abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79665357
Je hebt pm, Linda
pi_79668067
Op zich vind ik het schema goed hoor Linda, het kan alleen zijn dat ik tegen die tijd afhaak omdat Lotte niet meer gedragen wil worden (gebeurd nu al een stuk minder namelijk en dan is ze alweer 2). Ik hoop het niet natuurlijk
  zondag 28 maart 2010 @ 13:43:57 #78
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79668183
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 23:35 schreef Linda2205 het volgende:
Dames, ik mis nog adressen. iig van Stiemie, anders kan ik 'm niet eens op de post doen maandag...
Ga ik nu meteen sturen!
  zondag 28 maart 2010 @ 14:01:55 #79
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79668713
Gisteren vol goede moed de mei tai meegenomen, wnat we gingen op huizenjacht, was Fabi net in slaap gevallen in de maxicosi, dus tohc maar laten liggen.

HOe doen jullie dat eigenlijk? Als je dus ergens heen gaat, met auto (cosi) met het idee om vervolgens de baby te gaan dragen, maar hij valt in slaap. Halen jullie hem/haar er dan uit? Of laten jullie hem/haar in de cosi zitten?
pi_79671473
Hijs hier hijs hier hijs hier!! Wellen is here! Helemaal gebracht door Chan en man en mooie Timo
wat is Wellen dun zeg! En wat fijn dat boekje erbij. Heb me gelijk voorgenomen om verschillende knopen enzo te gaan proberen.

En we gaan naar het bos heb ik gehoord, en het strand hoor ik net, en naar de kinderboerderij...
Ik ben net zo benieuwd als jullie of dat allemaal gaat lukken
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:01 schreef amaranta het volgende:
Gisteren vol goede moed de mei tai meegenomen, wnat we gingen op huizenjacht, was Fabi net in slaap gevallen in de maxicosi, dus tohc maar laten liggen.

HOe doen jullie dat eigenlijk? Als je dus ergens heen gaat, met auto (cosi) met het idee om vervolgens de baby te gaan dragen, maar hij valt in slaap. Halen jullie hem/haar er dan uit? Of laten jullie hem/haar in de cosi zitten?
Wij hebben geen kinderwagen met maxi-cosi eropklik gebeuren dus ik haal Amélie altijd uit de cosi ja. Amélie is redelijk makkelijk met slapen, die werd dan wel wakker maar sliep daarna gewoon weer verder in de doek of de kinderwagen, dus ik zou haar er wel uithalen en in de doek/MT doen dan ja
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79671515
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:39 schreef mrien het volgende:
Op zich vind ik het schema goed hoor Linda, het kan alleen zijn dat ik tegen die tijd afhaak omdat Lotte niet meer gedragen wil worden (gebeurd nu al een stuk minder namelijk en dan is ze alweer 2). Ik hoop het niet natuurlijk
wil je eerder?dat kan ook hoor, even kijken of er iemand wil ruilen
Lotte!
Noah!
pi_79671669
Oh en ik kreeg een pm dat de kleine prins ook al snel deze kant op komt! ben benieuwd!

Mrien, kan ik hem dan die week erop maandagochtend bij je terug brengen? Dan neem ik mijn kleine vriendje even mee!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79680816
Wellen is bij Huup en Amélie Wij zijn gisteren nog met Wellen naar de dierentuin geweest, maar ik heb maar heel even kunnen dragen helaas vanwege enorme spierpijn overal.. Verder dus wel heel veel met Wellen gedragen, was echt super!
pi_79708584
Afscheid nemen:

Opvouwen:

Inpakken en aan Stiemie adresseren:

Eva ready to go: check, Lotte en mama ready to go: check! Afscheid nemen viel Lotte niet zwaar, de lelies zijn ook goedgekeurd

Stiemie, als het goed is is ze er morgen! Ik heb een T&T code (zou het op prijs stellen als ze ook telkens verzekerd doorgestuurd wordt). En om antwoord te geven op je PM, er zit een boekje bij ja, en heb ook het boekje+dvd met knopen er bij gedaan

Veel plezier allemaal en zorg goed voor d'r!
Lotte!
Noah!
  maandag 29 maart 2010 @ 16:36:43 #85
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79711420
Oh wat leuk Gaat alvast onder de brievenbus liggen

Ik verzend hem denk ik trouwens niet als Miss sly het goed vind, dat is wel zo veilig en handig.
pi_79711678
Ja, meeten is natuurlijk nog veel leuker en beter Hopelijk lukt het, heb het boekje erbij gedaan, daar staan alle knopen in, plus de leeftijd vanaf welke knoop geschikt is. Al kan Esmee in alles, is meestal voor de hele ukkies...
Lotte!
Noah!
pi_79711771
Hebben mensen interesse in een Jim stahlblau voor op reis? Maatje 5..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79711823
oooh daar gaat ie dan Linda! spannend!
en je lelies zijn echt jaloersmakend mooi

Zoals gezegd is Wellen hier, ik heb gister al even gestoeid met doek zonder kind erin, wat verschillende knopen geprobeerd, ik vind het echt een superfijne doek!
We gaan van het weekend sowieso naar het bos als mn been een beetje meewerkt en misschien krijg ik mn lief zo gek om vanavond of morgenavond even naar het strand te gaan

-edit-
Ticoo ik ben een doekensloerie ik heb overal wel interesse in
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79716846
*joehoe*

Wellen is here

ik vind hem echt supermooi!

de jeugd van tegenwoordig heeft hem goedgekeurd

en wij samen ook.

ik sta er op mn allergnorfigst op magoe, gebakje staat er wel leuk op en dat telt. Dusch.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79718064
Och, Huup, die vierde foto. En wat heb jij toch prachtige ogen!
pi_79718195
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:38 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

wil je eerder?dat kan ook hoor, even kijken of er iemand wil ruilen
Je hoeft voor mij niet het hele schema om te gooien hoor!

Mooi Huup!
  maandag 29 maart 2010 @ 19:35:59 #92
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79718330
Voor de 1e keer met de beentjes buiten de doek (voelde best raar). Hij had nog iets strakker gemogen voelde ik.
Ik kan hem ook nog voor afknopen maar dan hou ik maar een schramele cm over. Dus nu achter geknoopt, met als gevolg dat ik nogal een staart heb hangen.

Heeft een van mijn voorgangers trouwens een kat? Heb namelijk ineens een snotneus.
pi_79719058
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef Ssserpente het volgende:
Och, Huup, die vierde foto. En wat heb jij toch prachtige ogen!
lief, dankje.

Amaranta wat schattig zo
ik heb geen kat in elk geval
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 29 maart 2010 @ 20:01:38 #94
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79719537
Oh wij hebben wel een kat ja amaranta
Die nooit bij de doeken komt, maar verdwaalde haren kunnen natuurlijk altijd, kom die haren overal tegen.. Sorry!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:04:45 #95
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79719696
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef texelonia het volgende:
Oh wij hebben wel een kat ja amaranta
Die nooit bij de doeken komt, maar verdwaalde haren kunnen natuurlijk altijd, kom die haren overal tegen.. Sorry!
Oh ik ben geen haren tegen gekomen. Maar ik merkte ineens op, dat ik ineens veel snot had, toen ik met de doek bezig was geweest. En prikkende ogen. Had die link eerder niet gelegd.
Maar toen bedacht ik me dus, dat de reistai ook bij mensen kan komen met een kat.

IS absoluut geen verwijt. Maar nu kan ik voor mezelf verklaren waar die liters snot vandaan komen.

Dank huup huup. Ik vind trouwens ook dat jij prachtige ogen hebt.
  Moderator maandag 29 maart 2010 @ 20:15:53 #96
5428 crew  miss_sly
pi_79720267
Hier ook een kat, amaranta. Komt ook niet bij de doeken, maar toch. Wat schattig dat kleine mannetje in de tai

Mooie foto's weer Leuk die afscheidsfoto's Linda! En Wellen staat jullie mooi, huup.

Stiemie, ik vind het best om te meeten veiliger dan opsturen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79720961
Wat een mooie foto's allemaal
Mooie Eva die op reis gaat, Wellen die bij Huup is en de mei tai bij amaranta
pi_79723604
En ik heb ook een kat, die trouwens ook niet bij de Mei Tai in de buurt is geweest. Ar-me amaranta.

Wow, Huup, ziet er goed uit! Ik vond het ook een heel fijne doek.

En ooh die oogjes van Fabian.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79725153
Wat lief Amaranthe, en Huup wat zijn jullie 2 gebakjes bij elkaar Voor jullie beiden een
En oooohohhoo Wellen komt bijna hierheen
Ben benieuwd
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 30 maart 2010 @ 00:38:41 #100
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79732906
wacht ff hoor, als ik het goed zie, heb ik de MT en Eva dubbel?
27 t/m 29-apr?
en dan direct erachteraan de oekedoek? of adnersom? sorry, ben niet helder op dit tijdstip...

maar doeken dubbel vind ik zonde...

of kloppen de schema's in de op nou niet meer?

buh, ben de weg kwijt
naja, morgen weer een dag

ik ga 18-mei weer werken, dus voor die tijd vind ik wel het prettigst.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')