Die 'c' zie ik dus echt nu pas voor het eerst he...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:49 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben bij MAC in de mall in connecticut heel fijn opgemaakt, en als ik mn make up doe zoals zij het deden krijg ik elke keer weer complimenten
Even kijken of de foon-foto's een beetje duidelijk zijn en of photobucket er zin in heeft..quote:
ja, als ik poeder gebruik dan wel, en de blusher sowieso. maar ik gebruik nu mn huid een stukje beter is eigenlijk alleen met feestjes en optredens foundation/poeder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Haha maak je geen zorgen hoor, je taart is nog intact. Er zat een kleine bolling op de bovenkant van het bakken die ik eraf heb gesneden, ik wil je natuurlijk wel een rechte taart geven!quote:
Ook geen gluhwein?quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:46 schreef _Calimero_ het volgende:
O en ik ben eindelijk een kilo afgevallen, die ik er nu af ga houden omdat ik geen hele pakken koekjes of repen chocola meer ga wegeten de komende 11 dagen
Geen gluhwein, wel bierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |