quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:39 schreef sigme het volgende:
Jullie kennen natuurlijk ook allemaal het online stijladvies by DYANNE, toch?
goh,dat zegt ze volgens mij bij iedereen..quote:Je bent een elegante, slanke vrouw met smalle schouders, een iets bredere taille, smalle heupen en slanke benen.
Let op de balans tussen je boven- en onderlichaam. Ideaal voor jouw figuur is een wat korter jasje (bolero), een getailleerd stretch overhemd met bijvoorbeeld plooitjes of smock aan de voorkant. Leg het accent op de broek door voor een model te kiezen met lage bandplooien of een laag kruis. Ga wel voor smalle of taps toelopende pijpen.
Wees trots op je slanke figuur. Laat het zien en verras jezelf eens met een andere combinatie!
Je hebt een lichte tot lichtgetinte huid met donker haar. Ga voor rustige tinten die ondanks dat ze verschillend zijn toch bij elkaar passen. Bijvoorbeeld, grijs, groen, blauw, paars, taupe en natuurlijk zwart.
Rechthoek denk ik.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:31 schreef P.F het volgende:
aaaah wat voor figuur heb ik, ik zie de plank er niet tussen staan
ik ben voor de ruit gegaan... rechtoek had namelijk vetkwabbetjesquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Rechthoek denk ik.
Al vind ik persoonlijk dat je geen plankfiguur hebt...
Die zocht ik ook alquote:Op vrijdag 2 april 2010 @ 13:31 schreef P.F het volgende:
aaaah wat voor figuur heb ik, ik zie de plank er niet tussen staan
quote:Je bent een stijlvolle, slanke vrouw met een slanke taille, iets bredere heupen en slanke benen.
Benut je vrouwelijke vormen en accentueer je taille. Tops en vestjes met een V-hals zijn heel geschikt voor jouw figuur. Draag ook altijd getailleerde jasjes die goed passen. Aansluitende kleding laat je rondingen mooi zien en zorgt ervoor dat je taille de aandacht krijgt.
Ideaal voor jouw figuur zijn broeken met rechte pijpen, blouses met stretch, jurken die het accent op decolleté en/ of taille leggen en colbertjes waarvan je de knoop direct onder de borsten sluit.
Wees trots op je slanke figuur. Laat het zien en verras jezelf eens met een combinatie die je nog niet eerder hebt durven kiezen!
Je hebt een lichte tot lichtgetinte huid met donker haar. Ga voor rustige tinten die ondanks dat ze verschillend zijn toch bij elkaar passen. Bijvoorbeeld, grijs, groen, blauw, paars, taupe en natuurlijk zwart.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:34 schreef P.F het volgende:
[..]
goh,dat zegt ze volgens mij bij iedereen..
o gadver ik krijg allemaal baggy broekjes met hemdjes.. dat staat mij dus sowieso niet..
Ik had precies dezelfde tips. Behalve een leren broek ipv de witte. Ik zie er toch heel anders uit dan jij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |