SPOILER: kan schokkend zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:07 schreef marcel-o het volgende:
Wie is dat ventje![]()
![]()
k weet nog n leuke voor de manycam.wtf?SPOILER: kan schokkend zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn piek is kwijt
ik zou echt zo graag de harses willen zien van degene die kijkt.quote:
jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ik zou echt zo graag de harses willen zien van degene die kijkt.
het lijkt immers op een webcam
Wie is dat ventje![]()
![]()
k weet nog n leuke voor de manycam.je spoiler doet het niet.SPOILER: kan schokkend zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
copy paste werkt ook niet?quote:
Wie is dat ventje![]()
![]()
k weet nog n leuke voor de manycam.Waarom zou je met je hoofd onder water met handboeien om op cam gaan proberen vrij te komen? Najja, vragen kunnen we het dr niet meer.SPOILER: kan schokkend zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich wel interessant om te zien hoe snel je dan eigenlijk dood bent.
Maar goed, OT: zit me ook dood te zoeken naar een filmpje van een 'schattig' jochie om te kunnen trollen.... iemand?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |