Thuis heb je teveel afleiding. Ik ga ook binnenkort op vakantie en neem dan ook een hele stapel (ongeveer een meter hoog) opgebouwde backlog mee om door te ploegen onder de Zuid-Franse zon. Dan kom je er tenminste lekker doorheen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:08 schreef Gellius het volgende:
[..]
Waarom doe je dat eigenlijk zo ver weg? Begrijp me niet verkeerd: het lijkt me heerlijk om acht dagen te lezen, maar dat zou ik dan liever gewoon thuis doen.
Dikke vinger naar de 'heersende' 'culturele' 'elite'.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:11 schreef broer het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je je liet intimideren door de heersende culturele elite.
Volgens mij valt het daaronder ook nog behoorlijk mee hoor met een eventuele Mulisch-backlash. Merk ik bijzonder weinig van.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:11 schreef broer het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je je liet intimideren door de heersende culturele elite.
Kijk, deze baas snapt het.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:11 schreef Marble het volgende:
[..]
Thuis heb je teveel afleiding. Ik ga ook binnenkort op vakantie en neem dan ook een hele stapel (ongeveer een meter hoog) opgebouwde backlog mee om door te ploegen onder de Zuid-Franse zon. Dan kom je er tenminste lekker doorheen.
In deze reeks, bedoelde ik.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:13 schreef Marble het volgende:
Volgens mij valt het daaronder ook nog behoorlijk mee hoor met een eventuele Mulisch-backlash. Merk ik bijzonder weinig van.
Oh, ik heb al 15 jaar geen dier gegeten en voel me uitstekend.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:15 schreef ShadyLane het volgende:
Dieren eten is een gevaarlijk boek, pas dus op. Niet lezen totdat we hier een betere remedie tegen gammelheid hebben gevonden dan het eten van een biefstuk.
Same here. Onlangs vierde ik glorieus mijn bronzen jubileum als vegetariër en ik heb me nog geen seconde gammel gevoeld, eerder lenig en vitaal.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh, ik eet al 15 jaar geen vlees meer en voel me kiplekker.
Ik heb m'n trenchcoat in gebruik genomen, maar met Ivan in de (nieuwe!) doek was het desalniettemin erg warm.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:03 schreef Gellius het volgende:
Ja, het was wel warm ja. Ik heb de winterjas nog in gebruik.
De MacGillavrietjes vinden het een goed boek.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb het destijds met plezier gelezen. Het schijnt echter not done te zijn om Mulisch te waarderen. Dus achteraf gezien vind ik het een kutboek.
Ik lees op vakantie ook veel. Lekker juist, zo nu en dan een stadje aandoen, veel lezen in de warme zon, tussendoor een duik in het zwembad nemen en 's avonds goed eten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zon, zee, strand, daarom doe ik dat zo ver weg.
Als het een goed boek betreft, een echte life-affirmer of eye-opener, is lezen vrijwel de antithese van tijd verlummelen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:34 schreef k_man het volgende:
Ik moet dingen doen, geen tijd verlummelen met lezen.
Ontdekking? Dit was in de jaren '80 toch al vaste kost bij Wedden Dat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:23 schreef Frollo het volgende:
Mijn OMGWTF-ontdekking van vandaag:
Sport Stacking
[ afbeelding ]
Nou, ik keek er toch wel van op dat het een echte sport is en zo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:50 schreef Marble het volgende:
[..]
Ontdekking? Dit was in de jaren '80 toch al vaste kost bij Wedden Dat.
Dat en doelloos voor me uit staren.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd erg van m'n tijd verlummelen.
Ik bíjna, alleen kaas kan ik nog niet opgeven. Maar eieren, boter, melk, honing, etc. gebruik ik allemaal niet.quote:
Dat vraagt om eenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:02 schreef ShadyLane het volgende:
Onze voorliefde voor het verlummelen van tijd is de levensader van LPT.
Frollo, nu je het zegt weet ik het weer. Ter ere van jou kook ik vanavond vegetarisch voor een toneelgenote. Pasta met stukjes peer, pecannoten en gorgonzolasaus.
Ik eet geen nertsen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:16 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik bíjna, alleen kaas kan ik nog niet opgeven. Maar eieren, boter, melk, honing, etc. gebruik ik allemaal niet.
Ik heb het met plezier gelezen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:26 schreef Frollo het volgende:
Zo'n De ontdekking van de hemel hè, is dat nou echt wat of wordt het alleen serieus genomen door mensen die normaal nooit een boek lezen?
Ik betwijfel overigens of dat echt zo is. Het voordeel van een e-reader is dat je vrijwel onbeperkt boeken kan inladen. Die portability heeft vooral zin op reis of onderweg, en dan steek ik toch liever een pocket van een euro of twintig in mijn tas dan een reteduur apparaat, wat alleen maar gejat, beschadigd of kapot kan gaan. En waarvoor je nòg weer een lader mee moet nemen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:10 schreef Marble het volgende:
[..]
Terwijl je als literatuurliefhebber juist veel meer aan de iPad hebt. Voor grootverbruikers van boeken als wij lijkt het me echt wel een uitkomst.
Bijen beroven van hun wintervoorraad en ze afschrepen met goedkope geraffineerde suiker. En de fanatieke honingmijders benadrukken vaak dat het hier eigenlijk bijenkots betreft.quote:
Ja het is toch elke keer weer nagelbijten welke knop Deedee nu weer in zal drukken om Dexter's lab te laten ontploffen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:26 schreef Gellius het volgende:
Ik vind Dexter nu dan wel weer spannend.
Waar ben je nu?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:26 schreef Gellius het volgende:
Ik vind Dexter nu dan wel weer spannend.
Had je het al aan zien komen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:31 schreef Gellius het volgende:
Ik schuif nu de laatste aflevering van SE01 d'r in.
Ik bedoel de onthulling die aan de laatste aflevering voorafging.quote:
Wel een tikje traumatiserend voor Dick Solomon-fans.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:56 schreef NoCigar het volgende:
De beste scene uit Dexter komt voor in seizoen vier tijdens een Thanksgiving-diner. Kun je zo kijken op joetube. Verraad weinig tot niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |