Om de donder niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:17 schreef Gellius het volgende:
O, wacht: jij bent niet zwanger.
De kwestie is: wat zou de heersende intellectuele elite geven? En dat geef je dan niet. Of juist wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:34 schreef ShadyLane het volgende:
Hm, bruin bier of heroine, bruin bier of heroine, dilemma.
Dat is natuurlijk uiteindelijk wel het meest snobistisch, dat je tegen je Mokumse vriendjes kan zeggen dat je die heerlijkheden hebt veroverd van een grommende groningse boerin die haar waren slechts met tegenzin afstaat, en dan alleen aan de enkeling die dan toch een sprankje vertrouwen geniet, al laat ze dat niet blijken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:08 schreef Gellius het volgende:
Dat vond ik nu juist het leuke aan een groenteabonnement. Eigenlijk hoop ik stiekem op een wekelijks verrassingspakket van sigme, maar ja. Ik heb het helemaal verbruid met die gammele bus.
Je kunt wel filet americain meenemen, of ossenworst, of rosbief, of een milkshake.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:21 schreef ShadyLane het volgende:
Ik vind The Nanny leuk. Maar goed, ik zap ook niet verder als ik The Fresh Prince of Bel Air ergens tegenkom.
Claudia, mag je als je borstvoeding geeft weer alcohol drinken of is dat niet goed? Ik heb er totaal geen verstand van, maar het leek me zo leuk om als kraamcadeau voor een net bevallen vriendin een fles wijn mee te nemen onder het mom van "nu kan het weer".
quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee joh, ik vlieg pas om 5.30 morgen.
Maar nu een portje en dan op tijd naar bed.
Doewie!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:00 schreef NoCigar het volgende:
Ik weet het echt niet, lijkt me heel persoonlijk. Plaats anders eens wat foto's ( dit meen ik trouwens niet echt). Maar hoe was de Nacht v/d W. overigens verlopen?
Heerlijk kut. De knoflookwodka was heel smerig, en met nummers als 'je zoog hard aan mij' van Rukwerk kon er weinig goedgaan.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:00 schreef NoCigar het volgende:
Ik weet het echt niet, lijkt me heel persoonlijk. Plaats anders eens wat foto's ( dit meen ik trouwens niet echt). Maar hoe was de Nacht v/d W. overigens verlopen?
En dan op de dag van je diploma-uitreiking met de hele familie op sleeptouw in één keer door naar het UWV om een WWIK-uitkering aan te vragen. Echt een gezellig dagje uit!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:11 schreef Gellius het volgende:
Wij zijn vandaag als chaperonnes mee geweest met Het Neefje naar de open dag van de Reinwardt Academie. Dat lijkt me een hele leuke opleiding.
Nou, dat geloof ik niet hoor. Dit is een zeer beroepsgerichte opleiding met een breed werkveld. Nee, dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:55 schreef Marble het volgende:
[..]
En dan op de dag van je diploma-uitreiking met de hele familie op sleeptouw in één keer door naar het UWV om een WWIK-uitkering aan te vragen. Echt een gezellig dagje uit!
Ik denk dat ik het type kroeg dat Gellius en JAM frequenteren niet eens binnen zou komen. Van de week moest ik alweer mijn ID laten zien toen ik een fles wijn wou kopenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:32 schreef MeneerTim het volgende:
Shit. Zat ik maar met Gellius en Jam in de kroeg.
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:01 schreef Gellius het volgende:
Ik weet van geen Vomar in mijn buurt, hoezo?
Hieruit maak ik op dat Vomar een supermarkt is?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef DaMart het volgende:
Er zit hier een Vomar aan de overkant, dus ik doe daar standaard mijn boodschappen.
Bij de Vomar geven ze nu bij elke 15 euro boodschappen 1 spaarmuntje en voor 5 spaarmuntjes kun je een knuffel krijgen. Die knuffels ben ik voor Ivan aan het verzamelen, vanzelfsprekenderwijs.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:01 schreef Gellius het volgende:
Ik weet van geen Vomar in mijn buurt, hoezo?
Het was earth hour dit weekend, hè. Heb je daar wel rekening mee gehouden?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:47 schreef Ringo het volgende:
In duisternis leek Blije onbewoond, uit geen huis blonk licht.
Goeie vader ook. Eentje met verstand van zaken.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:47 schreef sigme het volgende:
Wat een schattig topic, k_man.
Nee, dat niet. Maar dat was zaterdag, lees ik. Wij kwamen vrijdagavond aan en toen viel het ons al op.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:19 schreef broer het volgende:
[..]
Het was earth hour dit weekend, hè. Heb je daar wel rekening mee gehouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |