Ga ik nu meteen sturen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:35 schreef Linda2205 het volgende:
Dames, ik mis nog adressen. iig van Stiemie, anders kan ik 'm niet eens op de post doen maandag...
Wij hebben geen kinderwagen met maxi-cosi eropklik gebeuren dus ik haal Amélie altijd uit de cosi ja. Amélie is redelijk makkelijk met slapen, die werd dan wel wakker maar sliep daarna gewoon weer verder in de doek of de kinderwagen, dus ik zou haar er wel uithalen en in de doek/MT doen dan jaquote:Op zondag 28 maart 2010 14:01 schreef amaranta het volgende:
Gisteren vol goede moed de mei tai meegenomen, wnat we gingen op huizenjacht, was Fabi net in slaap gevallen in de maxicosi, dus tohc maar laten liggen.
HOe doen jullie dat eigenlijk? Als je dus ergens heen gaat, met auto (cosi) met het idee om vervolgens de baby te gaan dragen, maar hij valt in slaap. Halen jullie hem/haar er dan uit? Of laten jullie hem/haar in de cosi zitten?
wil je eerder?dat kan ook hoor, even kijken of er iemand wil ruilenquote:Op zondag 28 maart 2010 13:39 schreef mrien het volgende:
Op zich vind ik het schema goed hoor Linda, het kan alleen zijn dat ik tegen die tijd afhaak omdat Lotte niet meer gedragen wil worden (gebeurd nu al een stuk minder namelijk en dan is ze alweer 2). Ik hoop het niet natuurlijk
Je hoeft voor mij niet het hele schema om te gooien hoor!quote:Op zondag 28 maart 2010 15:38 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
wil je eerder?dat kan ook hoor, even kijken of er iemand wil ruilen
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef Ssserpente het volgende:
Och, Huup, die vierde foto.En wat heb jij toch prachtige ogen!
Oh ik ben geen haren tegen gekomen. Maar ik merkte ineens op, dat ik ineens veel snot had, toen ik met de doek bezig was geweest. En prikkende ogen. Had die link eerder niet gelegd.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef texelonia het volgende:
Oh wij hebben wel een kat ja amaranta
Die nooit bij de doeken komt, maar verdwaalde haren kunnen natuurlijk altijd, kom die haren overal tegen.. Sorry!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |