Ik bíjna, alleen kaas kan ik nog niet opgeven. Maar eieren, boter, melk, honing, etc. gebruik ik allemaal niet.quote:
Dat vraagt om eenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:02 schreef ShadyLane het volgende:
Onze voorliefde voor het verlummelen van tijd is de levensader van LPT.
Frollo, nu je het zegt weet ik het weer. Ter ere van jou kook ik vanavond vegetarisch voor een toneelgenote. Pasta met stukjes peer, pecannoten en gorgonzolasaus.
Ik eet geen nertsen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:16 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik bíjna, alleen kaas kan ik nog niet opgeven. Maar eieren, boter, melk, honing, etc. gebruik ik allemaal niet.
Ik heb het met plezier gelezen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:26 schreef Frollo het volgende:
Zo'n De ontdekking van de hemel hè, is dat nou echt wat of wordt het alleen serieus genomen door mensen die normaal nooit een boek lezen?
Ik betwijfel overigens of dat echt zo is. Het voordeel van een e-reader is dat je vrijwel onbeperkt boeken kan inladen. Die portability heeft vooral zin op reis of onderweg, en dan steek ik toch liever een pocket van een euro of twintig in mijn tas dan een reteduur apparaat, wat alleen maar gejat, beschadigd of kapot kan gaan. En waarvoor je nòg weer een lader mee moet nemen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:10 schreef Marble het volgende:
[..]
Terwijl je als literatuurliefhebber juist veel meer aan de iPad hebt. Voor grootverbruikers van boeken als wij lijkt het me echt wel een uitkomst.
Bijen beroven van hun wintervoorraad en ze afschrepen met goedkope geraffineerde suiker. En de fanatieke honingmijders benadrukken vaak dat het hier eigenlijk bijenkots betreft.quote:
Ja het is toch elke keer weer nagelbijten welke knop Deedee nu weer in zal drukken om Dexter's lab te laten ontploffen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:26 schreef Gellius het volgende:
Ik vind Dexter nu dan wel weer spannend.
Waar ben je nu?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:26 schreef Gellius het volgende:
Ik vind Dexter nu dan wel weer spannend.
Had je het al aan zien komen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:31 schreef Gellius het volgende:
Ik schuif nu de laatste aflevering van SE01 d'r in.
Ik bedoel de onthulling die aan de laatste aflevering voorafging.quote:
Wel een tikje traumatiserend voor Dick Solomon-fans.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:56 schreef NoCigar het volgende:
De beste scene uit Dexter komt voor in seizoen vier tijdens een Thanksgiving-diner. Kun je zo kijken op joetube. Verraad weinig tot niks.
Ja, hier eentje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:07 schreef Marble het volgende:
[..]
Wel een tikje traumatiserend voor Dick Solomon-fans.
Een zaal vol gymnasiumgediplomeerde cellistes met ranke vingertjes, denk ik?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:41 schreef ShadyLane het volgende:
Wat is het hol van de leeuw?
Jawel joh, die ondeugende grappen die je mijlen van te voren ziet aankomen, dat over de top acteren, heerlijk schmieren met z'n allen. Het wordt allemaal met zo'n enthousiasme gedaan dat het een genot is om naar te kijken. Af en toe.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
The Nanny vind ik nou echt totaal niet leuk
Een zal gezette vrouwen net na de overgang met gezondheidsschoenen en een altijd verdrongen latente lesbische neiging, die elkaar opstookt om iedereen die van achter hun bureaus het waagt om iets aan de manier waarop je een kind behandelt te veranderen mentaal af te slachten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:57 schreef Gellius het volgende:
[..]
Een zaal vol gymnasiumgediplomeerde cellistes met ranke vingertjes, denk ik?
Ach ja. O, maar wij hebben een hele leuke, jonge, frisse, blozende consultatiejuffrouw, mèt een paardenstaart.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:52 schreef DO2 het volgende:
Roseanne ( season 3 t/m 6 ) is nog altijd onovertroffen.
Ik heb Harry helemaal niet hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:53 schreef Gellius het volgende:
Goede reis, Frollo. Heb je al kunnen kiezen tussen Eduard en Harry?
Roseanne..., die staat nog onder the Nanny bij mij...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:52 schreef DO2 het volgende:
Seinfeld is briljant, natuurlijk...Maar Roseanne ( season 3 t/m 6 ) is nog altijd onovertroffen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:05 schreef Gellius het volgende:
Seinfeld en Frasier Curb your enthousiasm, mensen.
Oppassen is afgrijselijke bagger, maar KGB is voor Nederlandse begrippen best aimabel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:21 schreef Frollo het volgende:
Oppassen en Kinderen geen bezwaar, dat zijn pas bazenseries.
Definieer sitcom.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:26 schreef Z het volgende:
Seinfeld en Frasier ja. En Will & Grace heb ik ook een tijdje leuk gevonden. Black Adder is geen sticom toch? Net als Little Brittain en soortgelijke series.
Oja Will & Grace vond ik ook wel aardigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:26 schreef Z het volgende:
Seinfeld en Frasier ja. En Will & Grace heb ik ook een tijdje leuk gevonden.
Dat vroeg ik mij inderdaad ook af. Ik weet niet waar precies het onderscheid in zit?quote:Black Adder is geen sticom toch? Net als Little Brittain en soortgelijke series.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |