Nee dit gaat helemaal niet eens over vrouwen die teveel make-up gebruiken.quote:Op maandag 22 maart 2010 02:33 schreef heiden6 het volgende:
Make-up om een beetje te accentueren is niet zoveel mis mee, vind ik. Maar hoe sommige vrouwen het misbruiken is echt walgelijk om te zien. Nou ja, gewoon niet met paupererige Anita's en Samantha's omgaan, TS!
dat dus;quote:
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op maandag 22 maart 2010 02:38 schreef misteriks het volgende:
[..]
dat dus;
TS is een onzeker sujet![]()
trouwens ben ik helemaal niet eens met de OP
Volgens mij overdrijf je een beetje. Met dezelfde logica kun je ook het dragen van een hoed ziek noemen, in de spiegel kijken of het shirt wat je wilt kopen je wel goed staat, of je haar in model laten knippen bij de kapper. Waar ligt de grens? Het is niet kwalijk om enige aandacht te besteden aan hoe je eruit ziet, vind ik persoonlijk, maar naar mijn idee zijn heel veel mensen daar wel mee geobsedeerd.quote:Op maandag 22 maart 2010 02:37 schreef spermanent het volgende:
[..]
Nee dit gaat helemaal niet eens over vrouwen die teveel make-up gebruiken.
Het gaat om de belachelijkheid van verf op je gezicht smeren om de waarheid te verhullen. Alsof je een soort van masker op zet dus.
In welke mate dan ook, is dat gewoon tegen het zieke aan.
Helaas wordt het als normaal gezien omdat we het vanaf kinds af aan zien. Toch zijn we het er wel allemaal over eens dat make-up bij mannen verschrikkelijk is... Kwestie van gewenning dus.
Maar dat maakt het niet minder ziek.
Alsof vrouwen make-up dragen voor mannen.quote:Op maandag 22 maart 2010 02:47 schreef Super_Fucker het volgende:
Als alle mannen als TS waren, was make-up nooit uitgevonden.
euh, in de kern wel, jaquote:Op maandag 22 maart 2010 02:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Alsof vrouwen make-up dragen voor mannen.
Nee ze zullen zelf zeggen dat ze het dragen om zich 'zekerder' te voelen. Dat is op zich al een ziek feit.quote:Op maandag 22 maart 2010 02:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
beterquote:Op maandag 22 maart 2010 02:54 schreef Krantenman het volgende:
Beetje de wimpers accentueren is niks mis mee, maar overdreven make-up is inderdaad not done.
Alsof mannen niet zien dat je aan het overdrijven lelijk bent.
quote:
Gast, serieusquote:Op maandag 22 maart 2010 02:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hier heb ik even smakelijk om gelachen zo op de vroege ochtend, bedankt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |