Ik op mijn 27e!quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh en ik moet echt mn haar vervenhoe vroeg kan een mens grijs worden...
Ik heb geen probleem met de wisseling winter-lente. Ik draag precies hetzelfde, alleen hoeft er straks geen long-sleeve meer onder m'n blousje en ik kan nu m'n long-sleeves icm giletjes dragenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb ook nauwelijks nog passende lente-outfits en ik was er alweer niet op voorbereid. Ik realiseerde het me pas op de eerste dag dat een dikke trui écht niet meer kon.
Mijn vriend van 25 is ook al een paar jaar grijs aan het worden dus je bent niet de enige MevrouwPuff.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:08 schreef loveli het volgende:
Kwak, niet alleen voor dikke mensen is het met dit overgangsweer moeilijk om de goede kleren en schoenen uit te zoeken![]()
En voor wat het waard is, niks winters aan blote armen
Jammer dat ik niet thuis ben... hadden we kunnen meetenquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:57 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb over veel kleding een mening, maar niet echt over pakken/mantelpakjes... ik weet er te weinig van om te weten of iets leuk zal staan of niet...
spannend, vanmiddag weer een open middag op een middelbare school (kennismaken voor mensen die er willen gaan werken), in hoofddorp deze keer. ben onwijs aan t nadenken over wat voor kleren ik aan zal doen - hoeft niet heel formeel, maar ik kleed me vaak vrij jong en ik wil als onbevoegde docent niet als een compleet meisje overkomen...
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:49 schreef shinydiscoball het volgende:
Nou dit dusben wel benieuwd naar de hele outfit! mooie spiegel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ja ik ben heel zen over mijn ouderdoms-kenmerken. Ik vind mijn grijze haren veeeeeel minder erg dan de cellulite op mijn benen en billen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ben 23!![]()
Maar ik begrijp dat jij er minder moeite mee hebt
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:00 schreef P.F het volgende:
Ik had namelijk de vorige keer gezegd dat je bier beter wat langzamer in kon schenken uit een kan, dan krijg je minder schuim.
Toen hoorde ik via via dat ze beledigd was dat ik haar bier inschenk kunsten aan het verbeteren was..
Dat heeft niets met ouderdom te maken hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, ja ik ben heel zen over mijn ouderdoms-kenmerken. Ik vind mijn grijze haren veeeeeel minder erg dan de cellulite op mijn benen en billen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |