ik rij d'r liever achterop.....quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Moet je d'r zo de muur inrijden whehehe
Eerder "Oh mijn god, ik voel mijn maag nu al naar boven komen."quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Omijngod. In Salou een burger king op de hoek.
Ontbijten met zo'n kip burger ding. Priceless.
Oh oh ohquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb de kinderfeestkamer afgehuurd
heb je dat nooit gedaan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Eerder "Oh mijn god, ik voel mijn maag nu al naar boven komen."
Ontbijten, lunchen en dineren bij de Mc Donalds is ook wel koningquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik krijg dat echt niet naar binnen als ik brak benquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
dat lijkt mij zo gay he........quote:
Gadverdamme nee. Ik krijg al met moeite brood door m'n keel heen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je dat nooit gedaan?
of met bier ontbijten? en pizza?
Vorige keer was ik geen 18quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat lijkt mij zo gay he........
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gadverdamme nee. Ik krijg al met moeite brood door m'n keel heen.
Dat zal ook wel de reden zijn waarom ik daar niet heen gaquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
als je onder de 18 bent moet je zo'n kraag om?quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vorige keer was ik geen 18En het valt reuze mee.
en omdat je contactgestoord bentquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:19 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat zal ook wel de reden zijn waarom ik daar niet heen ga
Nee hoor, ik at in Salou & Chersonissos gewoon brood.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:19 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat zal ook wel de reden zijn waarom ik daar niet heen ga
Ja. Ga je veul harder mee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je onder de 18 bent moet je zo'n kraag om?
Met bier ontbijten, het is vreemder als je dat nog nooit gedaan hebt lijkt mequote:Op woensdag 24 maart 2010 23:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je dat nooit gedaan?
of met bier ontbijten? en pizza?
rot op gekquote:
Ach. In combinatie met veel alcohol maakt het niet meer uit hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben vreemd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:21 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Met bier ontbijten, het is vreemder als je dat nog nooit gedaan hebt lijkt me
het schijnt ook dat je schreeuwde als een wijfquote:
Ik drink dan ook bijna nooit alcohol.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ach. In combinatie met veel alcohol maakt het niet meer uit hoor.
Op die momenten kan je maag alles aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |