Oh dat geeft niet, maar ik was al bang dat hij ergnes bij een buurman ofzo terecht was gekomen. Ik was niet thuis en had netjes ene briefje opgehangen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:58 schreef texelonia het volgende:
Ja sorry hij is gisteren pas op de post gegaan. Ik had steeds donderdag in mijn hoofd en toen ik dit topic opende zag ik pas dat ie eigenlijk woensdag al verstuurd had moeten wordenDat wilde ik nog pm-en, maar vergeten... *warhoofd* (gaat dat ooit nog over?)
Maar als het goed is komt ie vandaag dus!
ik ben op vakantie van 3 t/m 10 mei, dus misschien niet handig dat ik dan aan de beurt benquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:01 schreef Linda2205 het volgende:
Mrien
Stiemie
Huup
BJ
Davinia
Lily
Wickie
MissSly
Heeft er iemand voorkeuren? Anders ga ik een lijstje maken en doe ik 'm maandag op de bus. PMmen jullie even adressen? Zijn er mensen die elkaar willen meeten om 'm over te geven? Hou met alles rekening
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:01 schreef Linda2205 het volgende:
Mrien
Stiemie
Huup
BJ
Davinia
Lily
Wickie
MissSly
Heeft er iemand voorkeuren? Anders ga ik een lijstje maken en doe ik 'm maandag op de bus. PMmen jullie even adressen? Zijn er mensen die elkaar willen meeten om 'm over te geven? Hou met alles rekening
Nou, maar als je nou toevallig bij je broer op bezoek bent, kunnen we wel meeten en overdragenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:58 schreef lily het volgende:
Ik woon in het zuiden des land's, niet echt in de buurt.
Mijn broer woont wel in Amsterdam maar om nou met hem te meeten
zou kunnenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:11 schreef miss_sly het volgende:
Nou, maar als je nou toevallig bij je broer op bezoek bent, kunnen we wel meeten en overdragen
Nou...ik bedoelde dat echt gewoon goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:19 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
sarcast
Poppedein, ik zet je erbij! Ik ga zo even puzzelen voor een lijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |