watquote:
Uitgenodigdquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je kan het niet hebben dat je niet uitgenodigd bent.
Qft.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik ga je zo keihard inmaken he
HAHAHAHAquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het is ene prive meetquote:
hoe gaat ie dan?quote:
Serieusquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Serieus
jij schijnt er niets van te kunnen
Moet je d'r zo de muur inrijden whehehequote:Op woensdag 24 maart 2010 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het was meer een grapje geloof ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Omijngod. In Salou een burger king op de hoek.
Ontbijten met zo'n kip burger ding. Priceless.
ik heb zo m'n bronnenquote:
ik rij d'r liever achterop.....quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Moet je d'r zo de muur inrijden whehehe
Eerder "Oh mijn god, ik voel mijn maag nu al naar boven komen."quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oh oh ohquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb de kinderfeestkamer afgehuurd
heb je dat nooit gedaan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Eerder "Oh mijn god, ik voel mijn maag nu al naar boven komen."
Ontbijten, lunchen en dineren bij de Mc Donalds is ook wel koningquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik krijg dat echt niet naar binnen als ik brak benquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
dat lijkt mij zo gay he........quote:
Gadverdamme nee. Ik krijg al met moeite brood door m'n keel heen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je dat nooit gedaan?
of met bier ontbijten? en pizza?
Vorige keer was ik geen 18quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat lijkt mij zo gay he........
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gadverdamme nee. Ik krijg al met moeite brood door m'n keel heen.
Dat zal ook wel de reden zijn waarom ik daar niet heen gaquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
als je onder de 18 bent moet je zo'n kraag om?quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vorige keer was ik geen 18En het valt reuze mee.
en omdat je contactgestoord bentquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:19 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat zal ook wel de reden zijn waarom ik daar niet heen ga
Nee hoor, ik at in Salou & Chersonissos gewoon brood.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:19 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat zal ook wel de reden zijn waarom ik daar niet heen ga
Ja. Ga je veul harder mee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je onder de 18 bent moet je zo'n kraag om?
Met bier ontbijten, het is vreemder als je dat nog nooit gedaan hebt lijkt mequote:Op woensdag 24 maart 2010 23:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je dat nooit gedaan?
of met bier ontbijten? en pizza?
rot op gekquote:
Ach. In combinatie met veel alcohol maakt het niet meer uit hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben vreemd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:21 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Met bier ontbijten, het is vreemder als je dat nog nooit gedaan hebt lijkt me
het schijnt ook dat je schreeuwde als een wijfquote:
Ik drink dan ook bijna nooit alcohol.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ach. In combinatie met veel alcohol maakt het niet meer uit hoor.
Op die momenten kan je maag alles aan.
iddquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:21 schreef Blaxje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het schijnt ook dat je schreeuwde als een wijf
Dat ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en omdat je contactgestoord bent
Ja maar houd er sowieso niet van, zuipvakantiesquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik at in Salou & Chersonissos gewoon brood.
Ik ook niet, daarom deed ik dat ook niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:22 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat ook![]()
[..]
Ja maar houd er sowieso niet van, zuipvakanties
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zie de rondetijden.
Oke Lieke had er ook een
Ja hey, kan ik niets aan doenquote:
Pizza als ontbijtquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:21 schreef Blaxje het volgende:
[..]
slaap lekkerquote:
Hallo!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja hoi en weltrusten voor wie het aangaat
Moiquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja hoi en weltrusten voor wie het aangaat
Oh ik heb hem nog niet geluisterdquote:
Doe dat eens dan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ik heb hem nog niet geluisterd
Ik luister Dance Department gek, dat kan ik niet afzettenquote:
Noooooooohquote:De Netwerk mediaspeler van iBOOD is gewonnen door:
AskMe
watquote:
Kut noobie wint zomaar even watquote:
is geen noobiequote:
Usernummer 257555 manquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
is geen noobie![]()
wel een idioot
owquote:
quote:
idd mangquote:
de kindertjes zijn naar bedquote:
Werd ook wel tijd!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de kindertjes zijn naar bed
serieus gekquote:
Ik snap er niks meer van Fjets!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
serieus gek
nu kunnen de volwassenen rustig praten
nah, kijk,quote:
Jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nah, kijk,
als een man en een vrouw heel erg veel van elkaar houden
^^quote:
lullo,quote:
ik heb twee bollers in m'n broek :$quote:
Leullo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lullo,
ik heb je vriendin geneeeeukt
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je mag er ook wel aan likken
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb twee bollers in m'n broek :$
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
serieus gek
nu kunnen de volwassenen rustig praten
quote:
Aahwquote:
quote:
hij gaat mij doenquote:
dit is chaiquote:
Hoi Wulpse Doquote:
Ik heb Chai gedaanquote:
owquote:
quote:
quote:
quote:
allang gekquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:00 schreef Bravebart het volgende:
Was het nou uit tussen Mozy en Chari?
Ohquote:
als d'r geen neger op ligtquote:
Kakquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als d'r geen neger op ligt
ge moet uwen eigen kaka opeten..quote:
voel je niets vanquote:
Nee, ik niet...quote:
Too old gekquote:
Lator.quote:
quote:
quote:
Watquote:
tis kwart over 12quote:
Mja, morgen toets, dus wil ff goed slapen en morgenochtend nog wat lerenquote:
dan ben ik je morgen idd voorbijquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, morgen toets, dus wil ff goed slapen en morgenochtend nog wat lerenDaarna etentje en zuipen, dus als je nou een beetje doorpost...
En ik je overmorgen weerquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan ben ik je morgen idd voorbij
ja hahahaquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En ik je overmorgen weerEn dan doen we net alsof er niks gebeurd is voor Luna
quote:
74, moet te doen zijn in een dag, me dunktquote:
makkelijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
74, moet te doen zijn in een dag, me dunkt
nee vast nietquote:
quote:
quote:Last week a professor burned his tongue while eating a small hot ‘bitterbal’ (diameter 2.0 cm) that he put in his mouth completely. Today he has been thinking about it and concludes that, with the help of the data below, he can calculate an upper limit of the thermal diffusivity of the material of the ‘bitterbal’, which can be assumed to be homogeneous. He assumes that:
a.The ‘bitterbal’ had been heated in oil to a uniform temperature of 215 °C;
b.After the ‘bitterbal’ had been removed from the oil, the surface area of the ‘bitterbal’ cooled down to 40 °C instantaneously and has stayed at that temperature;
c. The ‘bitterbal’ was removed from the oil 2 minutes before he ate it;
d. His tongue can withstand a temperature of 75 °C without being burnt.
4 kut postsquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:32 schreef Bravebart het volgende:
04. 243 Bravebart
05. 239 Surveillance-Fiets
BAM
Love youquote:
quote:
Ik mis blond nogquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:02 schreef tliciouz het volgende:
Dit kan ook echt alleen maar een Do TT zijn
Hahahaha lolleraidsquote:
Nou ja, voor een deel kut. Ben de hele tijd alleen geweest. En daarna kree gik ook nog eens een steek in de rug.quote:Op donderdag 25 maart 2010 @ 08:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He Rennie! Hoe was het
Wat heb je allemaal gekocht?
Pics! Vooral van de lakjesquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, voor een deel kut. Ben de hele tijd alleen geweest. En daarna kree gik ook nog eens een steek in de rug.
Maar ik heb wel alles gedaan wat ik wou. Ik heb 2 shirtjes gekocht, 2 jurkjes, een rokje en een broek. Lushspul, nagellakjes. En veel eten
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, voor een deel kut. Ben de hele tijd alleen geweest.
Dat is dan weer wel tofquote:Maar ik heb wel alles gedaan wat ik wou. Ik heb 2 shirtjes gekocht, 2 jurkjes, een rokje en een broek. Lushspul, nagellakjes. En veel eten
Ja dat weet ik nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 @ 08:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
[..]
Dat is dan weer wel tof.
Doe ik straks, ik moet eerst mee naar het tuincentrumquote:Op donderdag 25 maart 2010 @ 08:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pics! Vooral van de lakjesWel jammer dat het zo gelopen is
haaaaj Rennnnquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, voor een deel kut. Ben de hele tijd alleen geweest. En daarna kree gik ook nog eens een steek in de rug.
Maar ik heb wel alles gedaan wat ik wou. Ik heb 2 shirtjes gekocht, 2 jurkjes, een rokje en een broek. Lushspul, nagellakjes. En veel eten
quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:37 schreef RenRen- het volgende:
Ja dat weet ik nietEn twee meiden hebben me echt iets kuts geflikt.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nietEn twee meiden hebben me echt iets kuts geflikt.
En dat laatste is tof ja![]()
[..]
Doe ik straks, ik moet eerst mee naar het tuincentrumEn jammer indeed
quote:
Vind het zo jammerquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou, aan het begin van het jaar, hadden we 3 meiden, ik en nog twee. Ik ging om met de gothic, aangezien ik zelf ook een beetje eigenzinnig ben, klikte dat wel. Toen kwam er een vierde meisje, ik mocht haar niet zo, ze irriteerde me, maar goed. Gothic ging heel veel met vier om, en gng dan met haar rug naar mij zitten. Toen ik een keer ergens anders ging zitten omdat ik daar geen zin in had, werd ze boos. Heel boos. En praatte niet meer met me.
Dus ik ging meer om met Jongen.
Wij dus met de klas naar Londen, en ik was maandag al alleen en dinsdag ook, en toen begonnen Gothic en Vier op de kamer van die opmerkingen te maken als. "Als Jongen niet meegaat, claimen we hem gewoon". Ik negeerde het, had toch niets met mij te maken. En toen gister gingen we naar een museum, en Jongen en ik liepen rond, hij mag Vier en Gothic wel, maar die waren opeens weg. Dus hij snapte het niet, hij ze smsen, waren ze al weggegaan, hij zei dat dat in dat smsje stond.
Dus wij naar de metro, zij gingen ergens zitten, ik een paar banken verder, had geen zin in ze, en ze riepen Jongen, prima. Dus wij naar de overstap, komt Jongen naar me toe, "JA EN ik kan me niet in tweeen splitsen hoor" (Zei hij uit het niets), ik legde hem uit dat ik dat ook niet van hem verwachtte en dat hij vooral met ze om moet gaan als hij dat wil. En toen zei hij dat Gothic eigenlijk best een kwetsend smsje over mij naar hem had gestuurd en dat hij niet wist wat hij ermee moest, hij werd nogal in een lastige positie gezet. Wat erin stond wou hij niet zeggen, was te erg.
Dusch toen gingen we naar de Primark, lopen ze heel snel, waarom; "We willen je kwijt jongen HAHAHA", wat ze dus gewoon naar mij bedoelden. Ze wisten dat ik pijn had aan mijn voeten. Wat ze ook wisten was dat ik naar de primark wou, al heel lang, en daarna ergens anders heen. Gingen ze naar een andere winkel. Dus ik sta buiten,Jongen zegt tegen mij dat hij het lastig vindt, maar dat ik niet weg moet gaan, want dan geef ik me gewonnen enzo, geef ik ze bijna gelijk. Ik snapte dat wel en bleef buiten de winkel wachten. Jongen ging heel even naar binnen en hij kwam daarna weer heel bleek naar buiten en vertelde dat ze door bleven drammen op dat ik weg moest. En toen bleven die meiden nog heel lang in die winkel.
Wilden ze ook nog naar de starbucks. Jongen en ik staan binnen, zij gingen alvast naar buiten, komen wij buiten, meiden kwijt. ?Hij snapte er niets van, hij bellen, ze namen niet op, hij stuurde ze een smsje, en kreeg terug van Vier "We zijn even weg, kunnenwe allemaal gezellig shoppen". Dus hij dacht van WTF. En toen had ik zo iets van. Ja, nu wordt hij de dupe van iets wat niet zijn zaak is. En toen opeens zag ik ze voor ons lopen, en toen zei ik dat hij maar naar ze toe moest, dat ik een winkel in ging, en dat hij dan kon zeggen dat hij alleen was. Voor mij heeft hij nu de keuze wel gemaakt, maar ben niet boos.
Ik wil Gothic eigenlijk gewoon smsen dat ik het misselijk vind dat ze hem zo betrekt bij iets waar hij niets mee te maken heeft, en aan mij niet durft te vertellen hoe ze zich voelt. Ik moest zo huilen ervan
quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:48 schreef RenRen- het volgende:
Nou, aan het begin van het jaar, hadden we 3 meiden, ik en nog twee. Ik ging om met de gothic, aangezien ik zelf ook een beetje eigenzinnig ben, klikte dat wel. Toen kwam er een vierde meisje, ik mocht haar niet zo, ze irriteerde me, maar goed. Gothic ging heel veel met vier om, en gng dan met haar rug naar mij zitten. Toen ik een keer ergens anders ging zitten omdat ik daar geen zin in had, werd ze boos. Heel boos. En praatte niet meer met me.
Dus ik ging meer om met Jongen.
Wij dus met de klas naar Londen, en ik was maandag al alleen en dinsdag ook, en toen begonnen Gothic en Vier op de kamer van die opmerkingen te maken als. "Als Jongen niet meegaat, claimen we hem gewoon". Ik negeerde het, had toch niets met mij te maken. En toen gister gingen we naar een museum, en Jongen en ik liepen rond, hij mag Vier en Gothic wel, maar die waren opeens weg. Dus hij snapte het niet, ze smsten, waren ze al weggegaan, hij zei dat dat in dat smsje stond.
Dus wij naar de metro, zij gingen ergens zitten, ik een paar banken verder, had geen zin in ze, en ze riepen Jongen, prima. Dus wij naar de overstap, komt Jongen naar me toe, "JA EN ik kan me niet in tweeen splitsen hoor" (Zei hij uit het niets), ik legde hem uit dat ik dat ook niet van hem verwachtte en dat hij vooral met ze om moet gaan als hij dat wil. En toen zei hij dat Gothic eigenlijk best een kwetsend smsje over mij naar hem had gestuurd en dat hij niet wist wat hij ermee moest, hij werd nogal in een lastige positie gezet. Wat erin stond wou hij niet zeggen, was te erg.
Dusch toen gingen we naar de Primark, lopen ze heel snel, waarom; "We willen je kwijt jongen HAHAHA", wat ze dus gewoon naar mij bedoelden. Ze wisten dat ik pijn had aan mijn voeten. Wat ze ook wisten was dat ik naar de primark wou, al heel lang, en daarna ergens anders heen. Gingen ze naar een andere winkel. Dus ik sta buiten,Jongen zegt tegen mij dat hij het lastig vindt, maar dat ik niet weg moet gaan, want dan geef ik me gewonnen enzo, geef ik ze bijna gelijk. Ik snapte dat wel en bleef buiten de winkel wachten. Jongen ging heel even naar binnen en hij kwam daarna weer heel bleek naar buiten en vertelde dat ze door bleven drammen op dat ik weg moest. En toen bleven die meiden nog heel lang in die winkel.
Wilden ze ook nog naar de starbucks. Jongen en ik staan binnen, zij gingen alvast naar buiten, komen wij buiten, meiden kwijt. ?Hij snapte er niets van, hij bellen, ze namen niet op, hij stuurde ze een smsje, en kreeg terug van Vier "We zijn even weg, kunnenwe allemaal gezellig shoppen". Dus hij dacht van WTF. En toen had ik zo iets van. Ja, nu wordt hij de dupe van iets wat niet zijn zaak is. En toen opeens zag ik ze voor ons lopen, en toen zei ik dat hij maar naar ze toe moest, dat ik een winkel in ging, en dat hij dan kon zeggen dat hij alleen was. Voor mij heeft hij nu de keuze wel gemaakt, maar ben niet boos.
Ik wil Gothic eigenlijk gewoon smsen dat ik het misselijk vind dat ze hem zo betrekt bij iets waar hij niets mee te maken heeft, en aan mij niet durft te vertellen hoe ze zich voelt. Ik moest zo huilen ervan
tozoooquote:
En dat is dan op het MBO. Mensen van 18 / 19 / 20quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:56 schreef tliciouz het volgende:
Wat een sneu figuren zegjammer dat zulke mensen je tripje weten te verzieken.
Nee maar zulke meisjes zaten bij ons ook op school. Die denken dat ze nog steeds op de middelbare zitten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dat is dan op het MBO. Mensen van 18 / 19 / 20
Daar valt niets van te snappen
Mijn hele klas is zoquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee maar zulke meisjes zaten bij ons ook op school. Die denken dat ze nog steeds op de middelbare zitten.
Pics!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mijn hele klas is zoow wacht, de hele opleiding. Op twee mensen na. Een klasgenoot en een lekker wijf uit het tweede jaar
![]()
![]()
Ja! ze heeft wel een hvyesquote:
Schtomquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja! ze heeft wel een hvyesmaar die is niet openbaar te zien of zo... ken d'r niet vindendus
Geloof er niets van!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja! ze heeft wel een hvyesmaar die is niet openbaar te zien of zo... ken d'r niet vindendus
JA!quote:
Als ik pics had zou je ze mogen zien titiquote:
Oh oh oh oh, heerlijk zonnetje schijnt neger er bijquote:
Ik wil hem wel achter in me keeltje duwen voor je.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:12 schreef Rauw. het volgende:
Ik eet een banaan. Zou ik hem sexueel eten of gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:12 schreef Rauw. het volgende:
Ik eet een banaan. Zou ik hem sexueel eten of gewoon.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh oh oh oh, heerlijk zonnetje schijnt neger er bij
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil hem wel achter in me keeltje duwen voor je.Do it!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
quote:
Tammie ;D wat dacht je van Justin Timberlake, Pharrell, jij en ik?quote:
Dan mag jij JT. Ik Pharrellquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:18 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Tammie ;D wat dacht je van Justin Timberlake, Pharrell, jij en ik?![]()
Fuckyea. Blauwe ogen zijn zo geilquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:21 schreef tliciouz het volgende:
En Chris Brown en het kan me niet eens schelen dat hij Rihanna geslagen heeft houd wel van beetje geweld in bed!
Dat leren wij wel af!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:23 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Fuckyea. Blauwe ogen zijn zo geil![]()
Zul je zien dat het een watje is in bed
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:27 schreef tliciouz het volgende:
Twylight krijgt een baby![]()
Pil vergeten
quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nee niet met condoom maar als je de pil neemt is sex tijdens de stopweek nog veilig
god noquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:27 schreef tliciouz het volgende:
Pil vergeten
Oepsquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:27 schreef tliciouz het volgende:
Pil vergeten
het is zo lastig he,,, die pil...quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb hem 3 keer moeten lezen om er iets van te kunnen maken
zoiets weeeet je tochquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:34 schreef tliciouz het volgende:
Ik snap dat niet, zoiets zet je toch niet op fok neer
Dat snap ik ook niet idd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:34 schreef tliciouz het volgende:
Gewoon zorgen dat als je hem vergeet, dat je hem alsnog binnen 12 (toch?) uur inneemt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het is zo lastig he,,, die pil...
Neem je hem: niets aan de hand.
Vergeet je hem twee keer binnen 24 uur... = koop een wieg
Doe het dan tenminste onder een kloon.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:34 schreef tliciouz het volgende:
juuust!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat als je hem vergeet, dat je hem alsnog binnen 12 (toch?) uur inneemt.
Dat is lastig als je de strip niet bij je hebt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat als je hem vergeet, dat je hem alsnog binnen 12 (toch?) uur inneemt.
Gewoon die strip aan je tandenborstel vastmaken, vergeet je het minder snelquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Denk het niet ik word pas ongesteld als ik de pil weer in moet nemenquote:
Echt?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denk het niet ik word pas ongesteld als ik de pil weer in moet nemen
Ik heb hem op het kastje liggen waar me nagellakjes op staan die zie ik elke dagquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:36 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Gewoon die strip aan je tandenborstel vastmaken, vergeet je het minder snel
Ja ik eerst ook maar dat is sinds een paar maanden totaal omgeslagen en nu word ik pas ongesteld als ik de pil weer moet nemen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:38 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Echt?ik al na twee dagen in mijn stopweek ofzo
quote:
Meestal ben ik met 12 uur wel weer thuis, en anders zou ik er speciaal weer voor naar huis gaan als je net daarvoor seks hebt gehad.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:36 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat is lastig als je de strip niet bij je hebt.
De overlevingstijd van sperma in het lichaam van een vrouw is 3 tot 5 dagen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ook zo leuk
het kan aan mij liggen hoor
Maar...
als je afgelopen zaterdag sex hebt gehad...
en dinsdag + woensdag van deze week de pil bent vergeten.....
Weet het niet hoor.![]()
Dan kan je nooit zwanger zijn
dan ben je toch al te laatquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:39 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Meestal ben ik met 12 uur wel weer thuis, en anders zou ik er speciaal weer voor naar huis gaan als je net daarvoor seks hebt gehad.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ook zo leuk
het kan aan mij liggen hoor
Maar...
als je afgelopen zaterdag sex hebt gehad...
en dinsdag + woensdag van deze week de pil bent vergeten.....
Weet het niet hoor.![]()
Dan kan je nooit zwanger zijn
quote:Spermacellen die direct tijdens de geslachtsgemeenschap worden ingebracht leven meestal 24 tot 48 uur in de baarmoeder. Er zijn echter uitzonderingen bekend van zaadcellen die na vier tot vijf dagen nog in leven waren.
Ze moet het maar gewoon niet vergeten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan ben je toch al te laatof maakt het niet uit als je nog beschermd bent
die kans dat het daarna nog gebeurt is like 0,000000000000000000000001%quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:40 schreef MarkM het volgende:
[..]
De overlevingstijd van sperma in het lichaam van een vrouw is 3 tot 5 dagen.
precies! dat bedoel ik. Vanaf woensdag was ze pas onbeschermd.quote:
Laat haar nou maar in de waan dat ze zwanger is, is leuk voor twylight. Die kan niet eens voor zichzelf zorgenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
precies! dat bedoel ik. Vanaf woensdag was ze pas onbeschermd.
oehhhhhquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:43 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb trouwens goed nieuws! De chinees gaat hier 22 april weg! Jeej!Alleen nu mag hij best blijven want ik en Jochem hebben gereageerd op een paar appartementen
Stoute Smijnie, dat had ik dus de eerste keer dat ik pas 1 week later ongesteld werd ik dacht dat ik zwanger was, oh wist niet waar ik het zoeken moestquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:43 schreef Smijn. het volgende:
Ik ben één keer de pil vergeten en toen was ik vanwege de stress 4 dagen over tijd
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat haar nou maar in de waan dat ze zwanger is, is leuk voor twylight. Die kan niet eens voor zichzelf zorgen
iddquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat haar nou maar in de waan dat ze zwanger is, is leuk voor twylight. Die kan niet eens voor zichzelf zorgen
Ja nog steeds doorgeknipt maar we hebben gister stiekem een verlengsnoer aangesloten en snel gewassenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oehhhhh
hoe ish et met de wasmachine afgelopen dan?
Vreselijk is dat. Maakt de gedachte je zelf niet gek, maakt je vriendin je dat wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stoute Smijnie, dat had ik dus de eerste keer dat ik pas 1 week later ongesteld werd ik dacht dat ik zwanger was, oh wist niet waar ik het zoeken moest
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja nog steeds doorgeknipt maar we hebben gister stiekem een verlengsnoer aangesloten en snel gewassen
nou inderdaadquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Vreselijk is dat. Maakt de gedachte je zelf niet gek, maakt je vriendin je dat wel.
I knowquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stoute Smijnie, dat had ik dus de eerste keer dat ik pas 1 week later ongesteld werd ik dacht dat ik zwanger was, oh wist niet waar ik het zoeken moest
Ik heb het Jochem nooit verteld, die had me kleren uit het raam gegooid en mij erbijquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Vreselijk is dat. Maakt de gedachte je zelf niet gek, maakt je vriendin je dat wel.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:47 schreef Smijn. het volgende:
[..]
I knowen ik was toen ook nog op vakantie, dus ik allemaal visioenen van abortus in slovenië
Grapje zeker.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het Jochem nooit verteld, die had me kleren uit het raam gegooid en mij erbij
LASTER, LEES EENS!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het Jochem nooit verteld, die had me kleren uit het raam gegooid en mij erbij
ik Joost ook niet, hihih, maar dat was meer omdat ik eerst wilde zien of het echt zo wasquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
'vanaf nu doe ik het nooit meer zonder'quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat was even een moment dat ik spijt had dat ik seks had gehad.
Ja dat hij boos was en hij het daarom had gedaan, ik zie niet in waarom hij boos moet wordenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
![]()
wat zei de huisbaas dan?
Tof!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat hij boos was en hij het daarom had gedaan, ik zie niet in waarom hij boos moet wordenalleen wij hebben redenen om dat te zijn. Maar goed hij gaat weg en wij nu ook, we hebben nu 2 dingen al gevonden voor zelfde prijs wat Jochem hier betaald. Ruime woonkamer, aparte keuken, berging, 2 kamers en een balkon
Iedereen maakt wel eens zoiets mee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
'vanaf nu doe ik het nooit meer zonder'
volgende week OOOOH boeiend. je slikt de bil toch?![]()
![]()
wie kent het niet...
Tofquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat hij boos was en hij het daarom had gedaan, ik zie niet in waarom hij boos moet wordenalleen wij hebben redenen om dat te zijn. Maar goed hij gaat weg en wij nu ook, we hebben nu 2 dingen al gevonden voor zelfde prijs wat Jochem hier betaald. Ruime woonkamer, aparte keuken, berging, 2 kamers en een balkon
Nee serieusquote:
Ja want hij staat al 3 jaar ingeschreven, we hadden al eerder ergens op gereageerd toen hebben we een brief gekregen dat we langs mochten komen maar toen ging het financieel even niet helaasquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tof!
maak je kans om daar in te kunnen dan?
Mijn broertje vindt het leuk om mijn kamer binnen te stormen op random momentenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens zoiets mee.
Net zoals (bijna) betrapt worden.
Echt serieus?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee serieusdat moet hij echt niet hebben. Of hij had me kei hard in me buik getrapt.
kloptquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens zoiets mee.
Net zoals (bijna) betrapt worden.
Ja!quote:
kan ie wel normaal doen...quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee serieusdat moet hij echt niet hebben. Of hij had me kei hard in me buik getrapt.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Mijn broertje vindt het leuk om mijn kamer binnen te stormen op random momentendus ik zeg latijd maar dat we aan het knuffelen zijn.
Snap ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja!Alleen dan word het wel heel officieel hoor, dan ben ik officieel vast. En dat jaagt me de stuipen op het lijf.
oehhh beterquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja want hij staat al 3 jaar ingeschreven, we hadden al eerder ergens op gereageerd toen hebben we een brief gekregen dat we langs mochten komen maar toen ging het financieel even niet helaas
Ik ben nooit zwanger geweest hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Echt serieus?![]()
Niet eens normaal praten over de mogelijkheden?
alsof ie niet weet dat jullie keihard liggen te ketsenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Mijn broertje vindt het leuk om mijn kamer binnen te stormen op random momentendus ik zeg latijd maar dat we aan het knuffelen zijn.
Nu alleen nog kinderen en dan is het plaatje compleet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja!Alleen dan word het wel heel officieel hoor, dan ben ik officieel vast. En dat jaagt me de stuipen op het lijf.
Joost had nieuwe kozijnenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier kloppen ze altijd, als ze al naar boven komen.
Ik heb zo ook nog wel een mooi verhaal.
och, alles op zijn naam en je zit nergens aan vast. Maak je toch afsprakenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gewoon een aantal dagen je pil niet slikken, je zal niet de eerste zijn die het zo speelt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben nooit zwanger geweest hoorIk dacht dat maar toen bleek dat ik sinds toen pas ongesteld werd als ik weer moet beginnen met de pil. Maar nee hij wilt absoluut geen kinderen, nooit niet zegt hij en daar ben ik nu pas achter gekomen en daar baal ik ontzettend van want dat kan ons uit elkaar drijven.
Nee weet ik! Oh, dat is wel naar ja. Misschien dat hij over een aantal jaar van mening veranderd?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben nooit zwanger geweest hoorIk dacht dat maar toen bleek dat ik sinds toen pas ongesteld werd als ik weer moet beginnen met de pil. Maar nee hij wilt absoluut geen kinderen, nooit niet zegt hij en daar ben ik nu pas achter gekomen en daar baal ik ontzettend van want dat kan ons uit elkaar drijven.
Ik ken heel weinig jongens die nu al zeggen dat ze 4 kinderen en een hond willen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
IDDquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon een aantal dagen je pil niet slikken, je zal niet de eerste zijn die het zo speelt.
Haha, weg spanning op dat moment.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:53 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Joost had nieuwe kozijnenkomt zijn moeder ze doodleuk bekijken en even gezellig ene praatje houden terwijl wij daar onder de dekens liggen:')
Ja alles komt op zijn naam te staan. Want ik kan altijd nog terug naar huisquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:52 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Snap ikwel alles goed regelen hč, want het kan altijd fout gaan
Dit.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
och, alles op zijn naam en je zit nergens aan vast. Maak je toch afspraken
Ik ken ze wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ken heel weinig jongens die nu al zeggen dat ze 4 kinderen en een hond willen.
4 gaat wel heel ver, maar 2 toch wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ken heel weinig jongens die nu al zeggen dat ze 4 kinderen en een hond willen.
'Jasmijnn, altijd als je naar beneden komt zit je haar in de war en kijk je zo wazig'quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha, weg spanning op dat moment.
Het wordt pas leuk als er een familielid naar boven komt, je snel je kleding weer aantrekt en je vriendin zegt van: je gulp staat nog open als hij weer weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |