abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79544829
Ach salaris... voor een student verdien ik niet slecht
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:32:42 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79545043
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
2026 kcal vandaag... echt hoor mijn lichaam wil het nu heftig! Maar ben wel 1 kg keiharde vet zwaarder
2 sneetjes kerststol vergeten: 2270..
Bah, kan het knopje niet vinden en vriend wil er niks van weten dat ik minder ga eten...
Je bent ook heeeeel slank. Kan me voorstellen dat vriendje niet wil dat je nog slanker wordt. Wat natuurlijk niet wegneemt dat jij waarschijnlijk bang bent om weer aan te komen. Al zal dat wel loslopen denk ik, als ik eerlijk mag zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_79545064
De unifunctie waar ik op solliciteerde toen was 7, en dat bleek evenveel als de 5 waarin ik nu zit zag ik een paar weken geleden (vond de vacaturetekst tussen m'n administratie).

En dan heb ik ook nog maar een contract van 28.8 uur, maar werk er 32 (verlofopbouw ). Maar goed, ik kom prima rond, kan sparen, dag vrij per week en veel vakantie. En het werk wordt steeds leuker.

Alleen jammer dat ik net geen huis kan kopen in mijn eentje, maar ach, misschien komt dat nog wel. Het zou trouwens wel kunnen, maar dan woon ik in een buurt waar ik niet wil wonen. Zit nu wel lekker centraal.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:33:42 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79545099
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je bent ook heeeeel slank. Kan me voorstellen dat vriendje niet wil dat je nog slanker wordt. Wat natuurlijk niet wegneemt dat jij waarschijnlijk bang bent om weer aan te komen. Al zal dat wel loslopen denk ik, als ik eerlijk mag zijn.
Amen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:33:50 #230
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79545106
Goedeavond .

Ik verdien voor mijn leeftijd + student ook wel redelijk. Alleen werk ik niet zoveel . En ik heb een redelijk studierelateerde baan. Dus al met al ben ik heel tevreden.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79545141
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mee eens. Luister naar Tink en je luvver
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79545843
Mijn baan is niet echt studiegerelateerd. Was ook zeker niet de belangrijkste eis, dat was gewoon goed verdienen
pi_79545883
Ik ga naar schaal 7-1. Geen idee eigenlijk wat normaal is, maar het is een HBO-functie en er zit waarschijnlijk nog wel wat groei in. Ik begreep dat het personeel bij publieksdiensten (voornamelijk balie) een stuk lager zit. Dus ik klaag niet.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:51:40 #234
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79546058
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:47 schreef Ewelina het volgende:
Mijn baan is niet echt studiegerelateerd. Was ook zeker niet de belangrijkste eis, dat was gewoon goed verdienen
Kan ik me voorstellen . Ik liep stage waar ik nu werk en kon daar vervolgens terecht als oproepkracht, waarbij ik zelf mag aangeven hoe vaak/hoe laat/waar ik wil werken. En het is in de zorg, wat meestal wel aardig verdiend. Dus ideaal voor mij .
Your body. Your soul. Your rituals.
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:10:35 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79546927
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:34 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mee eens. Luister naar Tink en je luvver
Hmmm... ok
Wees dit een les, slanker is niet meer zelfvetrouwen

Trusten slankies... de verwarming werkt nog niet want een onderdeel van 350e hadden ze niet bij zich... steenkoud is het binnen, vanmiddag gedouched op het werk want warm water is ook ver te zoeken..

Nu lekker op warm waterbed met de leesmap
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_79547309
Ik heb de verwarming nog niet aangehad vandaag, bedenk ik me nu en zit hier in badjasje. De lente is nu echt begonnen!!

Ga jij morgen al naar de States, Tink? Jij bleef aan de oostkust toch? Maine en zo? Of heb ik dat verkeerd onthouden? En hoe lang? Oei, dat zijn behoorlijk wat vraagtekens achter elkaar.

Ik kan niet wachten, wij gaan over minder dan een maand!! (ik tel echt de dagen )
pi_79547426
Ik moest ook lijstjes posten als ze niet zo goed waren, toch?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:21:16 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79547442
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79547551
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Natuurlijk!

Mn haar zit in de verf. En nu verveel ik me ook al durf ik door vlekkenangst eigenlijk amper te bewegen
pi_79547578
Nou, hou je vast. Het begon goed

O: 2 crackers jam, 1 cracker hummus, appel
S: 15 min. cardiostepper, 35 min loopband (waarvan 12 rennen, wandelend nog een beetje met de incline gespeeld )
L: 2 kommen uiensoep, 2 crackers gerookte zalm
T: cracker humus, banaan, festini peer ijsje, handje rozijnen
D: uit eten: salade met gerookte zalm, parelhoen met groente en een paar frietjes, bolletje chocolade ijs

Oeps. Het drie gangen menu was zo goedkoop
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79547622
Dat handje rozijnen waren er twee, bedenk ik me net. Ik had echt zin om te snaaien op dat moment.
pi_79547652
Ik vind het diner nog niet eens zo slecht eigenlijk... Misschien veel kcal, maar op het ijs en de friet na niet ongezond.
pi_79547680
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:18 schreef conleche het volgende:
Ik heb de verwarming nog niet aangehad vandaag, bedenk ik me nu en zit hier in badjasje. De lente is nu echt begonnen!!

Ga jij morgen al naar de States, Tink? Jij bleef aan de oostkust toch? Maine en zo? Of heb ik dat verkeerd onthouden? En hoe lang? Oei, dat zijn behoorlijk wat vraagtekens achter elkaar.

Ik kan niet wachten, wij gaan over minder dan een maand!! (ik tel echt de dagen )
Ik ga morgen over een week!

Tink, alvast heel veel plezier!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79547696
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Nou, hou je vast. Het begon goed

O: 2 crackers jam, 1 cracker hummus, appel
S: 15 min. cardiostepper, 35 min loopband (waarvan 12 rennen, wandelend nog een beetje met de incline gespeeld )
L: 2 kommen uiensoep, 2 crackers gerookte zalm
T: cracker humus, banaan, festini peer ijsje, handje rozijnen
D: uit eten: salade met gerookte zalm, parelhoen met groente en een paar frietjes, bolletje chocolade ijs

Oeps. Het drie gangen menu was zo goedkoop

Valt eigenlijk best mee, dat diner. Of heb je er ook veel brood bij gegeten? Parelhoen is mager, zalm is goed. Een paar frietjes is knap dat het er maar een paar zijn en 1 bolletje ijs had ook best erger gekund!
pi_79547701
Ik moet nog wachten tot juni.
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:27:27 #246
297136 Dreamyheadz
.....zen.....
pi_79547713
Hallo iedereen!
Dreamyheadz wil zich graag voegen bij dit gezellige topic! Wil dr voor de bikinitijd zo'n 3 kilo afhebben maar erg gemotiveerd ben ik nog niet, omdat het niet zoveel is:p. Mijn valkuil is s'avonds lekker op de bank met vriendlief snaaien, we zijn gek op toastjes, kaasjes....etc...dus ga voor gezondere eetgewoontes en 'slik' sporten! Zal af en toe wel even een lijstje plaatsen;).
Liefs!
pi_79547720
Niks mis mee toch, Goodbye? Redelijk gezonde keuzes, vind ik. Je had overdag behoorlijk weinig gegeten, dus het kan echt wel lijen!

Cootje, voor mij nog 8 nachtjes slapen tot de eerstvolgende vakantie En daarna pas in juli weer weg
pi_79547723
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:26 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik ga morgen over een week!

Tink, alvast heel veel plezier!!
Waar ging jij ook alweer precies heen en hoe lang?
pi_79547756
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Valt eigenlijk best mee, dat diner. Of heb je er ook veel brood bij gegeten? Parelhoen is mager, zalm is goed. Een paar frietjes is knap dat het er maar een paar zijn en 1 bolletje ijs had ook best erger gekund!
Drie stukjes brood, nog.

Ik denk dat ik vooral die snaaibui die ik had vanmiddag vervelend vindt. Het is niet heel erg uit de hand gelopen, maar dat is meer omdat er verder niks in huis was Ik moet mijn eten wat beter verdelen over de dag!
pi_79547790
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Waar ging jij ook alweer precies heen en hoe lang?
Weekje New York. In vergelijking met jouw en Tinks reis een peulenschil natuurlijk .

Dreamyheads, welkom en succes!
Goodbye, ik vind je lijstje ook mooi. Misschien wat hoog in kcal, maar niet echt slecht!
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')