precies! dat bedoel ik. Vanaf woensdag was ze pas onbeschermd.quote:
Laat haar nou maar in de waan dat ze zwanger is, is leuk voor twylight. Die kan niet eens voor zichzelf zorgenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
precies! dat bedoel ik. Vanaf woensdag was ze pas onbeschermd.
oehhhhhquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:43 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb trouwens goed nieuws! De chinees gaat hier 22 april weg! Jeej!Alleen nu mag hij best blijven want ik en Jochem hebben gereageerd op een paar appartementen
Stoute Smijnie, dat had ik dus de eerste keer dat ik pas 1 week later ongesteld werd ik dacht dat ik zwanger was, oh wist niet waar ik het zoeken moestquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:43 schreef Smijn. het volgende:
Ik ben één keer de pil vergeten en toen was ik vanwege de stress 4 dagen over tijd
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat haar nou maar in de waan dat ze zwanger is, is leuk voor twylight. Die kan niet eens voor zichzelf zorgen
iddquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat haar nou maar in de waan dat ze zwanger is, is leuk voor twylight. Die kan niet eens voor zichzelf zorgen
Ja nog steeds doorgeknipt maar we hebben gister stiekem een verlengsnoer aangesloten en snel gewassenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oehhhhh
hoe ish et met de wasmachine afgelopen dan?
Vreselijk is dat. Maakt de gedachte je zelf niet gek, maakt je vriendin je dat wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stoute Smijnie, dat had ik dus de eerste keer dat ik pas 1 week later ongesteld werd ik dacht dat ik zwanger was, oh wist niet waar ik het zoeken moest
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja nog steeds doorgeknipt maar we hebben gister stiekem een verlengsnoer aangesloten en snel gewassen
nou inderdaadquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Vreselijk is dat. Maakt de gedachte je zelf niet gek, maakt je vriendin je dat wel.
I knowquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stoute Smijnie, dat had ik dus de eerste keer dat ik pas 1 week later ongesteld werd ik dacht dat ik zwanger was, oh wist niet waar ik het zoeken moest
Ik heb het Jochem nooit verteld, die had me kleren uit het raam gegooid en mij erbijquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Vreselijk is dat. Maakt de gedachte je zelf niet gek, maakt je vriendin je dat wel.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:47 schreef Smijn. het volgende:
[..]
I knowen ik was toen ook nog op vakantie, dus ik allemaal visioenen van abortus in slovenië
Grapje zeker.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het Jochem nooit verteld, die had me kleren uit het raam gegooid en mij erbij
LASTER, LEES EENS!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het Jochem nooit verteld, die had me kleren uit het raam gegooid en mij erbij
ik Joost ook niet, hihih, maar dat was meer omdat ik eerst wilde zien of het echt zo wasquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
'vanaf nu doe ik het nooit meer zonder'quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat was even een moment dat ik spijt had dat ik seks had gehad.
Ja dat hij boos was en hij het daarom had gedaan, ik zie niet in waarom hij boos moet wordenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
![]()
wat zei de huisbaas dan?
Tof!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat hij boos was en hij het daarom had gedaan, ik zie niet in waarom hij boos moet wordenalleen wij hebben redenen om dat te zijn. Maar goed hij gaat weg en wij nu ook, we hebben nu 2 dingen al gevonden voor zelfde prijs wat Jochem hier betaald. Ruime woonkamer, aparte keuken, berging, 2 kamers en een balkon
Iedereen maakt wel eens zoiets mee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
'vanaf nu doe ik het nooit meer zonder'
volgende week OOOOH boeiend. je slikt de bil toch?![]()
![]()
wie kent het niet...
Tofquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat hij boos was en hij het daarom had gedaan, ik zie niet in waarom hij boos moet wordenalleen wij hebben redenen om dat te zijn. Maar goed hij gaat weg en wij nu ook, we hebben nu 2 dingen al gevonden voor zelfde prijs wat Jochem hier betaald. Ruime woonkamer, aparte keuken, berging, 2 kamers en een balkon
Nee serieusquote:
Ja want hij staat al 3 jaar ingeschreven, we hadden al eerder ergens op gereageerd toen hebben we een brief gekregen dat we langs mochten komen maar toen ging het financieel even niet helaasquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tof!
maak je kans om daar in te kunnen dan?
Mijn broertje vindt het leuk om mijn kamer binnen te stormen op random momentenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens zoiets mee.
Net zoals (bijna) betrapt worden.
Echt serieus?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee serieusdat moet hij echt niet hebben. Of hij had me kei hard in me buik getrapt.
kloptquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens zoiets mee.
Net zoals (bijna) betrapt worden.
Ja!quote:
kan ie wel normaal doen...quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee serieusdat moet hij echt niet hebben. Of hij had me kei hard in me buik getrapt.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Mijn broertje vindt het leuk om mijn kamer binnen te stormen op random momentendus ik zeg latijd maar dat we aan het knuffelen zijn.
Snap ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja!Alleen dan word het wel heel officieel hoor, dan ben ik officieel vast. En dat jaagt me de stuipen op het lijf.
oehhh beterquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja want hij staat al 3 jaar ingeschreven, we hadden al eerder ergens op gereageerd toen hebben we een brief gekregen dat we langs mochten komen maar toen ging het financieel even niet helaas
Ik ben nooit zwanger geweest hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Echt serieus?![]()
Niet eens normaal praten over de mogelijkheden?
alsof ie niet weet dat jullie keihard liggen te ketsenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Mijn broertje vindt het leuk om mijn kamer binnen te stormen op random momentendus ik zeg latijd maar dat we aan het knuffelen zijn.
Nu alleen nog kinderen en dan is het plaatje compleet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja!Alleen dan word het wel heel officieel hoor, dan ben ik officieel vast. En dat jaagt me de stuipen op het lijf.
Joost had nieuwe kozijnenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier kloppen ze altijd, als ze al naar boven komen.
Ik heb zo ook nog wel een mooi verhaal.
och, alles op zijn naam en je zit nergens aan vast. Maak je toch afsprakenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gewoon een aantal dagen je pil niet slikken, je zal niet de eerste zijn die het zo speelt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben nooit zwanger geweest hoorIk dacht dat maar toen bleek dat ik sinds toen pas ongesteld werd als ik weer moet beginnen met de pil. Maar nee hij wilt absoluut geen kinderen, nooit niet zegt hij en daar ben ik nu pas achter gekomen en daar baal ik ontzettend van want dat kan ons uit elkaar drijven.
Nee weet ik! Oh, dat is wel naar ja. Misschien dat hij over een aantal jaar van mening veranderd?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben nooit zwanger geweest hoorIk dacht dat maar toen bleek dat ik sinds toen pas ongesteld werd als ik weer moet beginnen met de pil. Maar nee hij wilt absoluut geen kinderen, nooit niet zegt hij en daar ben ik nu pas achter gekomen en daar baal ik ontzettend van want dat kan ons uit elkaar drijven.
Ik ken heel weinig jongens die nu al zeggen dat ze 4 kinderen en een hond willen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
IDDquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon een aantal dagen je pil niet slikken, je zal niet de eerste zijn die het zo speelt.
Haha, weg spanning op dat moment.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:53 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Joost had nieuwe kozijnenkomt zijn moeder ze doodleuk bekijken en even gezellig ene praatje houden terwijl wij daar onder de dekens liggen:')
Ja alles komt op zijn naam te staan. Want ik kan altijd nog terug naar huisquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:52 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Snap ikwel alles goed regelen hè, want het kan altijd fout gaan
Dit.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
och, alles op zijn naam en je zit nergens aan vast. Maak je toch afspraken
Ik ken ze wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ken heel weinig jongens die nu al zeggen dat ze 4 kinderen en een hond willen.
4 gaat wel heel ver, maar 2 toch wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ken heel weinig jongens die nu al zeggen dat ze 4 kinderen en een hond willen.
'Jasmijnn, altijd als je naar beneden komt zit je haar in de war en kijk je zo wazig'quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha, weg spanning op dat moment.
Het wordt pas leuk als er een familielid naar boven komt, je snel je kleding weer aantrekt en je vriendin zegt van: je gulp staat nog open als hij weer weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |