Je ontkomt er niet aan, tenzij je nieuwe, frisse usertjes weert.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:10 schreef Gellius het volgende:
Nou-nou, Frollo. Moeten we dat nu wel willen?
Wat is daar nu weer antikapitalistisch aan? Iedereen mag zich van mij tot berstens toe laven aan dat stijltje hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:10 schreef Claudia_x het volgende:
Anti-kapitalist.
Lijkt je dat fijn, Liene?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:27 schreef Lienekien het volgende:
Krijg ik nou een ban voor crewbashing?
Dat is het domein vanquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:55 schreef Claudia_x het volgende:
Geen magnetron? Maar hoe moet je dan melk opwarmen en flesjes steriliseren?
Ik zie de schoonheid er ook niet van in. Okay, een gemiddelde laptop is hartstikke lelijk, maar dat maakt een Apple nog niet mooi.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:09 schreef Gellius het volgende:
Dat was onvermijdelijk met de recente influx van nieuwe, frisse usertjes, broer. We zijn ruw het volle leven ingetrokken.
Ik zal razendsnel bij wijze van beginselverklaring stellen dat ik afwisselend met zowel met Windows, OS/X en Linux werk en dat ik dat allemaal best vind. Ik ben alleen niet zo geporteerd van het stijltje van Apple. Ik kan dat ook niet precies duiden. Hetzelfde geldt voor Starbucks. En de Coffee Company. Al dat opgelegd pandoer.
Wat een drama was dat he. Geen enkele post zonder "quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben blij dat die murp ons niet meer weet te vinden, zeg.
Liene bloost al als ze 'poep' zegt, die is braver dan Sinterklaas. Als Liene geband wordt, is het einde van de wereld nabij.quote:
En zo'n epilepsie-UI.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:42 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat een drama was dat he. Geen enkele post zonder "". Het leek wel een verstandelijk gehandicapte.
Ik ben blij dat ik het topic na mijn debuut niet meer gelezen heb.quote:
Zo'n langwerpige (het nieuwere model)? Is dat ook handig om filmpjes op te kijken (horizontaal gekanteld) of krijg je er een scheve nek van?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een iPod Nano
Je kan 't net zien, maar het is niet aan te raden voor langer dan een half uur.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Zo'n langwerpige (het nieuwere model)? Is dat ook handig om filmpjes op te kijken (horizontaal gekanteld) of krijg je er een scheve nek van?
Nou dan kun je nu wisselen want vanmorgen zag ik al allemaal zomerjassen op straat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:20 schreef k_man het volgende:
Meestal wissel ik pas van jas als ik om me heen zie dat anderen dat al gedaan hebben. Ik ben een erg passieve jassenwisselaar.
Ik vond het wel de moeite waard, hoewel het einde (zeg de laatste tien pagina's) me niet erg kon bekoren. De beschrijvingen van de diverse reizen (met name Rome) vond ik wel leuk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:26 schreef Frollo het volgende:
Zo'n De ontdekking van de hemel hè, is dat nou echt wat of wordt het alleen serieus genomen door mensen die normaal nooit een boek lezen?
Ik heb het destijds met plezier gelezen. Het schijnt echter not done te zijn om Mulisch te waarderen. Dus achteraf gezien vind ik het een kutboek.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:26 schreef Frollo het volgende:
Zo'n De ontdekking van de hemel hè, is dat nou echt wat of wordt het alleen serieus genomen door mensen die normaal nooit een boek lezen?
Ik heb een backlog van ca. 25 boeken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:35 schreef Gellius het volgende:
Heb je de hertaling van de Max Havelaar al uit dan, gij ellendig product van vuile geldzucht en godslasterlijke femelarij?
Ja.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:00 schreef k_man het volgende:
Het doel is om acht dagen alleen maar te lezen?
Dat, inderdaad.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb het destijds met plezier gelezen. Het schijnt echter not done te zijn om Mulisch te waarderen. Dus achteraf gezien vind ik het een kutboek.
Dat zég ik ook alleen maar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:04 schreef broer het volgende:
[..]
Dat, inderdaad.
Hoewel ik het ook achteraf gezien nog altijd geen kutboek vind.
Waarom doe je dat eigenlijk zo ver weg? Begrijp me niet verkeerd: het lijkt me heerlijk om acht dagen te lezen, maar dat zou ik dan liever gewoon thuis doen.quote:
Zon, zee, strand, daarom doe ik dat zo ver weg.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:08 schreef Gellius het volgende:
[..]
Waarom doe je dat eigenlijk zo ver weg? Begrijp me niet verkeerd: het lijkt me heerlijk om acht dagen te lezen, maar dat zou ik dan liever gewoon thuis doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |