SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:46 schreef Syrena het volgende:
Zou wel cool zijn, binnen 1 jaar van schaal 4 naar 8(voor de helft dan, tis maar 0.4 fte).
Eh, zit jij serieus in schaal 4? Bibliotheken-CAO?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk wel dat jij meer kan ja.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Nu in 5 (sinds sept vorig jaar), en als ik 't diploma heb naar 6. CAO-HBO trouwens, maar zal niet veel schelen denk ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, zit jij serieus in schaal 4? Bibliotheken-CAO?
Ik denk wel dat jij meer kan ja.
Nou, je hebt groot gelijk!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nu in 5 (sinds sept vorig jaar), en als ik 't diploma heb naar 6. CAO-HBO trouwens, maar zal niet veel schelen denk ik.
Ik ben er begonnen in 4 (MBO-niveau), als bijbaan bij de scriptie die niet wilde vlotten en toen blijven plakken.
Die schaal 8 wat nu vrijkomt is van een collega die deels een andere functie deed en dat nu helemaal gaat doen. Normaalgesproken had ik een eeuwigheid kunnen wachten, er komen bij ons geen hogere functies vrij in de bieb. Ik zat echt te wachten op de fusie en te hopen dat er dan wat met pensioen zou gaan of overspannen zou raken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik ben ook (nog!) geen baas over mensen hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:01 schreef Syrena het volgende:
Mijn baas zit in 9. En ik wil nog geen baas zijn over mensen![]()
Maar de collega die weg gaat, gaat naar 10. En die functie zou ik ook wel willen op den duur (is meer naar de ICT toe en heeft niets meer met bieb te maken). Er is daar wat meer verloop ook. Het is in elk geval niet zo uitzichtsloos als het eerst was (voor 2009 was t hopeloos, nu vallen we onder een ander organisatieonderdeel).
Graag! Ga er morgen aan beginnen, dan PM ik 'm je wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben ook (nog!) geen baas over mensen hoor. Maarre, als je nog iemand nodig hebt om je brief te lezen, let me know
Ik heb geen idee kwak. Google is your friend denk ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:08 schreef kwakz0r het volgende:
is dat vergelijkbaar met de universiteitsschalen? want volgens mij is mijn schaal nu vergelijkbaar met schaal 8 trede 3 of schaal 10 trede 2... (en schaal negen trede 1, schaal 9 is gek en korter dan de rest) het is de bedoeling dat je uitstroomt in de wetenschap naar een functie schaal tien trede 3 volgens mij...
maar goed, daar kom ik toch niet terecht...
ohja, beter gegoogled... tot en met 8 is t ongeveer t zelfde, maar 9 en hoger gaan veel harder omhoog in de openbare bibliotheken CAO, andere CAO's zullen wel vergelijkbaar zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb geen idee kwak. Google is your friend denk ik
Dat is ook helemaal niet zo leukquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:01 schreef Syrena het volgende:
Mijn baas zit in 9. En ik wil nog geen baas zijn over mensen![]()
Maar de collega die weg gaat, gaat naar 10. En die functie zou ik ook wel willen op den duur (is meer naar de ICT toe en heeft niets meer met bieb te maken). Er is daar wat meer verloop ook. Het is in elk geval niet zo uitzichtsloos als het eerst was (voor 2009 was t hopeloos, nu vallen we onder een ander organisatieonderdeel).
Paasstol?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
2026 kcal vandaag... echt hoor mijn lichaam wil het nu heftig! Maar ben wel 1 kg keiharde vet zwaarder
2 sneetjes kerststol vergeten: 2270..
Bah, kan het knopje niet vinden en vriend wil er niks van weten dat ik minder ga eten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |