Ja, dat kan. Alle filmpjes kun je met ManyCam tonen... dus ook een kind ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door boem-dikkie op 26-03-2010 17:28:03 ]Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou jongens, ik heb mijn moment van lol ook gehad. Manycam met die hangende man. Eerst begonnen we was die gast aan het lachen, later werd ie echt serieus en bang volgens mij. Aan zijn lippen te lezen was hij ook de hele tijd fuck en wtf aan het zeggen. Echt 10 minuten wezen staren naar het beeldscherm.
[ afbeelding ]
Beter laat ze zich gangbangen op het kookeilandquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:14 schreef -Datdus- het volgende:
Mn zus en wat vrienden gaat vanavond kookles geven op cr
Zodra een van die rukkers iets beginnen uit te doen zeg ik direct dat het fake is en dat ze binnenkort op youtube te bewonderen zijn en druk ik weg... ik hoef echt geen vlees te zien.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook helemaal mee gehad. Die heb ik sowieso nooit in de maling zitten nemen. Kan gewoon niet langer dan 1 seconden naar zo'n lul kijken. Te ranzig gewoon.![]()
Wat ik dus leuk vind is stelletjes of vrouwen neppen en natuurlijk ook die grappige filmpjes om mensen in de zeik te nemen.
Niet te vaak doen he, straks kun je daar voor opgepakt worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou jongens, ik heb mijn moment van lol ook gehad. Manycam met die hangende man. Eerst begonnen we was die gast aan het lachen, later werd ie echt serieus en bang volgens mij. Aan zijn lippen te lezen was hij ook de hele tijd fuck en wtf aan het zeggen. Echt 10 minuten wezen staren naar het beeldscherm.
[ afbeelding ]
Geweldig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:18 schreef PiRANiA het volgende:
Chatroulette #6 wordt mede mogelijk gemaakt door ManyCam
verder
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:25 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Niet te vaak doen he, straks kun je daar voor opgepakt worden.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]Oh? Nee, deze gast heeft 10 minuten gestaard. Voor de rest niet.
fixedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het volk dat rondhangt op ManyCam bestaat grofweg uit:
1. Rukkers
2. Puber ventjes
3. Turken in een tabakswinkeltje
4. Oudere mannen
5. "Boobs Please" afbeeldingen en varianten daar op.
6. Groepjes bier drinkende jongeren.
7. Gitaarspelers.
8. ManyCammers natuurlijk.
9. Fok!kers
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:07 schreef marcel-o het volgende:
Wie is dat ventje![]()
![]()
k weet nog n leuke voor de manycam.GAST ten eerste, je bent ziek dat je zoiets gaat opzoeken.., ten tweede dat kan gewoon niet perongelijk zijn..SPOILER: kan schokkend zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die is gewoon vermoord.. zal wel heel toevallig zijn dat ze iets over haar kop had.. en dat ze handboeien om had..en dat ze dan in een bad gaat liggen..En dat er een camera bij is...wel een beetje toevallig..
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:41 schreef Albert86 het volgende:
Omg. Probeer het ook een keer met Manycam en krijg meteen een gast die als een wilde begint te fappen
Daarna een kereltje die steeds bleef aanbieden om z'n pik te laten zien
[ afbeelding ]
Manycam op starten. Naar sources gaan. Als je een .gif wil gebruiken klik je op 'Still images' als je een video wil gebruiken op 'Movies'. Vervolgens staat er onderaan wel 'open new file'. Die doe je en vervolgens staat ie aan. Dan ga je via Internet Explorer ( FireFox werkt niet bij mij ) naar Chatroulette.com en als het goed is staat je cam al geselecteerd. Anders ga je links boven in het cam beeldje en dan selecteer je daar 'ManyCam'.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:51 schreef Mirjam het volgende:
kan iemand mij even uitleggen hoe chatroulette werkt i.c.mn. manycam?
ik snap er geen fuck van
ik ook niet.. mijn gewone cam pakt ie opeens niet meerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:51 schreef Mirjam het volgende:
kan iemand mij even uitleggen hoe chatroulette werkt i.c.mn. manycam?
ik snap er geen fuck van
thanksquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Manycam op starten. Naar sources gaan. Als je een .gif wil gebruiken klik je op 'Still images' als je een video wil gebruiken op 'Movies'. Vervolgens staat er onderaan wel 'open new file'. Die doe je en vervolgens staat ie aan. Dan ga je via Internet Explorer ( FireFox werkt niet bij mij ) naar Chatroulette.com en als het goed is staat je cam al geselecteerd. Anders ga je links boven in het cam beeldje en dan selecteer je daar 'ManyCam'.
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou jongens, ik heb mijn moment van lol ook gehad. Manycam met die hangende man. Eerst begonnen we was die gast aan het lachen, later werd ie echt serieus en bang volgens mij. Aan zijn lippen te lezen was hij ook de hele tijd fuck en wtf aan het zeggen. Echt 10 minuten wezen staren naar het beeldscherm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
prachtig !!!!![]()
Hehehe.... mooi man.quote:
Wie heeft deze gemaakt? Hahahaquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:07 schreef marcel-o het volgende:
Wie is dat ventje![]()
![]()
k weet nog n leuke voor de manycam.triest ...SPOILER: kan schokkend zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik gebruik dit account niet meer :)
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:00 schreef Snaavel het volgende:
[..]
GAST ten eerste, je bent ziek dat je zoiets gaat opzoeken.., ten tweede dat kan gewoon niet perongelijk zijn..
die is gewoon vermoord.. zal wel heel toevallig zijn dat ze iets over haar kop had.. en dat ze handboeien om had..en dat ze dan in een bad gaat liggen..En dat er een camera bij is...wel een beetje toevallig..
Haal die link weg man. Het is smerig!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:10 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Een opgehangen dude kan weer wel natuurlijk![]()
en nee niet specifiek naar gezocht, kwam t tegen op een rotten.com like site
Het is nep hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:00 schreef Snaavel het volgende:
[..]
GAST ten eerste, je bent ziek dat je zoiets gaat opzoeken.., ten tweede dat kan gewoon niet perongelijk zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |