ze praat alleen wel vrij veel en heeft haar handen niet buiten beeld (lees: op het toetsenbord)quote:Op zondag 28 maart 2010 11:54 schreef Tenoobvooreengoedenaam het volgende:
is nog een klein kind...
Het is nog een vrij onbekend filmpje (weinig views)
Dat is een man geaaak !quote:Op zondag 28 maart 2010 13:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
fimpje met alleen een vrouwenhoofd die wat sexy lacht
Nou ja had het wel verwacht. Blijft wel grappig thoughquote:
ik snap dat echt niet hoor, zijn er nou zoveel perverts op de wereld?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:16 schreef Raven_ het volgende:
Blijf het toch proberen... maar elke keer moet ik eerst door 10tallen piemels klikken..Lol gaat er snel vanaf.
Mja... geen mens is dom genoeg om dat te doen. Lijkt me meer in scene gezet o.i.d.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:02 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Waarom zou je met je hoofd onder water met handboeien om op cam gaan proberen vrij te komen? Najja, vragen kunnen we het dr niet meer.
Op zich wel interessant om te zien hoe snel je dan eigenlijk dood bent.
Maar goed, OT: zit me ook dood te zoeken naar een filmpje van een 'schattig' jochie om te kunnen trollen.... iemand?
Geweldig, maar wel obvious.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:54 schreef Dichtpiet. het volgende:
deze ga ik nu proberen met de rukkerts.
Dat filmpje is nep jongens.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:54 schreef classpc het volgende:
[..]
Mja... geen mens is dom genoeg om dat te doen. Lijkt me meer in scene gezet o.i.d.
En als dat niet zo is dan wil ik het niet weten.
toen ze zei: your dick is like three inches *handgebaar*quote:
Er was een tijd geleden een topic op FOK! over dat filmpje. En op internet zijn meer filmpjes van dezelfde 'maker' te vinden in dat genre.quote:
En jij als fantastische moderator hebt daar geen link van?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Er was een tijd geleden een topic op FOK! over dat filmpje. En op internet zijn meer filmpjes van dezelfde 'maker' te vinden in dat genre.
Nee. Ik bookmark over het algemeen geen nep-zelfmoord filmpjes.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:28 schreef classpc het volgende:
[..]
En jij als fantastische moderator hebt daar geen link van?
Goh, lelijk wijf doet alsof ze een mooie webcamslet is en laat random mannen op de beelden (van een ander, die zij als de hare uitzendt) fappen. Wat een lol, wat een pret!quote:
Ja dat snap ik dus ook niet ... je hebt al 50-80% rukkers en dan nog meer mensen zover proberen te krijgen met een filmpje .....quote:Op zondag 28 maart 2010 21:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Goh, lelijk wijf doet alsof ze een mooie webcamslet is en laat random mannen op de beelden (van een ander, die zij als de hare uitzendt) fappen. Wat een lol, wat een pret!
Dat zijn de echte pervs die gaan dan weer fappen op de fappersquote:Op zondag 28 maart 2010 21:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet ... je hebt al 50-80% rukkers en dan nog meer mensen zover proberen te krijgen met een filmpje .....
Daarom zou je dus ook een man in manycam moeten zettenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet ... je hebt al 50-80% rukkers en dan nog meer mensen zover proberen te krijgen met een filmpje .....
Ja of gewoon de webcam aanzetten, blijven ze ook vaak hangenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:35 schreef Green1 het volgende:
[..]
Daarom zou je dus ook een man in manycam moeten zettenEentje waar vrouwen niet bij nexten.
quote:
Ik heb geen webcam, en bovendien heb ik niet de behoefte om op youtube of dumpert te komenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja of gewoon de webcam aanzetten, blijven ze ook vaak hangen
Juist, een goed uitziende gozer moet je dus hebben op manycam , dan nexten die meiden je dus niet. Snap niet helemaal de lol van een geil sletje op Manycam zetten. Als je rukkers wilt zien, kun je ook gewoon zonder cam online gaan en doen alsof je een chick bent maar geen cam hebt. Dan zijn er vast nog wel een paar duizend jongens die zich voor je af willen rukken.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:35 schreef Green1 het volgende:
[..]
Daarom zou je dus ook een man in manycam moeten zettenEentje waar vrouwen niet bij nexten.
De kans dat een vrouw op Chatroullette uit de kleren gaat is heeeel klein, maar zeker niet onmogelijk. Hoe gek het ook klinkt... met een fake video van een vrouw is de kans redelijk aanwezig dat dat gaat lukken. Er zitten veel bi meisjes en potjes op chatroulette die op een cam avontuurtje met een andere vrouw uit zijn. Ook zijn er stelletjes te vinden die graag eens met een meisje aan de andere kant van de cam willen spelen....quote:Op zondag 28 maart 2010 23:03 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Juist, een goed uitziende gozer moet je dus hebben op manycam , dan nexten die meiden je dus niet. Snap niet helemaal de lol van een geil sletje op Manycam zetten. Als je rukkers wilt zien, kun je ook gewoon zonder cam online gaan en doen alsof je een chick bent maar geen cam hebt. Dan zijn er vast nog wel een paar duizend jongens die zich voor je af willen rukken.
Inderdaad, dat had ik dus bijna. Jammer geen print screen van.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De kans dat een vrouw op Chatroullette uit de kleren gaat is heeeel klein, maar zeker niet onmogelijk. Hoe gek het ook klinkt... met een fake video van een vrouw is de kans redelijk aanwezig dat dat gaat lukken. Er zitten veel bi meisjes en potjes op chatroulette die op een cam avontuurtje met een andere vrouw uit zijn.
Ik had een keer prins willem alexander. Helaas ook geen print screen vanquote:Op maandag 29 maart 2010 14:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Inderdaad, dat had ik dus bijna. Jammer geen print screen van.
Zijn vooral Manycam'ers.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het valt mij op dat de dames op chatroulette over het algemeen zelfs alleen maar in andere dames geïnteresseerd zijn. Waarschijnlijk omdat ze er achter zijn dat de meeste mannen op chatroulette toch alleen maar sneue types zijn.
Ik kan echt wel het onderscheid maken tussen fake en echt. Soms is het moeilijk, maar dan vraag je gewoon ff of ze ff zwaaien of lief lachen...quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Lmaoja het volgende:
Een tip voor manycammers, je kunt ook zonder het eerst te downloaden een filmpje laten zien. Daarvoor moet je naar sources en dan klik je op desktop, nu filmt manycam je bureaublad. Als je custom size aanklikt kan je een bepaald gedeelte van je bureaublad laten filmen. Nu open je 2 schermen van je browser, op de ene chatroulette en op de andere youtube. Speel een filmpje af op youtube en zorg met manycam dat het helemaal het vierkantje vult. Ik verschuif altijd na een gesprek met een nepfilmpje mijn browserscherm zo, dat ze het youtube logo zien. veel handiger dan eerst filmpjes downloaden dit.
You have just been manycammedquote:Op maandag 29 maart 2010 17:52 schreef Chemic-R het volgende:
Omdat ik OWN!
Uit het niets gewoon
[ afbeelding ]
whut? Met zo'n derp face?quote:
Ach, voor een 'real' chatrouletter is het te doenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:29 schreef TimKuik het volgende:
[..]
whut? Met zo'n derp face?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |