Nou! Zeg dat wel!quote:Een horizontaal streepje staat jong en eigenwijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Gooi er een paar gouden kettingen bij en ze kan zo in de volgende clip van Snoop Dogg.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:59 schreef Mylene het volgende:
Ik ben de enigste weer die het wel leuk vind.
Een paar goedkope linnen sneakers vind ik nou ook niet bepaald elegantquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Over Pleun: ik vind haar make-over geslaagd. Oudere vrouwen met van die straffe laarzen: het is geen porum. Net of ze zo uit de paardenstal komen.
Ik dacht meteen aan een combi van een oma en Snoop Dogquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Over Pleun: ik vind haar make-over geslaagd. Oudere vrouwen met van die straffe laarzen: het is geen porum. Net of ze zo uit de paardenstal komen.
Wat ziet zij er trouwens oud uit voor haar leeftijd. Confronterend...zou ik er over 7 jaar opeens ook zoveel ouder uitzien?!
Die vrouw heeft echt stalpootjes in deze broekquote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Broek: past voor geen meter. Opgerolde broekspijpen zijn per definitie lelijk, maar zeker met een dergelijk figuur.
Kapsel is wel een verbetering, maar ik vind hier haar voor outfit mooier dan er naquote:Op zondag 28 maart 2010 19:15 schreef Mylene het volgende:
Dit topic is denk ik wel een blijvertje gezien de reacties en het aantal views.
Iedere week post ik dus een nieuwe metamorfose. Deze had ik ook nog op mijn harde schijf staan.
even klikken om uit te vergroten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de spijkerbroek haar goed staan. Alleen die opgerolde pijpen vind ik niet zo leuk. Met de top die ze aan heeft vind ik ook niet veel mis. Alleen de kleur en het motief dan. Een uni kleur zoals het gegeven advies in paars of groen had ik leuker gevonden. Pumps vind ik ook leuk.
Anita Meyer kapselquote:Op maandag 29 maart 2010 05:39 schreef aloe_vera het volgende:
OMG!!! naast Dyan zlf is ook de kapper van het padje af!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 07:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Anita Meyer kapsel.
@ ViviRAWRS, dank je, heb ik niet eerder gezien, uit dat linkje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze metamorfose vind ik weer vreselijk met een tijgermotiefje en een leren jurkje. Kapsel vind ik dan wel weer leuk.
Het jurkje vind ik haar wel leuk staan, maar als je naar beneden scant wordt het snel minder. De panterpanty had ze beter weg kunnen laten, maakt 't ordinair. Een mooie zwarte panty zou haar benen meer recht doen! En dan elegante schoenen. Dit kan écht niet. Het zoveelste voorbeeld van wat ik eerder ook al zei: een bij elkaar geraapt zooitje. NIETS matcht!quote:Op maandag 29 maart 2010 07:07 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze metamorfose vind ik weer vreselijk met een tijgermotiefje en een leren jurkje. Kapsel vind ik dan wel weer leuk.
Dat dan weer niet, want C&A heeft ook gewoon hele leuke kleren.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:32 schreef Copycat het volgende:
En dan ook nog van die lelijke schoenen eronder. Schoenen die je enkel plomper doen lijken.
Ik vind het allemaal erg des C&A's.
Laten we het maar op smaken die verschillen en eye of the beholder houden.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:55 schreef Isegrim het volgende:
Dat dan weer niet, want C&A heeft ook gewoon hele leuke kleren.
Inderdaad, zo'n jong hoofd en dan die ouwelijke kledingquote:Op maandag 29 maart 2010 11:32 schreef conleche het volgende:
Die mevrouw met het aangemeten Anita Meijer kapsel is 66!! Die ziet er verdomd jong uit, ondanks haar toegetakelde hoofd en werkelijk de lelijkste outfit die ik in tijden heb gezien. Wat een onkunde. Ik vond Dianne op TV al altijd precies het verkeerde adviseren en dat is er bepaald niet beter op geworden.
Door het programma Looking Good dacht ik. Later hadden ze een andere styliste (ene Odette, knap vrouwtje) en die vond ik het wel goed doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:57 schreef sneeuwitjesappel het volgende:
hoe kan t dat zij zo'n bekende styliste is?
tja, ze is wel afgezakt naar de C&A natuurlijk....
dat krijg je door dit soort make-overs.
Before is hier echt duizendmaal beter dan after. Sterker nog, die before outfit vind ik juist wel tof, in tegenstelling tot die enorm clownesque outfit na de 'styling' van Dyannequote:Op maandag 29 maart 2010 05:39 schreef aloe_vera het volgende:
OMG!!! naast Dyan zlf is ook de kapper van het padje af!
[ afbeelding ]
Wendy van Dijk heeft haar ooit ontslagen.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:50 schreef Ericr het volgende:
Je kan toch ook weinig verwachten van een mens dat de styling van iedere wannabe celeb in Nederland grondig verneukt?
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:50 schreef Ericr het volgende:
Je kan toch ook weinig verwachten van een mens dat de styling van iedere wannabe celeb in Nederland grondig verneukt?
Terechtquote:Op maandag 29 maart 2010 15:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Wendy van Dijk heeft haar ooit ontslagen.
Die schoenenquote:Op maandag 29 maart 2010 07:07 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:27 schreef Blaxje het volgende:
Dyanne Beekman is een typisch voorbeeld van een zelfverklaard 'stylist', net als de zovele anderen in Nederland die eigenlijk geen flauw benul hebben en een beetje gooien met de hippe termen die ze van hun Amerikaanse counterpart in de schoot geworpen krijgen. Althans, dat is mijn idee. Claim is gestoeld op de afbeeldingen hierboven.
Cognitieve dissonantiequote:Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik vraag me dan of of de gemetamorfoseerde personen enkel uit beleefdheid zeggen dat ze hun nieuwe outfit helemaal tof vinden...
Inderdaad he,quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef female81 het volgende:
Staan er trouwens nog steeds metamorfoses in de Yes? Ik kijk het blad tegenwoordig amper meer in, maar een half jaar geleden stonden ze er nog wekelijks in.
Die vond ik elke keer ronduit af-schu-we-lijk.
Zo ongeveer ál die meisjes, van gemiddeld begin 20, werden omgetoverd tot 35-jarige huisvrouwen. Meestal met een nét verkeerd tuniekje aan, lekker veel kettingen eroverheen en 'lekker vlotte piekjes' in hun haar. In de ergste gevallen rood geverfd.
Tja er zijn ook duizenden dietisten met veel meer kennis dan LOI-cursist Sonja Bakker, je moet jezelf maar net goed weten te marketen. (of weten hoe je mond als nilfisk gebruikt kan worden).quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:48 schreef Marouska het volgende:
Er zijn zoveel übergetalenteerde stylistes out there die zo fucking goed zijn, gevarieerd en gedurfd, en dan moet zo'n miep als dit de aandacht krijgen.
True.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:53 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tja er zijn ook duizenden dietisten met veel meer kennis dan LOI-cursist Sonja Bakker, je moet jezelf maar net goed weten te marketen. (of weten hoe je mond als nilfisk gebruikt kan worden).
Sommige zijn volgens mij fake, check deze maar eens:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef female81 het volgende:
Hier heb je trouwens een paar van die Yes-make-overs (in dat geval staat het onder de foto vermeld), wel met alleen het gezicht.
http://www.haartrends.net/haarmode/metamorfose
Heel veel van dit soort dingen zijn fake: het is een combi van (semi-) professionele modellen, extensions en fotoshop. Het 'metarmofose'-aspect is niet in de trant van 'van straat geplukt en loopt nu met dit kapsel rond', vrees ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Sommige zijn volgens mij fake, check deze maar eens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat niets bij over een neuscorrectie?
Die lok van die onderste dame is in z'n geheel niet d'r eigen haar, zo te zien. Maar goed, niemand zegt dat dat per se moet of zo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Sommige zijn volgens mij fake, check deze maar eens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat niets bij over een neuscorrectie?
wat bezielt je in godsnaam om een moeder van twee in een leren jurk met tijgerprintpanty te hijsen? Zoiets is nog moeilijk bij een perfect slanke lekker tegendraadse achttienjarige, laat staan deze 'appelvormige' (blijft een stom begrip) dame van 1m58. Jezus...quote:Op maandag 29 maart 2010 07:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Anita Meyer kapsel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |