En kun je me nog wat tips geven?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:14 schreef neen het volgende:ik heb een hele make up discussie op msn
tevens tvp
Ik kan wel een keertje met je naar de Macquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:17 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
En kun je me nog wat tips geven?
Hey!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit te snoepen van de vulling voor LadyBlack's taart met een stukje afgesneden biscuit..
Ja is goed tegen die tijdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Stom van de wedstrijd! Ik duim voor joe![]()
Ik denk dat ik dan ook tijd heb, leuk!We gaan dan wel PMen! Spanning gezond? Ik voel me trouwens de laatste tijd wel blakend, blozend, etc.!
Dat wel! Ik voel me ipv een vadsige zeekoei eerder een mollig kalf wat door een lentewei dartelt
![]()
Dus er is ook positiviteit hoor! Ik moet ook eigenlijk niet zo zeuren
![]()
Het vriendje vertroetelt mij door mn gemekker aan te horen en veel te knuffelen!I approve!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:32 schreef neen het volgende:
[..]
Ik kan wel een keertje met je naar de Mac Saladebardan zal ik alles even haarfijn uitleggen.
Ik had vandaag een soort fusia kleur op die nog net natuurlijk leek, zo iets is mooi! Srslyquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Nou kijk ik ben normaal best naturel (dus alleen wat mascara en rouge en soms lippenstift. Maar ik moet voor het een ander er af en toe iets verzorgder uitzien ofzo dus ik wil geen fushia kleuren oid, wel redelijk natuurlijk aangezien het ook vaak voor overdag is. En ik heb een lichtbruine kleur dus die harde kleuren maken me al snel heel clownesk
En ik heb wel kringen onder mijn ogen dus dat dan ook, maar das niet zo moeilijk. Maar het is een beetje lastig zo denk ik om uit te leggen.
Ik zie echt al voor me dat ik in zo'n winkel kom en vraag om advies en dat dan zo'n soort mister Jay van ANTM zegt: giiiiiirl, you're a mess! Ofzo
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:42 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga lekker op een terras zittenEn ik heb in navolging van XM mijn knalrode, kick-ass lak peeptoes met onwijze hoge hak aangetrokken.
En een mooie jurk aangetrokken en een paars vestje. Zo.
Bij mij dezelfde verhoudinge. Prima vol te houden, maar heb me wel aardig moeten bewijzen in het begin.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
CF! brrrr..
Zelf werk ik met 103 mannen en 5 vrouwen, vink wel gezellieDus
Om plakjes komkommer op haar ogen te leggen? Nee, ik bedoel natuurlijk de Mac van http://www.maccosmetics.com/ leer mij make-up kennen.quote:
Die 'c' zie ik dus echt nu pas voor het eerst he...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:49 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben bij MAC in de mall in connecticut heel fijn opgemaakt, en als ik mn make up doe zoals zij het deden krijg ik elke keer weer complimenten
Even kijken of de foon-foto's een beetje duidelijk zijn en of photobucket er zin in heeft..quote:
ja, als ik poeder gebruik dan wel, en de blusher sowieso. maar ik gebruik nu mn huid een stukje beter is eigenlijk alleen met feestjes en optredens foundation/poeder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Haha maak je geen zorgen hoor, je taart is nog intact. Er zat een kleine bolling op de bovenkant van het bakken die ik eraf heb gesneden, ik wil je natuurlijk wel een rechte taart geven!quote:
Ook geen gluhwein?quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:46 schreef _Calimero_ het volgende:
O en ik ben eindelijk een kilo afgevallen, die ik er nu af ga houden omdat ik geen hele pakken koekjes of repen chocola meer ga wegeten de komende 11 dagen
Geen gluhwein, wel bierquote:
Ik ben echt teveel met eten bezigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:48 schreef neen het volgende:
[..]
Om plakjes komkommer op haar ogen te leggen? Nee, ik bedoel natuurlijk de Mac van http://www.maccosmetics.com/ leer mij make-up kennen.
Ze hebben vast ook wel make up reiniger. En anders zet je gewoon een zonnebril op.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijkt me heel leuk om me eens van make-up advies te laten voorzien, maar ik durf niet onopgemaakt naar zo'n winkel toe.
Alleen een beetje mascara en lipgloss dan? Volgens mij heb jij niets meer nodig dan danquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijkt me heel leuk om me eens van make-up advies te laten voorzien, maar ik durf niet onopgemaakt naar zo'n winkel toe.
Nou.. echt welquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Alleen een beetje mascara en lipgloss dan? Volgens mij heb jij niets meer nodig dan dan
Als ik dat zou doen zat ik onder de puistjes.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou.. echt wel. Was het maar zo'n feest. Ik draag echt iedere dag foundation enzo.
koud, maar wel geweldig mooi! Ik zal binnenkort even wat foto's uploaden. Hoe was het hier?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
Nyn!
Je hebt het overleefd! Hoe was het?
Jaloers!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
koud, maar wel geweldig mooi! Ik zal binnenkort even wat foto's uploaden. Hoe was het hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:15 schreef loveli het volgende:
Rokje is korter dan ik me herinner.. of ik ben dikker geworden. Twijfel of het niet te kort is. Jasje is gewoon maat 38, goed op de schouders en wat wijd op de heupen.Mooi riempje om doen en het jasje als jurk dragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Rokje is korter dan ik me herinner.. of ik ben dikker geworden. Twijfel of het niet te kort is. Jasje is gewoon maat 38, goed op de schouders en wat wijd op de heupen.Ik vind het niet zo mooi... beetje oubolligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Rokje is korter dan ik me herinner.. of ik ben dikker geworden. Twijfel of het niet te kort is. Jasje is gewoon maat 38, goed op de schouders en wat wijd op de heupen.Ik vind het eigenlijk een hele nette overjas. Geen jas van een pakje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar willen we dan natuurlijk ook een foto van zienquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:25 schreef kwakz0r het volgende:maar misschien wissel ik toch nog voor donkerblauw en een grijze legging...
[ afbeelding ]
Dat ja. En mooie benen loveliquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een hele nette overjas. Geen jas van een pakje.
grijze legging zat een gat in, dus blijft bij zwart, maar ik ga hiervoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar willen we dan natuurlijk ook een foto van zien
Mijn ideequote:Op woensdag 24 maart 2010 10:38 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:45 schreef Ewelina het volgende:
Mooie benen loveli! Ik zou de jas weglaten, nu lijkt het alsof je er niks onder aan hebt...
Kwak, leuke outfit, staat je goed!
Is 80 gram tiramisu niet heel veel? en dan ook nog een ander toetje na?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:46 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP met lijstjesvraag...
Dit is mijn lijstje van gisteren, ik kan totaal niet inschatten of dit nou te veel is. Wat denken jullie?
O: 2x bruin brood met kipkerriesalade
T: mini-krentenbol
L: yoghurt met cruesli
D: 3 wraps met rundergehakt en veel groente, beetje geraspte kaas, 2 glazen rode wijn
T: ongeveer 80 gram tiramisu (we hadden met 6 man een bak van 500 gram)
T: dun plakje notencake, blokje extra pure chocolade
dat vond ik ook!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:44 schreef Viking84 het volgende:
Kwak, wat kijk je droevig!. Of komt dat door de foto?
Ik zit tegen m'n nakijkwerk aan te hikken. Hele week uitgesteld en vandaag moet het echt gebeuren. Laatste loodjes
. Fuck, ik vind het zo lastig om schrijfproducten na te kijken. Geef mij maar een SO
.
Je kan heus wel mascara en een lijntje op hebben. En lippenstift vegen ze er zo af...quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rokje is korter dan ik me herinner.. of ik ben dikker geworden. Twijfel of het niet te kort is. Jasje is gewoon maat 38, goed op de schouders en wat wijd op de heupen.Het jasje kan wel als overjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het niet mooi, idd beetje Sherlock Holmesachtig... En zonder jasje is het wel erg sexy...
O dit had ik nog niet eens gelezenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh? Nu ook nog? Het wordt mooi weer!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou.. echt wel. Was het maar zo'n feest. Ik draag echt iedere dag foundation enzo.
Die twee toetjes hadden inderdaad niet gehoeven nee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Is 80 gram tiramisu niet heel veel? en dan ook nog een ander toetje na?
Verder vind ik het een prima lijstje qua hoeveelheid. Qua keuzes wat minder
Rokje is korter dan ik me herinner.. of ik ben dikker geworden. Twijfel of het niet te kort is. Jasje is gewoon maat 38, goed op de schouders en wat wijd op de heupen.ik vind 't mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het staat jou volgens mij ook gewoon erg leuk, je gezicht erbij denkende
Ja doei.
ben erg benieuwd!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
koud, maar wel geweldig mooi! Ik zal binnenkort even wat foto's uploaden. Hoe was het hier?
Best een karig ontbijtje voor die inspanning! Ik wou dat ik een causaal verband kon leggen met de zeurende pijn, maar ik heb geen idee waar dat vandaan komt. Wel vervelend!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:23 schreef Ek-Mei het volgende:
Morge! Lijstjestijd!
O: achterkantje van brood met 2 gekookte eieren
S: 20 min lopen, 20 min crosstrainer, 10 min roeien, 10 min fietsen
Was een dik stuk brood hoor, het kapje zeg maar, ja erg raar, geen idee waar het aan kan liggenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Best een karig ontbijtje voor die inspanning! Ik wou dat ik een causaal verband kon leggen met de zeurende pijn, maar ik heb geen idee waar dat vandaan komt. Wel vervelend!
Ik word sowieso niet bruin. Helaas.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Huh? Nu ook nog? Het wordt mooi weer!
Dan word je
1. niet bruin
2. heb je het niet nodig
Ook niet als kindje?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik word sowieso niet bruin. Helaas.
Nope.quote:
quote:
zeurpostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ik jay met je mee! Alleen heb ik mijn spillebeentjes van mijn vader, mijn moeder heeft minder gelukquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:01 schreef loveli het volgende:
Foto's gaan eraf, combinatie jasje-rokje wordt het toch niet imv imago. En wat betreft m'n benen, daar ben ik ontzettend blij mee en het leuke is dat ze gewoon gratis en voor niks zijn geleverd bij de geboorte. Yay voor erfelijkheid!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zeurpostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Agreezz Ik heb me ook zojuist al 3x omgekleedquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:08 schreef loveli het volgende:
Kwak, niet alleen voor dikke mensen is het met dit overgangsweer moeilijk om de goede kleren en schoenen uit te zoeken![]()
En voor wat het waard is, niks winters aan blote armen
Mijn vader kan niet tegen de zon, hij gaat wel graag naar spanje, maar met factor 40? en met een hoed en de hele dag in de schaduw. Net als in Nederland in de tuin. Hij heeft dan nu ook nog sproetjes en zoquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Herinnert zich vaag nog de vakantie in Spanje dat m'n moeder erachter kwam dat m'n vader, zus en 2-jarige ik niet tegen de zon konden
Ik heb een jeans met zwarte pumps en een rood shirt met 3kwartmouw.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:08 schreef loveli het volgende:
Kwak, niet alleen voor dikke mensen is het met dit overgangsweer moeilijk om de goede kleren en schoenen uit te zoeken![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:17 schreef kwakz0r het volgende:
je hebt ook gelijk hoor lovelimben beetje labielig deze week, maar ja...
goed nieuws: vanochtend 100.1de 99 komt er echt echt echt aan!
Ik op mijn 27e!quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh en ik moet echt mn haar vervenhoe vroeg kan een mens grijs worden...
Ik heb geen probleem met de wisseling winter-lente. Ik draag precies hetzelfde, alleen hoeft er straks geen long-sleeve meer onder m'n blousje en ik kan nu m'n long-sleeves icm giletjes dragenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb ook nauwelijks nog passende lente-outfits en ik was er alweer niet op voorbereid. Ik realiseerde het me pas op de eerste dag dat een dikke trui écht niet meer kon.
Mijn vriend van 25 is ook al een paar jaar grijs aan het worden dus je bent niet de enige MevrouwPuff.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:08 schreef loveli het volgende:
Jammer dat ik niet thuis ben... hadden we kunnen meetenquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:57 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb over veel kleding een mening, maar niet echt over pakken/mantelpakjes... ik weet er te weinig van om te weten of iets leuk zal staan of niet...
spannend, vanmiddag weer een open middag op een middelbare school (kennismaken voor mensen die er willen gaan werken), in hoofddorp deze keer. ben onwijs aan t nadenken over wat voor kleren ik aan zal doen - hoeft niet heel formeel, maar ik kleed me vaak vrij jong en ik wil als onbevoegde docent niet als een compleet meisje overkomen...
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:49 schreef shinydiscoball het volgende:
Nou dit dusben wel benieuwd naar de hele outfit! mooie spiegel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ja ik ben heel zen over mijn ouderdoms-kenmerken. Ik vind mijn grijze haren veeeeeel minder erg dan de cellulite op mijn benen en billen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ben 23!![]()
Maar ik begrijp dat jij er minder moeite mee hebt
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:00 schreef P.F het volgende:
Ik had namelijk de vorige keer gezegd dat je bier beter wat langzamer in kon schenken uit een kan, dan krijg je minder schuim.
Toen hoorde ik via via dat ze beledigd was dat ik haar bier inschenk kunsten aan het verbeteren was..
Dat heeft niets met ouderdom te maken hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, ja ik ben heel zen over mijn ouderdoms-kenmerken. Ik vind mijn grijze haren veeeeeel minder erg dan de cellulite op mijn benen en billen.
Nou ja ze sprak de rest van de avond niet meer tegen mij, wat ik op zich niet heel erg vind want ik heb het met iedereen wel gezellig. Alleen is dat denk ik het probleem, ik ben de nieuwe en ik heb het met iedereen gezelligquote:
Dat weet ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat heeft niets met ouderdom te maken hoor![]()
Ik ben dan echt een en al aderquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Pashokjes hebben ook vaak zo'n vreselijk licht.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet thuis ben... hadden we kunnen meeten. Welke school is het? *nieuwschierig aagje*
Veel succes!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Dat is echt vlakbij mijn huis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wat voor school het is verder.
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is echt vlakbij mijn huis!Geen idee wat voor school het is verder.
Nou dit dusStippeltjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Nou dit dusWat een mooi figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
en een mooie matroesjka-popquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:57 schreef P.F het volgende:
[..]
ben wel benieuwd naar de hele outfit! mooie spiegel!
Nou het ging erom dat ze onderzoek deden met behulp van bronnen. Twee van de vier groepjes hebben geen bronnen ingeleverd, zodat ik het niet kan verifiëren, er ontbreekt van alles, degenen die wel bronnen hebben gebruikt hebben er niet genoeg informatie uit gehaald...quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef Chicolate het volgende:
Oh wauw Nynke. Zoooo mooi!
@Viking: waren ze echt zo slecht allemaal?
Oh de MPquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooi Nynke!Met wie was je daar eigenlijk?
Als iemand nog zin heeft in een concert vanavond trouwens, het USKO voert deMatthäus Passion
uit in Utrecht. Met kinderkoor en al.
waar ga je naar toe? Is dit de vakantie naar de US? Wanneer ga je weg dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:40 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is het mooi in Lapland![]()
Ik heb net ingescheckt voor de vakantie. wat een drama tegenwoordigben er een half uur mee bezig geweest en onze zitplaatsen zijn ruk. Nu maar hopen dat iemand zo lief is onze (erg brave) kinderen een zitplaatsje te gunnen die niet direct boven de vleugel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja en moet dus een CD in Engels en geschiedenis doen, wat eigenlijk gewoon vwo examens zijn en dus ook tegelijkertijd met vwo-leerlingen wordt afgenomen in mei. Ben alleen mijn havo diplioma kwijtdus ik kan eerst 72 euro dokken voor een bewijs van afgelegd examen. Nouja, wat moet dat moet
![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Wow Nynke!! *jaloers is*
Ben je blij dat je weer terug bent? (omdat het me toch wel freezing cold lijkt daar)de kou viel wel mee hoor, rond de -5 overdag en -20/25 's nachts..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vooral blij terug te zijn omdat dat betekend niet meer in een groep te zijn. Ik word daar na een dag al knettergek van, en deze groep was wel extreem. Onder andere iemand die 's avonds als we wat zaten te drinken met z'n ipod in erbij kwam zitten mokken om niets, heerlijk...Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:46 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh de MP. Als ik in Utrecht had gewoond, en het iets eerder had geweten
, was ik gegaan. Ik ga hem dit jaar weer niet live luisteren... Zing jij mee?
En inderdaad, mooie foto's van Nynke!
Morgen, naar Amerika inderdaad.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
waar ga je naar toe? Is dit de vakantie naar de US? Wanneer ga je weg dan?
Lijkt me supertof! Ik zou alleen al bij een koor willen zingen om de MP 1 keertje te kunnen doen. Maar ik ben een beetje bang dat alle koren zo "grijs" zijn als die van mijn moeder. En zo fantastisch is mijn zangstem nou ook weer nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja.Gewoon één van de 15 ofzo alten, maar toch. Echt leuk om aan mee te doen.
![]()
Zo, even snel een lijstje en dan ben ik weg.
O: 1x volkorenbrood met pindakaas
T: koffie met melk
L: tosti kaas met curry
T: 1 snee brood met een plak chocolade![]()
D: waarschijnlijk een broodje Mario of iets anders ongezonds tussen repetitie en concert
T: in elk geval fruit en waarschijnlijk een drankje
Ik lijk in die broek waarschijnlijk (omdat ie een beetje wijd is, maar das het model) slanker dan ik ben. Bovendien wil ik me fijn voelen in een badpak/bikini in de zomer, en dat zou ik nu nog niet zijn. Ik zou daar iets meer voor moeten sporten denk ik, maar ik voel me ook gewoon fijner met 3 kilo erafquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Morgen, naar Amerika inderdaad.
En groepen zijn inderdaad the hell.
SDB: ik vind eigenlijk dat jij een heel mooi vrouwelijk figuur hebt en vraag me af waar die kilo#s er nog vanaf moeten
Ik loop met een schema voor blessuregevoelige typjes van hardloopschema.nl. Evy gaat wat te hard van start van wat ik zo las. Ik ben echt begonnen met 5x1 minuut hardlopen met 2 minuten lopen tussendoor, terwijl je bij Evy volgens mij in les 1 al een keer 3 minuten moet hardlopen. Bij een van mijn vele vorige pogingen om te beginnen met hardlopen dacht ik dat het wel grappig was om in week 3 te beginnen met 3 minuten hardlopen (want 1 minuut hardlopen is voor mietjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:08 schreef neen het volgende:
Hoe loop jij nu eigenlijk dan? Ook met dat schema van Evy of niet?
Ja, voorheen begon ik wel eens in week 4 met Evy om vervolgens op de datum van de volgende les nog spierpijn te hebbenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:26 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik loop met een schema voor blessuregevoelige typjes van hardloopschema.nl. Evy gaat wat te hard van start van wat ik zo las. Ik ben echt begonnen met 5x1 minuut hardlopen met 2 minuten lopen tussendoor, terwijl je bij Evy volgens mij in les 1 al een keer 3 minuten moet hardlopen. Bij een van mijn vele vorige pogingen om te beginnen met hardlopen dacht ik dat het wel grappig was om in week 3 te beginnen met 3 minuten hardlopen (want 1 minuut hardlopen is voor mietjes), alleen zat ik toen na een week thuis met een blessure.
Vanavond loop ik 4x1 en 3x2. En als ik het niet vergeet neem ik Runkeeper ook mee.
![]()
Samenvatting: Nee, hardloopschema.nl.
Ja? Was het zo lekker?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:26 schreef P.F het volgende:
Ik werd net preventief gefouilleerd. Helemaal gek geworden!
Gaan !quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik over drie kwartier naar Zumba zal gaan
Oh ik wist niet dat ik een team had, maar okéquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:30 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, voorheen begon ik wel eens in week 4 met Evy om vervolgens op de datum van de volgende les nog spierpijn te hebbenals je weet hoe je me aan je street team moet toevoegen ik weet niet hoe dat moet
moet je dat maar doen
m'n nick daar is ikbenkapot
Gaan natuurlijk! Hup hup, sporten jij!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik over drie kwartier naar Zumba zal gaan
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:42 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat ik een team had, maar oké![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:46 schreef Syrena het volgende:
Zou wel cool zijn, binnen 1 jaar van schaal 4 naar 8(voor de helft dan, tis maar 0.4 fte).
Eh, zit jij serieus in schaal 4? Bibliotheken-CAO?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk wel dat jij meer kan ja.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Nu in 5 (sinds sept vorig jaar), en als ik 't diploma heb naar 6. CAO-HBO trouwens, maar zal niet veel schelen denk ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, zit jij serieus in schaal 4? Bibliotheken-CAO?
Ik denk wel dat jij meer kan ja.
Nou, je hebt groot gelijk!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nu in 5 (sinds sept vorig jaar), en als ik 't diploma heb naar 6. CAO-HBO trouwens, maar zal niet veel schelen denk ik.
Ik ben er begonnen in 4 (MBO-niveau), als bijbaan bij de scriptie die niet wilde vlotten en toen blijven plakken.
Die schaal 8 wat nu vrijkomt is van een collega die deels een andere functie deed en dat nu helemaal gaat doen. Normaalgesproken had ik een eeuwigheid kunnen wachten, er komen bij ons geen hogere functies vrij in de bieb. Ik zat echt te wachten op de fusie en te hopen dat er dan wat met pensioen zou gaan of overspannen zou raken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Ik ben ook (nog!) geen baas over mensen hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:01 schreef Syrena het volgende:
Mijn baas zit in 9. En ik wil nog geen baas zijn over mensen![]()
Maar de collega die weg gaat, gaat naar 10. En die functie zou ik ook wel willen op den duur (is meer naar de ICT toe en heeft niets meer met bieb te maken). Er is daar wat meer verloop ook. Het is in elk geval niet zo uitzichtsloos als het eerst was (voor 2009 was t hopeloos, nu vallen we onder een ander organisatieonderdeel).
Graag! Ga er morgen aan beginnen, dan PM ik 'm je wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben ook (nog!) geen baas over mensen hoor. Maarre, als je nog iemand nodig hebt om je brief te lezen, let me know
Ik heb geen idee kwak. Google is your friend denk ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:08 schreef kwakz0r het volgende:
is dat vergelijkbaar met de universiteitsschalen? want volgens mij is mijn schaal nu vergelijkbaar met schaal 8 trede 3 of schaal 10 trede 2... (en schaal negen trede 1, schaal 9 is gek en korter dan de rest) het is de bedoeling dat je uitstroomt in de wetenschap naar een functie schaal tien trede 3 volgens mij...
maar goed, daar kom ik toch niet terecht...
ohja, beter gegoogled... tot en met 8 is t ongeveer t zelfde, maar 9 en hoger gaan veel harder omhoog in de openbare bibliotheken CAO, andere CAO's zullen wel vergelijkbaar zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb geen idee kwak. Google is your friend denk ik
Dat is ook helemaal niet zo leukquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:01 schreef Syrena het volgende:
Mijn baas zit in 9. En ik wil nog geen baas zijn over mensen![]()
Maar de collega die weg gaat, gaat naar 10. En die functie zou ik ook wel willen op den duur (is meer naar de ICT toe en heeft niets meer met bieb te maken). Er is daar wat meer verloop ook. Het is in elk geval niet zo uitzichtsloos als het eerst was (voor 2009 was t hopeloos, nu vallen we onder een ander organisatieonderdeel).
Paasstol?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
2026 kcal vandaag... echt hoor mijn lichaam wil het nu heftig! Maar ben wel 1 kg keiharde vet zwaarder
2 sneetjes kerststol vergeten: 2270..
Bah, kan het knopje niet vinden en vriend wil er niks van weten dat ik minder ga eten...
Je bent ook heeeeel slank. Kan me voorstellen dat vriendje niet wil dat je nog slanker wordt. Wat natuurlijk niet wegneemt dat jij waarschijnlijk bang bent om weer aan te komen. Al zal dat wel loslopen denk ik, als ik eerlijk mag zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
2026 kcal vandaag... echt hoor mijn lichaam wil het nu heftig! Maar ben wel 1 kg keiharde vet zwaarder
2 sneetjes kerststol vergeten: 2270..
Bah, kan het knopje niet vinden en vriend wil er niks van weten dat ik minder ga eten...
Amen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je bent ook heeeeel slank. Kan me voorstellen dat vriendje niet wil dat je nog slanker wordt. Wat natuurlijk niet wegneemt dat jij waarschijnlijk bang bent om weer aan te komen. Al zal dat wel loslopen denk ik, als ik eerlijk mag zijn.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je bent ook heeeeel slank. Kan me voorstellen dat vriendje niet wil dat je nog slanker wordt. Wat natuurlijk niet wegneemt dat jij waarschijnlijk bang bent om weer aan te komen. Al zal dat wel loslopen denk ik, als ik eerlijk mag zijn.
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:47 schreef Ewelina het volgende:
Mijn baan is niet echt studiegerelateerd. Was ook zeker niet de belangrijkste eis, dat was gewoon goed verdienen
Hmmm... okquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:34 schreef Syrena het volgende:
[..]Mee eens. Luister naar Tink en je luvver
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Ik moest ook lijstjes posten als ze niet zo goed waren, toch?
Natuurlijk!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Ik moest ook lijstjes posten als ze niet zo goed waren, toch?
Ik ga morgen over een week!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:18 schreef conleche het volgende:
Ik heb de verwarming nog niet aangehad vandaag, bedenk ik me nu en zit hier in badjasje. De lente is nu echt begonnen!!![]()
Ga jij morgen al naar de States, Tink? Jij bleef aan de oostkust toch? Maine en zo? Of heb ik dat verkeerd onthouden? En hoe lang? Oei, dat zijn behoorlijk wat vraagtekens achter elkaar.
Ik kan niet wachten, wij gaan over minder dan een maand!! (ik tel echt de dagen)
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Nou, hou je vast. Het begon goed![]()
O: 2 crackers jam, 1 cracker hummus, appel
S: 15 min. cardiostepper, 35 min loopband (waarvan 12 rennen, wandelend nog een beetje met de incline gespeeld)
L: 2 kommen uiensoep, 2 crackers gerookte zalm
T: cracker humus, banaan, festini peer ijsje, handje rozijnen
D: uit eten: salade met gerookte zalm, parelhoen met groente en een paar frietjes, bolletje chocolade ijs
Oeps. Het drie gangen menu was zo goedkoop
Waar ging jij ook alweer precies heen en hoe lang?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ga morgen over een week!![]()
Tink, alvast heel veel plezier!!
Drie stukjes brood, nog.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Valt eigenlijk best mee, dat diner. Of heb je er ook veel brood bij gegeten? Parelhoen is mager, zalm is goed. Een paar frietjes is knap dat het er maar een paar zijn en 1 bolletje ijs had ook best erger gekund!
Weekje New York. In vergelijking met jouw en Tinks reis een peulenschil natuurlijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar ging jij ook alweer precies heen en hoe lang?
Ik vind je lijstje helemaal niet slecht. Misschien een beetje een te licht O voor de sportactiviteiten die er op volgden. Dat je daardoor aan het snaaien ging? Maar je hebt niet echt slechte dingen gegeten en je hebt genoeg bewogen om het te kunnen hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:25 schreef Goodbye het volgende:
Dat handje rozijnen waren er twee, bedenk ik me net. Ik had echt zin om te snaaien op dat moment.
Ook daar ben ik super jaloers op, hoor!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Weekje New York. In vergelijking met jouw en Tinks reis een peulenschil natuurlijk.
Ik denk inderdaad dat ik ben gaan snaaien omdat ik eigenlijk te weinig had gegeten. Ik was tussendoor nog weggeweest, dus toen ik thuis kwam heb ik die vier dingen bij mijn T's binnen een half uur gegeten zo ongeveerquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind je lijstje helemaal niet slecht. Misschien een beetje een te licht O voor de sportactiviteiten die er op volgden. Dat je daardoor aan het snaaien ging? Maar je hebt niet echt slechte dingen gegeten en je hebt genoeg bewogen om het te kunnen hebben.
Jij naar Damascus hè? Daar wil ik ook graag een keer heen (en ook Petra en zo). En is in juli dan de treinreis?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef ColdFeet het volgende:
Niks mis mee toch, Goodbye? Redelijk gezonde keuzes, vind ik. Je had overdag behoorlijk weinig gegeten, dus het kan echt wel lijen!
Cootje, voor mij nog 8 nachtjes slapen tot de eerstvolgende vakantieEn daarna pas in juli weer weg
Ik sta een kwartier later op, maar neem wel (voor mijn doen danquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ik ben gaan snaaien omdat ik eigenlijk te weinig had gegeten. Ik was tussendoor nog weggeweest, dus toen ik thuis kwam heb ik die vier dingen bij mijn T's binnen een half uur gegeten zo ongeveer![]()
Ontbijtje vond ik zelf vrij redelijk, maar ik ontbijt altijd redelijk licht (maar omdat ik normaal om 6.15 op sta komt daar nog wel wat aan tussendoortjes bij, vandaag was ik vrij)
Echt he? Ik ben er ook dol op. Het spannende van aankomen in een wildvreemde omgeving, het eten proeven, natuur&cultuur...quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij naar Damascus hè? Daar wil ik ook graag een keer heen (en ook Petra en zo). En is in juli dan de treinreis?
En Phaidra: NY is echt zo leuk!! En nu ook best een lekker tijd om te gaan! Wil ik eigenlijk dit jaar ook nog.Ik zou echt altijd wel willen reizen. Of misschien niet altijd, maar wel heel vaak!
Mutsquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik sta een kwartier later op, maar neem wel (voor mijn doen dan) een 'normaal' ontbijt
.
Die haast ken ik wel, zeker als ik te lang onder de douche heb gestaan en toch echt de trein moet halen. Maar ik probeer wel altijd *iets* te eten. Desnoods smeer ik snel ff 2 boterhammen die ik dan in de trein opeet. Vijf boterhammen haal ik niet, maar goed, mijn lijstjes zijn bekendquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Muts![]()
Ik eet thuis meestal een cracker/beschuitje met beleg of kale yoghurt en soms skip ik wel eens, uit haast. Op het werk eet ik over de gehele dag toch wel een stuk of 5 boterhammen. En daarnaast wat fruit. Ik vind tussendoortjes op het werk erg moeilijk, aangezien ik van sultana's/ontbijtkoek/andere troep alleen maar meer honger en/of snaaitrek krijg.
Welkom!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef Dreamyheadz het volgende:
Hallo iedereen!
Dreamyheadz wil zich graag voegen bij dit gezellige topic! Wil dr voor de bikinitijd zo'n 3 kilo afhebben maar erg gemotiveerd ben ik nog niet, omdat het niet zoveel is:p. Mijn valkuil is s'avonds lekker op de bank met vriendlief snaaien, we zijn gek op toastjes, kaasjes....etc...dus ga voor gezondere eetgewoontes en 'slik' sporten! Zal af en toe wel even een lijstje plaatsen;).
Liefs!
Ja, mijn collega's vinden me ook wel reislustig... Ah well.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou ook wel een keer of vijf per jaar op vakantie willenNu doe ik meestal twee vakanties en nog één of twee korte stedentrips. En op mijn werk vinden ze al dat ik constant op vakantie ga
(collega's dan, mijn baas zeurt niet
)
Leuk! Veel plezier alvast!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
Wij zitten tegelijkertijd in NewYork PhaidraEn de planning is inderdaad de oostkust: paar daagjes Boston, paar daagjes NY en de rest zien we wel.
Sowieso zouden wij het qua geld niet redden om er nog meer verre vakanties bij te doen, denk ik ook. Of nouja, dan moeten we op andere vlakken gaan schrappenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, mijn collega's vinden me ook wel reislustig... Ah well.
Jammer dat ik zo weinig vrije dagen heb; ik zou best meer willen reizen. Maar ja, dan zou het allicht meer low-budget moeten
Het is een dure hobby ja, dat reizen..quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sowieso zouden wij het qua geld niet redden om er nog meer verre vakanties bij te doen, denk ik ook. Of nouja, dan moeten we op andere vlakken gaan schrappenIk heb ook erg weinig dagen, eindig elk jaar in de min
Ik ga op zijn hoogst 1 x per jaar...quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou ook wel een keer of vijf per jaar op vakantie willenNu doe ik meestal twee vakanties en nog één of twee korte stedentrips. En op mijn werk vinden ze al dat ik constant op vakantie ga
(collega's dan, mijn baas zeurt niet
)
Ik kan daarmee wel wat maken omdat ik ook periodes heb dat ik 60 uur per week werkquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sowieso zouden wij het qua geld niet redden om er nog meer verre vakanties bij te doen, denk ik ook. Of nouja, dan moeten we op andere vlakken gaan schrappenIk heb ook erg weinig dagen, eindig elk jaar in de min
ik moet nog 29,56 dagen oftewel 709 uur, oftewel 42570 mins, oftewel 2554208,10 secs (ik heb een appje op m'n telefoon geinstalleerd die dat bijhoudt!)quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt he? Ik ben er ook dol op. Het spannende van aankomen in een wildvreemde omgeving, het eten proeven, natuur&cultuur...
Volgende week is inderdaad Syrie/Jordanie, in juli ga ik nog 5 dagen naar Dublin met een vriendin, en dan gaan Meneer en ik de hele maand september op reis richting oostenWe gaan misschien ook nog proberen om naar Noord-Korea te reizen vanuit China
Hoeveel nachten moet jij nog?
Via heb heb ik Cuba samengesteldquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
CF: we gaan met www.riksjaonline.nl(en dan dus de Peru en Bolivia variant) Lang leve het zelf samenstellen van je reis. Wel de lusten van een georganiseerde reis, niet de lasten (lees: de groep). Vrienden van ons zijn al paar keer via deze toko op reis geweest en dat is hen uitermate goed bevallen.
Kijk eens aanquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Via heb heb ik Cuba samengesteld(cuba-online valt er ook onder). Heel goed bevallen idd.
Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat je dan kwijt bent (en voor hoeveel dagen)?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
CF: we gaan met www.riksjaonline.nl(en dan dus de Peru en Bolivia variant) Lang leve het zelf samenstellen van je reis. Wel de lusten van een georganiseerde reis, niet de lasten (lees: de groep). Vrienden van ons zijn al paar keer via deze toko op reis geweest en dat is hen uitermate goed bevallen.
Hoe je je niet voor te schamen hoor. Dit topic is nou niet bepaald een dwarsdoorsnede van de bevolkingquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben al blij als we uberhaupt op vakantie kunnen dit jaar..
Jullie reizen klinken geweldig, dames!.
Zo niet, dan kan ik je altijd nog een weekje Belgie aanbiedenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee we gaan vliegenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
Dat is nog best beschaafdIk wil ook graag naar Peru, dat staat hoog op mijn verlanglijst! Ga je zelf rijden?
In Egypte liep ik er niet heel bloot bij, maar wel gewoon korte mouwen en ook wel een korte broek, maar geen hotpants. (die tijden zijn sws voorbijquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat je dan kwijt bent (en voor hoeveel dagen)?
Wij boeken meestal alles zelf; soms heel handig, soms wat minder als er weinig online te vinden is of als mensen geen engels spreken.
Co, ja, voorpret is tof! Ik zit heel erg te denken over de kledingvoorschriften voor het midden-oosten; de een zegt dat je best gekleed als toerist over straat kunt, de ander weer dat je lange mouwen en een lange broek moet dragen. Hmm.
Ik wil ook heel graag eens naar de westkust van de VS, vooral San Francisco lijkt mij geweldig! En idd die parken.
Ik ga Frankrijk heel goedkoop verhuren, dus als jullie dat willen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jee, dat klinkt wel geweldig. Ik denk alleen niet dat het financieel gezien zo slim is om iets te plannen. Ik heb geen idee hoe alles straks gaat lopen, als ik afgestudeerd ben en zo. Wel heel lief aangeboden, ook van CF!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga Frankrijk heel goedkoop verhuren, dus als jullie dat willen?
Ja, ik zou het ook zo gedaan hebben. Voor landen waar je de taal niet spreekt is het anders wel heel tricky om alles zelf te boeken denk ik. Voor Amerika was het prima te doen, maar da's heel anders. We dachten eerst naar Cuba te gaan en waren toen ook onder andere op de Riksja site aan het kijken. Tip gekregen van iemand, dus volgens mij is het wel een goede organisatie!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit is zo'n 3200 euro pp CF, inclusief tickets. We gaan een maand weg. Het is onze eerste verre reis en wilden dus ook liever op safe spelen ipv zelf boeken. Dat zou ik naar Amerika nog wel durven, maar deze landen zijn toch beetje andere koek. Zeker Bolivia.
We gaan de jungle niet in, dan hadden we ook nog aan de malariazooi gemoeten. We gaan wel 3 dagen met 4WD met chauf de grootste zoutvlakte ter wereld over, in Boliviaquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
HeheheMaar leuk zeg, met een 4WD door de jungle is echt een avontuur!
Je kan er altijd later op terugkomen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh jee, dat klinkt wel geweldig. Ik denk alleen niet dat het financieel gezien zo slim is om iets te plannen. Ik heb geen idee hoe alles straks gaat lopen, als ik afgestudeerd ben en zo. Wel heel lief aangeboden, ook van CF!
Mijn moeder is met hun naar Indonesie geweest, en dat is ook goed bevallen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cooooooolquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We gaan de jungle niet in, dan hadden we ook nog aan de malariazooi gemoeten. We gaan wel 3 dagen met 4WD met chauf de grootste zoutvlakte ter wereld over, in Bolivia.
Madrid.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:29 schreef ColdFeet het volgende:
Waar moet je overstappen, XM?
Ik ben ook niet dol op vliegen. Wel op vliegvelden
houden je kids van dino's tink? aan de oostkust heb je een paar plekken waar je dino-voetsporen kunt bekijken, in elk geval in connecticut ergens...quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
Wij zitten tegelijkertijd in NewYork PhaidraEn de planning is inderdaad de oostkust: paar daagjes Boston, paar daagjes NY en de rest zien we wel.
Dat is naar, zeg!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:37 schreef conleche het volgende:
Ik ben dus over mijn vliegangst heen. Zo raar. (en fijn) Vroeger ook nooit last van , maar na een rotlanding een keer (doorstart en bumpen, bleek heel hard te stormen) was ik altijd best bang. Tijd niet gevlogen, (niet daarom trouwens hoor, maar mijn ex vond europavakanties leuker, dus gingen we meestal met de auto.) Vorig jaar voor het eerst weer 2x gevlogen en ik had nergens meer last van. Tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |