Ja, ik dacht ze daarmee binnen te lokken.quote:
Z!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:08 schreef Z het volgende:
ik heb gewoon een rothekel aan Apple. Gegrond of niet.
Gnfl.quote:
Goed. Hij doet wat ie moet doen, doet dat sneller dan de oude en is nog niet uit elkaar gevallen.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:16 schreef Z het volgende:
[..]
Gnfl.
Ik las laats een stukje dat Apple gebruikers (en fanatieke aanhangers van elk merk) lijden aan het Stockholm syndroom. Gegijzeld door een merk.
De Microsoft Courier is ook zo ontzettend geyl. Alleen heb je er vrij weinig aan als je geen yup bent zonder leven.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:08 schreef Z het volgende:
Ik zie het nut in van een E-reader/tablet, maar ik heb gewoon een rot hekel aan Apple. Gegrond of niet. Er zijn I-pod achtige apparaten die al behoorlijk lang op de markt zijn die beter zijn dan de Ipad en toch gaat 'iedereen' aan de Ipad.
Jij houdt wel van een potje samenzweren op z'n tijd?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:43 schreef sigme het volgende:
Oh ok, kantoor is zo saai dat ik de titel voor lief neem.
En hij bestaat niet, de yuppen zonder leven hebben er daarom ook vrij weinig aan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:41 schreef Marble het volgende:
[..]
De Microsoft Courier is ook zo ontzettend geyl. Alleen heb je er vrij weinig aan als je geen yup bent zonder leven.
quote:13. The iPhone is a low technology phone packaged in a sleek design: Apple has taken the combination of the design and UI to the next level, therefore the technological specifications don't really matter.
Van Moskou tot Moermansk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:52 schreef Z het volgende:
Kijken jullie ook naar Aaf's broer(tje)? 'Van Moskou tot Magadan'. Leuk programma.
Terwijl je als literatuurliefhebber juist veel meer aan de iPad hebt. Voor grootverbruikers van boeken als wij lijkt het me echt wel een uitkomst.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:06 schreef Frollo het volgende:
Begrijp me goed, ik vind de iPhone ook leuk, het is de iPad waar ik weinig sympathie voor heb.
Het schijnt dat het scherm van een dedicated e-reader vele malen scherper en rustiger is dan dat van de iPad.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:10 schreef Marble het volgende:
[..]
Terwijl je als literatuurliefhebber juist veel meer aan de iPad hebt. Voor grootverbruikers van boeken als wij lijkt het me echt wel een uitkomst.
Daar heb je gelijk in, dat is ook waarom ik er nog over dub. Misschien beter gewoon wachten op de (onvermijdelijke) backlit Kindle of whatever.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het schijnt dat het scherm van een dedicated e-reader vele malen scherper en rustiger is dan dat van de iPad.
Dat ben ik normaal ook wel, maar in dit geval ben ik er toch best wel happig op omdat ik me elke dag een ongeluk sjouw aan die dikke pillen om te lezen in de bus. Alleen al voor het gewichtsverschil zou ik er dus al een willen hebben. Maar dan wel backlit want ik lees ook vaak in bed en dan is backlit veel lekkerder dan een leeslampje.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef Frollo het volgende:
Zowel de e-reader als e-boeken moeten nog net effe wat goedkoper worden. Dat gaat heus wel gebeuren en gelukkig ben ik een geduldig man.
Die alcoholisten zitten er altijd, hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:22 schreef Gellius het volgende:
Het is nog wat vroeg voor mij, Claudia. Er doe mijn ronde zo tegen enen. Dat zijn er ook wat meer alcoholisten om me aan te vergapen.
Ik ben na twee afleveringen min of meer afgehaakt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:06 schreef Frollo het volgende:
Begrijp me goed, ik vind de iPhone ook leuk, het is de iPad waar ik weinig sympathie voor heb.
En Moskou tot Moermansk is interessant, maar iets te traag en die traagheid wordt ook niet gecompenseerd door bijzonder mooie beelden.
Je ontkomt er niet aan, tenzij je nieuwe, frisse usertjes weert.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:10 schreef Gellius het volgende:
Nou-nou, Frollo. Moeten we dat nu wel willen?
Wat is daar nu weer antikapitalistisch aan? Iedereen mag zich van mij tot berstens toe laven aan dat stijltje hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:10 schreef Claudia_x het volgende:
Anti-kapitalist.
Lijkt je dat fijn, Liene?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:27 schreef Lienekien het volgende:
Krijg ik nou een ban voor crewbashing?
Dat is het domein vanquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:55 schreef Claudia_x het volgende:
Geen magnetron? Maar hoe moet je dan melk opwarmen en flesjes steriliseren?
Ik zie de schoonheid er ook niet van in. Okay, een gemiddelde laptop is hartstikke lelijk, maar dat maakt een Apple nog niet mooi.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:09 schreef Gellius het volgende:
Dat was onvermijdelijk met de recente influx van nieuwe, frisse usertjes, broer. We zijn ruw het volle leven ingetrokken.
Ik zal razendsnel bij wijze van beginselverklaring stellen dat ik afwisselend met zowel met Windows, OS/X en Linux werk en dat ik dat allemaal best vind. Ik ben alleen niet zo geporteerd van het stijltje van Apple. Ik kan dat ook niet precies duiden. Hetzelfde geldt voor Starbucks. En de Coffee Company. Al dat opgelegd pandoer.
Wat een drama was dat he. Geen enkele post zonder "quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben blij dat die murp ons niet meer weet te vinden, zeg.
Liene bloost al als ze 'poep' zegt, die is braver dan Sinterklaas. Als Liene geband wordt, is het einde van de wereld nabij.quote:
En zo'n epilepsie-UI.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:42 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat een drama was dat he. Geen enkele post zonder "". Het leek wel een verstandelijk gehandicapte.
Ik ben blij dat ik het topic na mijn debuut niet meer gelezen heb.quote:
Zo'n langwerpige (het nieuwere model)? Is dat ook handig om filmpjes op te kijken (horizontaal gekanteld) of krijg je er een scheve nek van?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een iPod Nano
Je kan 't net zien, maar het is niet aan te raden voor langer dan een half uur.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Zo'n langwerpige (het nieuwere model)? Is dat ook handig om filmpjes op te kijken (horizontaal gekanteld) of krijg je er een scheve nek van?
Nou dan kun je nu wisselen want vanmorgen zag ik al allemaal zomerjassen op straat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:20 schreef k_man het volgende:
Meestal wissel ik pas van jas als ik om me heen zie dat anderen dat al gedaan hebben. Ik ben een erg passieve jassenwisselaar.
Ik vond het wel de moeite waard, hoewel het einde (zeg de laatste tien pagina's) me niet erg kon bekoren. De beschrijvingen van de diverse reizen (met name Rome) vond ik wel leuk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:26 schreef Frollo het volgende:
Zo'n De ontdekking van de hemel hè, is dat nou echt wat of wordt het alleen serieus genomen door mensen die normaal nooit een boek lezen?
Ik heb het destijds met plezier gelezen. Het schijnt echter not done te zijn om Mulisch te waarderen. Dus achteraf gezien vind ik het een kutboek.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:26 schreef Frollo het volgende:
Zo'n De ontdekking van de hemel hè, is dat nou echt wat of wordt het alleen serieus genomen door mensen die normaal nooit een boek lezen?
Ik heb een backlog van ca. 25 boeken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:35 schreef Gellius het volgende:
Heb je de hertaling van de Max Havelaar al uit dan, gij ellendig product van vuile geldzucht en godslasterlijke femelarij?
Ja.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:00 schreef k_man het volgende:
Het doel is om acht dagen alleen maar te lezen?
Dat, inderdaad.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb het destijds met plezier gelezen. Het schijnt echter not done te zijn om Mulisch te waarderen. Dus achteraf gezien vind ik het een kutboek.
Dat zég ik ook alleen maar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:04 schreef broer het volgende:
[..]
Dat, inderdaad.
Hoewel ik het ook achteraf gezien nog altijd geen kutboek vind.
Waarom doe je dat eigenlijk zo ver weg? Begrijp me niet verkeerd: het lijkt me heerlijk om acht dagen te lezen, maar dat zou ik dan liever gewoon thuis doen.quote:
Zon, zee, strand, daarom doe ik dat zo ver weg.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:08 schreef Gellius het volgende:
[..]
Waarom doe je dat eigenlijk zo ver weg? Begrijp me niet verkeerd: het lijkt me heerlijk om acht dagen te lezen, maar dat zou ik dan liever gewoon thuis doen.
Thuis heb je teveel afleiding. Ik ga ook binnenkort op vakantie en neem dan ook een hele stapel (ongeveer een meter hoog) opgebouwde backlog mee om door te ploegen onder de Zuid-Franse zon. Dan kom je er tenminste lekker doorheen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:08 schreef Gellius het volgende:
[..]
Waarom doe je dat eigenlijk zo ver weg? Begrijp me niet verkeerd: het lijkt me heerlijk om acht dagen te lezen, maar dat zou ik dan liever gewoon thuis doen.
Dikke vinger naar de 'heersende' 'culturele' 'elite'.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:11 schreef broer het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je je liet intimideren door de heersende culturele elite.
Volgens mij valt het daaronder ook nog behoorlijk mee hoor met een eventuele Mulisch-backlash. Merk ik bijzonder weinig van.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:11 schreef broer het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je je liet intimideren door de heersende culturele elite.
Kijk, deze baas snapt het.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:11 schreef Marble het volgende:
[..]
Thuis heb je teveel afleiding. Ik ga ook binnenkort op vakantie en neem dan ook een hele stapel (ongeveer een meter hoog) opgebouwde backlog mee om door te ploegen onder de Zuid-Franse zon. Dan kom je er tenminste lekker doorheen.
In deze reeks, bedoelde ik.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:13 schreef Marble het volgende:
Volgens mij valt het daaronder ook nog behoorlijk mee hoor met een eventuele Mulisch-backlash. Merk ik bijzonder weinig van.
Oh, ik heb al 15 jaar geen dier gegeten en voel me uitstekend.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:15 schreef ShadyLane het volgende:
Dieren eten is een gevaarlijk boek, pas dus op. Niet lezen totdat we hier een betere remedie tegen gammelheid hebben gevonden dan het eten van een biefstuk.
Same here. Onlangs vierde ik glorieus mijn bronzen jubileum als vegetariër en ik heb me nog geen seconde gammel gevoeld, eerder lenig en vitaal.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh, ik eet al 15 jaar geen vlees meer en voel me kiplekker.
Ik heb m'n trenchcoat in gebruik genomen, maar met Ivan in de (nieuwe!) doek was het desalniettemin erg warm.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:03 schreef Gellius het volgende:
Ja, het was wel warm ja. Ik heb de winterjas nog in gebruik.
De MacGillavrietjes vinden het een goed boek.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb het destijds met plezier gelezen. Het schijnt echter not done te zijn om Mulisch te waarderen. Dus achteraf gezien vind ik het een kutboek.
Ik lees op vakantie ook veel. Lekker juist, zo nu en dan een stadje aandoen, veel lezen in de warme zon, tussendoor een duik in het zwembad nemen en 's avonds goed eten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zon, zee, strand, daarom doe ik dat zo ver weg.
Als het een goed boek betreft, een echte life-affirmer of eye-opener, is lezen vrijwel de antithese van tijd verlummelen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:34 schreef k_man het volgende:
Ik moet dingen doen, geen tijd verlummelen met lezen.
Ontdekking? Dit was in de jaren '80 toch al vaste kost bij Wedden Dat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:23 schreef Frollo het volgende:
Mijn OMGWTF-ontdekking van vandaag:
Sport Stacking
[ afbeelding ]
Nou, ik keek er toch wel van op dat het een echte sport is en zo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:50 schreef Marble het volgende:
[..]
Ontdekking? Dit was in de jaren '80 toch al vaste kost bij Wedden Dat.
Dat en doelloos voor me uit staren.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd erg van m'n tijd verlummelen.
Ik bíjna, alleen kaas kan ik nog niet opgeven. Maar eieren, boter, melk, honing, etc. gebruik ik allemaal niet.quote:
Dat vraagt om eenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:02 schreef ShadyLane het volgende:
Onze voorliefde voor het verlummelen van tijd is de levensader van LPT.
Frollo, nu je het zegt weet ik het weer. Ter ere van jou kook ik vanavond vegetarisch voor een toneelgenote. Pasta met stukjes peer, pecannoten en gorgonzolasaus.
Ik eet geen nertsen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:16 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik bíjna, alleen kaas kan ik nog niet opgeven. Maar eieren, boter, melk, honing, etc. gebruik ik allemaal niet.
Ik heb het met plezier gelezen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:26 schreef Frollo het volgende:
Ik betwijfel overigens of dat echt zo is. Het voordeel van een e-reader is dat je vrijwel onbeperkt boeken kan inladen. Die portability heeft vooral zin op reis of onderweg, en dan steek ik toch liever een pocket van een euro of twintig in mijn tas dan een reteduur apparaat, wat alleen maar gejat, beschadigd of kapot kan gaan. En waarvoor je nòg weer een lader mee moet nemen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:10 schreef Marble het volgende:
[..]
Terwijl je als literatuurliefhebber juist veel meer aan de iPad hebt. Voor grootverbruikers van boeken als wij lijkt het me echt wel een uitkomst.
Bijen beroven van hun wintervoorraad en ze afschrepen met goedkope geraffineerde suiker. En de fanatieke honingmijders benadrukken vaak dat het hier eigenlijk bijenkots betreft.quote:
Ja het is toch elke keer weer nagelbijten welke knop Deedee nu weer in zal drukken om Dexter's lab te laten ontploffen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:26 schreef Gellius het volgende:
Ik vind Dexter nu dan wel weer spannend.
Waar ben je nu?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:26 schreef Gellius het volgende:
Ik vind Dexter nu dan wel weer spannend.
Had je het al aan zien komen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:31 schreef Gellius het volgende:
Ik schuif nu de laatste aflevering van SE01 d'r in.
Ik bedoel de onthulling die aan de laatste aflevering voorafging.quote:
Wel een tikje traumatiserend voor Dick Solomon-fans.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:56 schreef NoCigar het volgende:
De beste scene uit Dexter komt voor in seizoen vier tijdens een Thanksgiving-diner. Kun je zo kijken op joetube. Verraad weinig tot niks.
Ja, hier eentje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:07 schreef Marble het volgende:
[..]
Wel een tikje traumatiserend voor Dick Solomon-fans.
Een zaal vol gymnasiumgediplomeerde cellistes met ranke vingertjes, denk ik?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:41 schreef ShadyLane het volgende:
Wat is het hol van de leeuw?
Jawel joh, die ondeugende grappen die je mijlen van te voren ziet aankomen, dat over de top acteren, heerlijk schmieren met z'n allen. Het wordt allemaal met zo'n enthousiasme gedaan dat het een genot is om naar te kijken. Af en toe.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
The Nanny vind ik nou echt totaal niet leuk
Een zal gezette vrouwen net na de overgang met gezondheidsschoenen en een altijd verdrongen latente lesbische neiging, die elkaar opstookt om iedereen die van achter hun bureaus het waagt om iets aan de manier waarop je een kind behandelt te veranderen mentaal af te slachten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:57 schreef Gellius het volgende:
[..]
Een zaal vol gymnasiumgediplomeerde cellistes met ranke vingertjes, denk ik?
Ach ja. O, maar wij hebben een hele leuke, jonge, frisse, blozende consultatiejuffrouw, mèt een paardenstaart.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:52 schreef DO2 het volgende:
Roseanne ( season 3 t/m 6 ) is nog altijd onovertroffen.
Ik heb Harry helemaal niet hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:53 schreef Gellius het volgende:
Goede reis, Frollo. Heb je al kunnen kiezen tussen Eduard en Harry?
Roseanne..., die staat nog onder the Nanny bij mij...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:52 schreef DO2 het volgende:
Seinfeld is briljant, natuurlijk...Maar Roseanne ( season 3 t/m 6 ) is nog altijd onovertroffen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:05 schreef Gellius het volgende:
Seinfeld en Frasier Curb your enthousiasm, mensen.
Oppassen is afgrijselijke bagger, maar KGB is voor Nederlandse begrippen best aimabel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:21 schreef Frollo het volgende:
Oppassen en Kinderen geen bezwaar, dat zijn pas bazenseries.
Definieer sitcom.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:26 schreef Z het volgende:
Seinfeld en Frasier ja. En Will & Grace heb ik ook een tijdje leuk gevonden. Black Adder is geen sticom toch? Net als Little Brittain en soortgelijke series.
Oja Will & Grace vond ik ook wel aardigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:26 schreef Z het volgende:
Seinfeld en Frasier ja. En Will & Grace heb ik ook een tijdje leuk gevonden.
Dat vroeg ik mij inderdaad ook af. Ik weet niet waar precies het onderscheid in zit?quote:Black Adder is geen sticom toch? Net als Little Brittain en soortgelijke series.
Misschien heb ik iets tegen irritante stemmen...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:31 schreef DO2 het volgende:
The Nanny staat tot Roseanne als een gesmolten koetjesreep tot een ambachtelijk bereide bonbon, AR.
Vanuit 'de' Martinot?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
Verstuurd vanaf mijn iPhone.
Vanuit de intercity.quote:
All in the family heb ik ook met veel plezier gekeken.quote:
Ik vind die Edith zo irritant dat ik het nooit langer volhoud dan een minuut of twee.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
All in the family heb ik ook met veel plezier gekeken.
Er was een half uur geleden iemand die op radio 1 vertelde dat je als zwangere vrouw best een glas rode wijn per dag mag. Maar alleen als je het daarvoor ook al dronk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:21 schreef ShadyLane het volgende:
Ik vind The Nanny leuk. Maar goed, ik zap ook niet verder als ik The Fresh Prince of Bel Air ergens tegenkom.
Claudia, mag je als je borstvoeding geeft weer alcohol drinken of is dat niet goed? Ik heb er totaal geen verstand van, maar het leek me zo leuk om als kraamcadeau voor een net bevallen vriendin een fles wijn mee te nemen onder het mom van "nu kan het weer".
Bruin bier, dat is goed voor het zog.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:21 schreef ShadyLane het volgende:
Ik vind The Nanny leuk. Maar goed, ik zap ook niet verder als ik The Fresh Prince of Bel Air ergens tegenkom.
Claudia, mag je als je borstvoeding geeft weer alcohol drinken of is dat niet goed? Ik heb er totaal geen verstand van, maar het leek me zo leuk om als kraamcadeau voor een net bevallen vriendin een fles wijn mee te nemen onder het mom van "nu kan het weer".
Nee, als in 'als nog niet zwangere'. Om te voorkomen dat mensen zeggen 'he, ik ben zwanger, ik ga nu voor het eerst van m'n leven wijn drinken, want dat schijnt gezond te zijn'.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:47 schreef ShadyLane het volgende:
"daarvoor" als in tijdens de zwangerschap?
Die bedoel ik. En Edith was toch wel een belangrijk personage.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
All in the family heb ik ook met veel plezier gekeken.
Nee, helaas kan dat nog steeds niet. Het komt in de moedermelk terecht en dan wordt de baby dronken. Heroïne is wel veilig.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:21 schreef ShadyLane het volgende:
Ga je die ganzen dan vetmesten met zo'n trechter?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:12 schreef sigme het volgende:
Na varkens staan ganzen op de wenslijst, op de voet gevolgd door bijen.
Heel verstandig. Die hersencelletjes-in-de-groei zijn er om afgebroken te worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er was een half uur geleden iemand die op radio 1 vertelde dat je als zwangere vrouw best een glas rode wijn per dag mag.
Nee, nee, en dat is genoteerd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:26 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Ga je die ganzen dan vetmesten met zo'n trechter?En kom je dan met een gammele bus vol met ganzenlever naar Amsterdam? Ik wil graag nu al intekenen.
Het is allemaal jouw schuld!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:37 schreef Gellius het volgende:
Sig?
Om de donder niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:17 schreef Gellius het volgende:
O, wacht: jij bent niet zwanger.
De kwestie is: wat zou de heersende intellectuele elite geven? En dat geef je dan niet. Of juist wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:34 schreef ShadyLane het volgende:
Hm, bruin bier of heroine, bruin bier of heroine, dilemma.
Dat is natuurlijk uiteindelijk wel het meest snobistisch, dat je tegen je Mokumse vriendjes kan zeggen dat je die heerlijkheden hebt veroverd van een grommende groningse boerin die haar waren slechts met tegenzin afstaat, en dan alleen aan de enkeling die dan toch een sprankje vertrouwen geniet, al laat ze dat niet blijken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:08 schreef Gellius het volgende:
Dat vond ik nu juist het leuke aan een groenteabonnement. Eigenlijk hoop ik stiekem op een wekelijks verrassingspakket van sigme, maar ja. Ik heb het helemaal verbruid met die gammele bus.
Je kunt wel filet americain meenemen, of ossenworst, of rosbief, of een milkshake.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:21 schreef ShadyLane het volgende:
quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee joh, ik vlieg pas om 5.30 morgen.
Maar nu een portje en dan op tijd naar bed.
Doewie!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:00 schreef NoCigar het volgende:
Ik weet het echt niet, lijkt me heel persoonlijk. Plaats anders eens wat foto's ( dit meen ik trouwens niet echt). Maar hoe was de Nacht v/d W. overigens verlopen?
Heerlijk kut. De knoflookwodka was heel smerig, en met nummers als 'je zoog hard aan mij' van Rukwerk kon er weinig goedgaan.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:00 schreef NoCigar het volgende:
Ik weet het echt niet, lijkt me heel persoonlijk. Plaats anders eens wat foto's ( dit meen ik trouwens niet echt). Maar hoe was de Nacht v/d W. overigens verlopen?
En dan op de dag van je diploma-uitreiking met de hele familie op sleeptouw in één keer door naar het UWV om een WWIK-uitkering aan te vragen. Echt een gezellig dagje uit!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:11 schreef Gellius het volgende:
Wij zijn vandaag als chaperonnes mee geweest met Het Neefje naar de open dag van de Reinwardt Academie. Dat lijkt me een hele leuke opleiding.
Nou, dat geloof ik niet hoor. Dit is een zeer beroepsgerichte opleiding met een breed werkveld. Nee, dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:55 schreef Marble het volgende:
[..]
En dan op de dag van je diploma-uitreiking met de hele familie op sleeptouw in één keer door naar het UWV om een WWIK-uitkering aan te vragen. Echt een gezellig dagje uit!
Ik denk dat ik het type kroeg dat Gellius en JAM frequenteren niet eens binnen zou komen. Van de week moest ik alweer mijn ID laten zien toen ik een fles wijn wou kopenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:32 schreef MeneerTim het volgende:
Shit. Zat ik maar met Gellius en Jam in de kroeg.
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:01 schreef Gellius het volgende:
Ik weet van geen Vomar in mijn buurt, hoezo?
Hieruit maak ik op dat Vomar een supermarkt is?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef DaMart het volgende:
Er zit hier een Vomar aan de overkant, dus ik doe daar standaard mijn boodschappen.
Bij de Vomar geven ze nu bij elke 15 euro boodschappen 1 spaarmuntje en voor 5 spaarmuntjes kun je een knuffel krijgen. Die knuffels ben ik voor Ivan aan het verzamelen, vanzelfsprekenderwijs.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:01 schreef Gellius het volgende:
Ik weet van geen Vomar in mijn buurt, hoezo?
Het was earth hour dit weekend, hè. Heb je daar wel rekening mee gehouden?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:47 schreef Ringo het volgende:
In duisternis leek Blije onbewoond, uit geen huis blonk licht.
Goeie vader ook. Eentje met verstand van zaken.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:47 schreef sigme het volgende:
Wat een schattig topic, k_man.
Nee, dat niet. Maar dat was zaterdag, lees ik. Wij kwamen vrijdagavond aan en toen viel het ons al op.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:19 schreef broer het volgende:
[..]
Het was earth hour dit weekend, hè. Heb je daar wel rekening mee gehouden?
Ringo, ik neem aan dat 'the gang' die twee meisjes keihard uitgewoond heeft? Anders is er natuurlijk geen reden om jaarlijks met een groep mannen 'een weekendje weg' te gaan.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:47 schreef Ringo het volgende:
Terug van het jaarlijkse vriendenweekend. Op kamp, zeggen wij al vijftien jaar. Een genootschap dat eeuwig en heilig moest zijn. Tien zielen in een achtergebleven paradijs. Maar één van ons is allengs in de wereld verdoold geraakt. De anderen hebben elkaar beloofd bijeen te blijven tot het einde der tijden.
Dit jaar ontving ons Blije, onooglijk gehucht aan de Fryske wadden. We sliepen in de oude dorpsherberg. De eigenaar van de oude dorpsherberg heette Bindert. Bindert had in zijn schuur een breedgevleugelde Honda staan. Volgens de lokale legenden dreef Bindert vroeger een supermarkt. Nu reisde hij met een drive-in discotheek door de provincie.
In duisternis leek Blije onbewoond, uit geen huis blonk licht. Achter het raam van de buren hing een nazivlag. Toen we zaterdags een wandeling ondernamen naar de hoge dijk, vroegen we twee blonde meisjes op de fiets of Blije nog wat leuks te doen had. Tis maar wat je leuk vindt, maar hier niet, zei het ene meisje. Zoek het dan in het dorp verderop, opperde het andere.
Niet slechts mannen, zodiakk. Daarmee zou ik het nog geen dag uithouden.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:01 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ringo, ik neem aan dat 'the gang' die twee meisjes keihard uitgewoond heeft? Anders is er natuurlijk geen reden om jaarlijks met een groep mannen 'een weekendje weg' te gaan.
Toen ik omgang had met een lekker mokkel op de Z. Jansestraat (één van de weinige mooie straten in Oost) kwam ik daar regelmatig. Maar dat is al enige jaren geleden, sindsdien niet meer natuurlijk.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:46 schreef Claudia_x het volgende:
Komen jullie wel eens bij een Vomar?
Nou je t zegt, mijn neefje wordt volgende week 4, en die spaart ze (of nou ja, z'n vader). Maar oom Eert wil natuurlijk wel een goede indruk maken.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:33 schreef k_man het volgende:
Het wordt ook steeds erger hier hè? Straks komt er hier - in het LPT nondeju! - nog iemand vragen of er voetbalplaatjes geruild kunnen worden. Denk toch aan het niveau!
Z'n iPhone zal toch wel automatisch naar zomertijd gaan?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:01 schreef zodiakk het volgende:
Hoe zou Ivan zijn eerste 23-urige dag ervaren?
quote:Op maandag 29 maart 2010 09:04 schreef Claudia_x het volgende:
iMax heeft gister z'n eerste verjaardagsfeestje gehad. Er is volop in z'n wangen geknepen en over z'n bol geaaid. Ook heeft 'ie wat geflirt met een ouder meisje (bijna 6 maanden oud). Haar nummer staat inmiddels in z'n iPhone.
Wij zetten alles op alles om in de herfst een mooi stuk varken te hebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:14 schreef Gellius het volgende:
Jullie allemaal toch, mag ik hopen?
Dat zal de boreling vast goed smaken! Hebben ze al namen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij zetten alles op alles om in de herfst een mooi stuk varken te hebben.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat zal de boreling vast goed smaken! Hebben ze al namen?
Big Lebowski. Dat is vast een heel cool varken.quote:
Voor een iPad hoef ik niet te sparen hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:14 schreef Gellius het volgende:
Ik kan je alvast vertellen dat het heel leuk is om naar Naturalis te gaan met een zevenjarige. Ik was er dit weekend met Livia.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:14 schreef Gellius het volgende:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Voor een iPad hoef ik niet te sparen hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |