Ik moet wel lachen dat jullie het zo netjes geknoopt vindenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:03 schreef texelonia het volgende:
Chan je bent zelf toch een meisje?
Linda ik had me helemaal niet gerealiseerd dat jij natuurlijk in Duitsland woont. Maar dat komt vast goed.
Ik heb nog even een paar fotootjes van de Mei Tai gemaakt. Ik hou het toch maar bij doeken denk ik. Werkt voor mij veel beter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat genoteerd!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef DaviniaHR het volgende:
thx tex voor het openen van een nw topic!
linda, ik wil ook graag meedoen met eva!
Jaaa!!! Ik wil wel beginnen hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:02 schreef oeke het volgende:
Leuk Linda!
Volgende week zie ik Macka op de Draagkring en dat leek me een mooi moment om mijn doek eindelijk op reis te sturen....![]()
Zou dat uitkomen, Macka?
[ link | afbeelding ]
De doek heeft mijn vader als een grote lap stof gekocht in Guatamala. Er was verder nog niets mee gedaan. Ik heb mijn Pfau erop gelegd en die maten aangehouden. Omgezoomd en een middenmarkering erin gezet.
Het is dus een maat 6.
Qua dikte en weving lijkt hij een beetje op de Simon.
En een lijstje voor de Oekedoek. Bij gebrek aan naam. :'
Huuphuup
DaviniaHR
miss_sly
jelief
Macka66
LovelyLady
Tinuviel
Chan
Kersjes
Sugarsnap
K_i_m
Het staat dus nog niet op volgorde.
Staat iedereen die wil erop? En staan er mensen op die toch niet willen?
En als er nog mensen bij willen kan dat natuurlijk!
Tuurlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:24 schreef lily het volgende:
Linda, mag ik ook meedoen met Eva?
mooie foto's Chan en Ssserpente
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:12 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Staat genoteerd!
Mrien
Stiemie
Huup
BJ
Davinia
Lily
Wickie
quote:
dat is die die je al van te voren kan knopen toch? Schuifbare knoop ga ik eens google-enquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:27 schreef Chan het volgende:
Linda het is een FCC en dan vastgeknoopt met zo'n schuifbare knoop
alleen binnen hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:34 schreef Chan het volgende:
Haha huup maar jij hebt al rug-gedragen! Dat durf ik elke keer niet te proberen
Oh dat geeft niet, maar ik was al bang dat hij ergnes bij een buurman ofzo terecht was gekomen. Ik was niet thuis en had netjes ene briefje opgehangen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:58 schreef texelonia het volgende:
Ja sorry hij is gisteren pas op de post gegaan. Ik had steeds donderdag in mijn hoofd en toen ik dit topic opende zag ik pas dat ie eigenlijk woensdag al verstuurd had moeten wordenDat wilde ik nog pm-en, maar vergeten... *warhoofd* (gaat dat ooit nog over?)
Maar als het goed is komt ie vandaag dus!
ik ben op vakantie van 3 t/m 10 mei, dus misschien niet handig dat ik dan aan de beurt benquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:01 schreef Linda2205 het volgende:
Mrien
Stiemie
Huup
BJ
Davinia
Lily
Wickie
MissSly
Heeft er iemand voorkeuren? Anders ga ik een lijstje maken en doe ik 'm maandag op de bus. PMmen jullie even adressen? Zijn er mensen die elkaar willen meeten om 'm over te geven? Hou met alles rekening
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:01 schreef Linda2205 het volgende:
Mrien
Stiemie
Huup
BJ
Davinia
Lily
Wickie
MissSly
Heeft er iemand voorkeuren? Anders ga ik een lijstje maken en doe ik 'm maandag op de bus. PMmen jullie even adressen? Zijn er mensen die elkaar willen meeten om 'm over te geven? Hou met alles rekening
Nou, maar als je nou toevallig bij je broer op bezoek bent, kunnen we wel meeten en overdragenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:58 schreef lily het volgende:
Ik woon in het zuiden des land's, niet echt in de buurt.
Mijn broer woont wel in Amsterdam maar om nou met hem te meeten
zou kunnenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:11 schreef miss_sly het volgende:
Nou, maar als je nou toevallig bij je broer op bezoek bent, kunnen we wel meeten en overdragen
Nou...ik bedoelde dat echt gewoon goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:19 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
sarcast
Poppedein, ik zet je erbij! Ik ga zo even puzzelen voor een lijstje
jij had toch alleen een tricot? dat was de reden dat je bovenaan stond, of haal ik nou iets door elkaar?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:32 schreef Stiemie het volgende:Dan kan ik 'm 1 april meteen meenmen naar de draagdoekmeeting bij Miss sly
Weet ik meteen wat er allemaal mee kan!
Ik ben dit jaar 1 week weg (vakantie). En dat is 24 t/m 31 juliquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef Linda2205 het volgende:
20 juli - 2 augustus: Lily
Na Lily komtie dan weer terug naar huis, als dat geen probleem is voor jou Lily? Jij betaalt dan verzendkosten binnen NL en alles wat er extra bijkomt over de grens, betaal ik zelf.
ik wil wel met je ruilen anders, ik heb in de week van 25 mei namelijk tentamens dus jouw datum komt iets beter uit voor mij.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:50 schreef lily het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar 1 week weg (vakantie). En dat is 24 t/m 31 juli
dat wel hehquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:05 schreef trui het volgende:
dan kan de doek tenminste echt op reis, lily!
Is goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik wil wel met je ruilen anders, ik heb in de week van 25 mei namelijk tentamens dus jouw datum komt iets beter uit voor mij.
Poppedeinske dan kom k wel gewoon een kopje thee drinkenof we spreken ergens af ofzo! Gezellig
Ik wil ook!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:36 schreef oeke het volgende:
Nou, hier ook een schema gefabriekt.
Ik heb al lang niets meer gehoord van Sugarsnap dus die heb ik even uit het lijstje gehaald. Maar als je er weer in wil laat het me even weten.![]()
Verzenden steeds op maandag.
Macka begint!
1 april-12 april Macka
13 april-19 april HuupHuup
20 april-26 april Chan
27 april-3 mei Kim
4 mei-10 mei Jelief
11 mei-17 mei Davinia
18 mei-24 mei Tinuviel
25 mei-2 juni Kersjes (dag langer ivm vakantie van Miss Sly)
3 juni-10 juni Miss Sly
Komt dit iedereen goed uit?
quote:
Eehm, maakt me niet zoveel uit. Niet gelijk met de MeiTai en de Wellen iigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:17 schreef oeke het volgende:
[..]
![]()
oeps!
![]()
Ehm, zal ik je achteraan plakken Vlinder? Of wil je liever eerder? En van een aantal weet ik nog niet of ze wel echt willen dus daar kan ook nog plek vrijkomen...
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:42 schreef oeke het volgende:
Vlindur, ik heb je er tussen gepropt!![]()
Dus voor de anderen het schema is iets veranderd.
Verzenden steeds op maandag.
Macka begint!
1 april-12 april Macka
20 april-26 april Chan
27 april-3 mei Kim
4 mei-10 mei Jelief
11 mei-17 mei Vlindur
18 mei-24 mei Davinia
25 mei-1 juni Tinuviel
2 juni-9 juni Kersjes
10 juni-17 juni Miss Sly
Komt dit iedereen goed uit?
Ga ik nu meteen sturen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:35 schreef Linda2205 het volgende:
Dames, ik mis nog adressen. iig van Stiemie, anders kan ik 'm niet eens op de post doen maandag...
Wij hebben geen kinderwagen met maxi-cosi eropklik gebeuren dus ik haal Amélie altijd uit de cosi ja. Amélie is redelijk makkelijk met slapen, die werd dan wel wakker maar sliep daarna gewoon weer verder in de doek of de kinderwagen, dus ik zou haar er wel uithalen en in de doek/MT doen dan jaquote:Op zondag 28 maart 2010 14:01 schreef amaranta het volgende:
Gisteren vol goede moed de mei tai meegenomen, wnat we gingen op huizenjacht, was Fabi net in slaap gevallen in de maxicosi, dus tohc maar laten liggen.
HOe doen jullie dat eigenlijk? Als je dus ergens heen gaat, met auto (cosi) met het idee om vervolgens de baby te gaan dragen, maar hij valt in slaap. Halen jullie hem/haar er dan uit? Of laten jullie hem/haar in de cosi zitten?
wil je eerder?dat kan ook hoor, even kijken of er iemand wil ruilenquote:Op zondag 28 maart 2010 13:39 schreef mrien het volgende:
Op zich vind ik het schema goed hoor Linda, het kan alleen zijn dat ik tegen die tijd afhaak omdat Lotte niet meer gedragen wil worden (gebeurd nu al een stuk minder namelijk en dan is ze alweer 2). Ik hoop het niet natuurlijk
Je hoeft voor mij niet het hele schema om te gooien hoor!quote:Op zondag 28 maart 2010 15:38 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
wil je eerder?dat kan ook hoor, even kijken of er iemand wil ruilen
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef Ssserpente het volgende:
Och, Huup, die vierde foto.En wat heb jij toch prachtige ogen!
Oh ik ben geen haren tegen gekomen. Maar ik merkte ineens op, dat ik ineens veel snot had, toen ik met de doek bezig was geweest. En prikkende ogen. Had die link eerder niet gelegd.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef texelonia het volgende:
Oh wij hebben wel een kat ja amaranta
Die nooit bij de doeken komt, maar verdwaalde haren kunnen natuurlijk altijd, kom die haren overal tegen.. Sorry!
recente..... die zal ik vanavond maken. Ze ligt nu nog in bed enn straks moet ze naar het kdv. Ik zal even een oudje ergens opscharellen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:11 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb al besloten dat ik als het dragen met de doek bevalt ik gewoon ook een roze/paarse doek wil![]()
![]()
Amaranta nou maak je me wel heel nieuwsgierig naar jouw grote schooier... Ergens een foto toevallig?
Uh ja dat Ivan zo lekker bij je kan liggen en een prachtig shirt met Don Draper heeft, dat sommige mensen 3 trappen heel intensief vindenquote:Op zaterdag 3 april 2010 08:33 schreef Linda2205 het volgende:
Karin wat een leuke foto! En wat heb jij mooi haar
Stiemie, heb je iets op kunnen steken tijdens de meeting?
jup! komt wel goed.quote:
hahaquote:Op woensdag 7 april 2010 10:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
oh wat leuk weer, zo jammer dat we hier geen strand in de buurt hebben!
Hoe maak jij die foto's joh? Of was B ook mee?
Hij is pas net binnen, en Oscar is op het kdv, dus ik weet het nog niet.quote:
Ik heb Sasha er daarstraks even snel in gehesen en ik vond het verbazingwekkend makkelijk en prettig dragen!quote:Op woensdag 7 april 2010 16:13 schreef huuphuup het volgende:
oh wat rot Davinia, ruilen komt voor mij helaas niet zo handig uit, sorry![]()
BE ja!ze passen nu perfect, echt precies pas zeg maar. De groei van de voetjes heeft een beetje stilgestaan denk ik, nu zijn ze niet meer zo enorm in verhouding
Ik vind ze nog steeds zo leuk
![]()
Ben benieuwd naar hoe je de MT vindt dragen.
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:09 schreef Linda2205 het volgende:
JAEsmeetje in Eva
welke knoop heb je gedaan? Er gaat niks onder dr beentjes door, of zie ik dat verkeerd?![]()
*grinnik* ik vond het al zo bizar dat je een rechtopstaand plukje haar had terwijl de rest krult, maar ik kon ook niet bedenken wat het anders wasquote:Op woensdag 7 april 2010 19:54 schreef Stiemie het volgende:
Dat plukje haar is trouwens de "knip" van de deur
Huh? Nee! Eva ruilt, niet de MTquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
Dus ik stuur hem nu naar Mrien? Ok!
Ik heb vanmorgen Oscar in de Mei Tai gehad en ben er toen mee naar de supermarkt gegaan en ik ben om!![]()
Wat draagt dat prettig zeg! Ik had verwacht dat het veel meer zou snijden bij mijn armen maar echt helemaal niet!
*Stofjes speuren gaat...
Morgen zal ik F. eens vragen wat foto's te maken.
Ikea!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
Dus ik stuur hem nu naar Mrien? Ok!
Ik heb vanmorgen Oscar in de Mei Tai gehad en ben er toen mee naar de supermarkt gegaan en ik ben om!![]()
Wat draagt dat prettig zeg! Ik had verwacht dat het veel meer zou snijden bij mijn armen maar echt helemaal niet!
*Stofjes speuren gaat...
Morgen zal ik F. eens vragen wat foto's te maken.
Leuk ja!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind deze bijv. ook al zo leuk, gewoon heel simpel.
Ja, ik had er een in de koopjeshoek gezien met een moioe kleur, maar toen ik 3 dagen later in de ikea was, lag het gordijn helaas nietmeer in de koopjeshoek.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Leuk ja!![]()
![]()
@Amaranta voor de banden heb ik bij mijn MT een gordijn gebruikt van Ikea. Stevig genoeg, goedkoop (20.00 waren ze geloof k) en in neutrale effen kleuren. Ideaal vond ik.
Ik heb nu witte stof, maar hij is er ook in Ecru, bij Ikea vandaan voor 3,99 de meter. Dat is goedkoper dan die gordijnen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ik had er een in de koopjeshoek gezien met een moioe kleur, maar toen ik 3 dagen later in de ikea was, lag het gordijn helaas nietmeer in de koopjeshoek.
Ik had dat dus ook al bedacht, goede lengte! En lekker dik.
Ik heb de Wellen dan! Zou ik hem na Claudia mogen?quote:Op maandag 12 april 2010 10:09 schreef Twinkly het volgende:
Wickie wat is het toch een mooie doek en wat zit ze daar lekker![]()
Ik heb daarnet de Kreuztrage geprobeerd, die waar je je kind weer uit kunt halen zonder de doek af te hoeven doen, Niels vond het super fijn zitten, het was alleen wel lastig om zijn knietjes hoger dan zijn kontje te krijgen omdat je vooraf al moet bepalen hoe strak de doek geknoopt moet zijn.
Lijstjuh!
14-4 tot 21-4 Poppedein
22-4 tot 29-4 Huup
30-4 tot 7-5 Vlindur
8-5 tot 15-5 Mrien
17-5 tot 24-5 Claudia
25-5 tot 1-6 misschien nog iemand.
Vlindur er zit een boekje en een CD-rom bij met de manieren waarop je kunt dragen met de doek.
Willen jullie mij je adres PM-en? Ik wil de doek vandaag al versturen naar Poppedein want morgen zijn we niet thuis. Ik heb alleen nog geen boekje waarin jullie je avonturen met de doek op kunnen schrijven, dat stuur ik je dan later deze week na Poppedein.
Er zitten 2 of 3 haaltjes in de doek, dat was al zo. Ik denk omdat het een Paaseitje was, dat waren geloof ik de doeken waar iets mee was.
quote:Op maandag 12 april 2010 12:00 schreef Twinkly het volgende:
Ik denk dat ik hem toch maar naar maximaal 5 mensen laat gaan zodat ik hem in de zomer lekker lang zelf gebruiken kan![]()
Nieuw lijstje! Komt het zo uit voor iedereen?
14-4 tot 21-4 Poppedein
22-4 tot 29-4 Mrien
30-4 tot 7-5 Huup
8-5 tot 15-5 Claudia
17-5 tot 24-5 Vlindur
Claudia ik doe Vlindur als laatste omdat Rienk nog zo klein is
huh?quote:
eigenlijk voor mij niet zo heel, omdat ik het echt heel erg druk heb in mei, na poppedein had voor mij handiger geweest. Maar it's okay, als t niet gaat dan gaat het niet, dan komen er wat minder spannend foto's van tripjes naar de supermarkt enzoquote:Op maandag 12 april 2010 14:29 schreef Twinkly het volgende:
[..]
huh?Ikke niet snap! Ik heb het lijstje veranderd, hopelijk komt het nu voor iedereen uit.
Eerst stond ik 2e,daarna 3e, toen weer 2e, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 12 april 2010 14:29 schreef Twinkly het volgende:
[..]
huh?Ikke niet snap! Ik heb het lijstje veranderd, hopelijk komt het nu voor iedereen uit.
nee s niet nodig hoor, blijf jij maar op dat plekje staan danquote:Op maandag 12 april 2010 17:24 schreef mrien het volgende:
Je mag wel op de andere plek anders Huup, maar dan haak ik af
Ik draag namelijk niet dusdanig veel dat ik 2 doeken tegelijk kan hebben als reisdoek
En een 4 heb ik ook al eerder gehad, maar toen was ze nog wat kleiner
Dus als iemand anders nog liever wil, wil ik best ruilen
Mocht je het doen; count me in!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er wel aan zitten denken idd, om hem soepeler te maken.
Maar eerst nog even zelf gebruiken hoor.![]()
Bedankt voor het gebruiken! Het was een hele ervaring. Volgende week komt eindelijk de Wellen, dan kan ik die eens testenquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:56 schreef mrien het volgende:
Vanmiddag komt Petit Prince weer bij mij thuis en is de reis ten einde
Ik ben heel benieuwd naar de verhalen en hoe zacht hij geworden is
Het is echt een prachtige lap, heel mooi geweven!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef DaviniaHR het volgende:
hij is wel erg mooi, hoor!
wat is een manta?
Haha, de smaak te pakkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:46 schreef Vlindur het volgende:
Leuk! Rienk zie je helemaal niet![]()
Heb je nog meer doeken die je op reis wilt hebben?
Ik sta er niet meer tussenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:36 schreef oeke het volgende:
Wat een leuke collage Mrien!![]()
Mijn hele schema is iets veranderd, want Kim en Jelief hebben aangegeven niet veel meer te dragen en hem dus liever niet krijgen. Dus ik heb hem iets verandert.
Als het niet uitkomt kunnen jullie het me laten weten? Ik twijfel vooral over de vakantie van Miss Sly.
1 april-12 april Macka
20 april-26 april Chan
27 april-3 mei Tinuviel
4 mei-10 mei Davinia
11 mei-17 mei Kersjes
18 mei-24 mei Miss Sly
Ok dan vrijdag gaan we oefenen. Jij bent me al een stap voor. Dan kan ik gelijk de buikknoop van je leren. Moet alleen de doek s'ochtends eerst ophalen.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:52 schreef DaviniaHR het volgende:
ik wilde je nog sms'en idd, maar vrijdag kan ik wel!
heb gister met de mt van orea geoefend, dus op de buik weet ik hoe het moet. tis simpeler dan een doek, dus mss zou iarl geinteresseerd kunnen worden.maar toch ben ik vooralsnog meer van de doek dan de mt, maar mss is die van yppy wel heel erg fijn...
voor op de rug moeten we ff youtube aanzwengelen dan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
Maar van wassen wordt een doek weer stug, dus dan schiet je je doel voorbijquote:Op donderdag 15 april 2010 16:27 schreef DaviniaHR het volgende:
Stiemie, wat een geweldige foto van jou, die eerste foto!
huup, mooi verslag, hoor!
(Ach, en als je hem wat voor hi jdoorgaat, kan het toch wel? slapen met doek?)
miss, veel plezier met eva!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:28 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ik heb helaas weer geen foto'sik vergeet ze telkens te maken of het toestel mee te nemen. Had ik eigenlijk vandaag juist wel moeten doen, wat Eva is met Senna, schaap en mijzelve naar het Oosterpark geweest waar we gemeet hebben met oeke en Ko
oeke zag mooie, roze Eva al van verre aankomen, zei ze
Echt roze en echt meisjes, en mooi natuurlijk
We hebben gezellig in het gras gezeten en gekletst, terwijl Ko lekker rondscharrelde en Senna haar handjes niet vies wilde maken aan het grasDaarna hebben we op de terugweg wat boodschappen gedaan, en toen we bijna thuis waren, viel Senna in slaap
Dus hebben we nog maar even verder gewandeld en boodschappen gedaan, zodat ze even lekker in Eva kon dutten.
Het was weer een fijne dag met Eva!
Wat was het gezellig! En wat is Eva Roze! Wauw, al van ver zag ik een mama met een roze doek staan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:28 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ik heb helaas weer geen foto'sik vergeet ze telkens te maken of het toestel mee te nemen. Had ik eigenlijk vandaag juist wel moeten doen, wat Eva is met Senna, schaap en mijzelve naar het Oosterpark geweest waar we gemeet hebben met oeke en Ko
oeke zag mooie, roze Eva al van verre aankomen, zei ze
Echt roze en echt meisjes, en mooi natuurlijk
We hebben gezellig in het gras gezeten en gekletst, terwijl Ko lekker rondscharrelde en Senna haar handjes niet vies wilde maken aan het grasDaarna hebben we op de terugweg wat boodschappen gedaan, en toen we bijna thuis waren, viel Senna in slaap
Dus hebben we nog maar even verder gewandeld en boodschappen gedaan, zodat ze even lekker in Eva kon dutten.
Het was weer een fijne dag met Eva!
Er komen zo wat foto's aan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:16 schreef YPPY het volgende:
Dat is prima Vlindur.
Al drie dagen geen reisdoek foto's.![]()
Ow oeke, niet doen hoor! Ko is juist zo leuk met zijn enthousiasmequote:Op zaterdag 17 april 2010 21:33 schreef oeke het volgende:
[..]
Wat was het gezellig! En wat is Eva Roze! Wauw, al van ver zag ik een mama met een roze doek staan.![]()
Ik vind Senna zo leuk!Lekker nuffig dametje, hoedje vasthouden en wegkijken van Ko als hij te druk deed.
![]()
Volgens mij moeten P. en ik ophouden samen met Ko heel hard Haa te roepen, dat vinden wij grappig, maar misschien is gewoon hoi zeggen als je iemand wil begroeten ook wel genoeg.
Hij werd zo lekker enthousiast van Senna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |