En kun je me nog wat tips geven?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:14 schreef neen het volgende:ik heb een hele make up discussie op msn
tevens tvp
Ik kan wel een keertje met je naar de Macquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:17 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
En kun je me nog wat tips geven?
Hey!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit te snoepen van de vulling voor LadyBlack's taart met een stukje afgesneden biscuit..
Ja is goed tegen die tijdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Stom van de wedstrijd! Ik duim voor joe![]()
Ik denk dat ik dan ook tijd heb, leuk!We gaan dan wel PMen! Spanning gezond? Ik voel me trouwens de laatste tijd wel blakend, blozend, etc.!
Dat wel! Ik voel me ipv een vadsige zeekoei eerder een mollig kalf wat door een lentewei dartelt
![]()
Dus er is ook positiviteit hoor! Ik moet ook eigenlijk niet zo zeuren
![]()
Het vriendje vertroetelt mij door mn gemekker aan te horen en veel te knuffelen!I approve!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:32 schreef neen het volgende:
[..]
Ik kan wel een keertje met je naar de Mac Saladebardan zal ik alles even haarfijn uitleggen.
Ik had vandaag een soort fusia kleur op die nog net natuurlijk leek, zo iets is mooi! Srslyquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Nou kijk ik ben normaal best naturel (dus alleen wat mascara en rouge en soms lippenstift. Maar ik moet voor het een ander er af en toe iets verzorgder uitzien ofzo dus ik wil geen fushia kleuren oid, wel redelijk natuurlijk aangezien het ook vaak voor overdag is. En ik heb een lichtbruine kleur dus die harde kleuren maken me al snel heel clownesk
En ik heb wel kringen onder mijn ogen dus dat dan ook, maar das niet zo moeilijk. Maar het is een beetje lastig zo denk ik om uit te leggen.
Ik zie echt al voor me dat ik in zo'n winkel kom en vraag om advies en dat dan zo'n soort mister Jay van ANTM zegt: giiiiiirl, you're a mess! Ofzo
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:42 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga lekker op een terras zittenEn ik heb in navolging van XM mijn knalrode, kick-ass lak peeptoes met onwijze hoge hak aangetrokken.
En een mooie jurk aangetrokken en een paars vestje. Zo.
Bij mij dezelfde verhoudinge. Prima vol te houden, maar heb me wel aardig moeten bewijzen in het begin.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
CF! brrrr..
Zelf werk ik met 103 mannen en 5 vrouwen, vink wel gezellieDus
Om plakjes komkommer op haar ogen te leggen? Nee, ik bedoel natuurlijk de Mac van http://www.maccosmetics.com/ leer mij make-up kennen.quote:
Die 'c' zie ik dus echt nu pas voor het eerst he...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:49 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben bij MAC in de mall in connecticut heel fijn opgemaakt, en als ik mn make up doe zoals zij het deden krijg ik elke keer weer complimenten
Even kijken of de foon-foto's een beetje duidelijk zijn en of photobucket er zin in heeft..quote:
ja, als ik poeder gebruik dan wel, en de blusher sowieso. maar ik gebruik nu mn huid een stukje beter is eigenlijk alleen met feestjes en optredens foundation/poeder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Haha maak je geen zorgen hoor, je taart is nog intact. Er zat een kleine bolling op de bovenkant van het bakken die ik eraf heb gesneden, ik wil je natuurlijk wel een rechte taart geven!quote:
Ook geen gluhwein?quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:46 schreef _Calimero_ het volgende:
O en ik ben eindelijk een kilo afgevallen, die ik er nu af ga houden omdat ik geen hele pakken koekjes of repen chocola meer ga wegeten de komende 11 dagen
Geen gluhwein, wel bierquote:
Ik ben echt teveel met eten bezigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:48 schreef neen het volgende:
[..]
Om plakjes komkommer op haar ogen te leggen? Nee, ik bedoel natuurlijk de Mac van http://www.maccosmetics.com/ leer mij make-up kennen.
Ze hebben vast ook wel make up reiniger. En anders zet je gewoon een zonnebril op.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijkt me heel leuk om me eens van make-up advies te laten voorzien, maar ik durf niet onopgemaakt naar zo'n winkel toe.
Alleen een beetje mascara en lipgloss dan? Volgens mij heb jij niets meer nodig dan danquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijkt me heel leuk om me eens van make-up advies te laten voorzien, maar ik durf niet onopgemaakt naar zo'n winkel toe.
Nou.. echt welquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Alleen een beetje mascara en lipgloss dan? Volgens mij heb jij niets meer nodig dan dan
Als ik dat zou doen zat ik onder de puistjes.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou.. echt wel. Was het maar zo'n feest. Ik draag echt iedere dag foundation enzo.
koud, maar wel geweldig mooi! Ik zal binnenkort even wat foto's uploaden. Hoe was het hier?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
Nyn!
Je hebt het overleefd! Hoe was het?
Jaloers!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
koud, maar wel geweldig mooi! Ik zal binnenkort even wat foto's uploaden. Hoe was het hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:15 schreef loveli het volgende:
Rokje is korter dan ik me herinner.. of ik ben dikker geworden. Twijfel of het niet te kort is. Jasje is gewoon maat 38, goed op de schouders en wat wijd op de heupen.Mooi riempje om doen en het jasje als jurk dragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Rokje is korter dan ik me herinner.. of ik ben dikker geworden. Twijfel of het niet te kort is. Jasje is gewoon maat 38, goed op de schouders en wat wijd op de heupen.Ik vind het niet zo mooi... beetje oubolligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Rokje is korter dan ik me herinner.. of ik ben dikker geworden. Twijfel of het niet te kort is. Jasje is gewoon maat 38, goed op de schouders en wat wijd op de heupen.Ik vind het eigenlijk een hele nette overjas. Geen jas van een pakje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar willen we dan natuurlijk ook een foto van zienquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:25 schreef kwakz0r het volgende:maar misschien wissel ik toch nog voor donkerblauw en een grijze legging...
[ afbeelding ]
Dat ja. En mooie benen loveliquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een hele nette overjas. Geen jas van een pakje.
grijze legging zat een gat in, dus blijft bij zwart, maar ik ga hiervoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar willen we dan natuurlijk ook een foto van zien
Mijn ideequote:Op woensdag 24 maart 2010 10:38 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:45 schreef Ewelina het volgende:
Mooie benen loveli! Ik zou de jas weglaten, nu lijkt het alsof je er niks onder aan hebt...
Kwak, leuke outfit, staat je goed!
Is 80 gram tiramisu niet heel veel? en dan ook nog een ander toetje na?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:46 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP met lijstjesvraag...
Dit is mijn lijstje van gisteren, ik kan totaal niet inschatten of dit nou te veel is. Wat denken jullie?
O: 2x bruin brood met kipkerriesalade
T: mini-krentenbol
L: yoghurt met cruesli
D: 3 wraps met rundergehakt en veel groente, beetje geraspte kaas, 2 glazen rode wijn
T: ongeveer 80 gram tiramisu (we hadden met 6 man een bak van 500 gram)
T: dun plakje notencake, blokje extra pure chocolade
dat vond ik ook!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:44 schreef Viking84 het volgende:
Kwak, wat kijk je droevig!. Of komt dat door de foto?
Ik zit tegen m'n nakijkwerk aan te hikken. Hele week uitgesteld en vandaag moet het echt gebeuren. Laatste loodjes
. Fuck, ik vind het zo lastig om schrijfproducten na te kijken. Geef mij maar een SO
.
Je kan heus wel mascara en een lijntje op hebben. En lippenstift vegen ze er zo af...quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rokje is korter dan ik me herinner.. of ik ben dikker geworden. Twijfel of het niet te kort is. Jasje is gewoon maat 38, goed op de schouders en wat wijd op de heupen.Het jasje kan wel als overjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het niet mooi, idd beetje Sherlock Holmesachtig... En zonder jasje is het wel erg sexy...
O dit had ik nog niet eens gelezenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh? Nu ook nog? Het wordt mooi weer!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou.. echt wel. Was het maar zo'n feest. Ik draag echt iedere dag foundation enzo.
Die twee toetjes hadden inderdaad niet gehoeven nee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Is 80 gram tiramisu niet heel veel? en dan ook nog een ander toetje na?
Verder vind ik het een prima lijstje qua hoeveelheid. Qua keuzes wat minder
Rokje is korter dan ik me herinner.. of ik ben dikker geworden. Twijfel of het niet te kort is. Jasje is gewoon maat 38, goed op de schouders en wat wijd op de heupen.ik vind 't mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het staat jou volgens mij ook gewoon erg leuk, je gezicht erbij denkende
Ja doei.
ben erg benieuwd!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
koud, maar wel geweldig mooi! Ik zal binnenkort even wat foto's uploaden. Hoe was het hier?
Best een karig ontbijtje voor die inspanning! Ik wou dat ik een causaal verband kon leggen met de zeurende pijn, maar ik heb geen idee waar dat vandaan komt. Wel vervelend!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:23 schreef Ek-Mei het volgende:
Morge! Lijstjestijd!
O: achterkantje van brood met 2 gekookte eieren
S: 20 min lopen, 20 min crosstrainer, 10 min roeien, 10 min fietsen
Was een dik stuk brood hoor, het kapje zeg maar, ja erg raar, geen idee waar het aan kan liggenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Best een karig ontbijtje voor die inspanning! Ik wou dat ik een causaal verband kon leggen met de zeurende pijn, maar ik heb geen idee waar dat vandaan komt. Wel vervelend!
Ik word sowieso niet bruin. Helaas.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Huh? Nu ook nog? Het wordt mooi weer!
Dan word je
1. niet bruin
2. heb je het niet nodig
Ook niet als kindje?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik word sowieso niet bruin. Helaas.
Nope.quote:
quote:
zeurpostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ik jay met je mee! Alleen heb ik mijn spillebeentjes van mijn vader, mijn moeder heeft minder gelukquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:01 schreef loveli het volgende:
Foto's gaan eraf, combinatie jasje-rokje wordt het toch niet imv imago. En wat betreft m'n benen, daar ben ik ontzettend blij mee en het leuke is dat ze gewoon gratis en voor niks zijn geleverd bij de geboorte. Yay voor erfelijkheid!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zeurpostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Agreezz Ik heb me ook zojuist al 3x omgekleedquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:08 schreef loveli het volgende:
Kwak, niet alleen voor dikke mensen is het met dit overgangsweer moeilijk om de goede kleren en schoenen uit te zoeken![]()
En voor wat het waard is, niks winters aan blote armen
Mijn vader kan niet tegen de zon, hij gaat wel graag naar spanje, maar met factor 40? en met een hoed en de hele dag in de schaduw. Net als in Nederland in de tuin. Hij heeft dan nu ook nog sproetjes en zoquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Herinnert zich vaag nog de vakantie in Spanje dat m'n moeder erachter kwam dat m'n vader, zus en 2-jarige ik niet tegen de zon konden
Ik heb een jeans met zwarte pumps en een rood shirt met 3kwartmouw.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:08 schreef loveli het volgende:
Kwak, niet alleen voor dikke mensen is het met dit overgangsweer moeilijk om de goede kleren en schoenen uit te zoeken![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:17 schreef kwakz0r het volgende:
je hebt ook gelijk hoor lovelimben beetje labielig deze week, maar ja...
goed nieuws: vanochtend 100.1de 99 komt er echt echt echt aan!
Ik op mijn 27e!quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh en ik moet echt mn haar vervenhoe vroeg kan een mens grijs worden...
Ik heb geen probleem met de wisseling winter-lente. Ik draag precies hetzelfde, alleen hoeft er straks geen long-sleeve meer onder m'n blousje en ik kan nu m'n long-sleeves icm giletjes dragenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb ook nauwelijks nog passende lente-outfits en ik was er alweer niet op voorbereid. Ik realiseerde het me pas op de eerste dag dat een dikke trui écht niet meer kon.
Mijn vriend van 25 is ook al een paar jaar grijs aan het worden dus je bent niet de enige MevrouwPuff.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:08 schreef loveli het volgende:
Jammer dat ik niet thuis ben... hadden we kunnen meetenquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:57 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb over veel kleding een mening, maar niet echt over pakken/mantelpakjes... ik weet er te weinig van om te weten of iets leuk zal staan of niet...
spannend, vanmiddag weer een open middag op een middelbare school (kennismaken voor mensen die er willen gaan werken), in hoofddorp deze keer. ben onwijs aan t nadenken over wat voor kleren ik aan zal doen - hoeft niet heel formeel, maar ik kleed me vaak vrij jong en ik wil als onbevoegde docent niet als een compleet meisje overkomen...
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:49 schreef shinydiscoball het volgende:
Nou dit dusben wel benieuwd naar de hele outfit! mooie spiegel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ja ik ben heel zen over mijn ouderdoms-kenmerken. Ik vind mijn grijze haren veeeeeel minder erg dan de cellulite op mijn benen en billen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ben 23!![]()
Maar ik begrijp dat jij er minder moeite mee hebt
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:00 schreef P.F het volgende:
Ik had namelijk de vorige keer gezegd dat je bier beter wat langzamer in kon schenken uit een kan, dan krijg je minder schuim.
Toen hoorde ik via via dat ze beledigd was dat ik haar bier inschenk kunsten aan het verbeteren was..
Dat heeft niets met ouderdom te maken hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, ja ik ben heel zen over mijn ouderdoms-kenmerken. Ik vind mijn grijze haren veeeeeel minder erg dan de cellulite op mijn benen en billen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |