Ja, ik dacht ze daarmee binnen te lokken.quote:
Z!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:08 schreef Z het volgende:
ik heb gewoon een rothekel aan Apple. Gegrond of niet.
Gnfl.quote:
Goed. Hij doet wat ie moet doen, doet dat sneller dan de oude en is nog niet uit elkaar gevallen.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:16 schreef Z het volgende:
[..]
Gnfl.
Ik las laats een stukje dat Apple gebruikers (en fanatieke aanhangers van elk merk) lijden aan het Stockholm syndroom. Gegijzeld door een merk.
De Microsoft Courier is ook zo ontzettend geyl. Alleen heb je er vrij weinig aan als je geen yup bent zonder leven.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:08 schreef Z het volgende:
Ik zie het nut in van een E-reader/tablet, maar ik heb gewoon een rot hekel aan Apple. Gegrond of niet. Er zijn I-pod achtige apparaten die al behoorlijk lang op de markt zijn die beter zijn dan de Ipad en toch gaat 'iedereen' aan de Ipad.
Jij houdt wel van een potje samenzweren op z'n tijd?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:43 schreef sigme het volgende:
Oh ok, kantoor is zo saai dat ik de titel voor lief neem.
En hij bestaat niet, de yuppen zonder leven hebben er daarom ook vrij weinig aan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:41 schreef Marble het volgende:
[..]
De Microsoft Courier is ook zo ontzettend geyl. Alleen heb je er vrij weinig aan als je geen yup bent zonder leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |