Je bent ook heeeeel slank. Kan me voorstellen dat vriendje niet wil dat je nog slanker wordt. Wat natuurlijk niet wegneemt dat jij waarschijnlijk bang bent om weer aan te komen. Al zal dat wel loslopen denk ik, als ik eerlijk mag zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
2026 kcal vandaag... echt hoor mijn lichaam wil het nu heftig! Maar ben wel 1 kg keiharde vet zwaarder
2 sneetjes kerststol vergeten: 2270..
Bah, kan het knopje niet vinden en vriend wil er niks van weten dat ik minder ga eten...
Amen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je bent ook heeeeel slank. Kan me voorstellen dat vriendje niet wil dat je nog slanker wordt. Wat natuurlijk niet wegneemt dat jij waarschijnlijk bang bent om weer aan te komen. Al zal dat wel loslopen denk ik, als ik eerlijk mag zijn.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je bent ook heeeeel slank. Kan me voorstellen dat vriendje niet wil dat je nog slanker wordt. Wat natuurlijk niet wegneemt dat jij waarschijnlijk bang bent om weer aan te komen. Al zal dat wel loslopen denk ik, als ik eerlijk mag zijn.
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:47 schreef Ewelina het volgende:
Mijn baan is niet echt studiegerelateerd. Was ook zeker niet de belangrijkste eis, dat was gewoon goed verdienen
Hmmm... okquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:34 schreef Syrena het volgende:
[..]Mee eens. Luister naar Tink en je luvver
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Ik moest ook lijstjes posten als ze niet zo goed waren, toch?
Natuurlijk!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Ik moest ook lijstjes posten als ze niet zo goed waren, toch?
Ik ga morgen over een week!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:18 schreef conleche het volgende:
Ik heb de verwarming nog niet aangehad vandaag, bedenk ik me nu en zit hier in badjasje. De lente is nu echt begonnen!!![]()
Ga jij morgen al naar de States, Tink? Jij bleef aan de oostkust toch? Maine en zo? Of heb ik dat verkeerd onthouden? En hoe lang? Oei, dat zijn behoorlijk wat vraagtekens achter elkaar.
Ik kan niet wachten, wij gaan over minder dan een maand!! (ik tel echt de dagen)
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Nou, hou je vast. Het begon goed![]()
O: 2 crackers jam, 1 cracker hummus, appel
S: 15 min. cardiostepper, 35 min loopband (waarvan 12 rennen, wandelend nog een beetje met de incline gespeeld)
L: 2 kommen uiensoep, 2 crackers gerookte zalm
T: cracker humus, banaan, festini peer ijsje, handje rozijnen
D: uit eten: salade met gerookte zalm, parelhoen met groente en een paar frietjes, bolletje chocolade ijs
Oeps. Het drie gangen menu was zo goedkoop
Waar ging jij ook alweer precies heen en hoe lang?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ga morgen over een week!![]()
Tink, alvast heel veel plezier!!
Drie stukjes brood, nog.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Valt eigenlijk best mee, dat diner. Of heb je er ook veel brood bij gegeten? Parelhoen is mager, zalm is goed. Een paar frietjes is knap dat het er maar een paar zijn en 1 bolletje ijs had ook best erger gekund!
Weekje New York. In vergelijking met jouw en Tinks reis een peulenschil natuurlijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar ging jij ook alweer precies heen en hoe lang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |