Oppassen is afgrijselijke bagger, maar KGB is voor Nederlandse begrippen best aimabel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:21 schreef Frollo het volgende:
Oppassen en Kinderen geen bezwaar, dat zijn pas bazenseries.
Definieer sitcom.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:26 schreef Z het volgende:
Seinfeld en Frasier ja. En Will & Grace heb ik ook een tijdje leuk gevonden. Black Adder is geen sticom toch? Net als Little Brittain en soortgelijke series.
Oja Will & Grace vond ik ook wel aardigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:26 schreef Z het volgende:
Seinfeld en Frasier ja. En Will & Grace heb ik ook een tijdje leuk gevonden.
Dat vroeg ik mij inderdaad ook af. Ik weet niet waar precies het onderscheid in zit?quote:Black Adder is geen sticom toch? Net als Little Brittain en soortgelijke series.
Misschien heb ik iets tegen irritante stemmen...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:31 schreef DO2 het volgende:
The Nanny staat tot Roseanne als een gesmolten koetjesreep tot een ambachtelijk bereide bonbon, AR.
Vanuit 'de' Martinot?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
Verstuurd vanaf mijn iPhone.
Vanuit de intercity.quote:
All in the family heb ik ook met veel plezier gekeken.quote:
Ik vind die Edith zo irritant dat ik het nooit langer volhoud dan een minuut of twee.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
All in the family heb ik ook met veel plezier gekeken.
Er was een half uur geleden iemand die op radio 1 vertelde dat je als zwangere vrouw best een glas rode wijn per dag mag. Maar alleen als je het daarvoor ook al dronk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:21 schreef ShadyLane het volgende:
Ik vind The Nanny leuk. Maar goed, ik zap ook niet verder als ik The Fresh Prince of Bel Air ergens tegenkom.
Claudia, mag je als je borstvoeding geeft weer alcohol drinken of is dat niet goed? Ik heb er totaal geen verstand van, maar het leek me zo leuk om als kraamcadeau voor een net bevallen vriendin een fles wijn mee te nemen onder het mom van "nu kan het weer".
Bruin bier, dat is goed voor het zog.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:21 schreef ShadyLane het volgende:
Ik vind The Nanny leuk. Maar goed, ik zap ook niet verder als ik The Fresh Prince of Bel Air ergens tegenkom.
Claudia, mag je als je borstvoeding geeft weer alcohol drinken of is dat niet goed? Ik heb er totaal geen verstand van, maar het leek me zo leuk om als kraamcadeau voor een net bevallen vriendin een fles wijn mee te nemen onder het mom van "nu kan het weer".
Nee, als in 'als nog niet zwangere'. Om te voorkomen dat mensen zeggen 'he, ik ben zwanger, ik ga nu voor het eerst van m'n leven wijn drinken, want dat schijnt gezond te zijn'.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:47 schreef ShadyLane het volgende:
"daarvoor" als in tijdens de zwangerschap?
Die bedoel ik. En Edith was toch wel een belangrijk personage.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
All in the family heb ik ook met veel plezier gekeken.
Nee, helaas kan dat nog steeds niet. Het komt in de moedermelk terecht en dan wordt de baby dronken. Heroïne is wel veilig.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:21 schreef ShadyLane het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |