen als zij een goedgeklede vollere vrouw is, zij is helaas geen van beide.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een goed stylist hoeft niet de maten te hebben van degene die ze styled om zich ermee te kunnen identificeren dan wel een goede outfit te vinden. Dat zou betekenen dat mannelijke stylisten nooit vrouwen kunnen stylen en vice versa.
Een goed stylist heeft oog voor stijl. Dyanne heeft alleen oog voor grijs.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:24 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dyanne Beekman heeft het te danken aan haar man Frans ten Berge, die commercieel directeur is bij C&A.
Een vriend van me heeft die broek ook.(g-star arc)quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:25 schreef loveli het volgende:
Begrijp niet dat ze die broeken durven maken, dan loop ik nog liever in m'n blote kont.
OMG PLEUN.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:45 schreef Mylene het volgende:
Nog eentje dan. Ik vind deze metamorfose heel geslaagd. Ik heb er eigenlijk niets op aan te merken. Ik vind het haar erg leuk staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net een liliputter zoquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:09 schreef Mylene het volgende:
In deze metamorfose is Dyanne echt goed los gegaan om een moeder van tegen de dertig zogenaamd hip te maken. Ik vind het verre van geslaagd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is ook wel echt verschrikkelijk lelijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 07:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Anita Meyer kapsel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAAHA.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:09 schreef Mylene het volgende:
In deze metamorfose is Dyanne echt goed los gegaan om een moeder van tegen de dertig zogenaamd hip te maken. Ik vind het verre van geslaagd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boven boven naar beneden: Achterlijk kuifje (uit de mode sinds circa 1993, en laat dit a.u.b. nóóit meer mode worden - of gaat het dat stiekem weer wórden?) en matje (mag óók nooit meer mode worden van mij).quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:09 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kapotschieten!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:38 schreef Tamashii het volgende:
Morgen komt ze naar de C&A in Leidschendam!
Als ie dicht zit, is ie vast getailleerd door het elastiek (?) onderaan!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:42 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind die bril niet eens zo erg, maar een getailleerd jasje? Waar?
De kleding gaat niet mee naar huis. Die mogen de vrouwen enkel aan voor het plaatje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed Briljant topic!
Wat een make-overs zeg!Ik hoop dat de dames nog wel wat vriendinnen of een partner hebben die ze verteld dat het er echt niet uit ziet.
WTF heeft ze voor vuilniszak aan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:41 schreef Mylene het volgende:
In deze metamorfose heeft Dyanne erg haar best gedaan om van deze mevrouw een propje te maken. Compleet met een 60 jaren brilletje voor een stoere en eigengereide uitstraling. Ik vind het tenenkrommend. Die pumps vind ik dan wel weer heel leuk. Het witte getailleerde overhemd wat ze eerst aan had staat haar beter.
even klikken om uit te vergroetn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat staat niet iedereen. Een bril kan wel degelijk bijdragen aan je uitstraling, maar je moet gewoon een mooi montuur nemen wat goed bij je staat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef gelly het volgende:
Sowieso, brillen, wie denk je daar als drager een plezier mee te doen ? Kies gewoon een doorzichtig montuur ofzo.
Vanaf volgende week kun je Stylist voor de Sterren zien op Net5 (gok ik) met sterrenstylist Bastiaan van Schaik. [/i]Jij[/i] had ook mee kunnen doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is dé baan, mensen. Iemand voor schut laten lopen en er nog voor betaald krijgen ook
Zo veel drama, dat kan toch niet serieus!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze is ook nog psycholoog...
* cinnamongirl zapt snel het programma Look of Love weg
brr, zie ook net die afschuwlijke kop voorbijkomen, meteen weggezapt met dat stylingmonsterquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ha, mooi, kan ze al die arme mensen meteen ook van het trauma afhelpen dat ze hen zelf bezorgt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Topic uitprinten en bij haar langs brengen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:38 schreef Tamashii het volgende:
Morgen komt ze naar de C&A in Leidschendam!
Gut o gut op die leeftijd en dan nog zo'n jeans bedoeld voor jongeren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:09 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwehe dit is wel een erg sterke petitiequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Topic uitprinten en bij haar langs brengen.
ach die vrouwen vinden het alsnog heel leuk denk ik hoor, zo'n dag: oei oei oei bij zo'n pro-ves-jo-nele make-up mevrouw en dan zo'n mevrouw van teevee die dan zegt dat je er fantastisch uitziet in die broek. Gevolgd door een fotograaf die mooie foto's van je gaat maken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:19 schreef Isegrim het volgende:
Of misschien zijn het allemaal vriendinnen van haar, of mensen die ze betaalt om mee te doen. Ik bedoel, na drie van dit soort metamorfoses gaat toch helemaal niemand zich meer aanmelden?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:27 schreef Isegrim het volgende:
Nou, kweenie hoor, een metamorfose lijkt me best leuk, maar dan wil ik er daarna wel béter uitzien.
Ik denk dat dit helaas de trieste waarheid is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:26 schreef Marouska het volgende:
[..]
ach die vrouwen vinden het alsnog heel leuk denk ik hoor, zo'n dag: oei oei oei bij zo'n pro-ves-jo-nele make-up mevrouw en dan zo'n mevrouw van teevee die dan zegt dat je er fantastisch uitziet in die broek. Gevolgd door een fotograaf die mooie foto's van je gaat maken.
Is denk ik hartstikke boeiend en spannend en dik verwend worden voor zo'n dame die het normaal niet vaak genoeg meemaakt dat iemand haar vertelt dat ze er mooi uit ziet (ik bedoel, waarom anders wil je een metamorfose?).
Ongelooflijk dat ze bij twee verschillende metamorfoses voor hetzelfde jasje (van haar eigen merk) kiestquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:11 schreef conleche het volgende:
BaggySkinnymevrouw heeft toch het leren jasje niet gekocht, want het is nu gerecycleerd op deze dame.
Nog de minst erge metamorfose tot nog toe, I guess.
Kim had eerst erg doorsnee doch leuke en prima bij haar passende kleding aan. Hoefde, afgezien van een nét iets langer en beter passend model overhemd, niet zoveel aan veranderd te worden. En zéker niet met die Komo-zak die ze aangemeten kreeg, waardoor ze opeens totaal geen figuur meer lijkt te hebben. Ze wilde geen vormeloze grote maten-mode? Jammer vrouwtje, Dyanne doet toch wel wat ze zelf wil.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:41 schreef Mylene het volgende:
In deze metamorfose heeft Dyanne erg haar best gedaan om van deze mevrouw een propje te maken. Compleet met een 60 jaren brilletje voor een stoere en eigengereide uitstraling. Ik vind het tenenkrommend. Die pumps vind ik dan wel weer heel leuk. Het witte getailleerde overhemd wat ze eerst aan had staat haar beter.
even klikken om uit te vergroetn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:09 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sweet jebus wat een kuiten.. Haar kuiten zijn groter dan de mijnequote:Op maandag 29 maart 2010 07:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Anita Meyer kapsel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Ik zou niet gekozen hebben voor dit tuniekje, ik dacht eigenlijk dat het me heel dik zou maken
dat mens in Look of Love gisteren was echt een asowijf. Dat zij wegging en die man met de kids zat , dat robert zegt:quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zo veel drama, dat kan toch niet serieus!
Net als het programma ervoor. Het is bijna grappig
Die vrouw is net Heleen v Rooyen!
Hese stem, horror, hysterisch...
Absoluut, maar hij is ook zeker beter af zonder haar. Voor de kinderen is het ook heel sneu, denk niet dat die nog maar een beetje op hun mama kunnen bouwen.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:54 schreef Providentia het volgende:
[..]
dat mens in Look of Love gisteren was echt een asowijf. Dat zij wegging en die man met de kids zat , dat robert zegt:
Je gaat nu al weg namelijk en niet donderdag. antwoord ze met: "Yessss". Arme man...
wat een kansloos mens,.
idd ja, die man was zo lief en probeerde van alles, en zij reageert zo laconiek. Als ik die man was had ik der gelijk weggetrapt.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Absoluut, maar hij is ook zeker beter af zonder haar. Voor de kinderen is het ook heel sneu, denk niet dat die nog maar een beetje op hun mama kunnen bouwen.
Dat doordrukken van die smaak maakt haar in mijn ogen juist een vervelend en naar mens....quote:Op donderdag 1 april 2010 22:23 schreef Pizzalover het volgende:
Ik vind bij Dyanne vooral dat ze haar eigen smaak doordrukt bij de metamorfoosjes en niet kijkt naar de mensen en hun persoonlijkheden. Dit zou ze meer moeten doen. Buiten dat vind ik het wel een leuk mens
Neh, denk het niet.. De bedoeling is namelijk wel goed denk ik. Ze is alleen heel erg overtuigd van haarzelf omdat ze al zo lang in het vak zit. Alleen is ze een btj het spoor bijster. Er komen wel bepaalde trends terug in de kleding, alleen op de verkeerde manier gecombineerd. Een schrijver heeft ook wel eens een "writersblock". Ik denk dat Dyanne in een heel lange periode van "styleblock" zitquote:Op donderdag 1 april 2010 22:29 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat doordrukken van die smaak maakt haar in mijn ogen juist een vervelend en naar mens....
Fake it till you make it baby.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:09 schreef BlueMage het volgende:
Dus als ik armsgaten in een vuilniszak knip en een mooi kaartje maak waarop staat dat ik een styliste ben maak ik best een kans dat mensen dat ook daadwerkelijk gaan aantrekken?![]()
Zo zie ik het toch echt niet, eerst altijd maar met dat grijs en zwart, zelf ziet ze er ook niet bepaald "stylish verantwoord" uit, gewoon saai en ouwelijk. Kortom, ze heeft gewoon geen enkel gevoel voor mode en styling. Ze had echt beter een ander beroep kunnen kiezen....quote:Op donderdag 1 april 2010 22:40 schreef Pizzalover het volgende:
[..]
Neh, denk het niet.. De bedoeling is namelijk wel goed denk ik. Ze is alleen heel erg overtuigd van haarzelf omdat ze al zo lang in het vak zit. Alleen is ze een btj het spoor bijster. Er komen wel bepaalde trends terug in de kleding, alleen op de verkeerde manier gecombineerd. Een schrijver heeft ook wel eens een "writersblock". Ik denk dat Dyanne in een heel lange periode van "styleblock" zit
quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:39 schreef sigme het volgende:
Jullie kennen natuurlijk ook allemaal het online stijladvies by DYANNE, toch?
goh,dat zegt ze volgens mij bij iedereen..quote:Je bent een elegante, slanke vrouw met smalle schouders, een iets bredere taille, smalle heupen en slanke benen.
Let op de balans tussen je boven- en onderlichaam. Ideaal voor jouw figuur is een wat korter jasje (bolero), een getailleerd stretch overhemd met bijvoorbeeld plooitjes of smock aan de voorkant. Leg het accent op de broek door voor een model te kiezen met lage bandplooien of een laag kruis. Ga wel voor smalle of taps toelopende pijpen.
Wees trots op je slanke figuur. Laat het zien en verras jezelf eens met een andere combinatie!
Je hebt een lichte tot lichtgetinte huid met donker haar. Ga voor rustige tinten die ondanks dat ze verschillend zijn toch bij elkaar passen. Bijvoorbeeld, grijs, groen, blauw, paars, taupe en natuurlijk zwart.
Rechthoek denk ik.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:31 schreef P.F het volgende:
aaaah wat voor figuur heb ik, ik zie de plank er niet tussen staan
ik ben voor de ruit gegaan... rechtoek had namelijk vetkwabbetjesquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Rechthoek denk ik.
Al vind ik persoonlijk dat je geen plankfiguur hebt...
Die zocht ik ook alquote:Op vrijdag 2 april 2010 @ 13:31 schreef P.F het volgende:
aaaah wat voor figuur heb ik, ik zie de plank er niet tussen staan
quote:Je bent een stijlvolle, slanke vrouw met een slanke taille, iets bredere heupen en slanke benen.
Benut je vrouwelijke vormen en accentueer je taille. Tops en vestjes met een V-hals zijn heel geschikt voor jouw figuur. Draag ook altijd getailleerde jasjes die goed passen. Aansluitende kleding laat je rondingen mooi zien en zorgt ervoor dat je taille de aandacht krijgt.
Ideaal voor jouw figuur zijn broeken met rechte pijpen, blouses met stretch, jurken die het accent op decolleté en/ of taille leggen en colbertjes waarvan je de knoop direct onder de borsten sluit.
Wees trots op je slanke figuur. Laat het zien en verras jezelf eens met een combinatie die je nog niet eerder hebt durven kiezen!
Je hebt een lichte tot lichtgetinte huid met donker haar. Ga voor rustige tinten die ondanks dat ze verschillend zijn toch bij elkaar passen. Bijvoorbeeld, grijs, groen, blauw, paars, taupe en natuurlijk zwart.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:34 schreef P.F het volgende:
[..]
goh,dat zegt ze volgens mij bij iedereen..
o gadver ik krijg allemaal baggy broekjes met hemdjes.. dat staat mij dus sowieso niet..
Ik had precies dezelfde tips. Behalve een leren broek ipv de witte. Ik zie er toch heel anders uit dan jij.quote:
Dat is zoiets wat dan direct de rpullenbak in wordt gegooid, maak er dan een leuk verhaaltje vanquote:
nee joh, straks krijgt ze nog smaak, en kan ik niet meer lachenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:44 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is zoiets wat dan direct de rpullenbak in wordt gegooid, maak er dan een leuk verhaaltje van
denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:45 schreef P.F het volgende:
[..]
nee joh, straks krijgt ze nog smaak, en kan ik niet meer lachen
Bij een roodharige negerin van 106 Kg en 206 cmquote:Je bent een elegante, slanke vrouw met, een slanke taille, iets bredere heupen en slanke benen.
Benut je vrouwelijke vormen en accentueer je taille. Tops en vestjes met een V-hals zijn heel geschikt voor jouw figuur. Draag ook altijd getailleerde jasjes die goed passen. Aansluitende kleding laat je rondingen mooi zien en zorgt ervoor dat je taille de aandacht krijgt.
Ideaal voor jouw figuur zijn broeken met rechte pijpen, blouses met stretch, jurken die het accent op decolleté en/ of taille leggen en colbertjes waarvan je de knoop direct onder de borsten sluit.
Wees trots op je slanke figuur. Laat het zien en verras jezelf eens met een combinatie die je nog niet eerder hebt durven kiezen!
Je hebt een donkere huid met donkerbruin of zwart haar. Wanneer je houdt van felle tinten ga dan voor primaire kleuren, zoals rood, kobaltblauw en geel. Eigenlijk staan alle kleuren jou goed, maar pas op voor bruintinten.
Volgens mij wel hoor. Ben een paar cm langer dan zij en heb met 70 kg maat 38. Maar heb wel een stuk minder indrukwekkende voorgevel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:17 schreef P.F het volgende:
bij 1.65 en 70 kilo heb je volgens mij al een tijdje geen maat 40 meer!
Je bedoelt Gok Wan? Die is geweldig! Als ik me ooit zou laten stylen, zou hij de eerste keus zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:55 schreef Markeerstift het volgende:
hahaha hilarisch dit topic! Dan is die Engelse (Gok?) toch veel beter, met zn confectie vs dure modehuis kleding battle!
En je gebruikt een schoenlepel om in je kleren te komen danquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Ben een paar cm langer dan zij en heb met 70 kg maat 38. Maar heb wel een stuk minder indrukwekkende voorgevel.
ambivalentquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:44 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft haar slachtoffer voorzien van een "ambivalente uitstraling"![]()
![]()
.
Volgens mij is het een psychologisch experiment.
Ook allemaal van die gewaagde kleurenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:42 schreef Karina het volgende:
Ook maar even het advies geprobeerd, ik snap het niet, ik kies voor Casual en Comfortabel en krijg vervolgens dit:
[ afbeelding ]
Ziet er niet echt casual en comfortabel uit en nogal tuttig ook.
Wat een hoop gedoe rondom de buste. Maak haar vooral nog plomper en maak het af met een kittige (...) dierprint.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:11 schreef Mylene het volgende:
Een nieuwe metamorfose. Wat ik in deze erg fout vind is het jurkje met panterprintje. Dynanne noemt het lekker gedurfd. Verder vind ik het wel leuk en dan met name het jasje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maat 40 bij dat gewicht???quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:11 schreef Mylene het volgende:
Een nieuwe metamorfose. Wat ik in deze erg fout vind is het jurkje met panterprintje. Dynanne noemt het lekker gedurfd. Verder vind ik het wel leuk en dan met name het jasje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je bedoelt Gok Wan? Die is geweldig! Als ik me ooit zou laten stylen, zou hij de eerste keus zijn
Hij doet trouwens ook How to look good naked.
[ afbeelding ]
En dat users dan zelf een foto posten voor tips?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef miss_sly het volgende:
Als er dan in deel 2 eens mensen niet alleen zeggen dat het niets is, maar echt goede tips geven! Misschien wordt het dan behalve leuk ook nog leerzaam
`quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef miss_sly het volgende:
Als er dan in deel 2 eens mensen niet alleen zeggen dat het niets is, maar echt goede tips geven! Misschien wordt het dan behalve leuk ook nog leerzaam
haha, dat mag, maar dat zal ik niet doen iig. Maar misschien kan ik iets met de gegeven adviezenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:38 schreef P.F het volgende:
[..]
En dat users dan zelf een foto posten voor tips?
quote:
succestopicquote:
Ben een man, dat kan ik niet. Kan alleen lachen om die slechte make-overs hier.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:38 schreef P.F het volgende:
[..]
En dat users dan zelf een foto posten voor tips?
Kan ik je een hand gevenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ben een man, dat kan ik niet. Kan alleen lachen om die slechte make-overs hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |