Is toch niet af te dwingenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:23 schreef bendk het volgende:
Twee weken geleden hier in Denemarken: een Pool had voor dkr 4800,- ( E 650,-) aan spullen gestolen in een supermarkt. Is opgepakt door de politie.
De rechter heeft hem veroordeeld tot 30 dagen onvoorwaardelijke gevangenisstraf. Daarna moet hij Denemarken verlaten en heeft een inreisverbod voor 6 jaar.
Zo gaat het hier !
Je kunt niet lezen.quote:
Mohammed C niet en Mohammed B wel?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:56 schreef AndersdanJOu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Nederlandse overheid dat nog een keer zal doen.(hoop ik niet tenmiste)
Kijk alleen maar naar Mohammed.C. die had trouwens ook geen Nederlandse nationaliteit,
Die werd na het uitzitten van jarenlange straf overgedragen aan Marokko,aangekomen daar is hij zowat van de aardbodem verdwenen,niemand die nog iets van hem vernomen heeft,hij is gewoon spoorloos en Marokko die houdt vol dat hij nooit aangekomen is,is het toch niet te geloven,zal hij dood zijn,zal hij nog steeds gemarteld worden..(dit kan en mag gewoon niet)
Voor hetzelfde geld is hij al die tijd zoals hij zegt onschuldig geweest te zijn en had hij niks met het het voorbereiden van een terreuraanslag,(dit zou hij niet mogen verdienen)
Als ze zo graag iemand terug willen sturen,moeten ze maar eens met Mohammed.B.beginnen die verdient het om "spoorloos" te zijn.
Das minimaal 2 veroordelingen te veelquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je kunt niet lezen.
In de motie staat drie veroordelingen, en dan in het eerste jaar met 2 weken straf. Twee hele weken!
Wat een flauwekul: drie veroordelingen waar elk twee weken straf op staat!quote:Op vrijdag 2 april 2010 03:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das minimaal 2 veroordelingen te veel
Het probleem ligt hem niet zozeer in het ´ongewenst vreemdeling´ verklaren. Het probleem ligt hem in het daadwerkelijk uitzetten/zelf weggaan.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:23 schreef bendk het volgende:
De rechter heeft hem veroordeeld tot 30 dagen onvoorwaardelijke gevangenisstraf. Daarna moet hij Denemarken verlaten en heeft een inreisverbod voor 6 jaar.
Natuurlijk, als buitenlandse (beroeps)criminelen hier willen komen wonen, dan moeten wij uitwijken en verhuizen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat een flauwekul: drie veroordelingen waar elk twee weken straf op staat!
Als je als maatschappij dat niet kunt hebben, dan moet je zelf maar verhuizen.
Ja hoor, weer zo'n goedprater, je hoort verdomme gewoon GEEN veroordelingen te hebben...quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat een flauwekul: drie veroordelingen waar elk twee weken straf op staat!
Als je als maatschappij dat niet kunt hebben, dan moet je zelf maar verhuizen.
Wat een watjes, die beroepscriminelen van jou. Drie keer in een jaar tijd slechts twee weken straf?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:18 schreef Picchia het volgende:
[..]
Natuurlijk, als buitenlandse (beroeps)criminelen hier willen komen wonen, dan moeten wij uitwijken en verhuizen.![]()
Dat is thans ook de aanbieding van de maand: 3 keer voorkomen is 2 keer straf krijgen !quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat een watjes, die beroepscriminelen van jou. Drie keer in een jaar tijd slechts twee weken straf?
Trouwens al een prestatie op zichzelf: in een jaar tijd drie keer voor de rechter komen. Meestal moet je nogal lang wachten voor je aan de beurt bent.
3 strikes, you're out, moeten ze hier ook invoeren, en JA ook voor 3 keer een tasje jatten kan je wat mij betreft de rest van je leven achter tralies rotten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:18 schreef bendk het volgende:
[..]
Dat is thans ook de aanbieding van de maand: 3 keer voorkomen is 2 keer straf krijgen !
Nou, dat is een moraal die daden in de juiste verhoudingen ziet!quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3 strikes, you're out, moeten ze hier ook invoeren, en JA ook voor 3 keer een tasje jatten kan je wat mij betreft de rest van je leven achter tralies rotten.
Is toeteren een MISDRIJF, nee he? Next .quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:22 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, dat is een moraal die daden in de juiste verhoudingen ziet!
Wat staat er dan op drie keer nutteloos toeteren? Je hand afhakken?
Maar nutteloos toeteren is wel erg asociaal en verboden. En strafbaar.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is toeteren een MISDRIJF, nee he? Next .
Oneens, iedereen kan een keer een foutje maken, een herhaling, nou ok, maar 3 is gewoon een afwijking. En nee, het geldt dus niet voor overtredingen, maar voor misdrijven. En dan is het voor mij gewoon, opbokken...quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:29 schreef Kees22 het volgende:
Maar wat erger is: je gaat niet op mijn punt in.
Bij een overtreding of misdrijf dient gestraft te worden. Maar de opgelegde straf dient wel in een redelijke verhouding te staan tot de gepleegde wandaad.
Dan behandel je mensen dus essentieel verschillend op grond van de vraag of ze ook een ander paspoort hebben. Een oneigenlijke grond, dus. Net zo relevant voor de wandaad als de kleur van hun ogen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oneens, iedereen kan een keer een foutje maken, een herhaling, nou ok, maar 3 is gewoon een afwijking. En nee, het geldt dus niet voor overtredingen, maar voor misdrijven. En dan is het voor mij gewoon, opbokken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |