abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 maart 2010 @ 00:43:03 #226
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_79733012

Hij deed zomaar liev mee
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 30 maart 2010 @ 08:27:04 #227
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_79735442
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:30 schreef Terpentin07 het volgende:
[ afbeelding ]
Iedere keer komt mijn screenshot weer terug . Ik kom hem zelfs op 4chan tegen .
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_79735617
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:37 schreef Lmaoja het volgende:

[..]

ik bedoelde eigenlijk paint. Ik zou een nieuw toetsenbord kopen als ik jou was. Is toch erg belangrijk een werkende printscreenknop
ik heb een knop F lock, die stond aan een daardoor werkte mijn printscreen niet
pi_79737882
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 08:27 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Hoe oud is dat dan Ik denk niet dat je daar trots op moet zijn..
  dinsdag 30 maart 2010 @ 10:51:39 #230
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79738533
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 08:27 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Zozo dom dat je hem heb geüpload
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:19:52 #231
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_79739385
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:29 schreef shadowflash het volgende:

[..]

Hoe oud is dat dan Ik denk niet dat je daar trots op moet zijn..
Waren 20 en 21. En ze waren crack aan het roken ofzo.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_79742396
Gisteren weer iets meegemaakt wat hier waarschijnlijk niet geloofd gaat worden. Maar goed... ik vertel het toch. Wat je er van gelooft, moet je zelf maar uitmaken

Ik had een filmpje opstaan van een jong amateur stelletje dat op het punt stond een potje te gaan knallen. Jong stelletje.. erg realistisch. Stuit ik ineens op een stelletje van begin 30 ofzo.. zonder kleren en al in doggystyle positie. Meid had een bril en lag met haar handen bij het toetsenbord.

Ik dacht eigenlijk meteen... "Dit is nep" en zat al bij de F9 knop. Alleen ze reageerden nogal heftig gebarend op mijn filmpje. Zo van "Shit.. nee, ga niet weg... blijf hangen". Ik drukte dus meteen op [Record] van het proggie dat de boel op zou nemen... "

Timing kwam precies goed uit, want het grietje van mijn filmpje zat dus nog voor de cam te typen... Even snel elkaar gegroet, typt die griet aan de andere kant ineens: "Let's do it" ik kon nog net met "Ok" antwoorden voor het meisje aan mijn kant haar vriend zou beklimmen Op dat zelfde moment nemen ze aan de andere kant een ietwat andere postie aan zodat het allemaal wat beter te zien was... Dat ging dus een paar minuten door.

Helaas bestond mijn filmpje uit meerdere delen en het einde van deel 1 begon te naderen. Ik moest wat en dus heb ik zo snel mogelijk geprobeerd te switchen naar deel 2. Helaas zagen ze het toch en toen had je die gezichten moeten zien. Echt van die beteuterde smoeltjes....whaha... ik lag helemaal dubbel. Ze stopten ook gelijk met hun ding... Gingen ze ook nog vragen of het fake was. Mijn filmpje ging ondertussen gewoon door en ik antwoordde dus maar niet... helaas verbraken ze de verbinding vrij kort daarop.

Wat nu het kutte is... ik kan het niet bewijzen. Dat proggie dat de boel moest recorden hing. Ik kon dus niet stoppen en opslaan. Ik moest hem gewoon killen Gewoon niets heb ik er van... niets!

Ik vraag me trouwens af waar ze vandaan kwamen. Ik vermoed Frankrijk. Die gast had echt zo'n onverzorgde kop zoals veel van die Fransen hebben. Meid had een redelijk lichaam, maar een niet zo mooi gebit.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2010 12:50:09 ]
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:54:11 #233
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79742590
pics or it didnt happen? here ya go:

Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_79742630
Die is dus wel duidelijk fake
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:58:30 #235
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_79742723
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gisteren weer iets meegemaakt wat hier waarschijnlijk niet geloofd gaat worden. Maar goed... ik vertel het toch. Wat je er van gelooft, moet je zelf maar uitmaken

Ik had een filmpje opstaan van een jong amateur stelletje dat op het punt stond een potje te gaan knallen. Jong stelletje.. erg realistisch. Stuit ik ineens op een stelletje van begin 30 ofzo.. zonder kleren en al in doggystyle positie. Meid had een bril en lag met haar handen bij het toetsenbord.

Ik dacht eigenlijk meteen... "Dit is nep" en zat al bij de F9 knop. Alleen ze reageerden nogal heftig gebarend op mijn filmpje. Zo van "Shit.. nee, ga niet weg... blijf hangen". Ik drukte dus meteen op [Record] van het proggie dat de boel op zou nemen... "

Timing kwam precies goed uit, want het grietje van mijn filmpje zat dus nog voor de cam te typen... Even snel elkaar gegroet, typt die griet aan de andere kant ineens: "Let's do it" ik kon nog net met "Ok" antwoorden voor het meisje aan mijn kant haar vriend zou beklimmen Op dat zelfde moment nemen ze aan de andere kant een ietwat andere postie aan zodat het allemaal wat beter te zien was... Dat ging dus een paar minuten door.

Helaas bestond mijn filmpje uit meerdere delen en het einde van deel 1 begon te naderen. Ik moest wat en dus heb ik zo snel mogelijk geprobeerd te switchen naar deel 2. Helaas zagen ze het toch en toen had je die gezichten moeten zien. Echt van die beteuterde smoeltjes....whaha... ik lag helemaal dubbel. Ze stopten ook gelijk met hun ding... Gingen ze ook nog vragen of het fake was. Mijn filmpje ging ondertussen gewoon door en ik antwoordde dus maar niet... helaas verbraken ze de verbinding vrij kort daarop.

Wat nu het kutte is... ik kan het niet bewijzen. Dat proggie dat de boel moest recorden hing. Ik kon dus niet stoppen en opslaan. Ik moest hem gewoon killen Gewoon niets heb ik er van... niets!

Ik vraag me trouwens af waar ze vandaan kwamen. Ik vermoed Frankrijk. Die gast had echt zo'n onverzorgde kop zoals veel van die Fransen hebben. Meid had een redelijk lichaam, maar een niet zo mooi gebit.
ik geloof je..
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_79742841
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:58 schreef De_Vink het volgende:

[..]

ik geloof je..
Dankjewel!

Helaas heb ik mijn nick name niet echt mee...voor dit soort verhalen.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2010 13:04:09 ]
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:08:29 #237
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79743018
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die is dus wel duidelijk fake
ze reageerde op alles hoe is dat fake

of kunnen videos ook knikken en gaar kijken
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_79743143
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:08 schreef i10TD het volgende:

[..]

Hmm... helaas zie je dat niet aan de screens + de teksten erbij. Maar ik geef je het voordeel van de twijfel.

Zullen we hier een sport van maken? Wie de meeste dames uit de kleren krijgt... het liefst ondersteund met filmpjes.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:13:57 #239
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79743195
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hmm... helaas zie je dat niet aan de screens + de teksten erbij. Maar ik geef je het voordeel van de twijfel.

Zullen we hier een sport van maken? Wie de meeste dames uit de kleren krijgt... het liefst ondersteund met filmpjes.
heb geen opnameding op mn mac straks een lading met (wat ik vond dan) pwnd mannetjes
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:17:06 #240
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79743300

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER

[ Bericht 21% gewijzigd door i10TD op 30-03-2010 13:26:46 ]
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:19:16 #241
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_79743362
dikke tvp
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_79743444
@ i10TD: Beter dat je diverse afbeeldingen ff censureert. Veel is NSFW. Paar tieten kunnen nog wel, maar die dikke leuters zit ik niet zo op te wachten. Zeker niet op mijn werk

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2010 13:22:13 ]
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:25:53 #243
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79743630
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
@ i10TD: Beter dat je diverse afbeeldingen ff censureert. Veel is NSFW. Paar tieten kunnen nog wel, maar die dikke leuters zit ik niet zo op te wachten. Zeker niet op mijn werk
mee bezig
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:36:05 #244
260431 drumminggod
Ik zeg: Doen!
pi_79744025
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:17 schreef i10TD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER
SPOILER
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER
waarom klik ik ook op die spoilers
Mijn piek is kwijt
pi_79744052
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja, dat is dan toch een beetje eigen risico als je op dit topic klikt op je werk
pi_79744225
quote:

Met welk proggie kan je het beste de boel opnemen?
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_79744622
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:40 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Met welk proggie kan je het beste de boel opnemen?
Ik gebruik CamStudio. Werkt prima.... als ie niet crasht tijdens recorden

http://camstudio.org/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2010 13:50:01 ]
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:06:10 #248
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79745244
ineens sjeik!

[ Bericht 45% gewijzigd door i10TD op 30-03-2010 15:46:50 ]
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:20:02 #249
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79745787
quote:
engeland. duh
pi_79760144
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:08 schreef i10TD het volgende:

[..]

je kan het er wel in je hoofd van maken dat ze er op reageert ... terwijl het gewoon toeval is ...

bij mij komt het redelijk vaak voor dat mijn filmpje zeer goed uitpakt op dat moment in het gesprek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')