abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:29:20 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79547796
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:25 schreef Goodbye het volgende:
Dat handje rozijnen waren er twee, bedenk ik me net. Ik had echt zin om te snaaien op dat moment.
Ik vind je lijstje helemaal niet slecht. Misschien een beetje een te licht O voor de sportactiviteiten die er op volgden. Dat je daardoor aan het snaaien ging? Maar je hebt niet echt slechte dingen gegeten en je hebt genoeg bewogen om het te kunnen hebben.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79547824
Nou, dit commentaar doet me wel goed. Morgen weer netjes verder. Vrijdag ga ik wel zuup'n met Greys en maandag heb ik een trouwfeestje. Maar ach, daar heb ik zin in
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79547851
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:29 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Weekje New York. In vergelijking met jouw en Tinks reis een peulenschil natuurlijk .
Ook daar ben ik super jaloers op, hoor!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79547932
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik vind je lijstje helemaal niet slecht. Misschien een beetje een te licht O voor de sportactiviteiten die er op volgden. Dat je daardoor aan het snaaien ging? Maar je hebt niet echt slechte dingen gegeten en je hebt genoeg bewogen om het te kunnen hebben.
Ik denk inderdaad dat ik ben gaan snaaien omdat ik eigenlijk te weinig had gegeten. Ik was tussendoor nog weggeweest, dus toen ik thuis kwam heb ik die vier dingen bij mijn T's binnen een half uur gegeten zo ongeveer

Ontbijtje vond ik zelf vrij redelijk, maar ik ontbijt altijd redelijk licht (maar omdat ik normaal om 6.15 op sta komt daar nog wel wat aan tussendoortjes bij, vandaag was ik vrij)
pi_79547961
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef ColdFeet het volgende:
Niks mis mee toch, Goodbye? Redelijk gezonde keuzes, vind ik. Je had overdag behoorlijk weinig gegeten, dus het kan echt wel lijen!

Cootje, voor mij nog 8 nachtjes slapen tot de eerstvolgende vakantie En daarna pas in juli weer weg
Jij naar Damascus hè? Daar wil ik ook graag een keer heen (en ook Petra en zo). En is in juli dan de treinreis?

En Phaidra: NY is echt zo leuk!! En nu ook best een lekker tijd om te gaan! Wil ik eigenlijk dit jaar ook nog. Ik zou echt altijd wel willen reizen. Of misschien niet altijd, maar wel heel vaak!
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:34:48 #256
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79548074
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat ik ben gaan snaaien omdat ik eigenlijk te weinig had gegeten. Ik was tussendoor nog weggeweest, dus toen ik thuis kwam heb ik die vier dingen bij mijn T's binnen een half uur gegeten zo ongeveer

Ontbijtje vond ik zelf vrij redelijk, maar ik ontbijt altijd redelijk licht (maar omdat ik normaal om 6.15 op sta komt daar nog wel wat aan tussendoortjes bij, vandaag was ik vrij)
Ik sta een kwartier later op, maar neem wel (voor mijn doen dan ) een 'normaal' ontbijt .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79548140
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Jij naar Damascus hè? Daar wil ik ook graag een keer heen (en ook Petra en zo). En is in juli dan de treinreis?

En Phaidra: NY is echt zo leuk!! En nu ook best een lekker tijd om te gaan! Wil ik eigenlijk dit jaar ook nog. Ik zou echt altijd wel willen reizen. Of misschien niet altijd, maar wel heel vaak!
Echt he? Ik ben er ook dol op. Het spannende van aankomen in een wildvreemde omgeving, het eten proeven, natuur&cultuur...

Volgende week is inderdaad Syrie/Jordanie, in juli ga ik nog 5 dagen naar Dublin met een vriendin, en dan gaan Meneer en ik de hele maand september op reis richting oosten We gaan misschien ook nog proberen om naar Noord-Korea te reizen vanuit China

Hoeveel nachten moet jij nog?
pi_79548199
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik sta een kwartier later op, maar neem wel (voor mijn doen dan ) een 'normaal' ontbijt .
Muts

Ik eet thuis meestal een cracker/beschuitje met beleg of kale yoghurt en soms skip ik wel eens, uit haast . Op het werk eet ik over de gehele dag toch wel een stuk of 5 boterhammen. En daarnaast wat fruit. Ik vind tussendoortjes op het werk erg moeilijk, aangezien ik van sultana's/ontbijtkoek/andere troep alleen maar meer honger en/of snaaitrek krijg.
pi_79548257
Ik zou ook wel een keer of vijf per jaar op vakantie willen Nu doe ik meestal twee vakanties en nog één of twee korte stedentrips. En op mijn werk vinden ze al dat ik constant op vakantie ga (collega's dan, mijn baas zeurt niet )
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:39:53 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79548323
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:37 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Muts

Ik eet thuis meestal een cracker/beschuitje met beleg of kale yoghurt en soms skip ik wel eens, uit haast . Op het werk eet ik over de gehele dag toch wel een stuk of 5 boterhammen. En daarnaast wat fruit. Ik vind tussendoortjes op het werk erg moeilijk, aangezien ik van sultana's/ontbijtkoek/andere troep alleen maar meer honger en/of snaaitrek krijg.
Die haast ken ik wel, zeker als ik te lang onder de douche heb gestaan en toch echt de trein moet halen. Maar ik probeer wel altijd *iets* te eten. Desnoods smeer ik snel ff 2 boterhammen die ik dan in de trein opeet. Vijf boterhammen haal ik niet, maar goed, mijn lijstjes zijn bekend .

Wat voor mij wel werkt, is dingen voor het werk meenemen als ik boodschappen ga doen. Meestal heb ik wel een bak Biogarde staan, crackers in mn la en wat fruit. Dat scheelt wel .
pi_79548342
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef Dreamyheadz het volgende:
Hallo iedereen!
Dreamyheadz wil zich graag voegen bij dit gezellige topic! Wil dr voor de bikinitijd zo'n 3 kilo afhebben maar erg gemotiveerd ben ik nog niet, omdat het niet zoveel is:p. Mijn valkuil is s'avonds lekker op de bank met vriendlief snaaien, we zijn gek op toastjes, kaasjes....etc...dus ga voor gezondere eetgewoontes en 'slik' sporten! Zal af en toe wel even een lijstje plaatsen;).
Liefs!
Welkom!

Tijd voor hardlopen, lekker rustig op straat nu.
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:40:37 #262
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79548359
Wij zitten tegelijkertijd in NewYork Phaidra En de planning is inderdaad de oostkust: paar daagjes Boston, paar daagjes NY en de rest zien we wel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_79548360
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou ook wel een keer of vijf per jaar op vakantie willen Nu doe ik meestal twee vakanties en nog één of twee korte stedentrips. En op mijn werk vinden ze al dat ik constant op vakantie ga (collega's dan, mijn baas zeurt niet )
Ja, mijn collega's vinden me ook wel reislustig... Ah well.
Jammer dat ik zo weinig vrije dagen heb; ik zou best meer willen reizen. Maar ja, dan zou het allicht meer low-budget moeten
pi_79548392
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
Wij zitten tegelijkertijd in NewYork Phaidra En de planning is inderdaad de oostkust: paar daagjes Boston, paar daagjes NY en de rest zien we wel.
Leuk! Veel plezier alvast!
pi_79548434
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, mijn collega's vinden me ook wel reislustig... Ah well.
Jammer dat ik zo weinig vrije dagen heb; ik zou best meer willen reizen. Maar ja, dan zou het allicht meer low-budget moeten
Sowieso zouden wij het qua geld niet redden om er nog meer verre vakanties bij te doen, denk ik ook. Of nouja, dan moeten we op andere vlakken gaan schrappen Ik heb ook erg weinig dagen, eindig elk jaar in de min
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:43:53 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79548506
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Sowieso zouden wij het qua geld niet redden om er nog meer verre vakanties bij te doen, denk ik ook. Of nouja, dan moeten we op andere vlakken gaan schrappen Ik heb ook erg weinig dagen, eindig elk jaar in de min
Het is een dure hobby ja, dat reizen..

Wij gaan voor het eerst écht ver. Ik ben nog nooit buiten Europa geweest. Maar wij zouden het financieel ook niet redden om 2 van dat soort reizen te doen per jaar. Laat staan qua vrij dagen .

Meestal doen we zomervakantie en nog 2-3 weekendjes weg in het jaar.
pi_79548576
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga op zijn hoogst 1 x per jaar...

Misschien dit jaar wel 2 reisjes.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79548664
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik kan daarmee wel wat maken omdat ik ook periodes heb dat ik 60 uur per week werk Maar het is inderdaad prijzig. Nou ja, ik denk dat het ook wel goedkoper zou kunnen, als je in hostels slaapt en niet teveel uit eten gaat. Maar dat vind ik nou juist zo leuk op vakantie

XM, heb je via het reisbureau geboekt? Het scheelt vaak vrij veel als je de losse onderdelen zelf boekt. Maar soms ook niet Gaan jullie met een groep?
pi_79548800
Heb me zo goed aan de tijd gehouden... maar toch zie ik een hele hevige rode gloed. Terwijl er 'chocoladebruin' op de doos stond. Hoop dat t nog beter wordt, want behalve erg anders dan eerst, is het ook niet echt lente-achtig!
pi_79548816
Ik heb een contract van 32 uur, maar werk af en toe ook eens 40 uur en spaar zo ook wat dagen op. Erg handig .

Qua vakantiekosten -> goed zoeken naar goedkope tickets en waar mogelijk zoveel mogelijk dingen zelf boeken/regelen. Soms zelfs pas op locatie (scheelt je heel veel). Georganiseerde reizen zijn niks voor mij, omdat ze én duurder zijn én je "verplichten" ergens weg te gaan terwijl je er misschien nog wil blijven. Of onverhoopt ziek bent.

Nu helpt het hebben van twee inkomens wel, hoor. Ik verdien ook redelijk voor mijn leeftijd, Mr Gb al helemaal.. Achja
pi_79548822
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Echt he? Ik ben er ook dol op. Het spannende van aankomen in een wildvreemde omgeving, het eten proeven, natuur&cultuur...

Volgende week is inderdaad Syrie/Jordanie, in juli ga ik nog 5 dagen naar Dublin met een vriendin, en dan gaan Meneer en ik de hele maand september op reis richting oosten We gaan misschien ook nog proberen om naar Noord-Korea te reizen vanuit China

Hoeveel nachten moet jij nog?
ik moet nog 29,56 dagen oftewel 709 uur, oftewel 42570 mins, oftewel 2554208,10 secs (ik heb een appje op m'n telefoon geinstalleerd die dat bijhoudt!)

En inderdaad, al die nieuwe dingen ontdekken en dit is wel echt een droomreis voor me, het heeft zó veel in zich, de overweldigende natuur en toch ook tussendoor 3 steden, zowel enorme luxe-hotels, als tentjes en cabins midden in de natuur en in San Francisco een heel leuk Victoriaans hotel waar we mee eindigen. Verder vind ik het ook echt leuk om daar te autorijden, dat is natuurlijk heel anders dan hier door de polders in de file staan.

En voorpret. Ik vind voorpret ook echt zo leuk. Dat ik dan ineens zo heel gelukkig ben als ik eraan denk
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:50:15 #272
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79548825
CF: we gaan met www.riksjaonline.nl (en dan dus de Peru en Bolivia variant) Lang leve het zelf samenstellen van je reis. Wel de lusten van een georganiseerde reis, niet de lasten (lees: de groep). Vrienden van ons zijn al paar keer via deze toko op reis geweest en dat is hen uitermate goed bevallen.
pi_79549104
Ik verdien op het moment helemaal niet zo goed, wegens crisis die in de kunst best hard toeslaat. Maar ik heb nog wat spaargeld en daar ga ik nu van op reis. En als dat op is, dan zien we wel weer verder. (lees: ik hoop dat die crisis dan over is. )

We hebben zelf alles samengesteld ook en denken inclusief alles 2500 pp kwijt te zijn voor 3,5 week. Ik denk dat dat best netjes is.
pi_79549228
Ik ben al blij als we uberhaupt op vakantie kunnen dit jaar. .

Jullie reizen klinken geweldig, dames! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79549264
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
CF: we gaan met www.riksjaonline.nl (en dan dus de Peru en Bolivia variant) Lang leve het zelf samenstellen van je reis. Wel de lusten van een georganiseerde reis, niet de lasten (lees: de groep). Vrienden van ons zijn al paar keer via deze toko op reis geweest en dat is hen uitermate goed bevallen.
Via heb heb ik Cuba samengesteld (cuba-online valt er ook onder). Heel goed bevallen idd.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')