abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:26:42 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79541899
*burp

Avocado's
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:38:07 #202
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79542402
jaaa, ik kwam phaidra tegen en ik was snel genoeg met me haar echte naam herinneren om nog even dag te kunnen zeggen voor ik de supervolle trein in moest.

open dag was mwah, ze waren heel aardig enzo, en heb veel voorlichting gehad over deeltijdstudie enzo, maar ze weten nog niet wat de vacatures zijn en ik miste iets bij de school. weet t niet....

en nu heul gauw koken!

oh en er stonden bakjes borrelnootjes op de statafel, en nu heb ik ongepland twee handjes borrelnootjes gehad. nou ja, t kon er wel vanaf vandaag, maar zonde want wilde vanavond nog iets lekkers kunnen nemen en dat kan nu eigenlijk niet vind ik...
Kwak
pi_79542492
DaD, mallerd Ik weet zeker dat hij prachtig geworden is!

Vandaag was eigenlijk best leuk, we waren maar met z'n vieren en moesten allerlei enge evacuaties met gasmaskers en takels uitvoeren. Best grappig! En nu heb ik overal spierpijn en zit ik onder de blauwe plekken en de bulten Ik geef mezelf vanavond sportvrij, ik heb me wel genoeg ingespannen!

Lijst:
O: halve liter volle yoghurt
L: smos gerookte zalm, broodje kipcurrysla
T: walnoten
T: vieze low-cal mueslireep
D: spaghetti met zelfgemaakte tomatensaus, buffelmozzarella en parmezaan
T: misschien nog een ijsje halen in de stad
pi_79542642
Poeh! Het gezond eten schiet er altijd bij in als ik gestresseerd ben. Eten moet dan snel en ook een beetje troostend zijn. Volgende week probeer ik een weekplanning en doe ik mijn inkopen bij het begin van de week. Groente en zo.

O bulgaarse yoghurt met rode vruchten (diepvries) en wat suiker
L twee getoaste boterhammen met avocado en een pepertje, wat groene olijven erbij
T chocoladeijsje
T thee
D penne met wodkasaus
T glas wijn

Fijn van je moeder Phaedra (en vies van je oog )
pi_79542663
Crap. Er is bij ons een functie vrijgekomen en ik wil er op solliciteren. Maar ik moet dus echt een brief schrijven en zulks. Het stomme is dat ik de vrouw aan wie ik hem moet richten in het normale leven bij haar voornaam noem Ik heb er zelfs een tijdje gewerkt. En ze zit in m'n Haifs (dus de affiniteit met web 2.0 die ze vragen die heb ik wel).

En nu las ik net mijn brief weer die ik heb geschreven voor een functie bij de uni, en dat was echt een kickass brief. Maar die heb ik samen met mijn ex geschreven. Ja hoooi met mij. Hee, ik moet weer een brief he, kom je me ff helpen?

Morgen maar eens goed voor gaan zitten.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79542799
Zou wel cool zijn, binnen 1 jaar van schaal 4 naar 8 (voor de helft dan, tis maar 0.4 fte).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79542850
BPT, ik weet niet wat er aan groente door je pasta zit (geef 's een recept, als je wilt? ) maar het is wel OK verder, toch? Misschien een beetje weinig.
pi_79542861
Jullie maken me zenuwachtig! Moet over een half/driekwart jaar of wat ook gaansolliciteren en ik zie er nu al tegenop!

Het eten was trouwens erg lekker. En omdat het zonder KH was, heb ik nog genoeg over voor èn een bekertje fruityoghurt èn een handje nootjes!
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:50:25 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79542964
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:46 schreef Syrena het volgende:
Zou wel cool zijn, binnen 1 jaar van schaal 4 naar 8 (voor de helft dan, tis maar 0.4 fte).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh, zit jij serieus in schaal 4? Bibliotheken-CAO?

Ik denk wel dat jij meer kan ja.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79543067
Recept:

uitje fruiten (had geen ui meer, dus niet gedaan), gerookt spek,pepertje en wat knoflook erbij. Dan ingeblikte tomaten, goed laten pruttelen, goeie scheut (ik kook alleen voor mezelf, was anders een borrelglaasje) wodka erbij en het vuur wat hoger draaien. Daarna een scheut room erbij en basilicum (had ik niet meer, werd peterselie). Het is best lekker hoor, maar ik eet net zo lief gewone pasta a l' amatriciana, wat toch wat scheelt qua calorieën.

En weinig: ik eet meer dan honderd gram pasta denk ik, dus dat valt wel mee? Anders kan ik nog een ijsje eten

Goed dat deze dag leuker was, CF!
pi_79543261
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Eh, zit jij serieus in schaal 4? Bibliotheken-CAO?

Ik denk wel dat jij meer kan ja.
Nu in 5 (sinds sept vorig jaar), en als ik 't diploma heb naar 6. CAO-HBO trouwens, maar zal niet veel schelen denk ik.
Ik ben er begonnen in 4 (MBO-niveau), als bijbaan bij de scriptie die niet wilde vlotten en toen blijven plakken.
Die schaal 8 wat nu vrijkomt is van een collega die deels een andere functie deed en dat nu helemaal gaat doen. Normaalgesproken had ik een eeuwigheid kunnen wachten, er komen bij ons geen hogere functies vrij in de bieb. Ik zat echt te wachten op de fusie en te hopen dat er dan wat met pensioen zou gaan of overspannen zou raken
pi_79543282
Schaal 4 is inderdaad wel érg weinig!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:58:12 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79543327
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:56 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nu in 5 (sinds sept vorig jaar), en als ik 't diploma heb naar 6. CAO-HBO trouwens, maar zal niet veel schelen denk ik.
Ik ben er begonnen in 4 (MBO-niveau), als bijbaan bij de scriptie die niet wilde vlotten en toen blijven plakken.
Die schaal 8 wat nu vrijkomt is van een collega die deels een andere functie deed en dat nu helemaal gaat doen. Normaalgesproken had ik een eeuwigheid kunnen wachten, er komen bij ons geen hogere functies vrij in de bieb. Ik zat echt te wachten op de fusie en te hopen dat er dan wat met pensioen zou gaan of overspannen zou raken
Nou, je hebt groot gelijk!
SPOILER
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:00:42 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79543421
2026 kcal vandaag... echt hoor mijn lichaam wil het nu heftig! Maar ben wel 1 kg keiharde vet zwaarder
2 sneetjes kerststol vergeten: 2270..
Bah, kan het knopje niet vinden en vriend wil er niks van weten dat ik minder ga eten...

[ Bericht 26% gewijzigd door uniekhoorn op 24-03-2010 20:05:53 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_79543465
Mijn baas zit in 9. En ik wil nog geen baas zijn over mensen
Maar de collega die weg gaat, gaat naar 10. En die functie zou ik ook wel willen op den duur (is meer naar de ICT toe en heeft niets meer met bieb te maken). Er is daar wat meer verloop ook. Het is in elk geval niet zo uitzichtsloos als het eerst was (voor 2009 was t hopeloos, nu vallen we onder een ander organisatieonderdeel).
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:02:57 #216
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79543539
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:01 schreef Syrena het volgende:
Maar de collega die weg gaat, gaat naar 10. En die functie zou ik ook wel willen op den duur (is meer naar de ICT toe en heeft niets meer met bieb te maken). Er is daar wat meer verloop ook. Het is in elk geval niet zo uitzichtsloos als het eerst was (voor 2009 was t hopeloos, nu vallen we onder een ander organisatieonderdeel).
Ik ben ook (nog!) geen baas over mensen hoor . Maarre, als je nog iemand nodig hebt om je brief te lezen, let me know
pi_79543614
Maar ik heb er wel zin in, verandering ftw Mag ook wel es, zo op m'n ouwe dag hehe.

Maar eerst die brief nog En duimen dat niemand anders wil
pi_79543644
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ben ook (nog!) geen baas over mensen hoor . Maarre, als je nog iemand nodig hebt om je brief te lezen, let me know
Graag! Ga er morgen aan beginnen, dan PM ik 'm je wel.
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:08:18 #219
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79543780
is dat vergelijkbaar met de universiteitsschalen? want volgens mij is mijn schaal nu vergelijkbaar met schaal 8 trede 3 of schaal 10 trede 2... (en schaal negen trede 1, schaal 9 is gek en korter dan de rest) het is de bedoeling dat je uitstroomt in de wetenschap naar een functie schaal tien trede 3 volgens mij...

maar goed, daar kom ik toch niet terecht...
Kwak
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:09:03 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79543823
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:08 schreef kwakz0r het volgende:
is dat vergelijkbaar met de universiteitsschalen? want volgens mij is mijn schaal nu vergelijkbaar met schaal 8 trede 3 of schaal 10 trede 2... (en schaal negen trede 1, schaal 9 is gek en korter dan de rest) het is de bedoeling dat je uitstroomt in de wetenschap naar een functie schaal tien trede 3 volgens mij...

maar goed, daar kom ik toch niet terecht...
Ik heb geen idee kwak. Google is your friend denk ik
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:12:36 #221
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79544023
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb geen idee kwak. Google is your friend denk ik
ohja, beter gegoogled... tot en met 8 is t ongeveer t zelfde, maar 9 en hoger gaan veel harder omhoog in de openbare bibliotheken CAO, andere CAO's zullen wel vergelijkbaar zijn.
Kwak
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:15:06 #222
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79544160
Ik ben ook niet ontevreden op zich. Bibliotheeksector betaalt matig over 't algemeen. Gezien m'n leeftijd en opleidingsniveau zou ik hoger moeten kúnnen krijgen, maar dan ga ik vast niet meer met plezier naar m'n werk...
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:16:29 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79544230
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:01 schreef Syrena het volgende:
Dat is ook helemaal niet zo leuk Ben jaren de baas geweest over mensen en ik ben blij dat ik het nu eens niet ben
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:18:10 #224
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79544323
Zo, het pizzadeeg staat te rijzen en de tomatensaus pruttelt al een uurtje, laat de Duutser morgen maar komen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_79544482
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
2026 kcal vandaag... echt hoor mijn lichaam wil het nu heftig! Maar ben wel 1 kg keiharde vet zwaarder
2 sneetjes kerststol vergeten: 2270..
Bah, kan het knopje niet vinden en vriend wil er niks van weten dat ik minder ga eten...
Paasstol?
Één dagje hoger is niet zo erg? Of gaat het al langer zo?
Je vriend bepaalt toch niet wat je eet, dat je van hem niet minder mag?
Morgen kan je weer netjes op wat je wíl eten zitten, zonde om door één dag op
te geven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')