abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79617027
Voor de mensen die haar niet kennen. Dyanne Beekman is een stylise van beroep. Met haar eigen bedrijf mag ze diverse bekende Nederlanders en politici tot haar klanten rekenen.
Bij C&A hangt haar eigen collectie Dyanne Basics en Dyanne+ in de rekken. Zo ontwerpt ze eveneens voor Livera en Wehkamp. Daarnaast is ze ook presentatrice voor diverse televisieprogramma's. Je zou zeggen, is dat niet genoeg? Nee hoor. Dyanne geeft naast dit alles ook iedere week stijladvies in de bijlage Vrouw van de Telegraaf. In dit topic zal ik de resultaten posten zodat ook jij jouw mening kan geven over het resultaat.

even klikken om uit te vergroten

Ik het vind het kapsel voor de metamorfose haar leuker staan. Het grijze jasje oogt te groot en kan ze maar net dicht krijgen. Ik vind het ook maar een armoedig jasje om te zien. En de tas is echt zo'n tas die je koopt en vervolgens vergoed in de kast verdwijnt.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:59:19 #2
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_79617321
nou sorry maar ik vind het er niet uitzien
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_79617423
Het resultaat of helemaal niet? Dat laatste hè?
pi_79617448
Ga je dit blijven doen?

Leuk idee

Misschien kunnen hier meer make-overs gepost worden? Ben zelf geen lig van een magazine maar vind het altijd wel leuk om te zien

Ik vind de kleur van het jasje niet goed gekozen. Maar ik moet wel zeggen dat het 10x beter is dan voorheen. Redelijk hip, i.t.t. de 'before'. Dat was meer een suffe halve hippiestijl.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:06:48 #5
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_79617596
Ik vind het een vooruitgang, omdat ze met de oude kleding helemaal verdween.
De legging is een grote vooruitgang. En de tip om die een maat groter te kopen geldt voor meer mensen.

Wat ik niet mooi vind is het jasje. De pasvorm is belabberd. Mylene, jij schreef dat je haar jasje te groot vond, ik vind haar jasje te klein. De jas kan niet fatsoenlijk dicht en bulbt dan boven omhoog. Dat is lelijk.
Het jasje zou zeker een maat groter moeten. Dan moet duidelijk zijn of de beide mouwen omgeslagen of beide mouwen niet omgeslagen.

Ik zou kiezen om als het dan perse dit jasje moet zijn het jasje open te laten en te zorgen dat de tuniek niet aan de broek/legging plakt. Dat lijkt hier te gebeuren. Ik ken niet de collectie van Dianna+, maar ik hoop dat daar wel mooiere jasjes inzitten.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:11:23 #6
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_79617738
Ik heb nog eens goed zitten nadenken en kijken, maar de kleur van het jasje is helemaal fout.
Zij hoort stevige kleuren te dragen. Ik zou kiezen voor een perfect spijkerjasje. Dan klopt het met de broek/legging en met de gehele uitstraling.

Bij de haren is het jammer dat de krullen verdwenen zijn.

ps: een goed idee, deze serie, en leuk om zo commentaar te kunnen geven.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:13:54 #7
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_79617819
ze is wel wat vooruit gegaan maar het is niet denderend. Dat heb je nu eenmaal met dikkerdjes die zijn niet echt leuk te kleden, het blijft er altijd niet uit zien.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_79617886
quote:
Een horizontaal streepje staat jong en eigenwijs
Nou! Zeg dat wel!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_79618029
Eigenlijk not done om een zwaarder persoon een horizontale streep te laten dragen.

@ Controlaltdelete: ben het niet met je eens, al is het wel veel moeilijker denk ik. Maar vaak kiezen dikkere mensen ervoor om het geheel te verbergen onder massa's lagen en ruimvallende kleding, of juist veel te strak om in een kleinere maat te 'passen'. En dat is niet mooi.
pi_79618960
Nog eentje dan. Ik vind deze metamorfose heel geslaagd. Ik heb er eigenlijk niets op aan te merken. Ik vind het haar erg leuk staan .

pi_79619085
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:45 schreef Mylene het volgende:
*knip
Gooi er een paar gouden kettingen bij en ze kan zo in de volgende clip van Snoop Dogg.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_79619194
Dit vind ik ook echt een misser. Het is echt net een overall. Je leest in de tekst ook eigenlijk al dat Dyanne zich meerdere keren haast verontschuldigt voor de keuze
pi_79619314
Dat kan gewoon écht niet! Die overall...
Back in business.
pi_79619469
Ik ben de enigste weer die het wel leuk vind .
pi_79621929
Nou ja, het is wel leuker dan wat ze eerst aan had .
pi_79621997
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:59 schreef Mylene het volgende:
Ik ben de enigste weer die het wel leuk vind .

Blijkbaar, jezus wat slecht
  vrijdag 26 maart 2010 @ 20:11:25 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_79622585
Leuk topic!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_79622665
Afgrijselijk
Ja en dus?
pi_79623337
OMG wat vreselijk. Het legt precies de nadruk op haar breedste punten en haar taille valt weg.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:25:59 #20
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_79629095
Wat erg...
Ik was een tijdje geleden op wehkamp.nl en daar kon je je ook een advies laten aanmeten online.
De dingen die eruit kwamen waren écht niet leuk.
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_79631024
Tof topic Ik vind die eerste makeover wel gaan, maar die overall is echt gruwelijk
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_79631459
Het valt me op dat die makeovers allemaal van die Dyanne-stijlen zijn. Wat opzicht ook wel logisch is, maar nu lijkt het net alsof ze kloontjes van zichzelf maakt. Alleen dat afschuwelijke kapsel mist nog.
signatuurloos
pi_79632014
Ballerina's zijn lelijk aan elke voet, maar vooral aan een vette voet.

Over Pleun: ik vind haar make-over geslaagd. Oudere vrouwen met van die straffe laarzen: het is geen porum. Net of ze zo uit de paardenstal komen.
Wat ziet zij er trouwens oud uit voor haar leeftijd. Confronterend...zou ik er over 7 jaar opeens ook zoveel ouder uitzien?!
pi_79633384
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Over Pleun: ik vind haar make-over geslaagd. Oudere vrouwen met van die straffe laarzen: het is geen porum. Net of ze zo uit de paardenstal komen.
Een paar goedkope linnen sneakers vind ik nou ook niet bepaald elegant
pi_79633476
Ik geloof dat Dyanne en ik weinig overeenkomsten hebben qua smaak. Na de metamorfose is per definitie lelijker dan ervoor volgens mij.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 02:03:29 #26
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_79634895
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat ziet zij er trouwens oud uit voor haar leeftijd. Confronterend...zou ik er over 7 jaar opeens ook zoveel ouder uitzien?!
Ik dacht meteen aan een combi van een oma en Snoop Dog
Kijk ik goed en zie ik tot mijn schrik dat ze 39 is
Een ouwe kop van zichzelf en dan die kleren en make-up erbij =
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_79635294
Zij doet ook de kleding van Antoinette Hertsenberg en daar ben ik nou meestal ook niet erg enthousiast over.
Schatje, zag ik jou trouwens vandaag (nuja Vrijdag dan) in de AH te Brazillie?
pi_79641164
Nee, beide metamorfoses vind ik niet geslaagd.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 28 maart 2010 @ 19:15:25 #29
16715 Mylene
*schatje*
pi_79677877
Dit topic is denk ik wel een blijvertje gezien de reacties en het aantal views .

Ik vind de spijkerbroek haar goed staan. Alleen die opgerolde pijpen vind ik niet zo leuk. Met de top die ze aan heeft vind ik ook niet veel mis. Alleen de kleur en het motief dan. Een uni kleur zoals het gegeven advies in paars of groen had ik leuker gevonden. Pumps vind ik ook leuk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 31-03-2010 12:10:26 ]
  zondag 28 maart 2010 @ 19:32:25 #30
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_79678447
Ik vind deze metamorfose echt afschuwelijk.

Broek: past voor geen meter. Opgerolde broekspijpen zijn per definitie lelijk, maar zeker met een dergelijk figuur.

Bloes-trui-ding: ordinaire print, ik moet meteen aan een Rotterdamse achterbuurtmarkt denken ofzo.

Al met al heeft ze een propje van deze vrouw gemaakt, links lijkt ze 10 kilo lichter dan rechts! Ik snap ook niet dat ze bij de eerste metamorfose (uit de OP) benadrukt dat ze een taille moet creëren (zeker bij overgewicht) en dat bij deze mevrouw totaal niet doet.

Ahum, conclusie: dikke vette onvoldoende
pi_79680327
Door de opgerolde pijpen lijken haar benen korter....niet zo mooi als je al aan de zware kant bent.
En die pumps Haar voeten doen me zo erg aan varkenspootjes denken.
Het printje van de top vind ik ook niet zo mooi. Eigenlijk zag ze er op de "voor" foto beter uit.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_79684300
Die laatste! Dit meent ze toch niet he.
  zondag 28 maart 2010 @ 21:23:28 #33
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_79687095
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Broek: past voor geen meter. Opgerolde broekspijpen zijn per definitie lelijk, maar zeker met een dergelijk figuur.
Die vrouw heeft echt stalpootjes in deze broek wat heeft mevrouw-het-zelfbenoemde-stijlicoon een waanzinnig slechte smaak, zeg!
Van die tweede dame vind ik het kapsel overigens wel een hele vooruitgang.
pi_79688825
Wauw, wat een vreselijke metamorfoses zeg. o.O
pi_79689596
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:15 schreef Mylene het volgende:
Dit topic is denk ik wel een blijvertje gezien de reacties en het aantal views .

Iedere week post ik dus een nieuwe metamorfose. Deze had ik ook nog op mijn harde schijf staan.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik vind de spijkerbroek haar goed staan. Alleen die opgerolde pijpen vind ik niet zo leuk. Met de top die ze aan heeft vind ik ook niet veel mis. Alleen de kleur en het motief dan. Een uni kleur zoals het gegeven advies in paars of groen had ik leuker gevonden. Pumps vind ik ook leuk.
Kapsel is wel een verbetering, maar ik vind hier haar voor outfit mooier dan er na Wat iemand al zei; ze lijkt 10 keer steviger na de metamorfose
And you know I might
pi_79690271
Ik vind ze alledrie afschuwelijk.
pi_79692037
Dyanne Beekman is een typisch voorbeeld van een zelfverklaard 'stylist', net als de zovele anderen in Nederland die eigenlijk geen flauw benul hebben en een beetje gooien met de hippe termen die ze van hun Amerikaanse counterpart in de schoot geworpen krijgen. Althans, dat is mijn idee. Claim is gestoeld op de afbeeldingen hierboven.
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2010 @ 23:53:49 #39
240917 Mula
pi_79692953
Nummer 1 en 3 vind ik op de na-foto stukken dikker lijken dan op de voor-foto! Dyanne=verschrikkelijk!
pi_79694222
Ik begrijp het gewoon niet dit. Ik bedoel, het is telkens totaal geen porum.
  maandag 29 maart 2010 @ 01:06:16 #41
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_79694613
Niet echt mega geslaagde metamorfoses...
  Manager PR/Moderator maandag 29 maart 2010 @ 01:16:26 #42
269689 crew  Viv
pi_79694727
Normaal vind ik metamorfoses leuk om te zien, vooral het vergelijken van Voor en Na, hoe mensen met een beetje hulp van iemand die er verstand van heeft ineens 10 jaar jonger lijken, of 10 kilo lichter. Dit is gewoon pijnlijk slecht. Haar en make-up is meestal wel een verbetering, maar Dyanne kiest alleen de kleding denk ik.

Francien: de ballerina's geven haar dikke platvoeten, het jasje doet haar dikker lijken dan ze is, omdat het zo slecht zit.

Pleun: het staat wel wat vlotter dan wat ze eerst droeg, maar ik mag hopen dat de jumpsuit-rage snel overwaait.

Wilma: die opgerolde broekspijpen kunnen echt niet bij haar, haar benen worden zo veel lomper. Het shirt is bijna hetzelfde als wat ze eerst droeg, alleen kortere mouwen en andere print, iets getailleerder kan echt wel.
pi_79694741
tvp voor nog meer van dit faal-advies

Dyanne en mensen stylen= recept voor rampen
  Manager PR/Moderator maandag 29 maart 2010 @ 01:26:27 #44
269689 crew  Viv
pi_79694832
Oh kijk:

http://www.dyanne.nl/indepers.php

Hier kun je haar advies teruglezen tot VROUW nummer 39 2009, en zelfs downloaden als PDF.
pi_79694869
De laatste is er alleen op achteruit gegaag.
signatuurloos
pi_79694900
die laatste

dude
pi_79695930
OMG!!! naast Dyan zlf is ook de kapper van het padje af!

pi_79695942
Qua kleding vind ik het zonder uitzondering een bij elkaar geraapt zooitje.
pi_79696149
quote:
Op maandag 29 maart 2010 05:39 schreef aloe_vera het volgende:

[ afbeelding ]
Anita Meyer kapsel .

@ ViviRAWRS, dank je, heb ik niet eerder gezien, uit dat linkje:

Deze metamorfose vind ik weer vreselijk met een tijgermotiefje en een leren jurkje. Kapsel vind ik dan wel weer leuk.
pi_79696166
Mooi topic Ik vind in het merendeel van de gevallen de before-foto beter dan de after-versie...

Dyanne probeert dikke en vaak wat oudere mensen te kleden, maar die hebben gewoon hele andere kledingwensen om er leuk uit te zien. Bij een slank iemand kun je inderdaad een taille benadrukken met een riempje oid, maar bij een voller iemand ziet dat er alleen maar uit als een rollade. Ze heeft er echt totaal geen verstand van..
pi_79696267
Dyanne... Run while you still can!
pi_79696421
Sjeeees, wat een verschrikking die metamorfoses!
Ik vond haar destijds in haar tv programma best ok, maar dit is horror!!
  maandag 29 maart 2010 @ 08:53:08 #53
19242 yavanna
Results may vary.
pi_79696956
Oh wat slecht allemaal, het lijken wel omgekeerde metamorfoses.

Vond haar vroeger al vreselijk slecht mensen kleden en dat is duidelijk niet veranderd, dat zo iemand nog serieus betaald krijgt...
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_79697506
quote:
Op maandag 29 maart 2010 07:07 schreef Mylene het volgende:

[..]

Anita Meyer kapsel .

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Deze metamorfose vind ik weer vreselijk met een tijgermotiefje en een leren jurkje. Kapsel vind ik dan wel weer leuk.
Afschuwelijk! Kapsel gaat wel inderdaad.
And you know I might
pi_79697568
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het jurkje vind ik haar wel leuk staan, maar als je naar beneden scant wordt het snel minder. De panterpanty had ze beter weg kunnen laten, maakt 't ordinair. Een mooie zwarte panty zou haar benen meer recht doen! En dan elegante schoenen. Dit kan écht niet. Het zoveelste voorbeeld van wat ik eerder ook al zei: een bij elkaar geraapt zooitje. NIETS matcht!
  maandag 29 maart 2010 @ 09:32:13 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79697593
En dan ook nog van die lelijke schoenen eronder. Schoenen die je enkel plomper doen lijken.
Ik vind het allemaal erg des C&A's.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_79700170
Die mevrouw met het aangemeten Anita Meijer kapsel is 66!! Die ziet er verdomd jong uit, ondanks haar toegetakelde hoofd en werkelijk de lelijkste outfit die ik in tijden heb gezien. Wat een onkunde. Ik vond Dianne op TV al altijd precies het verkeerde adviseren en dat is er bepaald niet beter op geworden.
pi_79700705
-Margreet van 66 ziet er in haar oude outfit en hairdo veel beter uit. Nu ziet ze eruit als een baglady.
-opgerolde broekspijpen is onder alle omstandigheden een fashion faux pas.
-het ergste van alle adviezen is het schoenadvies. Margreet opeens torenhoge pumps, je kunt zien dat ze zich er ongemakkelijk in voelt. Ballerina's: zijn op geen enkele damesvoet flatteus, maar al helemaal niet bij dikke voeten en enkels. Die dingen van Maaike: kan echt niet, dat is voor hippe tieners. Vind alleen de pumps bij Wilma nog wel redelijk gaan.
pi_79700921
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:32 schreef Copycat het volgende:
En dan ook nog van die lelijke schoenen eronder. Schoenen die je enkel plomper doen lijken.
Ik vind het allemaal erg des C&A's.
Dat dan weer niet, want C&A heeft ook gewoon hele leuke kleren.
  maandag 29 maart 2010 @ 11:56:10 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79700953
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:55 schreef Isegrim het volgende:
Dat dan weer niet, want C&A heeft ook gewoon hele leuke kleren.
Laten we het maar op smaken die verschillen en eye of the beholder houden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_79700996
hoe kan t dat zij zo'n bekende styliste is?
tja, ze is wel afgezakt naar de C&A natuurlijk....
dat krijg je door dit soort make-overs.
pi_79701054
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:32 schreef conleche het volgende:
Die mevrouw met het aangemeten Anita Meijer kapsel is 66!! Die ziet er verdomd jong uit, ondanks haar toegetakelde hoofd en werkelijk de lelijkste outfit die ik in tijden heb gezien. Wat een onkunde. Ik vond Dianne op TV al altijd precies het verkeerde adviseren en dat is er bepaald niet beter op geworden.
Inderdaad, zo'n jong hoofd en dan die ouwelijke kleding Had haar iets fleurigers aangetrokken, dat had ze prima kunnen hebben.
pi_79701091
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:57 schreef sneeuwitjesappel het volgende:
hoe kan t dat zij zo'n bekende styliste is?
tja, ze is wel afgezakt naar de C&A natuurlijk....
dat krijg je door dit soort make-overs.
Door het programma Looking Good dacht ik. Later hadden ze een andere styliste (ene Odette, knap vrouwtje) en die vond ik het wel goed doen. Die keek tenminste of mensen ook gelukkig waren met wat ze aanhadden.
  Vis een optie? maandag 29 maart 2010 @ 12:06:08 #64
70532 loveli
N
pi_79701335
Ze gebruikt ook voornamelijk non-kleuren. Niemand ziet er geweldig uit in zwart, grijs of iets olijvigs met platte veterschoenen.
crap in = crap out
pi_79701338
Hahaha die vuilniszak bij de laatste
  Moderator maandag 29 maart 2010 @ 12:11:04 #66
9859 crew  Karina
Woman
pi_79701525
Ik vind geen van de metamorfoses leuk. Die laatste is echt wel het ergst, die panty, dat jurkje, dat ziet er toch niet uit? En die schoenen eronder, het lijken wel herenschoenen. Het kapsel gaat inderdaad wel, alhoewel ik op de "voor" foto niet echt goed kan zien wat voor kapsel dat is, het is een beetje "weggekamd".

En een van de andere metamorfoses, Pleun, heeft een paarse pyama aan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_79701587
Ik denk dat Dyanne veel meer kan met dunne mensen en dat ze zich hier weinig raad mee kunt. Vind ze allemaal slecht mislukt en die afschuwelijke bodyjumper of hoe het ook heet, bleh!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 29 maart 2010 @ 15:32:30 #68
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_79708654
Die panty gecombineerd met die lompe schoenen!
pi_79709047
quote:
Op maandag 29 maart 2010 05:39 schreef aloe_vera het volgende:

[ afbeelding ]
Before is hier echt duizendmaal beter dan after. Sterker nog, die before outfit vind ik juist wel tof, in tegenstelling tot die enorm clownesque outfit na de 'styling' van Dyanne
pi_79709255
Ik vroeg me wel eens af als ik een reclame zag met kleding van Dyanne hoe dat in godsnaam moest staan..
Nou hier laat het wel weer zien dat het gewoon ruk is
  maandag 29 maart 2010 @ 15:50:51 #71
40566 Ericr
Livewrong
pi_79709392
Je kan toch ook weinig verwachten van een mens dat de styling van iedere wannabe celeb in Nederland grondig verneukt?
pi_79709443
Echt wat een vreselijke metamorfoses Die laatste slaat werkelijk alles
pi_79709487
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:50 schreef Ericr het volgende:
Je kan toch ook weinig verwachten van een mens dat de styling van iedere wannabe celeb in Nederland grondig verneukt?
Wendy van Dijk heeft haar ooit ontslagen.
pi_79709561
Ik geef Wendy groot gelijk. Zelfs in de privé heb ik nog betere make-overs zien staan.
pi_79709580
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:50 schreef Ericr het volgende:
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:52 schreef cinnamongirl het volgende:

Wendy van Dijk heeft haar ooit ontslagen.
Terecht
pi_79709996
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die schoenen ! Het haar is wel een verbetering, want haar achter de oren op foto 1 ziet er echt niet uit. Jurkje en panty ok, maar dan geen zwart leer en tijgermotief. Het hád zo leuk gekund.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:17:20 #77
40566 Ericr
Livewrong
pi_79710566

De Dyanne Beekman-look, nog erger dan Rossana Lima-look.
pi_79711219
Best een elegant zakje. Zie ik wel een markt voor
Peeptoe pumps met panties eronder en voillà een nieuwe trend!
pi_79722853
Ik vind de tijgerpanty best leuk
Beetje jammer van die schoenen. Ze is al een propje en dan van die lompe schoenen onder die korte beentjes... Doe dan een leuke pump ofzo.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 29 maart 2010 @ 21:23:32 #80
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_79723729
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:27 schreef Blaxje het volgende:
Dyanne Beekman is een typisch voorbeeld van een zelfverklaard 'stylist', net als de zovele anderen in Nederland die eigenlijk geen flauw benul hebben en een beetje gooien met de hippe termen die ze van hun Amerikaanse counterpart in de schoot geworpen krijgen. Althans, dat is mijn idee. Claim is gestoeld op de afbeeldingen hierboven.
Helemaal mee eens.
Ik vind Dyanne zo verschrikkelijk: heb bij haar nauwelijks een metamorfose/gestyled persoon gezien waarvan ik dacht 'mooi'. Simpelweg ver-schrik-kelijk vind ik d'r altijd, . Altijd zo'n goedkope C&A look. Negen van de tien keer vind ik dat ze personen er ook 10x zo oud uit laat zien, . Zelfs mensen midden-twintig weet ze te kleden alsof ze 30/35jarige hippe pittige lesbo's zijn.

Wat mijn mening over bovenstaande metamorfoses is mag dan ook wel duidelijk zijn, .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_79724644
Ik vraag me dan of of de gemetamorfoseerde personen enkel uit beleefdheid zeggen dat ze hun nieuwe outfit helemaal tof vinden...
  Vis een optie? dinsdag 30 maart 2010 @ 00:20:33 #82
70532 loveli
N
pi_79732399
Wel erg jammer dat zoveel mensen het verschil niet weten tussen een tijger en een luipaard.
Tijger - strepen, luipaard - vlekken.

Ik heb ook zo'n panty. En bijpassende (blauwe) laarzen
crap in = crap out
pi_79735408
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik vraag me dan of of de gemetamorfoseerde personen enkel uit beleefdheid zeggen dat ze hun nieuwe outfit helemaal tof vinden...
Cognitieve dissonantie
pi_79739800
Die Margreet is de enige waarbij ik de metamorfose enigszins gelukt vind. Het kledingsetje heeft wel iets elegants, met dat rokje en die hakken. Tja, dat Anita Meyer-kapsel dat erboven zit... daar is Dyanne vast niet verantwoordelijk voor.

De overige metamorfoses tot nu toe bevestigen echter alleen maar het beeld wat ik al van de stylingkwaliteiten van dat - sowieso al erg enge - mens had. Burgertruttigheid ten top. Als ik eerlijk ben: Ik heb een zwak voor 'tuttig met een knipoog', of enigszins tuttig op een fraaie retro-manier (ik had het in een ander topic al over die recente Louis Vuitton-show). Maar wat zij bij elkaar raapt is meestal gewoon tuttig op een stereotype huisvrouwen-manier en verder niks.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2010 11:37:56 ]
pi_79739959
Zelfs de Margriet en de Libelle hebben doorgaans hippere mode in hun reportages.
pi_79740053
Staan er trouwens nog steeds metamorfoses in de Yes? Ik kijk het blad tegenwoordig amper meer in, maar een half jaar geleden stonden ze er nog wekelijks in.

Die vond ik elke keer ronduit af-schu-we-lijk.

Zo ongeveer ál die meisjes, van gemiddeld begin 20, werden omgetoverd tot 35-jarige huisvrouwen. Meestal met een nét verkeerd tuniekje aan, lekker veel kettingen eroverheen en 'lekker vlotte piekjes' in hun haar. In de ergste gevallen rood geverfd.
pi_79740077
Ik vind dat setje van Margreet echt verre van elegant, die rok zit als een zak om haar heen en het jasje past er totaal niet bij en is haar ook te groot. Het enige wat ik niet heel lelijk vind zijn de pumps, maar dat model heb ik nu ook wel gezien.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 30 maart 2010 @ 11:44:47 #88
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_79740155
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef female81 het volgende:
Staan er trouwens nog steeds metamorfoses in de Yes? Ik kijk het blad tegenwoordig amper meer in, maar een half jaar geleden stonden ze er nog wekelijks in.

Die vond ik elke keer ronduit af-schu-we-lijk.

Zo ongeveer ál die meisjes, van gemiddeld begin 20, werden omgetoverd tot 35-jarige huisvrouwen. Meestal met een nét verkeerd tuniekje aan, lekker veel kettingen eroverheen en 'lekker vlotte piekjes' in hun haar. In de ergste gevallen rood geverfd.
Inderdaad he, . Ze weten iedereen zo oud te maken, .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_79740651
Hier heb je trouwens een paar van die Yes-make-overs (in dat geval staat het onder de foto vermeld), wel met alleen het gezicht.

http://www.haartrends.net/haarmode/metamorfose

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2010 11:59:02 ]
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:48:01 #90
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_79744534
leuk topic!

En mijn god, wat een figuur is die Dyanne... Ziet er altijd hetzelfde uit en kleedt mensen altijd in haar eigen stijltje aan. Echt doodzonde. Ik heb wel eens met dit slag stylistes gewerkt, de Libelle/Yes-types, lekker pittig en hip vinden ze zelf, maar met een enorm klein reikwijdte en altijd binnen hun comfortzone blijven. En dan sta je daar zo van 'wat doe je me áán, mens, ik ben zojuist twaalf jaar ouder geworden...?! Ik zag er tien keer beter uit toen ik hier vanochtend in mn eigen kloffie binnen kwam struinen?! ' Frustrerend.

Er zijn zoveel übergetalenteerde stylistes out there die zo fucking goed zijn, gevarieerd en gedurfd, en dan moet zo'n miep als dit de aandacht krijgen.
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:53:07 #91
40566 Ericr
Livewrong
pi_79744751
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:48 schreef Marouska het volgende:

Er zijn zoveel übergetalenteerde stylistes out there die zo fucking goed zijn, gevarieerd en gedurfd, en dan moet zo'n miep als dit de aandacht krijgen.
Tja er zijn ook duizenden dietisten met veel meer kennis dan LOI-cursist Sonja Bakker, je moet jezelf maar net goed weten te marketen. (of weten hoe je mond als nilfisk gebruikt kan worden).
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:55:42 #92
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_79744837
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:53 schreef Ericr het volgende:

[..]

Tja er zijn ook duizenden dietisten met veel meer kennis dan LOI-cursist Sonja Bakker, je moet jezelf maar net goed weten te marketen. (of weten hoe je mond als nilfisk gebruikt kan worden).
True.
pi_79744933
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef female81 het volgende:
Hier heb je trouwens een paar van die Yes-make-overs (in dat geval staat het onder de foto vermeld), wel met alleen het gezicht.

http://www.haartrends.net/haarmode/metamorfose
Sommige zijn volgens mij fake, check deze maar eens:

Er staat niets bij over een neuscorrectie?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:07:31 #94
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_79745307
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:58 schreef Anne het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Heel veel van dit soort dingen zijn fake: het is een combi van (semi-) professionele modellen, extensions en fotoshop. Het 'metarmofose'-aspect is niet in de trant van 'van straat geplukt en loopt nu met dit kapsel rond', vrees ik.
pi_79745358
Ach, fake... Makeup, goed licht, een kilo photoshop...
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:17:03 #96
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_79745667
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:58 schreef Anne het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die lok van die onderste dame is in z'n geheel niet d'r eigen haar, zo te zien. Maar goed, niemand zegt dat dat per se moet of zo.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 17:20:52 #97
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79752999
Leuk topic dit!
  † In Memoriam † dinsdag 30 maart 2010 @ 18:21:57 #98
34726 Fratz
Max
pi_79755247
OMG die laatste!!
Had Dyanne nog een paar schoenen over van haar opa!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:12:04 #99
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_79766802
quote:

[..]

Anita Meyer kapsel .

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

wat bezielt je in godsnaam om een moeder van twee in een leren jurk met tijgerprintpanty te hijsen? Zoiets is nog moeilijk bij een perfect slanke lekker tegendraadse achttienjarige, laat staan deze 'appelvormige' (blijft een stom begrip) dame van 1m58. Jezus...
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:39:51 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79768522
Mwehe deze ziet niks meer

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')