quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:27 schreef Mylene het volgende:
Sephora is vandaag wederom met V&D prijzencircus van start gegaan met de 3 voor een tientje actie.
Sephora producten. Ik had de vorige keer 2 maal foundation a 14,95 en een bronzingpoeder a 12,95 voor een tientje.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:55 schreef purplerose het volgende:
Ik ben er ook weer bij!!
Is het echt 3 producten voor een tientje?En maakt het dan nog uit welke producten? Misschien toch nog een tripje naar de V&D waard.
Denk dat ik dan toch maar ff richting rotterdam of denhaag ga, heb nog een goeie blush nodigquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Sephora producten. Ik had de vorige keer 2 maal foundation a 14,95 en een bronzingpoeder a 12,95 voor een tientje.
Ja, het is naar mijn mening echt wel de moeite waard.
Ik gebruik altijd (echt al jaren lang) Max Factor facefinity. De enige poederfoundation waar ik nog lang niet op uitgekeken ben geraakt. Zo fijn issie!quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:06 schreef Cat_Tank het volgende:
Weet iemand nog een goede foundation in poedervorm ? Gewoon zo'n poedertje waar je een kwast in dauwt, op je gezicht doet en klaar? Ik vind vloeibare foundation niet altijd handig of mooi
ik heb de minerale compact poeder van MAC, suuuuuuuuuuperfijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:06 schreef Cat_Tank het volgende:
Weet iemand nog een goede foundation in poedervorm ? Gewoon zo'n poedertje waar je een kwast in dauwt, op je gezicht doet en klaar? Ik vind vloeibare foundation niet altijd handig of mooi
Ik ga morgenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:05 schreef Joysa het volgende:
Gisteren even 28euro bespaart bij Sephora![]()
Mascara, oogpotlood en oogschaduwgedoe (moah ik gebruik dat niet vaak) voor tientje
Sephora heeft Too Faced Shadow Insurance. Volgens mij even goed als die van Urban Decay, nadeel is alleen dat hij vaak uitverkocht is bij de Sephora in de V&D. Dus regelmatig kijken/op de loer liggen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:57 schreef MinderMutsig het volgende:
De proefmake-up zag er prima uit.![]()
Paar kleine dingetjes die ik nog wel anders wil maar op zich perfect.
Ik ben nu alleen nog op zoek naar een goede oogschaduwprimer, een goede concealer voor de blauwige kringen onder mijn ogen, een goede mascara en gewoon wat oogschaduw, blush en poedertjes voor de fun.
Het mag wat kosten en ik heb geen problemen met via internet bestellen. Als het er maar binnen twee weken is.![]()
Tips? Webshops? Must haves?
Qua oogschaduwprimer weet ik dat die van Urban Decay heel goed moet zijn en er was er nog een die je ook bij Sephora kon kopen toch? Welke is beter?
Thanks.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:08 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Sephora heeft Too Faced Shadow Insurance. Volgens mij even goed als die van Urban Decay, nadeel is alleen dat hij vaak uitverkocht is bij de Sephora in de V&D. Dus regelmatig kijken/op de loer liggen.
Ik gebruik niet vaak concealer onder m'n ogen maar Touche Eclat van van Yves Saint Laurent is natuurlijk legendarisch, zou me daar eens over laten informeren. Zelf ben ik ook te spreken over Bo-ing van Benefit (ook bij Sephora).
Mascara is denk ik heel persoonlijk wat je daar prettig aan vind. Wil je volume of separatie, waterproof of juist niet...
Tot 3 april dacht ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Tot wanneer duurt die actie van de V&D?
Oowwww ! Dan kan ik maandag gewoon langs de V&D huppelen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tot 3 april dacht ikIk ga straks ff neuzen in denhaag. Hopelijk hebben ze nog wat laten liggen voor me
Zoeva.de en het zijn mijn alltime favoriete pallettenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh en nog een vraagje. Helemaal ergens in het begin van deze reeks kocht iedereen van die palletten met 96? verschillende kleuren. Ze waren er in mat en glans. Waar waren die ook alweer van en was dat nog wat?
Ik heb wel zin om even all out te gaan qua make-up aankopen en ik heb eigenlijk geen zin om winkels als douglas in te lopen omdat ik daar dus echt galbulten van krijgdus ik ga lekker online shoppen.
Oh die zijn niet eens duur!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zoeva.de en het zijn mijn alltime favoriete palletten.
Ook mijn plan jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oowwww ! Dan kan ik maandag gewoon langs de V&D huppelen.
Ahaha misschien wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook mijn plan jawie weet kom ik je wel tegen.
Nee, tentamens pas vanaf de 16e gelukkig! Wel college van 9 tot 1, maar weet nog niet of ik daarheen gaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha misschien wel.
Ook tentamens? Ik wel,van 9 tot 11.
[/offtopic]
OT;
Zin in maandag rond te snuffelen
Oh, nou succes met lerenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, tentamens pas vanaf de 16e gelukkig! Wel college van 9 tot 1, maar weet nog niet of ik daarheen ga..
Jij succes alvast maandag
En ja ik heb er ook zin inwat belachelijk goedkoop. Ga je gericht op zoek naar iets of gewoon even rondkijken?
Dankje! En ik wil een leuke rode appelwangetjes blusher en de rest zien we daar wel!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, nou succes met leren.
& ik ga even snuffelen maar ook kijken of ze iets met rood hebben, want ik wil rood. Maar mss hebben ze ook wel een goeie foundation,
.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Hey.
Ik heb een vraagje. (Ja, duh!) Ik heb een hele droge huid en smeer al jaren crèmes op mijn gezicht. Nu smeer ik maar gewoon rozenglycerine erop en dat helpt redelijk. Maar weten jullie misschien een goede crème voor een droge huid? Ik vind het ook erg lastig met foundation. Ik heb een redelijk lichte huid, maar wel oneffenheden door acne van vroeger. Dit wil ik graag wat egaler maken, maar met foundation zie je vaak de "schilfertjes" op mijn huid heel goed. Ik heb mezelf ook al eens laten adviseren bij de ICI Paris XL voor speciale foundation voor een droge huid, maar dat werkt ook niet toppie bij mij.
Ik kan je helaas niet helpen ik heb een erg vette huidquote:
ik gebruik van garnier een dagcreme, zo een rode pot,volgens mij heet ie skin naturals ultralift ofzo,rode pot,wit deksel,quote:
Bedankt! Dan ga ik daar eens voor kijken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:01 schreef _appeltje_ het volgende:
[..]
ik gebruik van garnier een dagcreme, zo een rode pot,volgens mij heet ie skin naturals ultralift ofzo,rode pot,wit deksel,
is speciaal voor droge huid en ik vind m kei fijn!
hij is erg vetttig en je gezicht blijft ook vetttig aanvoelen na t smeren,sommige vinden dat misschien nie zo fijn,maar ik vind t juist wel lekker dat t nie meteen intrekt en opdroogt..
ik pak altijd een beetje van die creme,daar doe ik mn vloeibare foundation mee mixen en voila:D
je moet wel die voor droge huid pakken want eris er ook 1 voor normale huid maar da weet ik dus nie
of dat wat is...
dit was mijn tip:) hopelijk is mijn poging tot quoten gelukt..
Ik gebruik Horma Huidcrème van het reformhuis / De Tuinen omdat het de enige crème is waar ik niet allergisch voor ben. Trekt niet heel snel in maar is wel heel prettig voor een droge huid.quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:19 schreef ad0rable het volgende:
mijn make up tip
zorgen dat je huid er gewoon goed uitziet door voldoende te slapen en goed te eten/sporten.
want met make up zien mensen er 9 van de 10 x lelijker uit dan zonder.
ja ok, maar foundation bedoelde ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben weer wat make up gaan gebruiken om de sporen van jarenlange depressie eens niet meer te zien, ik was die look gewoon zat en het maakt me niet vrolijker.![]()
Voel me er net wat frisser mee uitzien.
Ben het niet met je eens dus
Foundation is bij mij opzich niet voor elke dag maar meer voor als ik uit ga voor net dat beetje extra. Wat trouwens niet zegt dat ik voor de pancake-look ga, wil wel een foundation die eigenlijk niet te zien of te voelen is en puur en alleen om je gezicht egaler qua kleur te maken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:09 schreef ad0rable het volgende:
[..]
ja ok, maar foundation bedoelde ik
Dat komt omdat veel vrouwen geen idee hebben van welke kleur ze nodig hebben om een natuurlijke look te krijgen. Bovendien vallen de miskleunen natuurlijk altijd veel meer op.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:09 schreef ad0rable het volgende:
[..]
ja ok, maar foundation bedoelde ik
Serieusquote:Op maandag 29 maart 2010 17:14 schreef purplerose het volgende:
Wat ik trouwens wel raar vond is dat het personeel je niet mag adviseren tijdens die actie![]()
Jepquote:Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Serieus? Zeiden ze dat tegen je?
Jaaaaaaa die heb ik ook genomen met die 2 voor 1 actiequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I went purple! Altijd leuk, de 2 voor de prijs van 1 actie bij Ici Paris XL geldt dus nog steeds.
Het staat echt tof bij mijn groene ogen. Ik zal eens kijken of het me lukt om een duidelijke pic te maken.
Goeie tip! Er is ook een groen Smoky-penseel. Nu moet ik die óók kopen!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jaaaaaaa die heb ik ook genomen met die 2 voor 1 actiemaar dan samen met blue magnetique
Dat gaat je echt vet staan!Ik gebruik zelf ook vaak de paars/groen combi (groen is dan de eyeliner) op me bruine ogen
Op die noir emeraude aas ik ook nog jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Goeie tip! Er is ook een groen Smoky-penseel. Nu moet ik die óók kopen!
Ook prachtig vind ik het Black Emeraud oogschaduwrondje: het lijkt zwart maar is héél erg donkergroen. Ik denk alleen dat die mooier staat bij bruine ogen!
Ongeduldig op pics wachtquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I went purple! Altijd leuk, de 2 voor de prijs van 1 actie bij Ici Paris XL geldt dus nog steeds.
Het staat echt tof bij mijn groene ogen. Ik zal eens kijken of het me lukt om een duidelijke pic te maken.
Woeii leuk!!quote:Op maandag 5 april 2010 01:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn zus wil dat ik haar bruids make-up doe, cool!!!
Misschien de wat grotere vestigingen?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Mooi purple,. Leuke kleurcombinaties.
Heeft trouwens iemand enig idee waar je in NL het merk Revlon kan kopen?
Ik zoek eigenlijk de 'Revlon colorstay liquid foundation' & ik las wel dat het merk verkocht werd bij DA, Etos & V&D maar heb niks kunnen vinden bij die drie?
De grootste Etos die ik kende heb ik geprobeerd en joah! Daar was het,quote:Op woensdag 7 april 2010 10:42 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Misschien de wat grotere vestigingen?
Welke combi zou jij kiezen, ik kan niet kiezen voor de shootquote:Op woensdag 7 april 2010 09:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Mooi purple,. Leuke kleurcombinaties.
Heeft trouwens iemand enig idee waar je in NL het merk Revlon kan kopen?
Ik zoek eigenlijk de 'Revlon colorstay liquid foundation' & ik las wel dat het merk verkocht werd bij DA, Etos & V&D maar heb niks kunnen vinden bij die drie?
Goeie aankopen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:50 schreef K.Weenie het volgende:
Vanmiddag even mascara ingeslagen bij de Kruidvat,
[ afbeelding ]
Van ¤17,- voor een tientje.
[ afbeelding ]
Van ¤15,- (geloof ik) voor een tientje.
En Rimmel liquid eyeliner:
[ afbeelding ]
Toch een goeide deal eh!![]()
Ik weet niet of het deze week bij alle Kruidvat filialen is (in Best hadden ze dergelijke acties donderdag niet) maar er is echt onwijs veel afgesprijsd, alles van L'Oreal 30% korting, en de meeste mascara's van de meeste merken zijn nu allemaal een tientje.
Weet iemand hier trouwens waar je lip stain kan halen? Bij de Etos en Kruidvat hebben ze het iig niet.Laat maar ik lees het al op de vorige pagina, heb zelfs nog aan het 2true rek zitten draaien.
![]()
Van de eyeliner van Rimmel en de Mascara van L'Oreal weet ik al dat ze fijn zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Goeie aankopen!![]()
Heb je ze al geprobeerd en is het wat?
Goed dat je het zegt van die lipstain, ga morgen eens proberen wat die op me wangen en lippen doet
Wat ik begrepen heb is dat het echt helemaal in je lippen trekt en dat het ook aantal uren duurt voordat dat er weer afgesleten is!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:18 schreef Burdie het volgende:
Heb je wel eens lipstain geprobeerd, cinnamongirl?
Dat is echt nergens mee te vergelijken. Ja, met bessensap ofzo. Maar niet met lipstick, gloss, of iets van die strekking.
Klopt. Vergelijk het met bessensap: als je dat op je vingers krijgt, was je dat er ook niet zomaar afquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:29 schreef purplerose het volgende:
Wat ik begrepen heb is dat het echt helemaal in je lippen trekt en dat het ook aantal uren duurt voordat dat er weer afgesleten is!![]()
Da's wel een goeie vergelijking, bessensap! Lijkt er inderdaad opquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt. Vergelijk het met bessensap: als je dat op je vingers krijgt, was je dat er ook niet zomaar af.
Is dat van The Body Shop?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:58 schreef Burdie het volgende:
Ik gebruik Benefit Pocket Pal, maar denk dat ik hierna voor de Benetint ga. Heeft wel een fijn kwastje, vind ik.
[ afbeelding ]
Mag ik dit spul even prijzen, ja?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De grootste Etos die ik kende heb ik geprobeerd en joah! Daar was het,.
Heb hem vandaag geprobeerd!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt. Vergelijk het met bessensap: als je dat op je vingers krijgt, was je dat er ook niet zomaar af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |