Ik vind je lijstje helemaal niet slecht. Misschien een beetje een te licht O voor de sportactiviteiten die er op volgden. Dat je daardoor aan het snaaien ging? Maar je hebt niet echt slechte dingen gegeten en je hebt genoeg bewogen om het te kunnen hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:25 schreef Goodbye het volgende:
Dat handje rozijnen waren er twee, bedenk ik me net. Ik had echt zin om te snaaien op dat moment.
Ook daar ben ik super jaloers op, hoor!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Weekje New York. In vergelijking met jouw en Tinks reis een peulenschil natuurlijk.
Ik denk inderdaad dat ik ben gaan snaaien omdat ik eigenlijk te weinig had gegeten. Ik was tussendoor nog weggeweest, dus toen ik thuis kwam heb ik die vier dingen bij mijn T's binnen een half uur gegeten zo ongeveerquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind je lijstje helemaal niet slecht. Misschien een beetje een te licht O voor de sportactiviteiten die er op volgden. Dat je daardoor aan het snaaien ging? Maar je hebt niet echt slechte dingen gegeten en je hebt genoeg bewogen om het te kunnen hebben.
Jij naar Damascus hè? Daar wil ik ook graag een keer heen (en ook Petra en zo). En is in juli dan de treinreis?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef ColdFeet het volgende:
Niks mis mee toch, Goodbye? Redelijk gezonde keuzes, vind ik. Je had overdag behoorlijk weinig gegeten, dus het kan echt wel lijen!
Cootje, voor mij nog 8 nachtjes slapen tot de eerstvolgende vakantieEn daarna pas in juli weer weg
Ik sta een kwartier later op, maar neem wel (voor mijn doen danquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ik ben gaan snaaien omdat ik eigenlijk te weinig had gegeten. Ik was tussendoor nog weggeweest, dus toen ik thuis kwam heb ik die vier dingen bij mijn T's binnen een half uur gegeten zo ongeveer![]()
Ontbijtje vond ik zelf vrij redelijk, maar ik ontbijt altijd redelijk licht (maar omdat ik normaal om 6.15 op sta komt daar nog wel wat aan tussendoortjes bij, vandaag was ik vrij)
Echt he? Ik ben er ook dol op. Het spannende van aankomen in een wildvreemde omgeving, het eten proeven, natuur&cultuur...quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij naar Damascus hè? Daar wil ik ook graag een keer heen (en ook Petra en zo). En is in juli dan de treinreis?
En Phaidra: NY is echt zo leuk!! En nu ook best een lekker tijd om te gaan! Wil ik eigenlijk dit jaar ook nog.Ik zou echt altijd wel willen reizen. Of misschien niet altijd, maar wel heel vaak!
Mutsquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik sta een kwartier later op, maar neem wel (voor mijn doen dan) een 'normaal' ontbijt
.
Die haast ken ik wel, zeker als ik te lang onder de douche heb gestaan en toch echt de trein moet halen. Maar ik probeer wel altijd *iets* te eten. Desnoods smeer ik snel ff 2 boterhammen die ik dan in de trein opeet. Vijf boterhammen haal ik niet, maar goed, mijn lijstjes zijn bekendquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Muts![]()
Ik eet thuis meestal een cracker/beschuitje met beleg of kale yoghurt en soms skip ik wel eens, uit haast. Op het werk eet ik over de gehele dag toch wel een stuk of 5 boterhammen. En daarnaast wat fruit. Ik vind tussendoortjes op het werk erg moeilijk, aangezien ik van sultana's/ontbijtkoek/andere troep alleen maar meer honger en/of snaaitrek krijg.
Welkom!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef Dreamyheadz het volgende:
Hallo iedereen!
Dreamyheadz wil zich graag voegen bij dit gezellige topic! Wil dr voor de bikinitijd zo'n 3 kilo afhebben maar erg gemotiveerd ben ik nog niet, omdat het niet zoveel is:p. Mijn valkuil is s'avonds lekker op de bank met vriendlief snaaien, we zijn gek op toastjes, kaasjes....etc...dus ga voor gezondere eetgewoontes en 'slik' sporten! Zal af en toe wel even een lijstje plaatsen;).
Liefs!
Ja, mijn collega's vinden me ook wel reislustig... Ah well.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou ook wel een keer of vijf per jaar op vakantie willenNu doe ik meestal twee vakanties en nog één of twee korte stedentrips. En op mijn werk vinden ze al dat ik constant op vakantie ga
(collega's dan, mijn baas zeurt niet
)
Leuk! Veel plezier alvast!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
Wij zitten tegelijkertijd in NewYork PhaidraEn de planning is inderdaad de oostkust: paar daagjes Boston, paar daagjes NY en de rest zien we wel.
Sowieso zouden wij het qua geld niet redden om er nog meer verre vakanties bij te doen, denk ik ook. Of nouja, dan moeten we op andere vlakken gaan schrappenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, mijn collega's vinden me ook wel reislustig... Ah well.
Jammer dat ik zo weinig vrije dagen heb; ik zou best meer willen reizen. Maar ja, dan zou het allicht meer low-budget moeten
Het is een dure hobby ja, dat reizen..quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sowieso zouden wij het qua geld niet redden om er nog meer verre vakanties bij te doen, denk ik ook. Of nouja, dan moeten we op andere vlakken gaan schrappenIk heb ook erg weinig dagen, eindig elk jaar in de min
Ik ga op zijn hoogst 1 x per jaar...quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou ook wel een keer of vijf per jaar op vakantie willenNu doe ik meestal twee vakanties en nog één of twee korte stedentrips. En op mijn werk vinden ze al dat ik constant op vakantie ga
(collega's dan, mijn baas zeurt niet
)
Ik kan daarmee wel wat maken omdat ik ook periodes heb dat ik 60 uur per week werkquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sowieso zouden wij het qua geld niet redden om er nog meer verre vakanties bij te doen, denk ik ook. Of nouja, dan moeten we op andere vlakken gaan schrappenIk heb ook erg weinig dagen, eindig elk jaar in de min
ik moet nog 29,56 dagen oftewel 709 uur, oftewel 42570 mins, oftewel 2554208,10 secs (ik heb een appje op m'n telefoon geinstalleerd die dat bijhoudt!)quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt he? Ik ben er ook dol op. Het spannende van aankomen in een wildvreemde omgeving, het eten proeven, natuur&cultuur...
Volgende week is inderdaad Syrie/Jordanie, in juli ga ik nog 5 dagen naar Dublin met een vriendin, en dan gaan Meneer en ik de hele maand september op reis richting oostenWe gaan misschien ook nog proberen om naar Noord-Korea te reizen vanuit China
Hoeveel nachten moet jij nog?
Via heb heb ik Cuba samengesteldquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
CF: we gaan met www.riksjaonline.nl(en dan dus de Peru en Bolivia variant) Lang leve het zelf samenstellen van je reis. Wel de lusten van een georganiseerde reis, niet de lasten (lees: de groep). Vrienden van ons zijn al paar keer via deze toko op reis geweest en dat is hen uitermate goed bevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |