quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:12 schreef Rauw. het volgende:
Ik eet een banaan. Zou ik hem sexueel eten of gewoon.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh oh oh oh, heerlijk zonnetje schijnt neger er bij
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil hem wel achter in me keeltje duwen voor je.Do it!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
quote:
Tammie ;D wat dacht je van Justin Timberlake, Pharrell, jij en ik?quote:
Dan mag jij JT. Ik Pharrellquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:18 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Tammie ;D wat dacht je van Justin Timberlake, Pharrell, jij en ik?![]()
Fuckyea. Blauwe ogen zijn zo geilquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:21 schreef tliciouz het volgende:
En Chris Brown en het kan me niet eens schelen dat hij Rihanna geslagen heeft houd wel van beetje geweld in bed!
Dat leren wij wel af!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:23 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Fuckyea. Blauwe ogen zijn zo geil![]()
Zul je zien dat het een watje is in bed
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:27 schreef tliciouz het volgende:
Twylight krijgt een baby![]()
Pil vergeten
quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nee niet met condoom maar als je de pil neemt is sex tijdens de stopweek nog veilig
god noquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:27 schreef tliciouz het volgende:
Pil vergeten
Oepsquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:27 schreef tliciouz het volgende:
Pil vergeten
het is zo lastig he,,, die pil...quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb hem 3 keer moeten lezen om er iets van te kunnen maken
zoiets weeeet je tochquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:34 schreef tliciouz het volgende:
Ik snap dat niet, zoiets zet je toch niet op fok neer
Dat snap ik ook niet idd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:34 schreef tliciouz het volgende:
Gewoon zorgen dat als je hem vergeet, dat je hem alsnog binnen 12 (toch?) uur inneemt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het is zo lastig he,,, die pil...
Neem je hem: niets aan de hand.
Vergeet je hem twee keer binnen 24 uur... = koop een wieg
Doe het dan tenminste onder een kloon.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:34 schreef tliciouz het volgende:
juuust!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat als je hem vergeet, dat je hem alsnog binnen 12 (toch?) uur inneemt.
Dat is lastig als je de strip niet bij je hebt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat als je hem vergeet, dat je hem alsnog binnen 12 (toch?) uur inneemt.
Gewoon die strip aan je tandenborstel vastmaken, vergeet je het minder snelquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Denk het niet ik word pas ongesteld als ik de pil weer in moet nemenquote:
Echt?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denk het niet ik word pas ongesteld als ik de pil weer in moet nemen
Ik heb hem op het kastje liggen waar me nagellakjes op staan die zie ik elke dagquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:36 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Gewoon die strip aan je tandenborstel vastmaken, vergeet je het minder snel
Ja ik eerst ook maar dat is sinds een paar maanden totaal omgeslagen en nu word ik pas ongesteld als ik de pil weer moet nemen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:38 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Echt?ik al na twee dagen in mijn stopweek ofzo
quote:
Meestal ben ik met 12 uur wel weer thuis, en anders zou ik er speciaal weer voor naar huis gaan als je net daarvoor seks hebt gehad.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:36 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat is lastig als je de strip niet bij je hebt.
De overlevingstijd van sperma in het lichaam van een vrouw is 3 tot 5 dagen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ook zo leuk
het kan aan mij liggen hoor
Maar...
als je afgelopen zaterdag sex hebt gehad...
en dinsdag + woensdag van deze week de pil bent vergeten.....
Weet het niet hoor.![]()
Dan kan je nooit zwanger zijn
dan ben je toch al te laatquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:39 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Meestal ben ik met 12 uur wel weer thuis, en anders zou ik er speciaal weer voor naar huis gaan als je net daarvoor seks hebt gehad.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ook zo leuk
het kan aan mij liggen hoor
Maar...
als je afgelopen zaterdag sex hebt gehad...
en dinsdag + woensdag van deze week de pil bent vergeten.....
Weet het niet hoor.![]()
Dan kan je nooit zwanger zijn
quote:Spermacellen die direct tijdens de geslachtsgemeenschap worden ingebracht leven meestal 24 tot 48 uur in de baarmoeder. Er zijn echter uitzonderingen bekend van zaadcellen die na vier tot vijf dagen nog in leven waren.
Ze moet het maar gewoon niet vergeten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan ben je toch al te laatof maakt het niet uit als je nog beschermd bent
die kans dat het daarna nog gebeurt is like 0,000000000000000000000001%quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:40 schreef MarkM het volgende:
[..]
De overlevingstijd van sperma in het lichaam van een vrouw is 3 tot 5 dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |