quote:Op zondag 28 maart 2010 17:01 schreef Gellius het volgende:
Ik weet van geen Vomar in mijn buurt, hoezo?
Hieruit maak ik op dat Vomar een supermarkt is?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef DaMart het volgende:
Er zit hier een Vomar aan de overkant, dus ik doe daar standaard mijn boodschappen.
Bij de Vomar geven ze nu bij elke 15 euro boodschappen 1 spaarmuntje en voor 5 spaarmuntjes kun je een knuffel krijgen. Die knuffels ben ik voor Ivan aan het verzamelen, vanzelfsprekenderwijs.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:01 schreef Gellius het volgende:
Ik weet van geen Vomar in mijn buurt, hoezo?
Het was earth hour dit weekend, hè. Heb je daar wel rekening mee gehouden?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:47 schreef Ringo het volgende:
In duisternis leek Blije onbewoond, uit geen huis blonk licht.
Goeie vader ook. Eentje met verstand van zaken.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:47 schreef sigme het volgende:
Wat een schattig topic, k_man.
Nee, dat niet. Maar dat was zaterdag, lees ik. Wij kwamen vrijdagavond aan en toen viel het ons al op.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:19 schreef broer het volgende:
[..]
Het was earth hour dit weekend, hè. Heb je daar wel rekening mee gehouden?
Ringo, ik neem aan dat 'the gang' die twee meisjes keihard uitgewoond heeft? Anders is er natuurlijk geen reden om jaarlijks met een groep mannen 'een weekendje weg' te gaan.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:47 schreef Ringo het volgende:
Terug van het jaarlijkse vriendenweekend. Op kamp, zeggen wij al vijftien jaar. Een genootschap dat eeuwig en heilig moest zijn. Tien zielen in een achtergebleven paradijs. Maar één van ons is allengs in de wereld verdoold geraakt. De anderen hebben elkaar beloofd bijeen te blijven tot het einde der tijden.
Dit jaar ontving ons Blije, onooglijk gehucht aan de Fryske wadden. We sliepen in de oude dorpsherberg. De eigenaar van de oude dorpsherberg heette Bindert. Bindert had in zijn schuur een breedgevleugelde Honda staan. Volgens de lokale legenden dreef Bindert vroeger een supermarkt. Nu reisde hij met een drive-in discotheek door de provincie.
In duisternis leek Blije onbewoond, uit geen huis blonk licht. Achter het raam van de buren hing een nazivlag. Toen we zaterdags een wandeling ondernamen naar de hoge dijk, vroegen we twee blonde meisjes op de fiets of Blije nog wat leuks te doen had. Tis maar wat je leuk vindt, maar hier niet, zei het ene meisje. Zoek het dan in het dorp verderop, opperde het andere.
Niet slechts mannen, zodiakk. Daarmee zou ik het nog geen dag uithouden.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:01 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ringo, ik neem aan dat 'the gang' die twee meisjes keihard uitgewoond heeft? Anders is er natuurlijk geen reden om jaarlijks met een groep mannen 'een weekendje weg' te gaan.
Toen ik omgang had met een lekker mokkel op de Z. Jansestraat (één van de weinige mooie straten in Oost) kwam ik daar regelmatig. Maar dat is al enige jaren geleden, sindsdien niet meer natuurlijk.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:46 schreef Claudia_x het volgende:
Komen jullie wel eens bij een Vomar?
Nou je t zegt, mijn neefje wordt volgende week 4, en die spaart ze (of nou ja, z'n vader). Maar oom Eert wil natuurlijk wel een goede indruk maken.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:33 schreef k_man het volgende:
Het wordt ook steeds erger hier hè? Straks komt er hier - in het LPT nondeju! - nog iemand vragen of er voetbalplaatjes geruild kunnen worden. Denk toch aan het niveau!
Z'n iPhone zal toch wel automatisch naar zomertijd gaan?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:01 schreef zodiakk het volgende:
Hoe zou Ivan zijn eerste 23-urige dag ervaren?
quote:Op maandag 29 maart 2010 09:04 schreef Claudia_x het volgende:
iMax heeft gister z'n eerste verjaardagsfeestje gehad. Er is volop in z'n wangen geknepen en over z'n bol geaaid. Ook heeft 'ie wat geflirt met een ouder meisje (bijna 6 maanden oud). Haar nummer staat inmiddels in z'n iPhone.
Wij zetten alles op alles om in de herfst een mooi stuk varken te hebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:14 schreef Gellius het volgende:
Jullie allemaal toch, mag ik hopen?
Dat zal de boreling vast goed smaken! Hebben ze al namen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij zetten alles op alles om in de herfst een mooi stuk varken te hebben.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat zal de boreling vast goed smaken! Hebben ze al namen?
Big Lebowski. Dat is vast een heel cool varken.quote:
Voor een iPad hoef ik niet te sparen hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:14 schreef Gellius het volgende:
Ik kan je alvast vertellen dat het heel leuk is om naar Naturalis te gaan met een zevenjarige. Ik was er dit weekend met Livia.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:14 schreef Gellius het volgende:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Voor een iPad hoef ik niet te sparen hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |