SPOILER: kan schokkend zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:07 schreef marcel-o het volgende:
Wie is dat ventje![]()
![]()
k weet nog n leuke voor de manycam.wtf?SPOILER: kan schokkend zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn piek is kwijt
ik zou echt zo graag de harses willen zien van degene die kijkt.quote:
jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ik zou echt zo graag de harses willen zien van degene die kijkt.
het lijkt immers op een webcam
Wie is dat ventje![]()
![]()
k weet nog n leuke voor de manycam.je spoiler doet het niet.SPOILER: kan schokkend zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
copy paste werkt ook niet?quote:
Wie is dat ventje![]()
![]()
k weet nog n leuke voor de manycam.Waarom zou je met je hoofd onder water met handboeien om op cam gaan proberen vrij te komen? Najja, vragen kunnen we het dr niet meer.SPOILER: kan schokkend zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich wel interessant om te zien hoe snel je dan eigenlijk dood bent.
Maar goed, OT: zit me ook dood te zoeken naar een filmpje van een 'schattig' jochie om te kunnen trollen.... iemand?![]()
Met bijvoorbeeld ManyCam, of gewoon zonder webcam. Maar dan gaat de lol er wel heel snel af. Het cammen is juist wat er zo leuk aan isquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:37 schreef Mirjam het volgende:
hoe kun je chatroulette doen als je geehn webcam hebt?
ik kan op de 1 of andere manier niet starten op deze laptop, kennelijk omdat ik geen webcam heb?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:41 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Met bijvoorbeeld ManyCam, of gewoon zonder webcam. Maar dan gaat de lol er wel heel snel af. Het cammen is juist wat er zo leuk aan is
Anyway, hij is nu heel erg traag bij mij
Dat zijn gewoon allemaal mafkezen manquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:49 schreef Walter81 het volgende:
Gisteren met een filmpje van een meid aan een of andere rukker gevraagd of hij homo of hetero was.
Was dus hetero.
Toen gevraagd waarom hij dan op een chat zit waar 95% man is waarvan 50% zit te rukken.
Zijn antwoord: because im bored
En toen klikte hij next.
Nog steeds niet duidelijk wat nou de lol ervan is om zo voor de cam te gaan zitten.
Als je over je videobeeld heen gaat kan je links boven de camera kiezen (op de classic versie links onder).quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:21 schreef Nienke_ het volgende:
Even een vraagje, het is me gelukt een filmpje af te spelen in ManyCam, alleen nu gebruikt chatroulette nog steeds de iSight camera ipv het filmpje. Hoe verbind je dat filmpje dan aan je cam?
Dat heb ik inderdaad geprobeerd, maar welke ik ook uit het lijstje kies, het blijft mijn iSight camera. Welke optie moet je hebben zodat het je filmpje wordt dan? Ik kan kiezen uit DVCPRO HD, DV VIDEO, IIDC Firewire en USB Video Class. Mis ik er een?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:32 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als je over je videobeeld heen gaat kan je links boven de camera kiezen (op de classic versie links onder).
Toen ik met een manycam filmpje aan het kloten was heb ik ook wel eens aan die gasten (die wat niet aan het rukken waren) gevraagd waarom ze op een site zitten waar voornamelijk rukkende mannen op zitten, maar je krijgt alleen maar het antwoord: ''sometimes there are chicks'' en als je dan zegt dat de meeste chicks filmpjes zijn en dus fake, dan snappen ze het niet helemaal en klikken ze snel op next...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:49 schreef Walter81 het volgende:
Gisteren met een filmpje van een meid aan een of andere rukker gevraagd of hij homo of hetero was.
Was dus hetero.
Toen gevraagd waarom hij dan op een chat zit waar 95% man is waarvan 50% zit te rukken.
Zijn antwoord: because im bored
En toen klikte hij next.
Nog steeds niet duidelijk wat nou de lol ervan is om zo voor de cam te gaan zitten.
Pffffff, dat is echt al 300 keer gevraagd en uitgelegd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Is dat Manycam goed? Is datceen fictieve Cam ofzo?
Als ik met manycam bezig ben krijg ik bijna alleen maar Turken...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:20 schreef MouzurX het volgende:
waarom is 50% van de mensen die niet meteen next klikt turks?
PICS !quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:39 schreef HugoBaas het volgende:
Laatst een meisje tegengekomen die d'r tieten liet zien op verzoek, bleek nog nederlands te zijn ook. ze praatte tegen me dus soms lukt het wel
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:39 schreef HugoBaas het volgende:
Laatst een meisje tegengekomen die d'r tieten liet zien op verzoek, bleek nog nederlands te zijn ook. ze praatte tegen me dus soms lukt het wel
Het is ook een beetje triest, maar als je even niks te doen hebt kan het wel lachen zijn.. het is gewoon een vorm van candid camera... ik heb het wel gehad met de rukkende mannen... die zijn veel te gemakkelijk en 9 van de 10 gelooft je als je het een beetje slim speelt... ik liet gisteren een jongen zijn schoen op zijn kop zetten en toen vond ik het toch wel een beetje triest worden... dus als ik het nu doe hou ik het bij de grappige filmpjes zoals die dikke Japanner in zijn beha enzoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Leuke sport.. beetje triest, dat wel... maar ik vind het wel lachen.
Nou.. er zitten volgens mij heel wat stelletjes op die uit zijn op meer met andere stelletjes. Best vaak al tegen gekomenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:10 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen welke normale vrouw/meid naar zo'n site zal gaan behalve sletjes die geen aandacht in het werkelijke leven krijgen, en misschien vrouwen die het een keer voor de grap doen eenmalig of die wat over chatroulette gehoord hebben maar niet weten hoe en wat, maar die zullen binnen 5 minuten daar achter komen... maar die zul je zelden tegen komen.
Daar heb ik het ook helemaal mee gehad. Die heb ik sowieso nooit in de maling zitten nemen. Kan gewoon niet langer dan 1 seconden naar zo'n lul kijken. Te ranzig gewoon.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Het is ook een beetje triest, maar als je even niks te doen hebt kan het wel lachen zijn.. het is gewoon een vorm van candid camera... ik heb het wel gehad met de rukkende mannen... die zijn veel te gemakkelijk en 9 van de 10 gelooft je als je het een beetje slim speelt... ik liet gisteren een jongen zijn schoen op zijn kop zetten en toen vond ik het toch wel een beetje triest worden... dus als ik het nu doe hou ik het bij de grappige filmpjes zoals die dikke Japanner in zijn beha enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |