Nou! Zeg dat wel!quote:Een horizontaal streepje staat jong en eigenwijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Gooi er een paar gouden kettingen bij en ze kan zo in de volgende clip van Snoop Dogg.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:59 schreef Mylene het volgende:
Ik ben de enigste weer die het wel leuk vind.
Een paar goedkope linnen sneakers vind ik nou ook niet bepaald elegantquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Over Pleun: ik vind haar make-over geslaagd. Oudere vrouwen met van die straffe laarzen: het is geen porum. Net of ze zo uit de paardenstal komen.
Ik dacht meteen aan een combi van een oma en Snoop Dogquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Over Pleun: ik vind haar make-over geslaagd. Oudere vrouwen met van die straffe laarzen: het is geen porum. Net of ze zo uit de paardenstal komen.
Wat ziet zij er trouwens oud uit voor haar leeftijd. Confronterend...zou ik er over 7 jaar opeens ook zoveel ouder uitzien?!
Die vrouw heeft echt stalpootjes in deze broekquote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Broek: past voor geen meter. Opgerolde broekspijpen zijn per definitie lelijk, maar zeker met een dergelijk figuur.
Kapsel is wel een verbetering, maar ik vind hier haar voor outfit mooier dan er naquote:Op zondag 28 maart 2010 19:15 schreef Mylene het volgende:
Dit topic is denk ik wel een blijvertje gezien de reacties en het aantal views.
Iedere week post ik dus een nieuwe metamorfose. Deze had ik ook nog op mijn harde schijf staan.
even klikken om uit te vergroten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de spijkerbroek haar goed staan. Alleen die opgerolde pijpen vind ik niet zo leuk. Met de top die ze aan heeft vind ik ook niet veel mis. Alleen de kleur en het motief dan. Een uni kleur zoals het gegeven advies in paars of groen had ik leuker gevonden. Pumps vind ik ook leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |