SPOILER: kan schokkend zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:07 schreef marcel-o het volgende:
Wie is dat ventje![]()
![]()
k weet nog n leuke voor de manycam.wtf?SPOILER: kan schokkend zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn piek is kwijt
ik zou echt zo graag de harses willen zien van degene die kijkt.quote:
jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ik zou echt zo graag de harses willen zien van degene die kijkt.
het lijkt immers op een webcam
Wie is dat ventje![]()
![]()
k weet nog n leuke voor de manycam.je spoiler doet het niet.SPOILER: kan schokkend zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
copy paste werkt ook niet?quote:
Wie is dat ventje![]()
![]()
k weet nog n leuke voor de manycam.Waarom zou je met je hoofd onder water met handboeien om op cam gaan proberen vrij te komen? Najja, vragen kunnen we het dr niet meer.SPOILER: kan schokkend zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich wel interessant om te zien hoe snel je dan eigenlijk dood bent.
Maar goed, OT: zit me ook dood te zoeken naar een filmpje van een 'schattig' jochie om te kunnen trollen.... iemand?![]()
Met bijvoorbeeld ManyCam, of gewoon zonder webcam. Maar dan gaat de lol er wel heel snel af. Het cammen is juist wat er zo leuk aan isquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:37 schreef Mirjam het volgende:
hoe kun je chatroulette doen als je geehn webcam hebt?
ik kan op de 1 of andere manier niet starten op deze laptop, kennelijk omdat ik geen webcam heb?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:41 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Met bijvoorbeeld ManyCam, of gewoon zonder webcam. Maar dan gaat de lol er wel heel snel af. Het cammen is juist wat er zo leuk aan is
Anyway, hij is nu heel erg traag bij mij
Dat zijn gewoon allemaal mafkezen manquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:49 schreef Walter81 het volgende:
Gisteren met een filmpje van een meid aan een of andere rukker gevraagd of hij homo of hetero was.
Was dus hetero.
Toen gevraagd waarom hij dan op een chat zit waar 95% man is waarvan 50% zit te rukken.
Zijn antwoord: because im bored
En toen klikte hij next.
Nog steeds niet duidelijk wat nou de lol ervan is om zo voor de cam te gaan zitten.
Als je over je videobeeld heen gaat kan je links boven de camera kiezen (op de classic versie links onder).quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:21 schreef Nienke_ het volgende:
Even een vraagje, het is me gelukt een filmpje af te spelen in ManyCam, alleen nu gebruikt chatroulette nog steeds de iSight camera ipv het filmpje. Hoe verbind je dat filmpje dan aan je cam?
Dat heb ik inderdaad geprobeerd, maar welke ik ook uit het lijstje kies, het blijft mijn iSight camera. Welke optie moet je hebben zodat het je filmpje wordt dan? Ik kan kiezen uit DVCPRO HD, DV VIDEO, IIDC Firewire en USB Video Class. Mis ik er een?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:32 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als je over je videobeeld heen gaat kan je links boven de camera kiezen (op de classic versie links onder).
Toen ik met een manycam filmpje aan het kloten was heb ik ook wel eens aan die gasten (die wat niet aan het rukken waren) gevraagd waarom ze op een site zitten waar voornamelijk rukkende mannen op zitten, maar je krijgt alleen maar het antwoord: ''sometimes there are chicks'' en als je dan zegt dat de meeste chicks filmpjes zijn en dus fake, dan snappen ze het niet helemaal en klikken ze snel op next...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:49 schreef Walter81 het volgende:
Gisteren met een filmpje van een meid aan een of andere rukker gevraagd of hij homo of hetero was.
Was dus hetero.
Toen gevraagd waarom hij dan op een chat zit waar 95% man is waarvan 50% zit te rukken.
Zijn antwoord: because im bored
En toen klikte hij next.
Nog steeds niet duidelijk wat nou de lol ervan is om zo voor de cam te gaan zitten.
Pffffff, dat is echt al 300 keer gevraagd en uitgelegd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Is dat Manycam goed? Is datceen fictieve Cam ofzo?
Als ik met manycam bezig ben krijg ik bijna alleen maar Turken...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:20 schreef MouzurX het volgende:
waarom is 50% van de mensen die niet meteen next klikt turks?
PICS !quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:39 schreef HugoBaas het volgende:
Laatst een meisje tegengekomen die d'r tieten liet zien op verzoek, bleek nog nederlands te zijn ook. ze praatte tegen me dus soms lukt het wel
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:39 schreef HugoBaas het volgende:
Laatst een meisje tegengekomen die d'r tieten liet zien op verzoek, bleek nog nederlands te zijn ook. ze praatte tegen me dus soms lukt het wel
Het is ook een beetje triest, maar als je even niks te doen hebt kan het wel lachen zijn.. het is gewoon een vorm van candid camera... ik heb het wel gehad met de rukkende mannen... die zijn veel te gemakkelijk en 9 van de 10 gelooft je als je het een beetje slim speelt... ik liet gisteren een jongen zijn schoen op zijn kop zetten en toen vond ik het toch wel een beetje triest worden... dus als ik het nu doe hou ik het bij de grappige filmpjes zoals die dikke Japanner in zijn beha enzoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Leuke sport.. beetje triest, dat wel... maar ik vind het wel lachen.
Nou.. er zitten volgens mij heel wat stelletjes op die uit zijn op meer met andere stelletjes. Best vaak al tegen gekomenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:10 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen welke normale vrouw/meid naar zo'n site zal gaan behalve sletjes die geen aandacht in het werkelijke leven krijgen, en misschien vrouwen die het een keer voor de grap doen eenmalig of die wat over chatroulette gehoord hebben maar niet weten hoe en wat, maar die zullen binnen 5 minuten daar achter komen... maar die zul je zelden tegen komen.
Daar heb ik het ook helemaal mee gehad. Die heb ik sowieso nooit in de maling zitten nemen. Kan gewoon niet langer dan 1 seconden naar zo'n lul kijken. Te ranzig gewoon.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Het is ook een beetje triest, maar als je even niks te doen hebt kan het wel lachen zijn.. het is gewoon een vorm van candid camera... ik heb het wel gehad met de rukkende mannen... die zijn veel te gemakkelijk en 9 van de 10 gelooft je als je het een beetje slim speelt... ik liet gisteren een jongen zijn schoen op zijn kop zetten en toen vond ik het toch wel een beetje triest worden... dus als ik het nu doe hou ik het bij de grappige filmpjes zoals die dikke Japanner in zijn beha enzo
Ja, dat kan. Alle filmpjes kun je met ManyCam tonen... dus ook een kind ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door boem-dikkie op 26-03-2010 17:28:03 ]Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou jongens, ik heb mijn moment van lol ook gehad. Manycam met die hangende man. Eerst begonnen we was die gast aan het lachen, later werd ie echt serieus en bang volgens mij. Aan zijn lippen te lezen was hij ook de hele tijd fuck en wtf aan het zeggen. Echt 10 minuten wezen staren naar het beeldscherm.
[ afbeelding ]
Beter laat ze zich gangbangen op het kookeilandquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:14 schreef -Datdus- het volgende:
Mn zus en wat vrienden gaat vanavond kookles geven op cr
Zodra een van die rukkers iets beginnen uit te doen zeg ik direct dat het fake is en dat ze binnenkort op youtube te bewonderen zijn en druk ik weg... ik hoef echt geen vlees te zien.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook helemaal mee gehad. Die heb ik sowieso nooit in de maling zitten nemen. Kan gewoon niet langer dan 1 seconden naar zo'n lul kijken. Te ranzig gewoon.![]()
Wat ik dus leuk vind is stelletjes of vrouwen neppen en natuurlijk ook die grappige filmpjes om mensen in de zeik te nemen.
Niet te vaak doen he, straks kun je daar voor opgepakt worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou jongens, ik heb mijn moment van lol ook gehad. Manycam met die hangende man. Eerst begonnen we was die gast aan het lachen, later werd ie echt serieus en bang volgens mij. Aan zijn lippen te lezen was hij ook de hele tijd fuck en wtf aan het zeggen. Echt 10 minuten wezen staren naar het beeldscherm.
[ afbeelding ]
Geweldig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:18 schreef PiRANiA het volgende:
Chatroulette #6 wordt mede mogelijk gemaakt door ManyCam
verder
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:25 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Niet te vaak doen he, straks kun je daar voor opgepakt worden.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]Oh? Nee, deze gast heeft 10 minuten gestaard. Voor de rest niet.
fixedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het volk dat rondhangt op ManyCam bestaat grofweg uit:
1. Rukkers
2. Puber ventjes
3. Turken in een tabakswinkeltje
4. Oudere mannen
5. "Boobs Please" afbeeldingen en varianten daar op.
6. Groepjes bier drinkende jongeren.
7. Gitaarspelers.
8. ManyCammers natuurlijk.
9. Fok!kers
Wie is dat ventje![]()
![]()
k weet nog n leuke voor de manycam.GAST ten eerste, je bent ziek dat je zoiets gaat opzoeken.., ten tweede dat kan gewoon niet perongelijk zijn..SPOILER: kan schokkend zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die is gewoon vermoord.. zal wel heel toevallig zijn dat ze iets over haar kop had.. en dat ze handboeien om had..en dat ze dan in een bad gaat liggen..En dat er een camera bij is...wel een beetje toevallig..
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:41 schreef Albert86 het volgende:
Omg. Probeer het ook een keer met Manycam en krijg meteen een gast die als een wilde begint te fappen
Daarna een kereltje die steeds bleef aanbieden om z'n pik te laten zien
[ afbeelding ]
Manycam op starten. Naar sources gaan. Als je een .gif wil gebruiken klik je op 'Still images' als je een video wil gebruiken op 'Movies'. Vervolgens staat er onderaan wel 'open new file'. Die doe je en vervolgens staat ie aan. Dan ga je via Internet Explorer ( FireFox werkt niet bij mij ) naar Chatroulette.com en als het goed is staat je cam al geselecteerd. Anders ga je links boven in het cam beeldje en dan selecteer je daar 'ManyCam'.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:51 schreef Mirjam het volgende:
kan iemand mij even uitleggen hoe chatroulette werkt i.c.mn. manycam?
ik snap er geen fuck van
ik ook niet.. mijn gewone cam pakt ie opeens niet meerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:51 schreef Mirjam het volgende:
kan iemand mij even uitleggen hoe chatroulette werkt i.c.mn. manycam?
ik snap er geen fuck van
thanksquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Manycam op starten. Naar sources gaan. Als je een .gif wil gebruiken klik je op 'Still images' als je een video wil gebruiken op 'Movies'. Vervolgens staat er onderaan wel 'open new file'. Die doe je en vervolgens staat ie aan. Dan ga je via Internet Explorer ( FireFox werkt niet bij mij ) naar Chatroulette.com en als het goed is staat je cam al geselecteerd. Anders ga je links boven in het cam beeldje en dan selecteer je daar 'ManyCam'.
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou jongens, ik heb mijn moment van lol ook gehad. Manycam met die hangende man. Eerst begonnen we was die gast aan het lachen, later werd ie echt serieus en bang volgens mij. Aan zijn lippen te lezen was hij ook de hele tijd fuck en wtf aan het zeggen. Echt 10 minuten wezen staren naar het beeldscherm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
prachtig !!!!![]()
Hehehe.... mooi man.quote:
Wie heeft deze gemaakt? Hahahaquote:
Wie is dat ventje![]()
![]()
k weet nog n leuke voor de manycam.triest ...SPOILER: kan schokkend zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik gebruik dit account niet meer :)
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:00 schreef Snaavel het volgende:
[..]
GAST ten eerste, je bent ziek dat je zoiets gaat opzoeken.., ten tweede dat kan gewoon niet perongelijk zijn..
die is gewoon vermoord.. zal wel heel toevallig zijn dat ze iets over haar kop had.. en dat ze handboeien om had..en dat ze dan in een bad gaat liggen..En dat er een camera bij is...wel een beetje toevallig..
Haal die link weg man. Het is smerig!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:10 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Een opgehangen dude kan weer wel natuurlijk![]()
en nee niet specifiek naar gezocht, kwam t tegen op een rotten.com like site
Het is nep hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:00 schreef Snaavel het volgende:
[..]
GAST ten eerste, je bent ziek dat je zoiets gaat opzoeken.., ten tweede dat kan gewoon niet perongelijk zijn..
Volgens mij gewoon je mic selecteren en dan moet het werken. Mijn filmpjes hoorden ze iig en dat terwijl ik geen mic hebquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:59 schreef RSXX het volgende:
Ff een vraagje:
Is er ook een mogelijkheid om geluid van filmpjes via manycam te laten afspelen ? Want dat is me nog niet echt gelukt
Ah okquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon je mic selecteren en dan moet het werken. Mijn filmpjes hoorden ze iig en dat terwijl ik geen mic heb
Haal dat logo wegquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:59 schreef Qwea het volgende:
mijn filmpje
Mijn reacties
Dat filmpje is niet wat het lijtk dat het is
[ afbeelding ]
Wat een goede post, TVP!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:20 schreef RSXX het volgende:
chatroulette![]()
Voor al uw rukkers en fakers !
Zeur niet, dit is een goede post wil je zeggenquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:02 schreef Nienke_ het volgende:
Ik kan ManyCam niet kiezen in het lijstje bij je cam op chatroulette? Terwijl ManyCam wel gewoon aanstaat met een filmpje. Iemand een idee wat ik fout doe?
Firefox opnieuw opstarten of IE gebruiken.quote:
Hoe ben je die tegengekomen?quote:
quote:
Effects -> Text over video effects -> Show Manycam logo uitvinken.quote:
Heb t alquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat dit echt elke pagina gevraagd wordt.
En als ik Safari gebruik? Ga toch maar eens Firefox installeren..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Firefox opnieuw opstarten of IE gebruiken.
Op Chatroulette.com bij rechtermuisknop > settings op de plek waar de camerabeelden horen te zitten, en dan naar het camera-icoontje, daar kun je de camera ook op ManyCam zetten. Sindsdien is ie bij mij nooit meer teruggesprongen...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:54 schreef Nienke_ het volgende:
Nu gebruik ik Firefox en ManyCam staat nu wel in het lijstje. Alleen dat klik ik erop en dan speelt ie heel even het filmpje af maar springt dan weer terug op de iSight camera... Iemand?
YouTube, Google.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:19 schreef MYV het volgende:
Wie heeft er nog leuke filmpjes![]()
Die niet meteen duidelijk nep zijn,
Meisjes faken is ook wel grappig
Wie heeft er een goed asortiment
heb je met je piemeltje lopen zwaaien dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 01:06 schreef motaro het volgende:
dacht dat t alleen aan mij lag, een ban ofzo
ze praat alleen wel vrij veel en heeft haar handen niet buiten beeld (lees: op het toetsenbord)quote:Op zondag 28 maart 2010 11:54 schreef Tenoobvooreengoedenaam het volgende:
is nog een klein kind...
Het is nog een vrij onbekend filmpje (weinig views)
Dat is een man geaaak !quote:Op zondag 28 maart 2010 13:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
fimpje met alleen een vrouwenhoofd die wat sexy lacht
Nou ja had het wel verwacht. Blijft wel grappig thoughquote:
ik snap dat echt niet hoor, zijn er nou zoveel perverts op de wereld?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:16 schreef Raven_ het volgende:
Blijf het toch proberen... maar elke keer moet ik eerst door 10tallen piemels klikken..Lol gaat er snel vanaf.
Mja... geen mens is dom genoeg om dat te doen. Lijkt me meer in scene gezet o.i.d.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:02 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Waarom zou je met je hoofd onder water met handboeien om op cam gaan proberen vrij te komen? Najja, vragen kunnen we het dr niet meer.
Op zich wel interessant om te zien hoe snel je dan eigenlijk dood bent.
Maar goed, OT: zit me ook dood te zoeken naar een filmpje van een 'schattig' jochie om te kunnen trollen.... iemand?
Geweldig, maar wel obvious.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:54 schreef Dichtpiet. het volgende:
deze ga ik nu proberen met de rukkerts.
Dat filmpje is nep jongens.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:54 schreef classpc het volgende:
[..]
Mja... geen mens is dom genoeg om dat te doen. Lijkt me meer in scene gezet o.i.d.
En als dat niet zo is dan wil ik het niet weten.
toen ze zei: your dick is like three inches *handgebaar*quote:
Er was een tijd geleden een topic op FOK! over dat filmpje. En op internet zijn meer filmpjes van dezelfde 'maker' te vinden in dat genre.quote:
En jij als fantastische moderator hebt daar geen link van?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Er was een tijd geleden een topic op FOK! over dat filmpje. En op internet zijn meer filmpjes van dezelfde 'maker' te vinden in dat genre.
Nee. Ik bookmark over het algemeen geen nep-zelfmoord filmpjes.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:28 schreef classpc het volgende:
[..]
En jij als fantastische moderator hebt daar geen link van?
Goh, lelijk wijf doet alsof ze een mooie webcamslet is en laat random mannen op de beelden (van een ander, die zij als de hare uitzendt) fappen. Wat een lol, wat een pret!quote:
Ja dat snap ik dus ook niet ... je hebt al 50-80% rukkers en dan nog meer mensen zover proberen te krijgen met een filmpje .....quote:Op zondag 28 maart 2010 21:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Goh, lelijk wijf doet alsof ze een mooie webcamslet is en laat random mannen op de beelden (van een ander, die zij als de hare uitzendt) fappen. Wat een lol, wat een pret!
Dat zijn de echte pervs die gaan dan weer fappen op de fappersquote:Op zondag 28 maart 2010 21:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet ... je hebt al 50-80% rukkers en dan nog meer mensen zover proberen te krijgen met een filmpje .....
Daarom zou je dus ook een man in manycam moeten zettenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet ... je hebt al 50-80% rukkers en dan nog meer mensen zover proberen te krijgen met een filmpje .....
Ja of gewoon de webcam aanzetten, blijven ze ook vaak hangenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:35 schreef Green1 het volgende:
[..]
Daarom zou je dus ook een man in manycam moeten zettenEentje waar vrouwen niet bij nexten.
quote:
Ik heb geen webcam, en bovendien heb ik niet de behoefte om op youtube of dumpert te komenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja of gewoon de webcam aanzetten, blijven ze ook vaak hangen
Juist, een goed uitziende gozer moet je dus hebben op manycam , dan nexten die meiden je dus niet. Snap niet helemaal de lol van een geil sletje op Manycam zetten. Als je rukkers wilt zien, kun je ook gewoon zonder cam online gaan en doen alsof je een chick bent maar geen cam hebt. Dan zijn er vast nog wel een paar duizend jongens die zich voor je af willen rukken.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:35 schreef Green1 het volgende:
[..]
Daarom zou je dus ook een man in manycam moeten zettenEentje waar vrouwen niet bij nexten.
De kans dat een vrouw op Chatroullette uit de kleren gaat is heeeel klein, maar zeker niet onmogelijk. Hoe gek het ook klinkt... met een fake video van een vrouw is de kans redelijk aanwezig dat dat gaat lukken. Er zitten veel bi meisjes en potjes op chatroulette die op een cam avontuurtje met een andere vrouw uit zijn. Ook zijn er stelletjes te vinden die graag eens met een meisje aan de andere kant van de cam willen spelen....quote:Op zondag 28 maart 2010 23:03 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Juist, een goed uitziende gozer moet je dus hebben op manycam , dan nexten die meiden je dus niet. Snap niet helemaal de lol van een geil sletje op Manycam zetten. Als je rukkers wilt zien, kun je ook gewoon zonder cam online gaan en doen alsof je een chick bent maar geen cam hebt. Dan zijn er vast nog wel een paar duizend jongens die zich voor je af willen rukken.
Inderdaad, dat had ik dus bijna. Jammer geen print screen van.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De kans dat een vrouw op Chatroullette uit de kleren gaat is heeeel klein, maar zeker niet onmogelijk. Hoe gek het ook klinkt... met een fake video van een vrouw is de kans redelijk aanwezig dat dat gaat lukken. Er zitten veel bi meisjes en potjes op chatroulette die op een cam avontuurtje met een andere vrouw uit zijn.
Ik had een keer prins willem alexander. Helaas ook geen print screen vanquote:Op maandag 29 maart 2010 14:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Inderdaad, dat had ik dus bijna. Jammer geen print screen van.
Zijn vooral Manycam'ers.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het valt mij op dat de dames op chatroulette over het algemeen zelfs alleen maar in andere dames geïnteresseerd zijn. Waarschijnlijk omdat ze er achter zijn dat de meeste mannen op chatroulette toch alleen maar sneue types zijn.
Ik kan echt wel het onderscheid maken tussen fake en echt. Soms is het moeilijk, maar dan vraag je gewoon ff of ze ff zwaaien of lief lachen...quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Lmaoja het volgende:
Een tip voor manycammers, je kunt ook zonder het eerst te downloaden een filmpje laten zien. Daarvoor moet je naar sources en dan klik je op desktop, nu filmt manycam je bureaublad. Als je custom size aanklikt kan je een bepaald gedeelte van je bureaublad laten filmen. Nu open je 2 schermen van je browser, op de ene chatroulette en op de andere youtube. Speel een filmpje af op youtube en zorg met manycam dat het helemaal het vierkantje vult. Ik verschuif altijd na een gesprek met een nepfilmpje mijn browserscherm zo, dat ze het youtube logo zien. veel handiger dan eerst filmpjes downloaden dit.
You have just been manycammedquote:Op maandag 29 maart 2010 17:52 schreef Chemic-R het volgende:
Omdat ik OWN!
Uit het niets gewoon
[ afbeelding ]
whut? Met zo'n derp face?quote:
Ach, voor een 'real' chatrouletter is het te doenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:29 schreef TimKuik het volgende:
[..]
whut? Met zo'n derp face?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik had er weer een die ff d'r tieten liet zien en aan haar tepeltjes begon te draaien. Weer geen fake
Jammer dat ik alleen te laat een screen maakte... net toen ze de boel weer binnenboord hing.
Overigens kreeg ik haar zover meer te gaan laten zien, maar ik was zo dom om mijn start menu te openen om een proggie te starten die het feest op ging nemen. Uiteraard zag ze dat doordat het venster de cam overlapte
Met dat dikke mens krijg je nog het meest voor elkaar... lol
Uh.. zoeken naar filmpjes misschien.quote:
lol ... ik had jou net op chatroulette ....quote:Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik had er weer een die ff d'r tieten liet zien en aan haar tepeltjes begon te draaien. Weer geen fake
Jammer dat ik alleen te laat een screen maakte... net toen ze de boel weer binnenboord hing.
[ afbeelding ]
Overigens kreeg ik haar zover meer te gaan laten zien, maar ik was zo dom om mijn start menu te openen om een proggie te starten die het feest op ging nemen. Uiteraard zag ze dat doordat het venster de cam overlapte
Kan me niet herinneren dat ik dat heb gezien. Wellicht nog iemand die met dat filmpje bezig is.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:50 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
lol ... ik had jou net op chatroulette ....
ik had een filmpje van een tenger meisje dat eerst een schop in de lucht deed en toen ging strippen
Dit wordt zo´n beetje iedere dag 3 x gevraagd... zoek maar gewoon ff.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef Chen het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik zo'n filmpje van youtube door stream inplaats van mezelf te laten zienwat overigens ook niet echt lukt..
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef Chen het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik zo'n filmpje van youtube door stream inplaats van mezelf te laten zienwat overigens ook niet echt lukt..
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Lmaoja het volgende:
Een tip voor manycammers, je kunt ook zonder het eerst te downloaden een filmpje laten zien. Daarvoor moet je naar sources en dan klik je op desktop, nu filmt manycam je bureaublad. Als je custom size aanklikt kan je een bepaald gedeelte van je bureaublad laten filmen. Nu open je 2 schermen van je browser, op de ene chatroulette en op de andere youtube. Speel een filmpje af op youtube en zorg met manycam dat het helemaal het vierkantje vult. Ik verschuif altijd na een gesprek met een nepfilmpje mijn browserscherm zo, dat ze het youtube logo zien. veel handiger dan eerst filmpjes downloaden dit.
top ideequote:Op maandag 29 maart 2010 20:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit wordt zo´n beetje iedere dag 3 x gevraagd... zoek maar gewoon ff.
Overigens misschien een idee om in de startpost op te nemen...
deze gebruik ik http://www.pornhost.com/4162527919/quote:Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik dat heb gezien. Wellicht nog iemand die met dat filmpje bezig is.
Ik ben nu met het volgende filpje bezig. Ook weer verbazingwekkend hoeveel mensen blijven ´hangen´ en denken dat het echt is. Van die groepjes mensen voor een cam die in een keer uit hun dak gaan om wat ze zien... whahaha.
http://www.pornhub.com/view_video.php?viewkey=2109056489
Overigens is het wel porno, dus klikken op eigen risico.
ga naar word en klik op plakken, tadaaquote:Op maandag 29 maart 2010 23:06 schreef Dichtpiet. het volgende:
FUCK FUCK FUCK ........ zit een kerel uitgebreid aan de tieten van zn vriendin te lebberen (overduidelijk echt filmpje hij reageerde direct op mijn filmpje) WERKT MIJN PRINTSCREEN NIET
nee, er kwam gewoon niets op het klembordquote:Op maandag 29 maart 2010 23:18 schreef Lmaoja het volgende:
[..]
ga naar word en klik op plakken, tadaa
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ken ik.. Je weet altijd waar de piontscreen, totdat je hem opeens snel nodig bent
ik bedoelde eigenlijk paint. Ik zou een nieuw toetsenbord kopen als ik jou was. Is toch erg belangrijk een werkende printscreenknopquote:Op maandag 29 maart 2010 23:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
nee, er kwam gewoon niets op het klembord
Iedere keer komt mijn screenshot weer terugquote:
ik heb een knop F lock, die stond aan een daardoor werkte mijn printscreen nietquote:Op maandag 29 maart 2010 23:37 schreef Lmaoja het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk paint. Ik zou een nieuw toetsenbord kopen als ik jou was. Is toch erg belangrijk een werkende printscreenknop
Hoe oud is dat danquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Iedere keer komt mijn screenshot weer terug. Ik kom hem zelfs op 4chan tegen
.
Zozo dom dat je hem heb geüploadquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Iedere keer komt mijn screenshot weer terug. Ik kom hem zelfs op 4chan tegen
.
Waren 20 en 21. En ze waren crack aan het roken ofzo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:29 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Hoe oud is dat danIk denk niet dat je daar trots op moet zijn..
ik geloof je..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gisteren weer iets meegemaakt wat hier waarschijnlijk niet geloofd gaat worden. Maar goed... ik vertel het toch. Wat je er van gelooft, moet je zelf maar uitmaken
Ik had een filmpje opstaan van een jong amateur stelletje dat op het punt stond een potje te gaan knallen. Jong stelletje.. erg realistisch. Stuit ik ineens op een stelletje van begin 30 ofzo.. zonder kleren en al in doggystyle positie. Meid had een bril en lag met haar handen bij het toetsenbord.
Ik dacht eigenlijk meteen... "Dit is nep" en zat al bij de F9 knop. Alleen ze reageerden nogal heftig gebarend op mijn filmpje. Zo van "Shit.. nee, ga niet weg... blijf hangen". Ik drukte dus meteen op [Record] van het proggie dat de boel op zou nemen... "
Timing kwam precies goed uit, want het grietje van mijn filmpje zat dus nog voor de cam te typen... Even snel elkaar gegroet, typt die griet aan de andere kant ineens: "Let's do it" ik kon nog net met "Ok" antwoorden voor het meisje aan mijn kant haar vriend zou beklimmenOp dat zelfde moment nemen ze aan de andere kant een ietwat andere postie aan zodat het allemaal wat beter te zien was... Dat ging dus een paar minuten door.
Helaas bestond mijn filmpje uit meerdere delen en het einde van deel 1 begon te naderen. Ik moest wat en dus heb ik zo snel mogelijk geprobeerd te switchen naar deel 2. Helaas zagen ze het toch en toen had je die gezichten moeten zien. Echt van die beteuterde smoeltjes....whaha... ik lag helemaal dubbel. Ze stopten ook gelijk met hun ding... Gingen ze ook nog vragen of het fake was. Mijn filmpje ging ondertussen gewoon door en ik antwoordde dus maar niet... helaas verbraken ze de verbinding vrij kort daarop.
Wat nu het kutte is... ik kan het niet bewijzen. Dat proggie dat de boel moest recorden hing. Ik kon dus niet stoppen en opslaan. Ik moest hem gewoon killenGewoon niets heb ik er van... niets!
![]()
![]()
Ik vraag me trouwens af waar ze vandaan kwamen. Ik vermoed Frankrijk. Die gast had echt zo'n onverzorgde kop zoals veel van die Fransen hebben. Meid had een redelijk lichaam, maar een niet zo mooi gebit.
Dankjewel!quote:
ze reageerde op allesquote:
Hmm... helaas zie je dat niet aan de screens + de teksten erbij. Maar ik geef je het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:08 schreef i10TD het volgende:
[..]
ze reageerde op alleshoe is dat fake
of kunnen videos ook knikken en gaar kijken
heb geen opnameding op mn macquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hmm... helaas zie je dat niet aan de screens + de teksten erbij. Maar ik geef je het voordeel van de twijfel.
Zullen we hier een sport van maken? Wie de meeste dames uit de kleren krijgt... het liefst ondersteund met filmpjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door i10TD op 30-03-2010 13:26:46 ]Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between![]()
dikke tvp
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
@ i10TD: Beter dat je diverse afbeeldingen ff censureert. Veel is NSFW. Paar tieten kunnen nog wel, maar die dikke leuters zit ik niet zo op te wachten. Zeker niet op mijn werk
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2010 13:22:13 ]![]()
mee bezigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
@ i10TD: Beter dat je diverse afbeeldingen ff censureert. Veel is NSFW. Paar tieten kunnen nog wel, maar die dikke leuters zit ik niet zo op te wachten. Zeker niet op mijn werk
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:17 schreef i10TD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]waarom klik ik ook op die spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn piek is kwijt![]()
Ja, dat is dan toch een beetje eigen risico als je op dit topic klikt op je werkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
@ i10TD: Beter dat je diverse afbeeldingen ff censureert. Veel is NSFW. Paar tieten kunnen nog wel, maar die dikke leuters zit ik niet zo op te wachten. Zeker niet op mijn werk![]()
![]()
Met welk proggie kan je het beste de boel opnemen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gisteren weer iets meegemaakt wat hier waarschijnlijk niet geloofd gaat worden. Maar goed... ik vertel het toch. Wat je er van gelooft, moet je zelf maar uitmaken
Ik had een filmpje opstaan van een jong amateur stelletje dat op het punt stond een potje te gaan knallen. Jong stelletje.. erg realistisch. Stuit ik ineens op een stelletje van begin 30 ofzo.. zonder kleren en al in doggystyle positie. Meid had een bril en lag met haar handen bij het toetsenbord.
Ik dacht eigenlijk meteen... "Dit is nep" en zat al bij de F9 knop. Alleen ze reageerden nogal heftig gebarend op mijn filmpje. Zo van "Shit.. nee, ga niet weg... blijf hangen". Ik drukte dus meteen op [Record] van het proggie dat de boel op zou nemen... "
Timing kwam precies goed uit, want het grietje van mijn filmpje zat dus nog voor de cam te typen... Even snel elkaar gegroet, typt die griet aan de andere kant ineens: "Let's do it" ik kon nog net met "Ok" antwoorden voor het meisje aan mijn kant haar vriend zou beklimmenOp dat zelfde moment nemen ze aan de andere kant een ietwat andere postie aan zodat het allemaal wat beter te zien was... Dat ging dus een paar minuten door.
Helaas bestond mijn filmpje uit meerdere delen en het einde van deel 1 begon te naderen. Ik moest wat en dus heb ik zo snel mogelijk geprobeerd te switchen naar deel 2. Helaas zagen ze het toch en toen had je die gezichten moeten zien. Echt van die beteuterde smoeltjes....whaha... ik lag helemaal dubbel. Ze stopten ook gelijk met hun ding... Gingen ze ook nog vragen of het fake was. Mijn filmpje ging ondertussen gewoon door en ik antwoordde dus maar niet... helaas verbraken ze de verbinding vrij kort daarop.
Wat nu het kutte is... ik kan het niet bewijzen. Dat proggie dat de boel moest recorden hing. Ik kon dus niet stoppen en opslaan. Ik moest hem gewoon killenGewoon niets heb ik er van... niets!
![]()
![]()
Ik vraag me trouwens af waar ze vandaan kwamen. Ik vermoed Frankrijk. Die gast had echt zo'n onverzorgde kop zoals veel van die Fransen hebben. Meid had een redelijk lichaam, maar een niet zo mooi gebit.Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.![]()
Ik gebruik CamStudio. Werkt prima.... als ie niet crasht tijdens recordenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:40 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Met welk proggie kan je het beste de boel opnemen?
![]()
http://camstudio.org/
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2010 13:50:01 ]![]()
ineens sjeik!
[ Bericht 45% gewijzigd door i10TD op 30-03-2010 15:46:50 ]Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between![]()
engeland. duhquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar ze vandaan kwamen. Ik vermoed Frankrijk. Die gast had echt zo'n onverzorgde kop zoals veel van die Fransen hebben. Meid had een redelijk lichaam, maar een niet zo mooi gebit.
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between![]()
je kan het er wel in je hoofd van maken dat ze er op reageert ... terwijl het gewoon toeval is ...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:08 schreef i10TD het volgende:
[..]
ze reageerde op alleshoe is dat fake
of kunnen videos ook knikken en gaar kijken
bij mij komt het redelijk vaak voor dat mijn filmpje zeer goed uitpakt op dat moment in het gesprek![]()
AIGHTquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:14 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
je kan het er wel in je hoofd van maken dat ze er op reageert ... terwijl het gewoon toeval is ...
bij mij komt het redelijk vaak voor dat mijn filmpje zeer goed uitpakt op dat moment in het gesprek
Je hebt gelijk. Je moet er gewoon vanuit gaan dat vrouwen niet zomaar naakt gaan zitten op chatroulette. Die keren dat ik het mee heb gemaakt waren ze vrij argwanend en bovendien ook geen fotomodel
Hoewel.. eentje had zeer mooie tieten, mooi blond gekruld lang haar en een leuke tattoo op d'r pols. D'r gezicht kwam niet in beeld.
Stelletjes zijn wat sneller geneigd om gekke dingen te doen, maar natuurlijk komt dat ook niet zo heel veel voor. Ik denk dat mijn ex ook wel zo gek zou zijn om zich samen voor de cam te misdragen...
Zucht... Die goeie oude tijd![]()
EDIT: Als vrouw zijnde is het echter het dikke pikken walhalla.Wat is er mis met het mannelijke geslacht, dat ze zo snel open en bloot met de leuter voor de cam gaan zitten?
![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2010 20:43:18 ]![]()
![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door i10TD op 30-03-2010 21:58:57 ]Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between![]()
Ik had vanavond 2 gasten waarvan de 1 zijn gezicht aan het beplakken was met van de AH voetbalplaatjes![]()
![]()
Ben ik nou trouwens de enige die vindt dat die 2e gast op die Justin Bieber lijktquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:18 schreef PiRANiA het volgende:
Chatroulette #6 wordt mede mogelijk gemaakt door ManyCam
verder
[ afbeelding ]
Waar gehakt wordt, is het woensdag.![]()
Hoi Rick de Bruinquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:09 schreef i10TD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
met je macbookquote:Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
Sorryquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:53 schreef MMUFC het volgende:
Ok, wie heeft er een filmpje van iemand die zich zelf opgehangen heeft?
![]()
![]()
![]()
Als ik chatroulette doe met manycam, dan kom ik zelden een vrouw tegen, maar als ik ze tegen kom dan zijn het altijd ontzettend knappe vrouwen/meisjes... en het zijn zeker geen filmpjes... dus ik vraag me af want zij daar zoeken.![]()
dan zijn het waarschijnlijk mijn meesterlijk echt lijkende filmpjesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:47 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Als ik chatroulette doe met manycam, dan kom ik zelden een vrouw tegen, maar als ik ze tegen kom dan zijn het altijd ontzettend knappe vrouwen/meisjes... en het zijn zeker geen filmpjes... dus ik vraag me af want zij daar zoeken.![]()
Voor de 500ste x; je moet geen filmpjes downloaden. Gewoon desktop source doen bij Manycam. Via Youtube is deze slang te vinden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:02 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]! Waar kun je dat filmpje downen?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik was het niet, ik ben nog nooit op die site geweestquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oooh... jij bent fout! Kleine meisjes van 14 boobs proberen te laten zien!!![]()
![]()
tvp
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Oh ja lekker handig met watermerken enzulks.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Voor de 500ste x; je moet geen filmpjes downloaden. Gewoon desktop source doen bij Manycam. Via Youtube is deze slang te vinden.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
waarom zou filmpjes via desktop source beter zijn dan downloaden?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Voor de 500ste x; je moet geen filmpjes downloaden. Gewoon desktop source doen bij Manycam. Via Youtube is deze slang te vinden.![]()
Had weer een piepklein boobje te pakken.Hele mooie meid overigens.
Veel vrouwtjes blijven gefascineerd kijken. Sommigen zie je echt twijfelen om ook iets te doen. Helaas zijn ze meestal te verlegen om er in mee te gaan.
Maar wel ff opdrachten geven... zo van: "Doe dit, doe dat... remove hand. Give him head". Viespeukjes zijn het.... net als wij![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2010 00:36:27 ]![]()
Waarom zou je onnodig op je downloads gaan zitten wachten als je het gewoon rechtstreeks kan hosten?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:37 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
waarom zou filmpjes via desktop source beter zijn dan downloaden?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
net echt een uur zitten praten met 2 meiden uit denemarken.
Maar na een tijdje deed de chat het niet meer terwijl de webcams het wel deden (bij hun ook niet) is daar een maximum aan ofzo?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Gewoon B Laden wegklikken om met jezelf te kunnen cammenquote:
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Ey,
ik heb nog steeds een probleempje sinds die nieuwe versie
Hij pakt namelijk alleen mijn echte ingebouwde cam, als ik manycam selecteer daar dan krijg ik of de melding dat cam verplicht is of hij schakelt zelf in 1 seconde terug naar mijn echte cam.
ik heb een macbook pro, werk met safari en firefox, beide zelfde probleem
meot vast toch nog wel iemand zijn met zo een mac? werkt het bij jou wel? of iemand anders een oplossing?
bij de classic versie werkt het wel allemaal
Vast bedankt![]()
Volgens mij hebben ze iets ingebakken dat zodra je manycam selecteert hij een andere cam laat zien.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Markieeejjj het volgende:
Ey,
Hij pakt namelijk alleen mijn echte ingebouwde cam, als ik manycam selecteer daar dan krijg ik of de melding dat cam verplicht is of hij schakelt zelf in 1 seconde terug naar mijn echte cam.
meot vast toch nog wel iemand zijn met zo een mac? werkt het bij jou wel? of iemand anders een oplossing?
Vast bedankt
Ik gebruik naast Manycam het programma Splitcam. In Splitcam geef ik Manycam als bron aan, en in Chatroulette geef ik Splitcam aan.
Het beeld gaat dan als volgt:
Filmpje -> Manycam -> Splitcam -> Chatroulette.Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]
gebruik de old versiequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Markieeejjj het volgende:
Ey,
Vast bedankt
http://www.chatroulette.com/classic/
deze werkt op me imac wel
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Dat zegt hij: bij de classic versie werkt het wel allemaalquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:55 schreef revpolen het volgende:
[..]
gebruik de old versie
http://www.chatroulette.com/classic/
deze werkt op me imac welOp dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt je natuurlijk afvragen wat sneuer en vreemder is, 'kwijlen' bij deze video of deze video aan andere mannen voorschotelen in de hoop dat zij er geil van worden.quote:
Je suis Charlie Sheen![]()
Dit lol.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk afvragen wat sneuer en vreemder is, 'kwijlen' bij deze video of deze video aan andere mannen voorschotelen in de hoop dat zij er geil van worden.
Wie is er meer gay, de rukkers of de mensen die met zo'n filmpje chatroulette gaan doen?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Kan je nou trouwens met de classic versie ook met mensen connecten die op gewoon chatroulette.com zitten?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Deed het om een beetje te geinenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk afvragen wat sneuer en vreemder is, 'kwijlen' bij deze video of deze video aan andere mannen voorschotelen in de hoop dat zij er geil van worden.Gebruik manycam eigenlijk nooit.
![]()
ik kan alleen nergens een splitcam programma vinden voor mac, iemand een idee daarvoor?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:40 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze iets ingebakken dat zodra je manycam selecteert hij een andere cam laat zien.
Ik gebruik naast Manycam het programma Splitcam. In Splitcam geef ik Manycam als bron aan, en in Chatroulette geef ik Splitcam aan.
Het beeld gaat dan als volgt:
Filmpje -> Manycam -> Splitcam -> Chatroulette.
als ik ervoor zoek op internet kom ik telkens op maycam uit![]()
![]()
OMG ik moet echt minder gaan werkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:14 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat zegt hij: bij de classic versie werkt het wel allemaal
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: