Ik was het niet, ik ben nog nooit op die site geweestquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oooh... jij bent fout! Kleine meisjes van 14 boobs proberen te laten zien!!
Oh ja lekker handig met watermerken enzulks.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Voor de 500ste x; je moet geen filmpjes downloaden. Gewoon desktop source doen bij Manycam. Via Youtube is deze slang te vinden.
waarom zou filmpjes via desktop source beter zijn dan downloaden?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Voor de 500ste x; je moet geen filmpjes downloaden. Gewoon desktop source doen bij Manycam. Via Youtube is deze slang te vinden.
Waarom zou je onnodig op je downloads gaan zitten wachten als je het gewoon rechtstreeks kan hosten?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:37 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
waarom zou filmpjes via desktop source beter zijn dan downloaden?
Gewoon B Laden wegklikken om met jezelf te kunnen cammenquote:
Volgens mij hebben ze iets ingebakken dat zodra je manycam selecteert hij een andere cam laat zien.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Markieeejjj het volgende:
Ey,
ik heb nog steeds een probleempje sinds die nieuwe versie
Hij pakt namelijk alleen mijn echte ingebouwde cam, als ik manycam selecteer daar dan krijg ik of de melding dat cam verplicht is of hij schakelt zelf in 1 seconde terug naar mijn echte cam.
ik heb een macbook pro, werk met safari en firefox, beide zelfde probleem
meot vast toch nog wel iemand zijn met zo een mac? werkt het bij jou wel? of iemand anders een oplossing?
bij de classic versie werkt het wel allemaal
Vast bedankt
gebruik de old versiequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Markieeejjj het volgende:
Ey,
ik heb nog steeds een probleempje sinds die nieuwe versie
Hij pakt namelijk alleen mijn echte ingebouwde cam, als ik manycam selecteer daar dan krijg ik of de melding dat cam verplicht is of hij schakelt zelf in 1 seconde terug naar mijn echte cam.
ik heb een macbook pro, werk met safari en firefox, beide zelfde probleem
meot vast toch nog wel iemand zijn met zo een mac? werkt het bij jou wel? of iemand anders een oplossing?
bij de classic versie werkt het wel allemaal
Vast bedankt
Dat zegt hij: bij de classic versie werkt het wel allemaalquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:55 schreef revpolen het volgende:
[..]
gebruik de old versie
http://www.chatroulette.com/classic/
deze werkt op me imac wel
Je kunt je natuurlijk afvragen wat sneuer en vreemder is, 'kwijlen' bij deze video of deze video aan andere mannen voorschotelen in de hoop dat zij er geil van worden.quote:
Dit lol.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk afvragen wat sneuer en vreemder is, 'kwijlen' bij deze video of deze video aan andere mannen voorschotelen in de hoop dat zij er geil van worden.
Deed het om een beetje te geinenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk afvragen wat sneuer en vreemder is, 'kwijlen' bij deze video of deze video aan andere mannen voorschotelen in de hoop dat zij er geil van worden.
ik kan alleen nergens een splitcam programma vinden voor mac, iemand een idee daarvoor?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:40 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze iets ingebakken dat zodra je manycam selecteert hij een andere cam laat zien.
Ik gebruik naast Manycam het programma Splitcam. In Splitcam geef ik Manycam als bron aan, en in Chatroulette geef ik Splitcam aan.
Het beeld gaat dan als volgt:
Filmpje -> Manycam -> Splitcam -> Chatroulette.
OMG ik moet echt minder gaan werkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:14 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat zegt hij: bij de classic versie werkt het wel allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |