abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79861070
Als je zo graag tussen de criminelen wilt wonen, dan verhuis je zelf maar naar Australië.
pi_79862194
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:18 schreef Picchia het volgende:

[..]

Natuurlijk, als buitenlandse (beroeps)criminelen hier willen komen wonen, dan moeten wij uitwijken en verhuizen.
Wat een watjes, die beroepscriminelen van jou. Drie keer in een jaar tijd slechts twee weken straf?

Trouwens al een prestatie op zichzelf: in een jaar tijd drie keer voor de rechter komen. Meestal moet je nogal lang wachten voor je aan de beurt bent.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_79862640
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:00 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wat een watjes, die beroepscriminelen van jou. Drie keer in een jaar tijd slechts twee weken straf?

Trouwens al een prestatie op zichzelf: in een jaar tijd drie keer voor de rechter komen. Meestal moet je nogal lang wachten voor je aan de beurt bent.
Dat is thans ook de aanbieding van de maand: 3 keer voorkomen is 2 keer straf krijgen !
nothing will change without a rebel
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:19:35 #54
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79862695
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:18 schreef bendk het volgende:

[..]

Dat is thans ook de aanbieding van de maand: 3 keer voorkomen is 2 keer straf krijgen !
3 strikes, you're out, moeten ze hier ook invoeren, en JA ook voor 3 keer een tasje jatten kan je wat mij betreft de rest van je leven achter tralies rotten.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_79862795
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

3 strikes, you're out, moeten ze hier ook invoeren, en JA ook voor 3 keer een tasje jatten kan je wat mij betreft de rest van je leven achter tralies rotten.
Nou, dat is een moraal die daden in de juiste verhoudingen ziet!
Wat staat er dan op drie keer nutteloos toeteren? Je hand afhakken?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:23:25 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79862820
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:22 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Is toeteren een MISDRIJF, nee he? Next .
Get woke, go broke!
pi_79862860
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Is toeteren een MISDRIJF, nee he? Next .
Maar nutteloos toeteren is wel erg asociaal en verboden. En strafbaar.
pi_79862999
Maar wat erger is: je gaat niet op mijn punt in.
Bij een overtreding of misdrijf dient gestraft te worden. Maar de opgelegde straf dient wel in een redelijke verhouding te staan tot de gepleegde wandaad.
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:30:15 #59
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79863042
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:29 schreef Kees22 het volgende:
Maar wat erger is: je gaat niet op mijn punt in.
Bij een overtreding of misdrijf dient gestraft te worden. Maar de opgelegde straf dient wel in een redelijke verhouding te staan tot de gepleegde wandaad.
Oneens, iedereen kan een keer een foutje maken, een herhaling, nou ok, maar 3 is gewoon een afwijking. En nee, het geldt dus niet voor overtredingen, maar voor misdrijven. En dan is het voor mij gewoon, opbokken...
Get woke, go broke!
pi_79863157
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oneens, iedereen kan een keer een foutje maken, een herhaling, nou ok, maar 3 is gewoon een afwijking. En nee, het geldt dus niet voor overtredingen, maar voor misdrijven. En dan is het voor mij gewoon, opbokken...
Dan behandel je mensen dus essentieel verschillend op grond van de vraag of ze ook een ander paspoort hebben. Een oneigenlijke grond, dus. Net zo relevant voor de wandaad als de kleur van hun ogen.

En autochtone herhalers, wat doe je daarmee? Afmaken?
pi_79863375
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:00 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Een kenmerk van zulke criminelen is natuurlijk dat ze vast zitten in een bepaald crimineel patroon, niet dat ze zware misdaden begaan. Waarschijnlijk gaat het om diefstal of iets. Gewoon laks hebben aan de Nederlandse samenleving. Meestal krijgen beroepscriminelen lage straffen omdat het zinloos wordt geacht (hoge recidive, geen speciale preventie). En soms ervaren ze een gevangenisstraf zelfs als positief.

Als iemand drie keer achtereen wordt gepakt, dan betekent dat natuurlijk dat hij al minstens 10 keer de fout is in gegaan. (Gelet op de pakkans van 23% bij geregistreerde misdaad en het feit dat het meestal om bekenden gaat bij justitie. Niet voor niets hebben we in Nederland een recidive cijfer van 70%)

Als iemand drie keer in een jaar heeft gezeten dan komt de vijfde keer er ook wel hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Picchia op 02-04-2010 11:56:43 ]
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:44:12 #62
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79863493
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:33 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dan behandel je mensen dus essentieel verschillend op grond van de vraag of ze ook een ander paspoort hebben. Een oneigenlijke grond, dus. Net zo relevant voor de wandaad als de kleur van hun ogen.

En autochtone herhalers, wat doe je daarmee? Afmaken?
Lol wut? .

WTF heeft het paspoort er nou weer mee te maken?
Get woke, go broke!
pi_79864330
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Lol wut? .

WTF heeft het paspoort er nou weer mee te maken?
"Uitzetten van criminelen" is toch de TT?
Je kunt alleen mensen Nederland uitzetten als ze (ook) een ander paspoort hebben dan het Nederlandse.
Maar inderdaad: het paspoort heeft niks te maken met de wandaad.
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:17:11 #64
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79864667
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:07 schreef Kees22 het volgende:

[..]

"Uitzetten van criminelen" is toch de TT?
Je kunt alleen mensen Nederland uitzetten als ze (ook) een ander paspoort hebben dan het Nederlandse.
Maar inderdaad: het paspoort heeft niks te maken met de wandaad.
Je hebt een punt, maar ik had het in onze discussie even over het principe van 3 keer, ongeacht afkomst. Ik had het ook over achter de tralies.

Uitzetten is idd het uitgangspunt van dit topic, daar heb je gelijk in . En ja, daar wil ik dan best onderscheid in maken, waarom gastvrij zijn voor iemand die klaarblijkelijk misbruik maakt van je gastvrijheid?
Get woke, go broke!
pi_79866276
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:22 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En dit dan Kees 22: http://www.vandaag.be/bin(...)trosporen-video.html
pi_79867847
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:23 schreef bendk het volgende:
Twee weken geleden hier in Denemarken: een Pool had voor dkr 4800,- ( E 650,-) aan spullen gestolen in een supermarkt. Is opgepakt door de politie.

De rechter heeft hem veroordeeld tot 30 dagen onvoorwaardelijke gevangenisstraf. Daarna moet hij Denemarken verlaten en heeft een inreisverbod voor 6 jaar.

Zo gaat het hier !
Uh...en hoe denkt de Deense rechter dat af te dwingen dan? Volgens mij hoort Polen bij de EU en is er geen visumplicht dus die gast kan zo Denemarken weer binnen wandelen. Kortom, de bekende Bendk onzin verhalen.
pi_79867962
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Three strikes leidt alleen maar tot gigantische kosten en het vervroegd vrijlaten van andere gevangenen in de VS plus dat degenen met 2 strikes niets meer te verliezen hebben en geweldddadiger worden.

Klinkt hardstikke leuk maar in praktijk werkt het gewoon voor geen meter.
pi_79870900
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Uh...en hoe denkt de Deense rechter dat af te dwingen dan? Volgens mij hoort Polen bij de EU en is er geen visumplicht dus die gast kan zo Denemarken weer binnen wandelen. Kortom, de bekende Bendk onzin verhalen.
Dat zou dan inhouden dat een Deense rechter uitspraken kan doen namens de EU
pi_79874963
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:03 schreef bendk het volgende:

[..]

Dat zou dan inhouden dat een Deense rechter uitspraken kan doen namens de EU
Ja, dat kan hij dus niet.
pi_79877033
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:02 schreef bendk het volgende:

[..]

En dit dan Kees 22: http://www.vandaag.be/bin(...)trosporen-video.html
Hoezo?
pi_79877138
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je hebt een punt, maar ik had het in onze discussie even over het principe van 3 keer, ongeacht afkomst. Ik had het ook over achter de tralies.

Uitzetten is idd het uitgangspunt van dit topic, daar heb je gelijk in . En ja, daar wil ik dan best onderscheid in maken, waarom gastvrij zijn voor iemand die klaarblijkelijk misbruik maakt van je gastvrijheid?
Maar we zijn helemaal niet gastvrij voor iemand met een Nederlands paspoort, want dat is gewoon een van ons. En of hij nou al dan niet vrijwillig nog een ander paspoort heeft, doet er helemaal niet toe.
Het Nederlandse paspoort garandeert hem onbelemmerde toegang tot Nederland en bevat zelfs een verzoek aan alle overheden van andere landen om de houder alle benodigde hulp te verlenen.

Alleen mensen met een verblijfsvergunning of visum kunnen tot ongewenst vreemdeling verklaard worden.
Mensen zonder verblijfsvergunning of visum misschien ook wel, maar die zijn al illegaal.
pi_79878155
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:10 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wat een flauwekul: drie veroordelingen waar elk twee weken straf op staat!
Als je als maatschappij dat niet kunt hebben, dan moet je zelf maar verhuizen.
Het probleem ligt niet bij mij of bij de maatschapij maar bij de crimineel

Omgekeerde redenatie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79878197
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Naar een keer gewoon opbokken, had je maar alleen een Nederlands paspoort moeten hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79878241
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:33 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet want je behandeld niemand anders
pi_79878363
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ten eerste hebben ze in Denemarken wel grenscontroles en ten 2e kan hij niet legaal werken in Denemarken. In de praktijk komt het er op neer dat hij of in Polen blijft of naar een ander EU land gaat en dan heb je als Denemarken nog je doel bereikt
pi_79886216
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het probleem ligt niet bij mij of bij de maatschapij maar bij de crimineel

Omgekeerde redenatie
Twee weken zitten. Heb je enig idee hoe weinig crimineel je daarvoor moet zijn?
pi_79886522
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Naar een keer gewoon opbokken, had je maar alleen een Nederlands paspoort moeten hebben
Alsof je er zelf wat aan kunt doen, dat je je nationaliteit niet kunt verliezen. Van Marokkanen en hun nakomelingen is bekend dat ze die nationaliteit nooit kunnen verliezen, zekfs al willen ze dat nog zo graag..
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet want je behandeldt niemand anders
Oh, je wilt Nederlanders na drie overtredingen ook hun Nederlandse paspoort afpakken?
Ja, dan heb je wel gelijk: dan behandel je inderdaad niemand anders.
Maar dat kan dus niet: een Nederlander zijn paspoort afpakken.
Alleen wegens landverraad geloof ik. Maar dan moet je wel ergere dingen doen dan dingetjes die twee weken zitten opleveren.

Overigens: voor iemand die zo stoer doet over Nederland zou je wat minder domme taalfouten kunnen maken.
pi_79893742
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:20 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Twee weken zitten. Heb je enig idee hoe weinig crimineel je daarvoor moet zijn?
Teveel om in Nederland te blijven wat mij betreft
pi_79893744
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:28 schreef Kees22 het volgende:

Oh, je wilt Nederlanders na drie overtredingen ook hun Nederlandse paspoort afpakken?

Nee iedere Nederlander die veroordeeld wordt verliest zijn Nederlandse nationaliteit als hij een 2e nationaliteit heeft

Best moeilijk om te begrijpen he?
pi_79894107
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ten eerste hebben ze in Denemarken wel grenscontroles en ten 2e kan hij niet legaal werken in Denemarken. In de praktijk komt het er op neer dat hij of in Polen blijft of naar een ander EU land gaat en dan heb je als Denemarken nog je doel bereikt
Neem van mij één ding aan, een pool die hier rijdt wordt onmiddellijk van de weg gehaald door de politie als deze hem ziet. De wagen wordt dan geheel onderzocht. Een van de redenen is, naast stelen, dat zij hun auto niet willen invoeren en bijven rijden op hun poolse kenteken.

Maar deze pool zal zich straks ongetwijfeld melden in nederland.
pi_79897313
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik vind toch wel dat het misdrijf (of anders het aantal misdrijven) ernaar moet zijn, anders straf je die mensen eigenlijk meer voor het hebben van een tweede paspoort, dan voor het eigenlijke misdrijf.

Het hebben van een tweede paspoort mag dan onwenselijk zijn (en meestal vind ik zelfs dat niet het geval), maar een misdaad is het in ieder geval niet. Derhalve zou dat niet tot verzwaring van de straf moeten leiden.

Ik denk overigens wel dat er situaties kunnen zijn waar uitzetting wel degelijk een passende straf is, maar dan is er toch meer nodig dan een dubbele nationaliteit.
pi_79897535
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
......als ze geen Nederlandse pas hebben of een Nederlandse pas hebben naast een andere nationaliteit?

Wat is daar op tegen?
Mits het gepleegde feit ernstig genoeg is, helemaal niets.
Het Belgische model is wel ok, bij straffen langer dan 5 jaar moet je je paspoort inleveren en wegwezen.
Belgische rechter kan crimineel paspoort afnemen .

In Nederland blijft het bij praten...
  zaterdag 3 april 2010 @ 12:08:18 #83
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79897784
quote:
......als ze geen Nederlandse pas hebben of een Nederlandse pas hebben naast een andere nationaliteit?

Wat is daar op tegen?
Het eerste niet zo veel.

Het tweede is lastig omdat die twee nationaliteiten juridisch gezien niet gelijkwaardig zijn. Je kunt die mensen dus niet zondermeer de NL nationaliteit afpakken omdat ze ook de Marokkaanse nationaliteit hebben.

Bovendien doet het feit dat ze die tweede nationaliteit hebben weinig af aan het gegeven dat het Nederlanders zijn die hier zijn geboren en getogen.

Het zou dus je reinste discriminatie zijn.
Intelligent, but fucked up.
pi_79899597
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Het eerste niet zo veel.

Het tweede is lastig omdat die twee nationaliteiten juridisch gezien niet gelijkwaardig zijn. Je kunt die mensen dus niet zondermeer de NL nationaliteit afpakken omdat ze ook de Marokkaanse nationaliteit hebben.

Bovendien doet het feit dat ze die tweede nationaliteit hebben weinig af aan het gegeven dat het Nederlanders zijn die hier zijn geboren en getogen.

Waarom kan het in Belgie dan wel? Hebben zij andere mensenrechten verdragen gesloten?
  zaterdag 3 april 2010 @ 13:51:53 #85
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79900456
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:16 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Waarom kan het in Belgie dan wel? Hebben zij andere mensenrechten verdragen gesloten?
Wat kan er in Belgie wel dan?
pi_79901139
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Wat kan er in Belgie wel dan?
Uitzetten van criminelen

Paspoort afnemen in geval van veroordeling.
  zaterdag 3 april 2010 @ 14:48:14 #87
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79902356
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 14:12 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Uitzetten van criminelen

Paspoort afnemen in geval van veroordeling.
Lees je mijn reacties zo slecht, of de nieuwsberichten?

Dit gaat over mensen die tot Belg genaturaliseerd zijn.
pi_79908320
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Het eerste niet zo veel.

Nederland beslist over haar eigen nationaliteit
pi_79908511
quote:

Wat is daar op tegen?
Het enige wat ik er op tegen heb is dat het waarschijnlijk niet met harde hand gaat gebeuren. Met een rubberbootje gedropt worden op zee is goed genoeg.
  zaterdag 3 april 2010 @ 18:03:00 #90
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79908670
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nederland beslist over haar eigen nationaliteit
Nee, je kunt iemand niet zomaar de nationaliteit ontnemen. Echt niet.

Ik wil er best met je over discussieren, maar ik garandeer je dat wat jij stelt niet mogelijk is.
pi_79908702
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 18:03 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Nee, je kunt iemand niet zomaar de nationaliteit ontnemen. Echt niet.

Dat kan dus wel. Een contract kun je opzeggen als iemand zich niet aan de voorwaarden houdt, een nationaliteit ook.
  zaterdag 3 april 2010 @ 18:06:42 #92
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_79908806
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 18:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat kan dus wel. Een contract kun je opzeggen als iemand zich niet aan de voorwaarden houdt, een nationaliteit ook.
Een nationaliteit is geen contract. Ik heb niet gevraagd om een NL nationaliteit, ik ben hier toevallig geboren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_79908846
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 18:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Een nationaliteit is geen contract. Ik heb niet gevraagd om een NL nationaliteit, ik ben hier toevallig geboren.
Mensen die de Nederlandse nationaliteit hebben aangenomen hebben er wel om gevraagd. Het staat je ook vrij om de Nederlandse nationaliteit in te leveren.
pi_79908848
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 18:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En dan heb je dus ook niet te vrezen
  zaterdag 3 april 2010 @ 18:10:30 #95
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79908904
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 18:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het kan dus niet.

Mensen die twee nationaliteiten hebben, hebben geen twee gelijkwaardige nationaliteiten. De eerste in Nederland geboren Marokkaan met naast zijn Nederlandse (effectieve) nationaliteit ook een tweede, Marokkaanse nationaliteit die wordt uitgezet en zijn zaak aanhangig maakt bij het Europese Hof, die staat 2 dagen later weer voor je neus met een Nederlands paspoort.

Misschien zou je eens iets moeten lezen over het onderwerp. Het is namelijk een heel complex verhaal.
  zaterdag 3 april 2010 @ 18:11:47 #96
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79908954
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 18:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mensen die de Nederlandse nationaliteit hebben aangenomen hebben er wel om gevraagd. Het staat je ook vrij om de Nederlandse nationaliteit in te leveren.
Jullie verschuiven nu het onderwerp.

Dit gaat over in nederland geboren mensen met daarnaast een tweede nationaliteit, niet om mensen die zich hebben laten naturaliseren.

Of wou TS gewoon een topic openen dat volledig naast de actualiteit grijpt en heb ik het verkeerd begrepen?
pi_79908986
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 18:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Het kan dus niet.

Mensen die twee nationaliteiten hebben, hebben geen twee gelijkwaardige nationaliteiten. De eerste in Nederland geboren Marokkaan met naast zijn Nederlandse (effectieve) nationaliteit ook een tweede, Marokkaanse nationaliteit die wordt uitgezet en zijn zaak aanhangig maakt bij het Europese Hof, die staat 2 dagen later weer voor je neus met een Nederlands paspoort.

Misschien zou je eens iets moeten lezen over het onderwerp. Het is namelijk een heel complex verhaal.
In EU-verband kan men natuurlijk ook iets doen aan deze problematiek of heb je dat helemaal over het hoofd gezien?
  zaterdag 3 april 2010 @ 18:14:10 #98
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79909018
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 18:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

In EU-verband kan men natuurlijk ook iets doen aan deze problematiek of heb je dat helemaal over het hoofd gezien?
Dit zijn geen EU regels, dit komt vanuit de VN.
pi_79909041
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 18:14 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Dit zijn geen EU regels, dit komt vanuit de VN.
Ook in de VN kun je druk uitoefenen.
  zaterdag 3 april 2010 @ 18:16:18 #100
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79909082
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 18:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ook in de VN kun je druk uitoefenen.
Prima.

Ik zie Geert al staan in NY op z'n zeepkist.

Maar dat moet dan dus eerst nog even gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')