Kittig achter de kinderwagen hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Lachwekkend en triest gewoon,.
Dat is toch sinds de jaren '90 al niet hip meer? En zo'n matje; waar haaalen ze het vandaan?
Wederom vind ik dat ze nu al snel 35 lijkt ipv 29,.
Wat een faal-metamorfose.
De jaren '50 had meer stijl & klasse als ik het mag zeggen,quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:13 schreef Copycat het volgende:
Kittig achter de kinderwagen.
Zijn we weer terug in de jaren vijftig?
En baggy skinny jeans ... is dat niet heel erg met elkaar in tegenspraak?
Maar hetzelfde oubollige taalgebruik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
De jaren '50 had meer stijl & klasse als ik het mag zeggen,.
Dat misschien wel, ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar hetzelfde oubollige taalgebruik.
Helemaal mee eens, niks vrouwelijks aan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit slaat alles.
Erg onflatteus, of je moet van de butch-look houden. De massieve jas maakt haar topzwaar, vooral de bovenarmen en de jeans accentueert haar zware onderlijf. En de sneakers wtf??!!
Om van het kapsel niet te spreken, of zijn ze vergeten een paar rollers uit heur haar te halen?
In haar oude kleren oogt ze veel slanker!
Dat gaat gewoon terug naar de winkel hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:17 schreef Marouska het volgende:
Staat nou in het artikel dat ze de kleding geeneens mag houden? Ze zegt namelijk het jasje te willen kopen...?
Is toch jammer! Nu lijkt ze zo'n propje dat ook nog eens weinig borsten heeft,quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
De broek is inderdaad gruwelijkMaar het jasje vind ik voor de afwisseling eens niet zo'n slechte keus; het verhult haar voorgevel best aardig.
Ja OK, maar ze geeft zelf aan dat ze de aandacht liever afleidt... Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is toch jammer! Nu lijkt ze zo'n propje dat ook nog eens weinig borsten heeft,.
En...kan ik 'm hebben?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:20 schreef conleche het volgende:die foto van de achterkant. Het lijkt goddomme net een hiphop joch van 15.
Haar commentaar over de broek: Ik zie wel dat het model me goed staat.
Yeah right.
vind ik best wel triest, wat een paupers.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:19 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon terug naar de winkel hoor.
Een goed stylist hoeft niet de maten te hebben van degene die ze styled om zich ermee te kunnen identificeren dan wel een goede outfit te vinden. Dat zou betekenen dat mannelijke stylisten nooit vrouwen kunnen stylen en vice versa.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:21 schreef onearmedman het volgende:
Ten eerste is dyanne beekman niet dik, dus vind ik haar niet de geschikte vrouw om een + size lijn te starten. Ten tweede mag ze haarzelf wel even een flinke makeover geven, zodat ze eruit ziet als een aantrekkelijke vrouw in plaats van een semi modieuze pot.
Dyanne Beekman heeft het te danken aan haar man Frans ten Berge, die commercieel directeur is bij C&A.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:21 schreef onearmedman het volgende:
Ten eerste is dyanne beekman niet dik, dus vind ik haar niet de geschikte vrouw om een + size lijn te starten. Ten tweede mag ze haarzelf wel even een flinke makeover geven, zodat ze eruit ziet als een aantrekkelijke vrouw in plaats van een semi modieuze pot.
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is. Ik denk echter dat vrouwen zich sneller zouden identificeren en dus sneller de kleding zouden kopen als zij een goedgeklede vollere vrouw is, zij is helaas geen van beide.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een goed stylist hoeft niet de maten te hebben van degene die ze styled om zich ermee te kunnen identificeren dan wel een goede outfit te vinden. Dat zou betekenen dat mannelijke stylisten nooit vrouwen kunnen stylen en vice versa.
Een goed stylist heeft oog voor stijl. Dyanne heeft alleen oog voor grijs.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:24 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dyanne Beekman heeft het te danken aan haar man Frans ten Berge, die commercieel directeur is bij C&A.
Een vriend van me heeft die broek ook.(g-star arc)quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:25 schreef loveli het volgende:
Begrijp niet dat ze die broeken durven maken, dan loop ik nog liever in m'n blote kont.
OMG PLEUN.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:45 schreef Mylene het volgende:
Nog eentje dan. Ik vind deze metamorfose heel geslaagd. Ik heb er eigenlijk niets op aan te merken. Ik vind het haar erg leuk staan.
even klikken om uit te vergroten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net een liliputter zoquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:09 schreef Mylene het volgende:
In deze metamorfose is Dyanne echt goed los gegaan om een moeder van tegen de dertig zogenaamd hip te maken. Ik vind het verre van geslaagd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is ook wel echt verschrikkelijk lelijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 07:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Anita Meyer kapsel.
@ ViviRAWRS, dank je, heb ik niet eerder gezien, uit dat linkje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze metamorfose vind ik weer vreselijk met een tijgermotiefje en een leren jurkje. Kapsel vind ik dan wel weer leuk.
HAAHA.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:09 schreef Mylene het volgende:
In deze metamorfose is Dyanne echt goed los gegaan om een moeder van tegen de dertig zogenaamd hip te maken. Ik vind het verre van geslaagd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boven boven naar beneden: Achterlijk kuifje (uit de mode sinds circa 1993, en laat dit a.u.b. nóóit meer mode worden - of gaat het dat stiekem weer wórden?) en matje (mag óók nooit meer mode worden van mij).quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:09 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kapotschieten!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:38 schreef Tamashii het volgende:
Morgen komt ze naar de C&A in Leidschendam!
Als ie dicht zit, is ie vast getailleerd door het elastiek (?) onderaan!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:42 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind die bril niet eens zo erg, maar een getailleerd jasje? Waar?
De kleding gaat niet mee naar huis. Die mogen de vrouwen enkel aan voor het plaatje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed Briljant topic!
Wat een make-overs zeg!Ik hoop dat de dames nog wel wat vriendinnen of een partner hebben die ze verteld dat het er echt niet uit ziet.
WTF heeft ze voor vuilniszak aan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:41 schreef Mylene het volgende:
In deze metamorfose heeft Dyanne erg haar best gedaan om van deze mevrouw een propje te maken. Compleet met een 60 jaren brilletje voor een stoere en eigengereide uitstraling. Ik vind het tenenkrommend. Die pumps vind ik dan wel weer heel leuk. Het witte getailleerde overhemd wat ze eerst aan had staat haar beter.
even klikken om uit te vergroetn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat staat niet iedereen. Een bril kan wel degelijk bijdragen aan je uitstraling, maar je moet gewoon een mooi montuur nemen wat goed bij je staat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef gelly het volgende:
Sowieso, brillen, wie denk je daar als drager een plezier mee te doen ? Kies gewoon een doorzichtig montuur ofzo.
Vanaf volgende week kun je Stylist voor de Sterren zien op Net5 (gok ik) met sterrenstylist Bastiaan van Schaik. [/i]Jij[/i] had ook mee kunnen doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is dé baan, mensen. Iemand voor schut laten lopen en er nog voor betaald krijgen ook
Zo veel drama, dat kan toch niet serieus!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze is ook nog psycholoog...
* cinnamongirl zapt snel het programma Look of Love weg
brr, zie ook net die afschuwlijke kop voorbijkomen, meteen weggezapt met dat stylingmonsterquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ha, mooi, kan ze al die arme mensen meteen ook van het trauma afhelpen dat ze hen zelf bezorgt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Topic uitprinten en bij haar langs brengen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:38 schreef Tamashii het volgende:
Morgen komt ze naar de C&A in Leidschendam!
Gut o gut op die leeftijd en dan nog zo'n jeans bedoeld voor jongeren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:09 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwehe dit is wel een erg sterke petitiequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Topic uitprinten en bij haar langs brengen.
ach die vrouwen vinden het alsnog heel leuk denk ik hoor, zo'n dag: oei oei oei bij zo'n pro-ves-jo-nele make-up mevrouw en dan zo'n mevrouw van teevee die dan zegt dat je er fantastisch uitziet in die broek. Gevolgd door een fotograaf die mooie foto's van je gaat maken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:19 schreef Isegrim het volgende:
Of misschien zijn het allemaal vriendinnen van haar, of mensen die ze betaalt om mee te doen. Ik bedoel, na drie van dit soort metamorfoses gaat toch helemaal niemand zich meer aanmelden?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:27 schreef Isegrim het volgende:
Nou, kweenie hoor, een metamorfose lijkt me best leuk, maar dan wil ik er daarna wel béter uitzien.
Ik denk dat dit helaas de trieste waarheid is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:26 schreef Marouska het volgende:
[..]
ach die vrouwen vinden het alsnog heel leuk denk ik hoor, zo'n dag: oei oei oei bij zo'n pro-ves-jo-nele make-up mevrouw en dan zo'n mevrouw van teevee die dan zegt dat je er fantastisch uitziet in die broek. Gevolgd door een fotograaf die mooie foto's van je gaat maken.
Is denk ik hartstikke boeiend en spannend en dik verwend worden voor zo'n dame die het normaal niet vaak genoeg meemaakt dat iemand haar vertelt dat ze er mooi uit ziet (ik bedoel, waarom anders wil je een metamorfose?).
Ongelooflijk dat ze bij twee verschillende metamorfoses voor hetzelfde jasje (van haar eigen merk) kiestquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:11 schreef conleche het volgende:
BaggySkinnymevrouw heeft toch het leren jasje niet gekocht, want het is nu gerecycleerd op deze dame.
Nog de minst erge metamorfose tot nog toe, I guess.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |